I will! En denk jij aan mij wanneer ik in mn eentje in dat tentje zit wanneer het stormtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Have fun en denk aan me tijdens AM!
Beter in een tentje dan thuis weg te kwijnen achter je PC, een boekverslag over Romeo and Juliet makend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
I will! En denk jij aan mij wanneer ik in mn eentje in dat tentje zit wanneer het stormt
Daar was ik dus achterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ooow.
Nee, ze heeft zichzelf aangemeld voor de FFFFUUU-hyves.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat klopt ik ben hier toch ook nu ?
Doe je VMBO-T ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Beter in een tentje dan thuis weg te kwijnen achter je PC, een boekverslag over Romeo and Juliet makend.
Ik doe gymnasium.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Doe je VMBO-T ofzo?
Google, andere woorden gebruiken, DONE
Heb jij nog nooit gehoord van scanners?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Doe je VMBO-T ofzo?
Thanks.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef moonmovies het volgende:
Goed stukje zelfreflectie in de TT
Noortje een retard noemenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Doe je VMBO-T ofzo?
Werkstukken googelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Doe je VMBO-T ofzo?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noortje een retard noemen__! Hoe durf je!
Waarom wist ik dat zonder het te weten?quote:
Romeo + Juliet is fucking tof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan google met Engelse boekverslagen. Alleen aan Wikipedia. En als ik alles moet veranderen kan ik er net zo goed eentje zelf schrijven, dan heb ik ook weer wat betere Engels-skills.
En KytemanOMG
lolita @ imagefap.comquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef MarkM het volgende:
http://cgi.4chan.org/gif/src/1250655913151.gif
Ik typ sneller dan jij googlen doet, maar meer als 'hulp materiaal'quote:
Vmbo'ers dom noemen, hoe durf je!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noortje een retard noemen__! Hoe durf je!
Bah.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef MarkM het volgende:
k hoop dat je als je naar je vervolgopleiding gaat, je ook alles gaat googelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat zonder het te weten?Ik heb 3 jaar gym gedaan, nu 2de jaar atheneum ingaande
![]()
Latijn en Grieks was toch niet helemaal mijn ding.
Hmmquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef MarkM het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Hmm, fapfa... ahw, waar issie nou
Googelen misschien niet maar goochelen wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
I
[..]
k hoop dat je als je naar je vervolgopleiding gaat, je ook alles gaat googelen.
Als ik een werk stuk maak, typ ik 20 pagina's in een uurtje of 4/5quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik typ sneller dan jij googlen doet, maar meer als 'hulp materiaal'
[..]
Vmbo'ers dom noemen, hoe durf je!
Ik gebruik google eigenlijk meer als woordenboek, en wikipedia als 'boek'.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
I
[..]
k hoop dat je als je naar je vervolgopleiding gaat, je ook alles gaat googelen.
Kut FBIquote:
Het boek iets minder, echt fucking saai en megadramatisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Romeo + Juliet is fucking tof.Nouja, de film dan.
Ik zou willen dat ik al typend werk stuk kon maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik een werk stuk maak, typ ik 20 pagina's in een uurtje of 4/5
Ik typ een blog met 500 views in een uurtjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik een werk stuk maak, typ ik 20 pagina's in een uurtje of 4/5
Daar scannen ze je op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik gebruik google eigenlijk meer als woordenboek, en wikipedia als 'boek'.
Trouwens, hoe veel mensen van mijn leeftijd (16) ken jij die elke dag het nieuws zien, de krant lezen, en nu.nl zo'n 4x per dag bezoeken? (sinds m'n 13de ofzo) (daarvoor al Jeugdjournaal)
Ik vind dat heerlijk, als ik zelf iets mag verzinnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou willen dat al typend werk stuk kon maken.
En jouw docenten trappen in praktisch gekopieerde werkstukken ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat zonder het te weten?Ik heb 3 jaar gym gedaan, nu 2de jaar atheneum ingaande
![]()
Latijn en Grieks was toch niet helemaal mijn ding.
Snap je het wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk, als ik zelf iets mag verzinnen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik al typend werk stuk kon maken.
Mja, kan je niet van de film af kijken? Die scheelt bijna niks en het verhaal is zo bekend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het boek iets minder, echt fucking saai en megadramatisch.En aan het begin snapte ik het nauwelijks vanwege het oude taalgebruik.
Ik heb het al uit ondertussen, en het verhaal wist ik wel redelijk. Op een gegeven moment zat ik er wel redelijk in en snapte ik alles wel, maar omdat het een toneelstuk is (dus dialoogvorm) zat er geen spanning ofzo in. Maar dat kan ik allemaal heel mooi schrijven in mijn boekverslag en dan krijg ik vast een 10.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, kan je niet van de film af kijken? Die scheelt bijna niks en het verhaal is zo bekend.
Ik ben creatief met taal weet jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En jouw docenten trappen in praktisch gekopieerde werkstukken ja?
Theaterstukken lezen zijn zó verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb het al uit ondertussen, en het verhaal wist ik wel redelijk. Op een gegeven moment zat ik er wel redelijk in en snapte ik alles wel, maar omdat het een toneelstuk is (dus dialoogvorm) zat er geen spanning ofzo in. Maar dat kan ik allemaal heel mooi schrijven in mijn boekverslag en dan krijg ik vast een 10.
Toen ik dat las snapte ik hemquote:
Onz vind je beter ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Wie wil die PUB SC last.fm groep overnemen en er iets leuks mee doen?
Deal!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar. Ik denk dat ik deze UI houd, altijd.
Niet waar! Oidipousquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Theaterstukken lezen zijn zó verschrikkelijk.
Kan je die rechten overgeven danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
nahhh rather notquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Noortje. het volgende:
Let's grow old together, and die at the same time.
Oidipous?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Niet waar! OidipousMaar die moet ik vertalen, dus dan is het minder erg want dat is heel makkelijk als het een dialoog is.
Minder persoonsvormen en dergelijke.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oidipous?
Oddipus?
Oudiseus?
Odysseus?
Ja. Ik kan iemand toewijzen en die krijgt dan een mail en moet accepteren en zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je die rechten overgeven dan?
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je die rechten overgeven dan?
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Hoeft trouwens niet. Je kunt ook gewoon stoppen en iemand die er zin in heeft kan het zo overnemen dan.
Neejoh gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
Is Oidipous eigenlijk wel een theaterstuk?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.
Ik geef het wel aan Heimen.
Die fonts van Playstation zijn altijd zo lelijk. Allemaal van die gratis online fontsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)inally_official.html
NEEEEEEEEE
wat een lelijk grafding![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Odysseus is het toch?
Dat is wel een leuk verhaal.
Ik zit wel vaak op last.fm, ik wil wel proberen iets leuks ermee te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Hij lijkt op de naaidoos van m'n moeder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
NEEEEEEEEE
/carequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus het heeft geen zin om te zeggen!
Oh dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipus![]()
![]()
Odysseus is een gozert die ging varen enzulks. En allemaal gevaren tegenkwam en toen weer naar huis ging naar Penelope (Peeneeloopee en niet Peenuhloopuh) en daar weer blij werd.
Oidipous is een gozert waarvan voorspeld was dat hij zijn paps ging vermoorden en met zijn mams ging trouwen. Zijn paps legde hem in een mandje met zijn voeten vastgebonden ergens ver weg, maar in plaats van dat hij na twee dagen stierf werd hij gevonden door iemand (weet niet meer wie) en die bracht hem naar een herder, die hem opvoedde. Toen kwam Oidipous ('zwelvoeten') op een of andere manier achter die voorspelling en hij vluchtte, niet wetende dat dat herdersstelletje niet zijn echte ouders waren. Hij kwam in de stad waar zijn echte vader koning was en daar kreeg hij ruzie met een oude man (zijn vader). Oidipous sloeg de oude man met een stok en hij ging dood. In Thebe (die stad) lost hij het raadsel van de Sfinx, die iedereen al jaren teistert, op en hij mag met de weduwe van de koning, zijn moeder, trouwen. Zo komt het orakel uit en daar komt hij achter en dan wordt hij verbannen.
Namelijk gravenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Liever een schop, daar kan ik nog wat mee.
Of geef mij maar. als het moet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.
Ik geef het wel aan Heimen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef Hyman het volgende:
Your acceptance of leadership was successful
Oke!quote:
Scherp!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Klopt, Oidipous is leuker. Ga het maar lezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh dat is een heel ander verhaal.![]()
Ik dacht die Noortje verkracht Odysseus z'n naam helemaal maar nee
Met een spade kom je beter door grond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat hoor je waarschijnlijk voor de enige keer in je leven, dus geniet ervanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef Hyman het volgende:
Your acceptance of leadership was successful
Ik houd van de haat-liefdeverhoudingen hier in PUB.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat hoor je waarschijnlijk voor de enige keer in je leven, dus geniet ervan
Goeie opmerking, als je 'm doorgrond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met een spade kom je beter door grond.
Ik hou van Hyman hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik houd van de haat-liefdeverhoudingen hier in PUB.
En ben ik 18 uur bezig op 1m³quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wel cheap.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
NEEEEEEEEE
Achja, wie een kuil graaft voor een ander.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goeie opmerking, als je 'm doorgrond.
Je bent op dreef.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goeie opmerking, als je 'm doorgrond.
Ik ook!quote:
Ik hou ook van jou schat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef MarkM het volgende:
Ik houd alleen van Mozy. De eckte eckte.
Ligt eraan of de grond is aangestampt,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wowquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je bent op dreef.
[..]
Ik ook!
Ik houd ook van jou.
Dat succes was voor korte tijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat hoor je waarschijnlijk voor de enige keer in je leven, dus geniet ervan
Kijk Der Untergang. Toen ging alles mis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Hyman het volgende:
Wat gebeurt er als je als leider zijnde de group leaved?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kijk Der Untergang. Toen ging alles mis.
wat ga je met de groep doen dan nu je leider bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Hyman het volgende:
w-ww-w-www-aaatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kijk Der Untergang. Toen ging alles mis.
hietlah?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
w-ww-w-www-aaat![]()
?! is onze leider dood?
quote:
En als je lid bent, dan ben je een "ridder in de geheime orde van koningin dipper."quote:
dat klinkt eng.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
En als je lid bent, dan ben je een "ridder in de geheime orde van koningin dipper."_
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Hyman het volgende:
Dat zei ik alquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Hoeft trouwens niet. Je kunt ook gewoon stoppen en iemand die er zin in heeft kan het zo overnemen dan.
Dat is heul niet lief.quote:
ik wil geen baas zijnquote:
In 1989 kwam de grote doorbraak als filmactrice met de hit When Harry Met Sally... van Rob Reiner. De scčne waarin ze een orgasme faket in een wegrestaurant werd op slag een klassieker. Voor haar rol in deze film kreeg Ryan een Golden Globe-nominatie. Het vormde ook de basis van haar verdere filmcarričre: de meeste grote films waarin Ryan de hoofdrol zou spelen, zijn romantische komedies ą la When Harry Met Sally....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:42 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)50_meg_internet.html :'D
Sneller nogquote:
En werken voor mensen die niet weten hoe ze een uitkering moeten aanvragen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
slapen is voor mensen die moe zijn.
ja. het is normaal dat je FOK!T in je slaap.quote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja. het is normaal dat je FOK!T in je slaap.
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Verdomme
Maik had verkeerd naar de vliegtijden gekeken, vlucht gemist. Nu moeten we fucking naar belgie
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Verdomme
Maik had verkeerd naar de vliegtijden gekeken, vlucht gemist. Nu moeten we fucking naar belgie
Ben je nog in Hongarije dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Verdomme
Ik mot nu vliegen naar belgie, dan met de treein naar eindhoven en dan ng es daar met de auo naar almerequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar gaan jullie nu weer naar toe?
Zou ik je komen ophalen in Eindhoven?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik mot nu vliegen naar belgie, dan met de treein naar eindhoven en dan ng es daar met de auo naar almere
Almere dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Juicyhil het volgende:
Men, wat haat ik belgie en eindhoven.
zit je nu nog in hongarije dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Juicyhil het volgende:
Men, wat haat ik belgie en eindhoven.
Je had de PUB toch overgeslagen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef Dezeoptieslaikover het volgende:
hoi
wat een verschrikkelijke film gisteren
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar, je hebt Harry Potter overleefd?
Oeh lekker, dus ruim drie uur in de warme bioscoop gezeten?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:16 schreef Dezeoptieslaikover het volgende:
Er was ook nog eens iets mis met de film dus we moesten 't eerste halfuur twee keer kijken
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oeh lekker, dus ruim drie uur in de warme bioscoop gezeten?
Bioscopen met pauze.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Dezeoptieslaikover het volgende:
[..]
Ja![]()
En toen was het eindelijk pauze, ging de film opeens gewoon door
yeashquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:26 schreef moonmovies het volgende:
Doet geenstijl het bij jullie wel?
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:26 schreef moonmovies het volgende:
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:26 schreef moonmovies het volgende:
Hoi Chai.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef moonmovies het volgende:
Hm, nu doet ie het hier ook weer
Niggers?quote:
Hoiquote:
Ik ben ook veel armer dan ik dacht,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb veel minder geld dan ik dacht. En er is net een bestelling van 300 euro onderweg van de H&M.
Goh, eindelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:01 schreef BurnaBoy het volgende:
En de postbode kwam net langs.
bluetooth headsetje gebracht
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb veel minder geld dan ik dacht. En er is net een bestelling van 300 euro onderweg van de H&M.
Ja, ik dus ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
quote:
En ik kreeg net een kortingscode voor 10% korting op de hele bestelling maar mijn bestelling is vanmorgen verstuurd dus dat kan niet meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, nu moet ik nog een maand wachten op mn loon.
(wat trouwens van die maand was dat ik full time werkte)
O, keertje F5'en hielp al.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
gewoon de link copy pasten in je url balk?
Ja, das kutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
En ik kreeg net een kortingscode voor 10% korting op de hele bestelling maar mijn bestelling is vanmorgen verstuurd dus dat kan niet meer.
Hoeveel koop je dan? 30 artikelen of zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
24e.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Hyman het volgende:
Die menschen bij de IB groep schieten ook niet op met geld storten
Dus je gaat het retour zenden en dan weer opnieuw bestellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw bestellen straks.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus je gaat het retour zenden en dan weer opnieuw bestellen![]()
?
Als dat 15 euro scheeltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus je gaat het retour zenden en dan weer opnieuw bestellen![]()
?
Het is echt een kutland. Internet daar is zo gigantisch afgesloten, het is gewoon indoctrinatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:08 schreef Hyman het volgende:
http://www.nieuws.be/nieu(...)el_uit_723ed7d9.aspx
China wordt nog een keer weer een echte dictatuur
* Surveillance-Fiets Noortje in coma slaatquote:
Heuj, da's niet lief!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Noortje in coma slaat
koop nou gewoon nietsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:12 schreef Noortje. het volgende:
Mijn salaris komt ook bijna.Maar dat mag ik niet uitgeven. Eigenlijk mag ik alleen nog maar een broek kopen van mezelf want geldgebrek en anders is m'n spaargeld al weer weg.
Maar maar ja, bestelling van 300 euro.
Wat heb je daar gepland? cactussen ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart, alleen voor jou.
Ik heb nog maar twee broeken, ik moet wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
koop nou gewoon nietseen mooi bedrag op je bankrekening geeft je meer genoegdoening dan een of andere broek
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Noortje. het volgende:
Trouwens Blaxje, het is giechelen ipv giegelen.
En rozen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heb je daar gepland? cactussen ?
De nazomer komt eraan, rokjes en shitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee broeken, ik moet wel.
jajaquote:
Geeneens een tuintje op je buikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart, alleen voor jou.
De winter komt er ook aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De nazomer komt eraan, rokjes en shit
ze typt toch nogquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geeneens een tuintje op je buik?
winterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De winter komt er ook aan.En die broek is mooooi.
Dat komt wel over 20 jaar ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geeneens een tuintje op je buik?
Jeuj...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb een splinter in mijn vinger van een roos.
*kijkt* Onee niet meer. Woehoe.
Jwt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeuj...
Kunnen we toch allemaal weer rustig slapen vannacht zeg. poeh he wat een opluchting
zooo je bent niet van plan om lang bij ons te blijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat komt wel over 20 jaar ofzo.
Haha, je hebt gelijk. Had ik dat fout in je gedichtje? Stom van mequote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Noortje. het volgende:
Trouwens Blaxje, het is giechelen ipv giegelen.
over 3 jaar al zul je bedoelen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat komt wel over 20 jaar ofzo.
Jij houd van nieuwe broeken....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sure!
Ik houd van nieuwe broeken.
40 jaar dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zooo je bent niet van plan om lang bij ons te blijven
jweeeeeeeetzellufquote:
39 is lang zat hoorquote:
HAH DAN ZIT JE STRAKS IN JE BROEK!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij houd van nieuwe broeken....
en ik hou van jou![]()
je ziet mij niet staan noortje.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Haha, je hebt gelijk. Had ik dat fout in je gedichtje? Stom van me
Als jij nou ook van nieuwe broeken houdt, hebben we iets gemeen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij houd van nieuwe broeken....
en ik hou van jou![]()
je ziet mij niet staan noortje.
Oké oké.quote:
NEEE IK WIL 21 WORDEN!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
HAH DAN ZIT JE STRAKS IN JE BROEK!
maar dan zonder jou.
nee, want in 2012 gaan we toch allemaal al dood, en zo niet, dan verzuipen we wel in dit kikkerland.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké oké.
[..]
NEEE IK WIL 21 WORDEN!
okeee ik hou ook van je nieuwe broek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook niet door, maar iemand wees me erop in meinen Fobo.
[..]
Als jij nou ook van nieuwe broeken houdt, hebben we iets gemeen!
OMg ik zie een nieuw stelleetjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
okeee ik hou ook van je nieuwe broek.
Nee alsjeblieft niet zeg. Ik kan noortje niet uitstaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
OMg ik zie een nieuw stelleetje
Dat ga ik Jimbo furtelllen
ZiEquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg. Ik kan noortje niet uitstaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
ZiEnu al een haat-liefde verhouding.
Jullie kunnen niet zonder elkaar
Aaawh wat skattig.
welke?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een film kijken.
Vannacht zei je andere dingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg. Ik kan noortje niet uitstaan.
NIET!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, want in 2012 gaan we toch allemaal al dood, en zo niet, dan verzuipen we wel in dit kikkerland.
kloptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vannacht zei je andere dingen.
hij haat jou ook.quote:
Dat vatte ik op als een liefdesverklaring aan mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt
Uhhhhhrrrgggg bluhhhh errhhhhhhuhhhhhhhh
boven de wc
Niet waar! Des is lief! En haat mij daarom niet.quote:
Ik moest letterlijk van je kotsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat vatte ik op als een liefdesverklaring aan mij.
[..]
Niet waar! Des is lief! En haat mij daarom niet.
Had je eerst geen goed bed dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook goed, slaap in een goed bed doet wonderen.
blijkbaar lag ze niet zo goed op het hondenkussen hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Had je eerst geen goed bed dan?
Shit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest letterlijk van je kotsen![]()
Des doet alleen maar alsof.
op msn zei je net nog wat anders maar jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
Ik haat Noortje niet. Hou je mond Fiets.![]()
Weet ik niet, eerst moet ik even wat dingen uitzoeken en verplaatsen op de computer, en mn headset even werkend krijgen, dan uitzoeken welke film ik wil zien, enDAN pas film kijken.quote:
Wie heeft mijn msn gehackt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op msn zei je net nog wat anders maar ja![]()
oke
Ik silep van zaterdag tot gister ergens in the middle of nowhere in Groningen in een tipi. Op een matje. Die scheef lag omdat ik op een heuveltje lag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Had je eerst geen goed bed dan?
De hele klas haat je. En morgen slaan we je helemaal kapotquote:
wat een werk man!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik niet, eerst moet ik even wat dingen uitzoeken en verplaatsen op de computer, en mn headset even werkend krijgen, dan uitzoeken welke film ik wil zien, enDAN pas film kijken.
Wat een moeite om een film te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik niet, eerst moet ik even wat dingen uitzoeken en verplaatsen op de computer, en mn headset even werkend krijgen, dan uitzoeken welke film ik wil zien, enDAN pas film kijken.
jijquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik silep van zaterdag tot gister ergens in the middle of nowhere in Groningen in een tipi. Op een matje. Die scheef lag omdat ik op een heuveltje lag.En ik werd twee keer wakker met een naaktslak boven mijn hoofd.
NIETUS!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De hele klas haat je. En morgen slaan we je helemaal kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |