Ik ben ook veel armer dan ik dacht,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb veel minder geld dan ik dacht. En er is net een bestelling van 300 euro onderweg van de H&M.
Goh, eindelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:01 schreef BurnaBoy het volgende:
En de postbode kwam net langs.
bluetooth headsetje gebracht
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb veel minder geld dan ik dacht. En er is net een bestelling van 300 euro onderweg van de H&M.
Ja, ik dus ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
quote:
En ik kreeg net een kortingscode voor 10% korting op de hele bestelling maar mijn bestelling is vanmorgen verstuurd dus dat kan niet meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, nu moet ik nog een maand wachten op mn loon.
(wat trouwens van die maand was dat ik full time werkte)
O, keertje F5'en hielp al.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
gewoon de link copy pasten in je url balk?
Ja, das kutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
En ik kreeg net een kortingscode voor 10% korting op de hele bestelling maar mijn bestelling is vanmorgen verstuurd dus dat kan niet meer.
Hoeveel koop je dan? 30 artikelen of zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Noortje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |