Toen ik dat las snapte ik hemquote:
Onz vind je beter ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Wie wil die PUB SC last.fm groep overnemen en er iets leuks mee doen?
Deal!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar. Ik denk dat ik deze UI houd, altijd.
Niet waar! Oidipousquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Theaterstukken lezen zijn zó verschrikkelijk.
Kan je die rechten overgeven danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Wie wil die PUB SC last.fm groep overnemen en er iets leuks mee doen?
nahhh rather notquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Noortje. het volgende:
Let's grow old together, and die at the same time.
Oidipous?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Niet waar! OidipousMaar die moet ik vertalen, dus dan is het minder erg want dat is heel makkelijk als het een dialoog is.
Minder persoonsvormen en dergelijke.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oidipous?
Oddipus?
Oudiseus?
Odysseus?
Ja. Ik kan iemand toewijzen en die krijgt dan een mail en moet accepteren en zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je die rechten overgeven dan?
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je die rechten overgeven dan?
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Hoeft trouwens niet. Je kunt ook gewoon stoppen en iemand die er zin in heeft kan het zo overnemen dan.
Neejoh gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
Is Oidipous eigenlijk wel een theaterstuk?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.
Ik geef het wel aan Heimen.
Die fonts van Playstation zijn altijd zo lelijk. Allemaal van die gratis online fontsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)inally_official.html
NEEEEEEEEE
wat een lelijk grafding![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Odysseus is het toch?
Dat is wel een leuk verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |