quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Hmm, fapfa... ahw, waar issie nou
Googelen misschien niet maar goochelen wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
I
[..]
k hoop dat je als je naar je vervolgopleiding gaat, je ook alles gaat googelen.
Als ik een werk stuk maak, typ ik 20 pagina's in een uurtje of 4/5quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik typ sneller dan jij googlen doet, maar meer als 'hulp materiaal'
[..]
Vmbo'ers dom noemen, hoe durf je!
Ik gebruik google eigenlijk meer als woordenboek, en wikipedia als 'boek'.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
I
[..]
k hoop dat je als je naar je vervolgopleiding gaat, je ook alles gaat googelen.
Kut FBIquote:
Het boek iets minder, echt fucking saai en megadramatisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Romeo + Juliet is fucking tof.Nouja, de film dan.
Ik zou willen dat ik al typend werk stuk kon maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik een werk stuk maak, typ ik 20 pagina's in een uurtje of 4/5
Ik typ een blog met 500 views in een uurtjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik een werk stuk maak, typ ik 20 pagina's in een uurtje of 4/5
Daar scannen ze je op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik gebruik google eigenlijk meer als woordenboek, en wikipedia als 'boek'.
Trouwens, hoe veel mensen van mijn leeftijd (16) ken jij die elke dag het nieuws zien, de krant lezen, en nu.nl zo'n 4x per dag bezoeken? (sinds m'n 13de ofzo) (daarvoor al Jeugdjournaal)
Ik vind dat heerlijk, als ik zelf iets mag verzinnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou willen dat al typend werk stuk kon maken.
En jouw docenten trappen in praktisch gekopieerde werkstukken ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat zonder het te weten?Ik heb 3 jaar gym gedaan, nu 2de jaar atheneum ingaande
![]()
Latijn en Grieks was toch niet helemaal mijn ding.
Snap je het wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk, als ik zelf iets mag verzinnen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik al typend werk stuk kon maken.
Mja, kan je niet van de film af kijken? Die scheelt bijna niks en het verhaal is zo bekend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het boek iets minder, echt fucking saai en megadramatisch.En aan het begin snapte ik het nauwelijks vanwege het oude taalgebruik.
Ik heb het al uit ondertussen, en het verhaal wist ik wel redelijk. Op een gegeven moment zat ik er wel redelijk in en snapte ik alles wel, maar omdat het een toneelstuk is (dus dialoogvorm) zat er geen spanning ofzo in. Maar dat kan ik allemaal heel mooi schrijven in mijn boekverslag en dan krijg ik vast een 10.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, kan je niet van de film af kijken? Die scheelt bijna niks en het verhaal is zo bekend.
Ik ben creatief met taal weet jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En jouw docenten trappen in praktisch gekopieerde werkstukken ja?
Theaterstukken lezen zijn zó verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb het al uit ondertussen, en het verhaal wist ik wel redelijk. Op een gegeven moment zat ik er wel redelijk in en snapte ik alles wel, maar omdat het een toneelstuk is (dus dialoogvorm) zat er geen spanning ofzo in. Maar dat kan ik allemaal heel mooi schrijven in mijn boekverslag en dan krijg ik vast een 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |