Toen ik dat las snapte ik hemquote:
Onz vind je beter ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Wie wil die PUB SC last.fm groep overnemen en er iets leuks mee doen?
Deal!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar. Ik denk dat ik deze UI houd, altijd.
Niet waar! Oidipousquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Theaterstukken lezen zijn zó verschrikkelijk.
Kan je die rechten overgeven danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
nahhh rather notquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Noortje. het volgende:
Let's grow old together, and die at the same time.
Oidipous?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Niet waar! OidipousMaar die moet ik vertalen, dus dan is het minder erg want dat is heel makkelijk als het een dialoog is.
Minder persoonsvormen en dergelijke.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oidipous?
Oddipus?
Oudiseus?
Odysseus?
Ja. Ik kan iemand toewijzen en die krijgt dan een mail en moet accepteren en zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je die rechten overgeven dan?
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je die rechten overgeven dan?
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Hoeft trouwens niet. Je kunt ook gewoon stoppen en iemand die er zin in heeft kan het zo overnemen dan.
Neejoh gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
Is Oidipous eigenlijk wel een theaterstuk?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.
Ik geef het wel aan Heimen.
Die fonts van Playstation zijn altijd zo lelijk. Allemaal van die gratis online fontsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)inally_official.html
NEEEEEEEEE
wat een lelijk grafding![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Odysseus is het toch?
Dat is wel een leuk verhaal.
Ik zit wel vaak op last.fm, ik wil wel proberen iets leuks ermee te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Hij lijkt op de naaidoos van m'n moeder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
NEEEEEEEEE
/carequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus het heeft geen zin om te zeggen!
Oh dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipus![]()
![]()
Odysseus is een gozert die ging varen enzulks. En allemaal gevaren tegenkwam en toen weer naar huis ging naar Penelope (Peeneeloopee en niet Peenuhloopuh) en daar weer blij werd.
Oidipous is een gozert waarvan voorspeld was dat hij zijn paps ging vermoorden en met zijn mams ging trouwen. Zijn paps legde hem in een mandje met zijn voeten vastgebonden ergens ver weg, maar in plaats van dat hij na twee dagen stierf werd hij gevonden door iemand (weet niet meer wie) en die bracht hem naar een herder, die hem opvoedde. Toen kwam Oidipous ('zwelvoeten') op een of andere manier achter die voorspelling en hij vluchtte, niet wetende dat dat herdersstelletje niet zijn echte ouders waren. Hij kwam in de stad waar zijn echte vader koning was en daar kreeg hij ruzie met een oude man (zijn vader). Oidipous sloeg de oude man met een stok en hij ging dood. In Thebe (die stad) lost hij het raadsel van de Sfinx, die iedereen al jaren teistert, op en hij mag met de weduwe van de koning, zijn moeder, trouwen. Zo komt het orakel uit en daar komt hij achter en dan wordt hij verbannen.
Namelijk gravenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Liever een schop, daar kan ik nog wat mee.
Of geef mij maar. als het moet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar dan neemt een of andere lambal het over en verneukt de groep of zo.
Ik geef het wel aan Heimen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef Hyman het volgende:
Your acceptance of leadership was successful
Oke!quote:
Scherp!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Klopt, Oidipous is leuker. Ga het maar lezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh dat is een heel ander verhaal.![]()
Ik dacht die Noortje verkracht Odysseus z'n naam helemaal maar nee
Met een spade kom je beter door grond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat hoor je waarschijnlijk voor de enige keer in je leven, dus geniet ervanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef Hyman het volgende:
Your acceptance of leadership was successful
Ik houd van de haat-liefdeverhoudingen hier in PUB.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat hoor je waarschijnlijk voor de enige keer in je leven, dus geniet ervan
Goeie opmerking, als je 'm doorgrond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met een spade kom je beter door grond.
Ik hou van Hyman hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik houd van de haat-liefdeverhoudingen hier in PUB.
En ben ik 18 uur bezig op 1m³quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met een spade kom je beter door grond.
Wel cheap.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
NEEEEEEEEE
Achja, wie een kuil graaft voor een ander.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goeie opmerking, als je 'm doorgrond.
Je bent op dreef.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goeie opmerking, als je 'm doorgrond.
Ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |