NIET!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, want in 2012 gaan we toch allemaal al dood, en zo niet, dan verzuipen we wel in dit kikkerland.
kloptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vannacht zei je andere dingen.
hij haat jou ook.quote:
Dat vatte ik op als een liefdesverklaring aan mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt
Uhhhhhrrrgggg bluhhhh errhhhhhhuhhhhhhhh
boven de wc
Niet waar! Des is lief! En haat mij daarom niet.quote:
Ik moest letterlijk van je kotsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat vatte ik op als een liefdesverklaring aan mij.
[..]
Niet waar! Des is lief! En haat mij daarom niet.
Had je eerst geen goed bed dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook goed, slaap in een goed bed doet wonderen.
blijkbaar lag ze niet zo goed op het hondenkussen hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Had je eerst geen goed bed dan?
Shit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest letterlijk van je kotsen![]()
Des doet alleen maar alsof.
op msn zei je net nog wat anders maar jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
Ik haat Noortje niet. Hou je mond Fiets.![]()
Weet ik niet, eerst moet ik even wat dingen uitzoeken en verplaatsen op de computer, en mn headset even werkend krijgen, dan uitzoeken welke film ik wil zien, enDAN pas film kijken.quote:
Wie heeft mijn msn gehackt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op msn zei je net nog wat anders maar ja![]()
oke
Ik silep van zaterdag tot gister ergens in the middle of nowhere in Groningen in een tipi. Op een matje. Die scheef lag omdat ik op een heuveltje lag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Had je eerst geen goed bed dan?
De hele klas haat je. En morgen slaan we je helemaal kapotquote:
wat een werk man!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik niet, eerst moet ik even wat dingen uitzoeken en verplaatsen op de computer, en mn headset even werkend krijgen, dan uitzoeken welke film ik wil zien, enDAN pas film kijken.
Wat een moeite om een film te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik niet, eerst moet ik even wat dingen uitzoeken en verplaatsen op de computer, en mn headset even werkend krijgen, dan uitzoeken welke film ik wil zien, enDAN pas film kijken.
jijquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik silep van zaterdag tot gister ergens in the middle of nowhere in Groningen in een tipi. Op een matje. Die scheef lag omdat ik op een heuveltje lag.En ik werd twee keer wakker met een naaktslak boven mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |