Het is mijn overbuurman en we zijn geen hele dikke vrienden. Maar ik zal morgen eens kijken wat hij kan / wil doen. Ik wil wel graag een richtlijn (zo van: als het max zoveel kost, dan willen we x-aantal flessen), zodat ik meteen zaken kan doen. Verder nog iets dat de supermarkt kan leveren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
ik ben wel even benieuwd wat ellies eventueel kan fixen als ze er 220 van koopt bij de mcd. Zou je dat eens willen navragen als je er de tijd en de gesteldheid voor hebt ellies?
Geweldig plan! Wij hebben een Caddy en een aanhangert en een Tigra (zonder aanhangert), maar als jij ook met de aanhangert kan komen, dan weet ik zeker dat we het allemaal meekrijgen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef DABAMaster het volgende:
Elies, als je het niet meekrijgt moet je even pmmen/mailen/bellen, dan kom ik met de aanhangert anders.
Iemand al bij Witjes gekeken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
- buffelhuid kauwstaafjes
Stevige Buffelhuid Kauwstaven geperst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Zijn die wel van buffelhuid Elies? Want dat is belangrijk
Kweej heeft een slok (of twee) op, dus die is zo mak als een lammetje!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo?![]()
Kan ik hier weer veilig posten of heeft Qwea nog last van PMS?
Ah da's mooi!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stevige Buffelhuid Kauwstaven geperst.
13cm -15mm dik
25cm- 20mm dik.
1e kwaliteit !
Dagprijzen!
Sorry?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweej heeft een slok (of twee) op, dus die is zo mak als een lammetje!![]()
(En hou eens op me oud te noemen, schurkIk zag het wel!)
ja, die had ik dus al gemaild 1.5u geleden. Dat was dat mailtje wat ik van grees had gejat gedeeltelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iemand al bij Witjes gekeken?
http://www.witjesverzendhuis.nl/
Misschien kan ik dat wel doen danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Elisa , horloge lag vandaag in de bus, dank![]()
Als jullie bij Witjes willen bestellen scheelt het verzendkosten als mss iemand het in Rotterdam bij de show kan ophalen, dat is in augustus nog, nog voor 12 september ieg, mss kunnen jullie daar iets mee afspreken met die mensen van Witjes, die staan op elke show.
Die dingen meuren volgens mij stukken minder dan die pensstaven of varkensoren!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Overigens ben ik blij dat ik niet de persoon ben die wellicht met 1000 meurende stinkkauwstaven in een auto moet zitten
Qweaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die had ik dus al gemaild 1.5u geleden. Dat was dat mailtje wat ik van grees had gejat gedeeltelijk.
Die zit ook vlakbij ons.
Ehm, nou, greys?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is mijn overbuurman en we zijn geen hele dikke vrienden. Maar ik zal morgen eens kijken wat hij kan / wil doen. Ik wil wel graag een richtlijn (zo van: als het max zoveel kost, dan willen we x-aantal flessen), zodat ik meteen zaken kan doen. Verder nog iets dat de supermarkt kan leveren?
Ik woon er vlakbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Elisa , horloge lag vandaag in de bus, dank![]()
Als jullie bij Witjes willen bestellen scheelt het verzendkosten als mss iemand het in Rotterdam bij de show kan ophalen, dat is in augustus nog, nog voor 12 september ieg, mss kunnen jullie daar iets mee afspreken met die mensen van Witjes, die staan op elke show.
Oh ok, ik heb t vorige topic niet bijgelezen, en in dit topic stond het net nog niet geloof ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbijvoor de 300ste keer
En 150 buffelhuid dingen kunnen er vast ook nog wel bij. Morgen de action shit halen, dus dan zullen we eens zien hoe vol de auto zit... en anders prop ik zo wat van de action bij stout in de auto
Voor de 2e keer bedoel je. Koest!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbijvoor de 300ste keer
En 150 buffelhuid dingen kunnen er vast ook nog wel bij. Morgen de action shit halen, dus dan zullen we eens zien hoe vol de auto zit... en anders prop ik zo wat van de action bij stout in de auto
Nou ik geloof dat het al niet meer hoeftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Hondenshow Ahoy is 29 en 30 augustus.
Greys hou dr rekening mee dat die dingen echt stinken, kan je dat ergens buiten in een schuur kwijt zo lang of zo?
200 is prima, 250 ook. Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, nou, greys?
Ik dacht dat we sowieso 220 flessen wilden? Dus wat mij betreft, als je onder die 39 cent per fles per liter kan zitten met die kerel, mag je de deal sluiten.
Maar ik wil graag even greys dr mening
Wat voor een show, wie wat waar? jij in de buurt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Show is altijd in het weekend , ik ga ff mn showkalender dr bij pakken
Nee joh, ik show dit jaar niks meer dus ik ben dr niet maar ik heb wel een kalender met alle hondenshows, voor als ik in wil schrijven en zo...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat voor een show, wie wat waar? jij in de buurt?
Ah je mening, in een F&F topic, en dan post je een plaatje van een poes met een slagersmes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef Karasta het volgende:
[..]
Uitkering?![]()
Ik ben soldaat Sjaak, ik vecht zodat mensen zoals jij vrijheid hebben om te zeggen wat ze willen.
Verder kwam ik geen mensen beledigen, ik kwam mijn mening geven.
Zwerf dieren kun je beter laten inslapen zodat ze teminste niet van asiel naar asiel hoeven
Oh ik dacht bij Alyssaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Qwea het volgende:
nou, als ik het even vluchtig bekijk, zijn de kauwstaafjes bij witjes sowieso goedkoper? Maar nou ben ik geen wiskundig wonder, dus daar moet iemand anders nog ff naar kijken!
Oh nou dan moeten we morgenovermorgen (dan is het weer koel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
De buffelsigaar is 40 bij witjes, en 50 bij cats and dogshop. Beide 25cm lang
Nee, die van witjes is 25 cm lang, en rond. Die van alyssa ook. Ik had foto in de bijlage. Ik heb net een mail gestuurd of ze die ook voor 40 cent kan doen, want zij zit in den helder op fiets afstand. Met de auto ist 5 min, en van mijn eigen huis naar witjes is het +- 15 a 20. Dus als zij dat kan doen, dan is zij dichterbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht bij Alyssa
Maar ik heb niet goed gekeken denk ikEn die maten komen ook niet erg overeen.
Ik kan met deze temperaturen echt niet nadenken, ik ga het ook niet meer proberen
Ja jij reageert niet op mijn aanbod om morgen even bij Jumper hier te kijken hoe duur die krengen zijn duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Zo, weer over de kauwstaafjes en over de bleek.
Want wáár gaan we het nou kopen?
DIE IS AL GEMAILDquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan moeten we morgenovermorgen (dan is het weer koel!) Witjes maar even mailen!
doe dat maar eens evenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij reageert niet op mijn aanbod om morgen even bij Jumper hier te kijken hoe duur die krengen zijn duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Okeeeeequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
doe dat maar eens even
En ik zal zaterdag ook nog eens op de markt vragen!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij reageert niet op mijn aanbod om morgen even bij Jumper hier te kijken hoe duur die krengen zijn duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Ik stop er mee voor vandaag!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
DIE IS AL GEMAILD
Ik ga huilen als jullie nog 1x zulke dingen zeggen :"(
Je leest over dingen heen GREES! Potverdomme!quote:
ooh! 95 centquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Cats and dogs:
Buffelhuid staafjes 4-6 mm 100 stuks 3,99
Buffelhuid staafjes 9-10 mm 100 stuks 6,99
Buffelhuid sigaar 25cmx15mm 0,50 cent per stuk minimale afname 25stuks
Buffelhuid 20 kluiven 8 cm 5,95 minimale afname 6pakken
Witjes:
Kauwstaaf per stuk 13cm � 0,40
Kauwstaaf per stuk 25cm � 0,95
Kauwstaven .13cm prijs per 10 stuks � 3,50
Kauwstaven .25cm prijs per 10 stuks � 7,50
Kauwstaven 13cm per 100 stuks � 32,00
Kauwstaven 25cm per 100 stuks � 62,00
En dan gaat t om die van 25 cm, dan zijn die van de bovenste toch duidelijk goedkoper?
50 cent per stuk en die van witjes 62 cent per stuk.
Of ben ik ook echt te gaar om te denken nu?
]
Jazeker! Bij de katten en hondenschop hierzo om de hoekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:En weet je nu ook waar het dan goedkoper is?
ehmquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
Dus ik heb � 400 en ik wil 325 pakken keukenrol en 300 liter bleek?
Ah, en je had al een mailtje aan Alyssa gestuurd toch dat ze elders goedkoper waren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
maar grees, die shop hierzo is dus goedkoper. 100stuks voor 50 euro.
Ik denk écht dat die 1200 keukenrollen voldoende zijn hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
Dus ik heb � 400 en ik wil 325 pakken keukenrol en 300 liter bleek?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Karasta het volgende:
Is het niet handiger om 80 pakken (1 tray) te halen voor 40 euro bij de groothandel?
Misschien wel makkelijker, maar ook duurder omdat daar ook nog BTW overheen komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Karasta het volgende:
Is het niet handiger om 80 pakken (1 tray) te halen voor 40 euro bij de groothandel?
Schatje patatje, allang gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, en je had al een mailtje aan Alyssa gestuurd toch dat ze elders goedkoper waren?
Dat moet je dan even herroepen denk ik, anders is het lullig voor haar
Oke, maar stel (even zodat het duidelijk is voor elies) die vent gaat geen 33 cent per fles doen. Zolang het onder de 39 cent zit is het voor elies een go?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, en je had al een mailtje aan Alyssa gestuurd toch dat ze elders goedkoper waren?
Dat moet je dan even herroepen denk ik, anders is het lullig voor haar
[..]
Ik denk écht dat die 1200 keukenrollen voldoende zijn hoor
300 liter bleek zou mooi zijn ja
300 eu keukenrol
100 eu voor 300 liter bleek zou ca. 33 cent per fles zijn, zou mooi zijn!
Nu dus 1447,10.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
AANKOOP SPULLEN!
¤ 72,00 voor 100 flessen allesreiniger --> haalt Greys
¤ 67,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes --> haalt Qwea
¤ 08,10 voor 30 afwasborstels --> haalt Qwea
¤ 24,60 voor 30 veger en blik --> haalt Greys
¤ 42,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal --> haalt Qwea
¤ 56,70 voor 30 rol vuilniszak groot --> haalt Qwea
Totaal ¤ 271,40.
En we hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 1.175,70 aan spullen dus so far!
Dus dat zou bij elkaar dan ¤ 1.447,10 zijn tot nu toe.
En we willen nog graag:
- bleekmiddel
netjes. Betekend dat je (neem ruim 100euro voor de kauwstaafjes) op 1800 euro zit. Das 200 minder dan dat we hadden gedachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu dus 1447,10.
Stel dat we 300 liter bleek er bij nemen voor ca. 100/120 euro (alles onder de 40 cent is goed toch?) dan zitten we dus rond de 1550-1600 euro aan uitgaves, zonder kauwstaafjes
Nou kijk....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
ehm325 pakken keukenrol? Ik dacht 300? Kan zijn dat ik wat heb gemist hoor
![]()
en 220 flessen bleek is toch 220 liter?
Kan het ook in jip en janneke taal? ik snap er niks van
Wowquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh #2: zojuist kattenkots in de keuken en kamer; Eliesjes rol ging perfect
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Heeft JJH nu wel voldoende te vervoeren dan in zijn busje?
Of maakt hem dat niet uit?
Wat een bezorgheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
200 is prima, 250 ook. Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.
Als het maar allemaal vervoerd kan worden.
En als JJH dan ook maar genoeg heeft om in het al geregelde busje te vervoeren.
Die heeft de spullen van Ing he?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:40 schreef ElisaB het volgende:
JJH, als ik nog niet getrouwd was, dan vroeg ik je
En ik heb nog velletjes overquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:37 schreef Lolque het volgende:
Hey, ik wil graag Pakket A doneren.
Via paypal, vind ik wel zo makkelijk.![]()
Ik zal een mailtje sturen naar asielactie@gmail.com
táág
Dus stel we kopen 200 staafjes bij witjes... das dan 124 euro - 25% = 31 euro voor 200 staafjes!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen zin om alles bij te lezen, maar gezien dat Witjes eenmalig 25% korting wil geven (gmail)? En dat er iemand vroeg om het rek.nr. ivm overmaken Vlooiengeld?![]()
Morgen ga ik ff alles bijlezen.
Oh, en paps en mams hebben vanavond ook gedoneerd, zal ik morgen ff overmaken.
En voor vrijdag heb ik de station meegekregen. Ideaal![]()
Oh #2: zojuist kattenkots in de keuken en kamer; Eliesjes rol ging perfect
Alleen is € 124,00 minus 25% wel € 93,00quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:06 schreef Qwea het volgende:
Dus stel we kopen 200 staafjes bij witjes... das dan 124 euro - 25% = 31 euro voor 200 staafjes!
ik vind dat een mega plan das way goedkoper
Zie! Ik zei het wel. MM zegt 31 en maar glashard volhouden dat IK niet kan rekenenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen is � 124,00 minus 25% wel � 93,00
Of bedoelde jij dat ook?
Whoeeeeeeee! Dankjewel! Ik ga je groen laten maken!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:37 schreef Lolque het volgende:
Hey, ik wil graag Pakket A doneren.
Via paypal, vind ik wel zo makkelijk.![]()
Ik zal een mailtje sturen naar asielactie@gmail.com
táág
mail terug heeft ie trouwens al een poosje hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeeeeeeee! Dankjewel! Ik ga je groen laten maken!
Ah oke. Thanks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
mail terug heeft ie trouwens al een poosje hoor![]()
dank je wel!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:53 schreef Lolque het volgende:
Zo 't is overgemaakt met Paypal.
Doe ik ook eens iets nuttigs met mn geld.
JA!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n sig aangepast, zijn jullie nu teleurgesteld
Ja maar die over m'n piemol was ook beetje afgezaagd aan het rakenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!
Maar eerlijk is eerlijk, die uitspraak van Yvonne was ook te mooi om NIET in je sig te zetten![]()
Je weet dat je meerdere regels in je sig kunt hebben?
Gaat Greys straks voor je regelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens, ik sta niet in de lijst, maar heb wel gedoneerd en ben ook groen![]()
Verder, de actie gaat goehoed!!
En waaaaaaaarom staan mijn paps en mams er dan niet in?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Fipo bijgewerkt (sorry Guppy!) en ook Lolque en ChickenSpikey staan er bij!
Ah fuckeduckquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waaaaaaaarom staan mijn paps en mams er dan niet in?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Fipo bijgewerkt (sorry Guppy!) en ook Lolque en ChickenSpikey staan er bij!
c1000quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef ElisaB het volgende:
RED ALERT...
De chloor is bij de MCD � 0,52 per liter. Dat ga ik nooit een eind onder de � 0,39 lullen
Wat was de andere optie voor chloor?
En is er iemand met vervoer én een C1000 in de buurt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
c1000
JJHquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En is er iemand met vervoer én een C1000 in de buurt?
En het is koopavond. Zo eerst eten (Slavinken bakken al) en dan zal ik eens op onderzoek uit gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
JJH
Woont in zwolle, heeft een busje, en in zwolle zitten zeker 5 c1000 supermarkten
Waar is jouw reactie op mijn vraag?quote:
Pfffoeoeoeoewaaahhhh, met dit weer warm eten.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is koopavond. Zo eerst eten (Slavinken bakken al) en dan zal ik eens op onderzoek uit gaan.
Je mag natuurlijk ook gelijk het meenemen. Nergens (iig geen deka, geen vomar, geen AH) is de chloor goedkoper. Ja, of de boni moet het goedkoper hebben...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is koopavond. Zo eerst eten (Slavinken bakken al) en dan zal ik eens op onderzoek uit gaan.
doe ff je vraag pmmen anders, dan heb ik m gemistquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar is jouw reactie op mijn vraag?
Daar had ik overduidelijk niet aan gedacht toen ik eergister boodschappen deed. En het moest ook wel omdat ik de komende dagen niet thuis ben en onderweg eet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pfffoeoeoeoewaaahhhh, met dit weer warm eten.....
Heb me een zak roomboterpuntjes gehaald. En zit verder te wachten op die verlossende en voorspelde regenbuien en zo
Daar ben je nu te laat mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook gelijk het meenemen. Nergens (iig geen deka, geen vomar, geen AH) is de chloor goedkoper. Ja, of de boni moet het goedkoper hebben...
moet ik morgen nog bij boni kijken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook gelijk het meenemen. Nergens (iig geen deka, geen vomar, geen AH) is de chloor goedkoper. Ja, of de boni moet het goedkoper hebben...
Dikke bleek/bleek/chloor is bij mijn weten allemaal het fucking zelfde hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar had ik overduidelijk niet aan gedacht toen ik eergister boodschappen deed. En het moest ook wel omdat ik de komende dagen niet thuis ben en onderweg eet.
[..]
Daar ben je nu te laat mee.Was even lekker gaan lopen ook trouwens. Warmte is hier een heel eind uit de lucht.
Stom vraagje nog, is dikke bleek niet hetzelfde als chloor, echt chloor hadden ze ook niet in die winkel, wel allerlei dure Glorix en eigenmerkglorix. Die dikke hadden ze en was 0.39ct.
Nog even verder gevraagd naar korting en grote hoeveelheden. Kon niet goedkoper, was al heul goedkoop namelijk en grote hoeveelheden even een paar dagen van te voren bestellen omdat ze het simpelweg niet op voorraad hadden.
doe maar als je wiltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet ik morgen nog bij boni kijken?
Dan ga ik kijken of mijn boni goedkoper is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
dan check ik voor de zekerheid nog een x extra bij deka en AH
zou boni zwolle en boni apeldoorn zoveel schelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ga ik kijken of mijn boni goedkoper is.
thnxquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga ik dat morgen even doen!
Jumbo kan ik eventueel wel doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx
Je hebt geen jumbo in de buurt he? Of een dirk?
zit die in zwolle dan?quote:
Veemarkt, achter de Ijsselhallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
zit die in zwolle dan?maar das prima.
Vertel dan ook gelijk ff waar in zwolle![]()
dirk welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx
Je hebt geen jumbo in de buurt he? Of een dirk?
oohquote:
waarom ben jij nog niet groen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga na mijn vakantie die bench in Katwijk ophalen dus dat komt goedEn dan komt Nok of Greys mij met dat ding weer ophalen de 12e
Als je wilt, mag je die ook checkenquote:
Omdat ik ook wel zonder kon. Ik post hier 1x in de 5 dagen en verder nergens dus ik ben toch geen promotiemateriaal sorry.quote:
noh, het ging me er eigenlijk om of je een donatie had gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zonder kon. Ik post hier 1x in de 5 dagen en verder nergens dus ik ben toch geen promotiemateriaal sorry.
Heb ik! Ik staat in het lijstjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
noh, het ging me er eigenlijk om of je een donatie had gedaan
wát JIJ wilquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef draculettetje het volgende:
dus ik ga naar boni en dirk?
of alleen dirk?
Laat haar lekker naar de boni gaan, ik ga wel naar de jumbo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
wát JIJ wil
Ik denk niet dat boni apeldoorn en boni zwolle een verschil tussen zitDus als we JJH naar de boni sturen, en jou de dirk.... hoeven jullie elk maar 1 winkel te doen
Of je moet met al het geweld naar de boni willen?
Hoest met ronja? en jij komt toch ook de 12de?
Als JJH dan de boni wil doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
wát JIJ wil
Ik denk niet dat boni apeldoorn en boni zwolle een verschil tussen zitDus als we JJH naar de boni sturen, en jou de dirk.... hoeven jullie elk maar 1 winkel te doen
Of je moet met al het geweld naar de boni willen?
Hoest met ronja? en jij komt toch ook de 12de?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Ook nog goed nieuws: net nog een horloge aangeboden. Als de koop doorgaat, dan is mijn marktkraampjesstand € 320
Bizar eigenlijk. Als je in guldens denkt... WoW!
Ohw, maar dan wil ik de boni ook wel doen hoor, ik dacht dat je er graag heenwilde. Is hiet om de hoek namelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Als JJH dan de boni wil doen
dirk en boni liggen hier nogal uit elkaar en ik moet het met de scootmobiel en als we het moeten kopen kan ik natuurlijk wel met de auto!
en jahaaa ik kom de 12de heb inmiddels 3 benchen hier en nog wat spullen!
ronja heeft weer allergie bultjes dus het laatst toegevoegd halen we er maar weer vanaf!
ow en ze wil NU uit maar NU regent het en is de lucht roze enzo en ik durf niet door het onweer
en ik ben heel slecht in nee zeggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ohw, maar dan wil ik de boni ook wel doen hoor, ik dacht dat je er graag heenwilde. Is hiet om de hoek namelijk.
Doen we dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik ben heel slecht in nee zeggen![]()
maar als je het zo zegt graag dan toch wel
hihi dealquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen we dat.
Dus ik de Boni en de Jumbo en jij de Dirk.
gaan wij vanavond met de berging doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Zo zusjes auto ophalen en dan alle troep die in de gang staat es inladen.
Kunnen we eindelijk weer fatsoenlijk bij de trap komen
107,30 + 50x1,35 "quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
Elies! Wauw!![]()
DML: wat fijn dat het contact toch rondgekomen is betreffende de bench!
Super dat je hem wilt halen en alvast een fijne vakantie!
Q, ik zoek even het laatste lijstje op van de boodschappen en help me even wat ik dan ook alweer nu aan je moet overmaken? Dan doe ik het gewoon incl. de zeep al overmaken inderdaad die nog volgt!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M zal vanavond zijn bankrekening ook is plunderen.
euro of 10 komt er bijmaar kan pas vanavond over maken.
Ideal werkt zeker nog niet he
quote:
Zo, hebben we het lijstje weer even dichtbij op de bladzijdequote:AANKOOP SPULLEN!
¤ 72,00 voor 100 flessen allesreiniger --> haalt Greys
¤ 67,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes --> haalt Qwea
¤ 08,10 voor 30 afwasborstels --> haalt Qwea
¤ 24,60 voor 30 veger en blik --> haalt Greys
¤ 42,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal --> haalt Qwea
¤ 56,70 voor 30 rol vuilniszak groot --> haalt Qwea
Totaal ¤ 271,40.
En we hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 1.175,70 aan spullen dus so far!
Dus dat zou bij elkaar dan ¤ 1.447,10 zijn tot nu toe.
En we willen nog graag:
- bleekmiddel
Je hebt PM! En tof dat je mee wilt doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
Heb hier op werk wat sessie problemen,
maar stuur idd maar pm, als ik vanavond nog niks heb roep ik wel een keer haha
Nogmaals fijne vakantie DML! Geniet er van!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen, succes met de actie de komende twee weken. Goed bezigDie lui weet niet wat ze overkomt de 12e
![]()
Ik ben twee weken afwezig vanwege vakantie
Thnx!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Q, centjes zijn overgemaakt!
Kun je nog 150 flessen kwijt in je auto dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx!
Trouwens..... ik heb net bij de deka gekeken dikke en dunne bleek is 32 cent! per literfles. Scheelt 7 cent = 15 euro nog wat ofzo
En JJH heeft een deka in de buurt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx!
Trouwens..... ik heb net bij de deka gekeken dikke en dunne bleek is 32 cent! per literfles. Scheelt 7 cent = 15 euro nog wat ofzo
Nope, net gecheckt. Zit meer in Noord Holland.quote:
Misschien vindt hij het ook ergens in zijn buurt voor ongeveer dat bedrag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, net gecheckt. Zit meer in Noord Holland.
True... maar wat als het niet voor dat bedrag is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het ook ergens in zijn buurt voor ongeveer dat bedrag.
Zou wel fijn zijn als hij het kon meenemen toch?
Jup, om iemand om te laten rijden ben je aan benzine het uitgespaarde geld ook al kwijtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het ook ergens in zijn buurt voor ongeveer dat bedrag.
Zou wel fijn zijn als hij het kon meenemen toch?
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.quote:Top 100 van vrijdag 14 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 167 Greys
01. 167 Ploertendoder
03. 159 jitzzzze
ik sta niet eens in die top 100 lijstquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
Asielactie weer bezig? Anyone?![]()
Dagcijfers # 186![]()
![]()
[..]
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.
Maar deze vond ik toch wel schrikbarend.
*leven gaat downloaden*
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
Beetje fokken onder werktijd
pfffrt
Ik ga ff mn herinnering op linnen aan de muur boren±
oohquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Wij wilden net de blikjes Gourmet gaan halen. Dat wordt pas maandag. Anderen wisten van niks en konden niks vinden, en de mevrouw die het geregeld had is er maandag pas weer
[ afbeelding ]
dies oudquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:20 schreef JJH het volgende:
Ik denk altijd maar: Als de baas doet of ie goed betaald, dan doe ik alsof ik hard werk.
Niet te serieus opvatten he? Zie de smilies bij de post van oh-oh.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Wij wilden net de blikjes Gourmet gaan halen. Dat wordt pas maandag. Anderen wisten van niks en konden niks vinden, en de mevrouw die het geregeld had is er maandag pas weer
[ afbeelding ]
Ik zou dan zoiets hebben van "nou, dan ga je maar even die persoon bellen. Afspraak is immers afspraak"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Vind ik nietr erg, maar ik kan het niet uitstaan. Je denkt het goed geregeld te hebben en dan blijkt dat niet zo te zijn. Blijkt weer dat je niet kunt rekenen op afspraken en daar kan ik slecht tegen.
Ja zou ik ook doen. En een verhaal verzinnen dat ik speciaal vandaag een grote auto geleend had om al die zooi mee te kunnen nemen ofzo. Flink schuldig laten voelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dan zoiets hebben van "nou, dan ga je maar even die persoon bellen. Afspraak is immers afspraak"
Ik! Ben helemaal alleen op kantoor en zit heerlijk te nixen met mijn voeten in mijn bureaula!quote:
Je doet je sig ere aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. En een verhaal verzinnen dat ik speciaal vandaag een grote auto geleend had om al die zooi mee te kunnen nemen ofzo. Flink schuldig laten voelen
Yipyip! Ik ga me nu aankleden (klussen in pyjama is de nieuwste rage) en dan ga ik er even langsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
Oke.
En muis ging vandaag kijken bij Jumper toch? Voor die staafjes?
IN je bureaulaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik! Ben helemaal alleen op kantoor en zit heerlijk te nixen met mijn voeten in mijn bureaula!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yipyip! Ik ga me nu aankleden (klussen in pyjama is de nieuwste rage) en dan ga ik er even langs
Ruimte zat!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
De spulletjes in de kelder
[ afbeelding ]
Zie past wel!
Dit is nog zonder zeep trouwens
De achterbank kan nog platquote:
31 cent?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:08 schreef draculettetje het volgende:
zo heb boodschapjes gehaald bij dirk en 1l fles is daar ook 0,31
We have a winnerquote:
Yep en yepquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We have a winner
Jullie rijden toch ook Draakje? En jullie hebben een grote auto?
Gewoon bleekwater ja, dus geen dikke bleek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Yep en yep
we hebben ook nog 2 filialen hier dus die kan ik ook allebei leeg roven!
even voor de zekerheid, bleek was toch goed he
Wij zijn blij met alle bedragen; of het nou 5 of 50 euro is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef M-unit het volgende:
Wat is het minimale bedrag dat ik via paypal kan storten om jullie blij te maken?
Als ik nou heel sneaky zeg 100 euro, ga je dat dan storten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef M-unit het volgende:
Wat is het minimale bedrag dat ik via paypal kan storten om jullie blij te maken?
ja, het moest dus geen dikke bleek zijn volgens ingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Yep en yep
we hebben ook nog 2 filialen hier dus die kan ik ook allebei leeg roven!
even voor de zekerheid, bleek was toch goed he
200? 220 toch? of is het bijgesteld?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon bleekwater ja, dus geen dikke bleek.
Nog ff op JJH wachten of die goedkoper kan en zo niet; zou je dan 200 flessen kunnen bestellen en halen?
Centjes krijg je van te voren overgemaakt.
ja hoor dat kan ik wel doen hoor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon bleekwater ja, dus geen dikke bleek.
Nog ff op JJH wachten of die goedkoper kan en zo niet; zou je dan 200 flessen kunnen bestellen en halen?
Centjes krijg je van te voren overgemaakt.
sjenk joe!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:28 schreef M-unit het volgende:
5 euro is on its way then
Dikke bleek is veur de plee...voor de 600ste xquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, het moest dus geen dikke bleek zijn volgens ing
Ik heb uberhaupt mijn plee nog nooit met bleek gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dikke bleek is veur de plee...voor de 600ste x![]()
quote:
Kiek maar wat je voor 100 euro krijgen kan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
200? 220 toch? of is het bijgesteld?
2 x dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]Lief van je, dank je wel!
Je groene jas is in de maak!
als het bij dirk wordt zou ik mn best eens doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiek maar wat je voor 100 euro krijgen kan zou ik zeggen
Ik heb werkelijk geen flauw benulquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Qwea het volgende:
groene jasjes zijn tof.
Greesje? wat is eigenlijk de stand? Of is die al voorbij gekomen maar heb ik die gemist?
nou, meer dan 220quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je groen aanvragen bij Iteejer.
[..]
Kiek maar wat je voor 100 euro krijgen kan zou ik zeggen
doe maar rustig anquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw benul
Eerlijk gezegd ben ik het overzicht een beetje kwijt met die lijst met bedragen.
Ik ga er morgenochtend even voor zitten. Of heel misschien vanavond, maar dan is Heer weer thuis na een aantal dagen buitenland dus ga ik niet heel de avond achter de laptopDus het komt er aan!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
doe maar rustig anheeft geen haast babe
dus dan worden het in ieder geval 320 flessenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, meer dan 220100x0.31 = 31 euro. Das dus 200 flessen voor 62 euro das 300 flessen voor 93 euro
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:13 schreef JJH het volgende:
Lady's and Gentlepeople! We've got ourselves a winner
De dunne bleek is bij de Jumbo![]()
29ct
![]()
Diemaardoendan?
Hmm. Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Dan komen de centjes eraanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:47 schreef Disana het volgende:
Vanavond is alle geld van de vlooienmarkt binnen en ga ik het overmaken. Het moet toch naar hetzelfde rekeningnummer dat we ook gebruiken voor de donaties he?
Het antwoord is jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Disana het volgende:
Hmm. Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Dan komen de centjes eraan
Moooooi...vraag maar hoeveel flessen ze je willen geven voor 100 euroquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:13 schreef JJH het volgende:
Lady's and Gentlepeople! We've got ourselves a winner
De dunne bleek is bij de Jumbo![]()
29ct
![]()
Diemaardoendan?
Jep, dezelfde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Dan komen de centjes eraan
Zal ik gaan doen. Heb er nog wel even de tijd voor, Want ik haal het toch pas de 11 of de 12 's morgens op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moooooi...vraag maar hoeveel flessen ze je willen geven voor 100 euro
Dat komt omdat het een verrassing voor de Stichting is!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:44 schreef M-unit het volgende:
er staat vreemd genoeg helemaal niets vermeld op de site van de stichting over jullie project
jeej, ik is groen
Sukses.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
Hm. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Want er klopt iets niet meer aan het Excell bestand
Jij rekent gewoon nooit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook dyscalculie, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Ben je wel een beetje gis met Excel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik kom er niet meer uit hoor. Eerlijk gezegd...
Van de week stond het totaalbedrag in Excell nog op 7200 nogwat en nu op 6800 en ik heb er in de tussentijd niet aan gezeten. Dus nu moet ik elk bedragje weer helemaal opnieuw gaan controleren, wat me vorige keer een paar uur duurde om uit te zoeken of alles klopte
Ben ik even blij dat ik geen access tot jouw rekening heb.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Van de week stond het totaalbedrag in Excell nog op 7200 nogwat en nu op 6800 en ik heb er in de tussentijd niet aan gezeten. Dus nu moet ik elk bedragje weer helemaal opnieuw gaan controleren, wat me vorige keer een paar uur duurde om uit te zoeken of alles klopte
Gis genoeg in elk geval, want vorige week klopte alles nog.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje gis met Excel?
Dat heeft geen zin, omdat in het VORIGE excellbestand (dat dus klopte) iets is veranderd waardoor dat nu niet meer klopt. Nog voordat ik ook maar enige recente wijziging heb doorgevoerd. Dus dan is de basis al verkeerd waarin ik al die mutaties ga doorvoeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:19 schreef ElisaB het volgende:
Als je nou eens alle mutaties exporteert vanaf je postbankrekening en dan het excelbestand gaat aanpassen?
Ja, dat kan ook. Succes dan maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
Dus sorry. Vergeet mijn gezeur maar, ik ga er straks wel een paar uurtjes aan zitten om alles weer te controleren.
Hoe heb je het in excel staan? Controleer anders de data? Wss heb je gewoon iets anders gerangschikt ofzo waardoor je data door elkaar staat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel het anders, maar ik zal me er niet meer mee bemoeienquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Dat heeft geen zin, omdat in het VORIGE excellbestand (dat dus klopte) iets is veranderd waardoor dat nu niet meer klopt. Nog voordat ik ook maar enige recente wijziging heb doorgevoerd. Dus dan is de basis al verkeerd waarin ik al die mutaties ga doorvoeren.
Ik moet eerst uitzoeken waarom de vorige niet meer klopt
Ik zou het bestand exporteren en dan de twee bestanden met elkaar in een bestand vergelijken. Dat zou ik doen door de bedragen te selecteren van laag naar hoog en de verschillen tussen de twee te bekijken en te verklaren. Zo kom je op zeker uit op de bedragen waar de fouten zitten. Denk ik tenminstequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Of wat Elisa zegt, exporteer t opnieuw van uit Mijn ING (kan automatisch) print het of zet het naast elkaar op je scherm (mits groot scherm) dan kan je echt 'afstrepen'
Nou, graag! Ik ben er wel aan toe!quote:Zal ik een bakje koffie voor je inschenken dan?
Welneequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:28 schreef Harajuku. het volgende:
Bitchfight
Nou ik weet niet hoe goed Grijsje met Excel is, dus vandaar dat ik niet zei dat ze het 1 in bestand allemaal moet plakken, dan word het msischien nog grotere chaos. Maar in theorie is dat het slimste ja. De complete data naast de incomplete plakken, beide op dezelfde manier laten sorteren, en dan de 'gelijke' entries deleten of markeren ofzo. Hou je vanzelf wat over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het bestand exporteren en dan de twee bestanden met elkaar in een bestand vergelijken. Dat zou ik doen door de bedragen te selecteren van laag naar hoog en de verschillen tussen de twee te bekijken en te verklaren. Zo kom je op zeker uit op de bedragen waar de fouten zitten. Denk ik tenminste
[..]
Nou, graag! Ik ben er wel aan toe!
Jawel, bemoei je er gewoon wel meequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders, maar ik zal me er niet meer mee bemoeien
Ja zoiets moet het zijn inderdaad. Ergens gaat er nu een som fout en omdat al die eindbedragen van die kolommen in de laatste kolom weer automatisch met elkaar te maken hebben, gaat dan alles foutquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt als ergens gewoon een celletje toegevoegd / verwijderd waar door nu abusievelijk ergens een bedragje word meegerekend wat niet moet![]()
Kijk gewoon eerst ff naar de sommen die bij al die totaal bedragen staan, of de cellen die daar opgeteld/afgetrokken (hihi) worden nog kloppen
Ja, dat kan je, want ik snap hetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Het punt is dat ik dus niet alleen een lijst ING heb, maar eh... even kijken of ik het kan uitleggen:
Vast en zeker!quote:Maar het komt straks vast allemaal goed
Snap ik!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook wat je bedoelt, maar het gaat dus niet alleen om de ING rekening, maar ook om Paypal en de reeds gedane boodschappen. Misschien doe ik het ook wel fout en veel te verwarrend. Heb het hierboven uitgelegd hoe ik het doe, het kan vast makkelijker
Nah, het is gewoon kut als er iets niet klopt. Ik heb dat zowel met de sokken als met de FOK! voor Fok gehad. En dat is er meestal niet echt iets fout; je ziet het gewoon op een gegeven moment niet meer. En dan zit iedereen aan je te trekken en van alles te bedenken en dan word je horendolquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn allemaal zo lief!
Echt opbeurend, ik krijg al bijna zin om zo alles uit te gaan zoeken, serieus!
Kan je nagaan hoeveel een beetje support al kan uitmaken!![]()
Ik zou alles muteren, en alles automatisch wat niet het woord asielactie bevat, wissen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het bestand exporteren en dan de twee bestanden met elkaar in een bestand vergelijken. Dat zou ik doen door de bedragen te selecteren van laag naar hoog en de verschillen tussen de twee te bekijken en te verklaren. Zo kom je op zeker uit op de bedragen waar de fouten zitten. Denk ik tenminste
[..]
Nou, graag! Ik ben er wel aan toe!
Dan gooi je mijn stortingen eruitquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
Ik zou alles muteren, en alles automatisch wat niet het woord asielactie bevat, wissen.
Je komt deze kant opquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even een nieuw topic klaarzetten, dan even aankleden () en met het hondje wandelen, dan even Rotterdam in om brownies bij de Bijenkorf te halen (dat zijn de allerlekkerste die er zijn
) en daarna ga ik alles uitzoeken
Er zijn er heel veel die geen woord asielactie of vlooienmarkt gebruiken bij hun overboekingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou alles muteren, en alles automatisch wat niet het woord asielactie bevat, wissen.
Moet je daar zo eng bij kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |