gaan wij vanavond met de berging doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Zo zusjes auto ophalen en dan alle troep die in de gang staat es inladen.
Kunnen we eindelijk weer fatsoenlijk bij de trap komen
107,30 + 50x1,35 "quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
Elies! Wauw!![]()
DML: wat fijn dat het contact toch rondgekomen is betreffende de bench!
Super dat je hem wilt halen en alvast een fijne vakantie!
Q, ik zoek even het laatste lijstje op van de boodschappen en help me even wat ik dan ook alweer nu aan je moet overmaken? Dan doe ik het gewoon incl. de zeep al overmaken inderdaad die nog volgt!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M zal vanavond zijn bankrekening ook is plunderen.
euro of 10 komt er bijmaar kan pas vanavond over maken.
Ideal werkt zeker nog niet he
quote:
Zo, hebben we het lijstje weer even dichtbij op de bladzijdequote:AANKOOP SPULLEN!
¤ 72,00 voor 100 flessen allesreiniger --> haalt Greys
¤ 67,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes --> haalt Qwea
¤ 08,10 voor 30 afwasborstels --> haalt Qwea
¤ 24,60 voor 30 veger en blik --> haalt Greys
¤ 42,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal --> haalt Qwea
¤ 56,70 voor 30 rol vuilniszak groot --> haalt Qwea
Totaal ¤ 271,40.
En we hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 1.175,70 aan spullen dus so far!
Dus dat zou bij elkaar dan ¤ 1.447,10 zijn tot nu toe.
En we willen nog graag:
- bleekmiddel
- buffelhuid kauwstaafjes
Je hebt PM! En tof dat je mee wilt doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
Heb hier op werk wat sessie problemen,
maar stuur idd maar pm, als ik vanavond nog niks heb roep ik wel een keer haha
Nogmaals fijne vakantie DML! Geniet er van!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen, succes met de actie de komende twee weken. Goed bezigDie lui weet niet wat ze overkomt de 12e
![]()
Ik ben twee weken afwezig vanwege vakantie
Thnx!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Q, centjes zijn overgemaakt!
Kun je nog 150 flessen kwijt in je auto dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx!
Trouwens..... ik heb net bij de deka gekeken dikke en dunne bleek is 32 cent! per literfles. Scheelt 7 cent = 15 euro nog wat ofzo
En JJH heeft een deka in de buurt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx!
Trouwens..... ik heb net bij de deka gekeken dikke en dunne bleek is 32 cent! per literfles. Scheelt 7 cent = 15 euro nog wat ofzo
Nope, net gecheckt. Zit meer in Noord Holland.quote:
Misschien vindt hij het ook ergens in zijn buurt voor ongeveer dat bedrag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, net gecheckt. Zit meer in Noord Holland.
True... maar wat als het niet voor dat bedrag is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het ook ergens in zijn buurt voor ongeveer dat bedrag.
Zou wel fijn zijn als hij het kon meenemen toch?
Jup, om iemand om te laten rijden ben je aan benzine het uitgespaarde geld ook al kwijtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het ook ergens in zijn buurt voor ongeveer dat bedrag.
Zou wel fijn zijn als hij het kon meenemen toch?
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.quote:Top 100 van vrijdag 14 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 167 Greys
01. 167 Ploertendoder
03. 159 jitzzzze
ik sta niet eens in die top 100 lijstquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
Asielactie weer bezig? Anyone?![]()
Dagcijfers # 186![]()
![]()
[..]
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.
Maar deze vond ik toch wel schrikbarend.
*leven gaat downloaden*
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
Beetje fokken onder werktijd
pfffrt
Ik ga ff mn herinnering op linnen aan de muur boren±
oohquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Wij wilden net de blikjes Gourmet gaan halen. Dat wordt pas maandag. Anderen wisten van niks en konden niks vinden, en de mevrouw die het geregeld had is er maandag pas weer
[ afbeelding ]
dies oudquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:20 schreef JJH het volgende:
Ik denk altijd maar: Als de baas doet of ie goed betaald, dan doe ik alsof ik hard werk.
Niet te serieus opvatten he? Zie de smilies bij de post van oh-oh.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Wij wilden net de blikjes Gourmet gaan halen. Dat wordt pas maandag. Anderen wisten van niks en konden niks vinden, en de mevrouw die het geregeld had is er maandag pas weer
[ afbeelding ]
Ik zou dan zoiets hebben van "nou, dan ga je maar even die persoon bellen. Afspraak is immers afspraak"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Vind ik nietr erg, maar ik kan het niet uitstaan. Je denkt het goed geregeld te hebben en dan blijkt dat niet zo te zijn. Blijkt weer dat je niet kunt rekenen op afspraken en daar kan ik slecht tegen.
Ja zou ik ook doen. En een verhaal verzinnen dat ik speciaal vandaag een grote auto geleend had om al die zooi mee te kunnen nemen ofzo. Flink schuldig laten voelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dan zoiets hebben van "nou, dan ga je maar even die persoon bellen. Afspraak is immers afspraak"
Ik! Ben helemaal alleen op kantoor en zit heerlijk te nixen met mijn voeten in mijn bureaula!quote:
Je doet je sig ere aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. En een verhaal verzinnen dat ik speciaal vandaag een grote auto geleend had om al die zooi mee te kunnen nemen ofzo. Flink schuldig laten voelen
Yipyip! Ik ga me nu aankleden (klussen in pyjama is de nieuwste rage) en dan ga ik er even langsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
Oke.
En muis ging vandaag kijken bij Jumper toch? Voor die staafjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |