In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.quote:Top 100 van vrijdag 14 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 167 Greys
01. 167 Ploertendoder
03. 159 jitzzzze
ik sta niet eens in die top 100 lijstquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
Asielactie weer bezig? Anyone?![]()
Dagcijfers # 186![]()
![]()
[..]
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.
Maar deze vond ik toch wel schrikbarend.
*leven gaat downloaden*
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
Beetje fokken onder werktijd
pfffrt
Ik ga ff mn herinnering op linnen aan de muur borenħ
oohquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Wij wilden net de blikjes Gourmet gaan halen. Dat wordt pas maandag. Anderen wisten van niks en konden niks vinden, en de mevrouw die het geregeld had is er maandag pas weer
[ afbeelding ]
dies oudquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:20 schreef JJH het volgende:
Ik denk altijd maar: Als de baas doet of ie goed betaald, dan doe ik alsof ik hard werk.
Niet te serieus opvatten he? Zie de smilies bij de post van oh-oh.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Wij wilden net de blikjes Gourmet gaan halen. Dat wordt pas maandag. Anderen wisten van niks en konden niks vinden, en de mevrouw die het geregeld had is er maandag pas weer
[ afbeelding ]
Ik zou dan zoiets hebben van "nou, dan ga je maar even die persoon bellen. Afspraak is immers afspraak"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Vind ik nietr erg, maar ik kan het niet uitstaan. Je denkt het goed geregeld te hebben en dan blijkt dat niet zo te zijn. Blijkt weer dat je niet kunt rekenen op afspraken en daar kan ik slecht tegen.
Ja zou ik ook doen. En een verhaal verzinnen dat ik speciaal vandaag een grote auto geleend had om al die zooi mee te kunnen nemen ofzo. Flink schuldig laten voelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dan zoiets hebben van "nou, dan ga je maar even die persoon bellen. Afspraak is immers afspraak"
Ik! Ben helemaal alleen op kantoor en zit heerlijk te nixen met mijn voeten in mijn bureaula!quote:
Je doet je sig ere aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. En een verhaal verzinnen dat ik speciaal vandaag een grote auto geleend had om al die zooi mee te kunnen nemen ofzo. Flink schuldig laten voelen
Yipyip! Ik ga me nu aankleden (klussen in pyjama is de nieuwste rage) en dan ga ik er even langsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
Oke.
En muis ging vandaag kijken bij Jumper toch? Voor die staafjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |