Sukses.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
Hm. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Want er klopt iets niet meer aan het Excell bestand
Jij rekent gewoon nooit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook dyscalculie, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Ben je wel een beetje gis met Excel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik kom er niet meer uit hoor. Eerlijk gezegd...
Van de week stond het totaalbedrag in Excell nog op 7200 nogwat en nu op 6800 en ik heb er in de tussentijd niet aan gezeten. Dus nu moet ik elk bedragje weer helemaal opnieuw gaan controleren, wat me vorige keer een paar uur duurde om uit te zoeken of alles klopte
Ben ik even blij dat ik geen access tot jouw rekening heb.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Van de week stond het totaalbedrag in Excell nog op 7200 nogwat en nu op 6800 en ik heb er in de tussentijd niet aan gezeten. Dus nu moet ik elk bedragje weer helemaal opnieuw gaan controleren, wat me vorige keer een paar uur duurde om uit te zoeken of alles klopte
Gis genoeg in elk geval, want vorige week klopte alles nog.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje gis met Excel?
Dat heeft geen zin, omdat in het VORIGE excellbestand (dat dus klopte) iets is veranderd waardoor dat nu niet meer klopt. Nog voordat ik ook maar enige recente wijziging heb doorgevoerd. Dus dan is de basis al verkeerd waarin ik al die mutaties ga doorvoeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:19 schreef ElisaB het volgende:
Als je nou eens alle mutaties exporteert vanaf je postbankrekening en dan het excelbestand gaat aanpassen?
Ja, dat kan ook. Succes dan maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
Dus sorry. Vergeet mijn gezeur maar, ik ga er straks wel een paar uurtjes aan zitten om alles weer te controleren.
Hoe heb je het in excel staan? Controleer anders de data? Wss heb je gewoon iets anders gerangschikt ofzo waardoor je data door elkaar staat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel het anders, maar ik zal me er niet meer mee bemoeienquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Dat heeft geen zin, omdat in het VORIGE excellbestand (dat dus klopte) iets is veranderd waardoor dat nu niet meer klopt. Nog voordat ik ook maar enige recente wijziging heb doorgevoerd. Dus dan is de basis al verkeerd waarin ik al die mutaties ga doorvoeren.
Ik moet eerst uitzoeken waarom de vorige niet meer klopt
Ik zou het bestand exporteren en dan de twee bestanden met elkaar in een bestand vergelijken. Dat zou ik doen door de bedragen te selecteren van laag naar hoog en de verschillen tussen de twee te bekijken en te verklaren. Zo kom je op zeker uit op de bedragen waar de fouten zitten. Denk ik tenminstequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Of wat Elisa zegt, exporteer t opnieuw van uit Mijn ING (kan automatisch) print het of zet het naast elkaar op je scherm (mits groot scherm) dan kan je echt 'afstrepen'
Nou, graag! Ik ben er wel aan toe!quote:Zal ik een bakje koffie voor je inschenken dan?
Welneequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:28 schreef Harajuku. het volgende:
Bitchfight
Nou ik weet niet hoe goed Grijsje met Excel is, dus vandaar dat ik niet zei dat ze het 1 in bestand allemaal moet plakken, dan word het msischien nog grotere chaos. Maar in theorie is dat het slimste ja. De complete data naast de incomplete plakken, beide op dezelfde manier laten sorteren, en dan de 'gelijke' entries deleten of markeren ofzo. Hou je vanzelf wat over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het bestand exporteren en dan de twee bestanden met elkaar in een bestand vergelijken. Dat zou ik doen door de bedragen te selecteren van laag naar hoog en de verschillen tussen de twee te bekijken en te verklaren. Zo kom je op zeker uit op de bedragen waar de fouten zitten. Denk ik tenminste
[..]
Nou, graag! Ik ben er wel aan toe!
Jawel, bemoei je er gewoon wel meequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders, maar ik zal me er niet meer mee bemoeien
Ja zoiets moet het zijn inderdaad. Ergens gaat er nu een som fout en omdat al die eindbedragen van die kolommen in de laatste kolom weer automatisch met elkaar te maken hebben, gaat dan alles foutquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt als ergens gewoon een celletje toegevoegd / verwijderd waar door nu abusievelijk ergens een bedragje word meegerekend wat niet moet![]()
Kijk gewoon eerst ff naar de sommen die bij al die totaal bedragen staan, of de cellen die daar opgeteld/afgetrokken (hihi) worden nog kloppen
Ja, dat kan je, want ik snap hetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Het punt is dat ik dus niet alleen een lijst ING heb, maar eh... even kijken of ik het kan uitleggen:
Vast en zeker!quote:Maar het komt straks vast allemaal goed
Snap ik!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook wat je bedoelt, maar het gaat dus niet alleen om de ING rekening, maar ook om Paypal en de reeds gedane boodschappen. Misschien doe ik het ook wel fout en veel te verwarrend. Heb het hierboven uitgelegd hoe ik het doe, het kan vast makkelijker
Nah, het is gewoon kut als er iets niet klopt. Ik heb dat zowel met de sokken als met de FOK! voor Fok gehad. En dat is er meestal niet echt iets fout; je ziet het gewoon op een gegeven moment niet meer. En dan zit iedereen aan je te trekken en van alles te bedenken en dan word je horendolquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn allemaal zo lief!
Echt opbeurend, ik krijg al bijna zin om zo alles uit te gaan zoeken, serieus!
Kan je nagaan hoeveel een beetje support al kan uitmaken!![]()
Ik zou alles muteren, en alles automatisch wat niet het woord asielactie bevat, wissen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het bestand exporteren en dan de twee bestanden met elkaar in een bestand vergelijken. Dat zou ik doen door de bedragen te selecteren van laag naar hoog en de verschillen tussen de twee te bekijken en te verklaren. Zo kom je op zeker uit op de bedragen waar de fouten zitten. Denk ik tenminste
[..]
Nou, graag! Ik ben er wel aan toe!
Dan gooi je mijn stortingen eruitquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
Ik zou alles muteren, en alles automatisch wat niet het woord asielactie bevat, wissen.
Je komt deze kant opquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even een nieuw topic klaarzetten, dan even aankleden () en met het hondje wandelen, dan even Rotterdam in om brownies bij de Bijenkorf te halen (dat zijn de allerlekkerste die er zijn
) en daarna ga ik alles uitzoeken
Er zijn er heel veel die geen woord asielactie of vlooienmarkt gebruiken bij hun overboekingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou alles muteren, en alles automatisch wat niet het woord asielactie bevat, wissen.
Moet je daar zo eng bij kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |