En waaaaaaaarom staan mijn paps en mams er dan niet in?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Fipo bijgewerkt (sorry Guppy!) en ook Lolque en ChickenSpikey staan er bij!
Ah fuckeduckquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waaaaaaaarom staan mijn paps en mams er dan niet in?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Fipo bijgewerkt (sorry Guppy!) en ook Lolque en ChickenSpikey staan er bij!
c1000quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef ElisaB het volgende:
RED ALERT...
De chloor is bij de MCD � 0,52 per liter. Dat ga ik nooit een eind onder de � 0,39 lullen
Wat was de andere optie voor chloor?
En is er iemand met vervoer én een C1000 in de buurt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
c1000
JJHquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En is er iemand met vervoer én een C1000 in de buurt?
En het is koopavond. Zo eerst eten (Slavinken bakken al) en dan zal ik eens op onderzoek uit gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
JJH
Woont in zwolle, heeft een busje, en in zwolle zitten zeker 5 c1000 supermarkten
Waar is jouw reactie op mijn vraag?quote:
Pfffoeoeoeoewaaahhhh, met dit weer warm eten.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is koopavond. Zo eerst eten (Slavinken bakken al) en dan zal ik eens op onderzoek uit gaan.
Je mag natuurlijk ook gelijk het meenemen. Nergens (iig geen deka, geen vomar, geen AH) is de chloor goedkoper. Ja, of de boni moet het goedkoper hebben...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is koopavond. Zo eerst eten (Slavinken bakken al) en dan zal ik eens op onderzoek uit gaan.
doe ff je vraag pmmen anders, dan heb ik m gemistquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar is jouw reactie op mijn vraag?
Daar had ik overduidelijk niet aan gedacht toen ik eergister boodschappen deed. En het moest ook wel omdat ik de komende dagen niet thuis ben en onderweg eet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pfffoeoeoeoewaaahhhh, met dit weer warm eten.....
Heb me een zak roomboterpuntjes gehaald. En zit verder te wachten op die verlossende en voorspelde regenbuien en zo
Daar ben je nu te laat mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook gelijk het meenemen. Nergens (iig geen deka, geen vomar, geen AH) is de chloor goedkoper. Ja, of de boni moet het goedkoper hebben...
moet ik morgen nog bij boni kijken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook gelijk het meenemen. Nergens (iig geen deka, geen vomar, geen AH) is de chloor goedkoper. Ja, of de boni moet het goedkoper hebben...
Dikke bleek/bleek/chloor is bij mijn weten allemaal het fucking zelfde hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar had ik overduidelijk niet aan gedacht toen ik eergister boodschappen deed. En het moest ook wel omdat ik de komende dagen niet thuis ben en onderweg eet.
[..]
Daar ben je nu te laat mee.Was even lekker gaan lopen ook trouwens. Warmte is hier een heel eind uit de lucht.
Stom vraagje nog, is dikke bleek niet hetzelfde als chloor, echt chloor hadden ze ook niet in die winkel, wel allerlei dure Glorix en eigenmerkglorix. Die dikke hadden ze en was 0.39ct.
Nog even verder gevraagd naar korting en grote hoeveelheden. Kon niet goedkoper, was al heul goedkoop namelijk en grote hoeveelheden even een paar dagen van te voren bestellen omdat ze het simpelweg niet op voorraad hadden.
doe maar als je wiltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet ik morgen nog bij boni kijken?
Dan ga ik kijken of mijn boni goedkoper is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
dan check ik voor de zekerheid nog een x extra bij deka en AH
zou boni zwolle en boni apeldoorn zoveel schelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ga ik kijken of mijn boni goedkoper is.
thnxquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga ik dat morgen even doen!
Jumbo kan ik eventueel wel doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx
Je hebt geen jumbo in de buurt he? Of een dirk?
zit die in zwolle dan?quote:
Veemarkt, achter de Ijsselhallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
zit die in zwolle dan?maar das prima.
Vertel dan ook gelijk ff waar in zwolle![]()
dirk welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx
Je hebt geen jumbo in de buurt he? Of een dirk?
oohquote:
waarom ben jij nog niet groen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga na mijn vakantie die bench in Katwijk ophalen dus dat komt goedEn dan komt Nok of Greys mij met dat ding weer ophalen de 12e
Als je wilt, mag je die ook checkenquote:
Omdat ik ook wel zonder kon. Ik post hier 1x in de 5 dagen en verder nergens dus ik ben toch geen promotiemateriaal sorry.quote:
noh, het ging me er eigenlijk om of je een donatie had gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zonder kon. Ik post hier 1x in de 5 dagen en verder nergens dus ik ben toch geen promotiemateriaal sorry.
Heb ik! Ik staat in het lijstjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
noh, het ging me er eigenlijk om of je een donatie had gedaan
wát JIJ wilquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef draculettetje het volgende:
dus ik ga naar boni en dirk?
of alleen dirk?
Laat haar lekker naar de boni gaan, ik ga wel naar de jumbo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
wát JIJ wil
Ik denk niet dat boni apeldoorn en boni zwolle een verschil tussen zitDus als we JJH naar de boni sturen, en jou de dirk.... hoeven jullie elk maar 1 winkel te doen
Of je moet met al het geweld naar de boni willen?
Hoest met ronja? en jij komt toch ook de 12de?
Als JJH dan de boni wil doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
wát JIJ wil
Ik denk niet dat boni apeldoorn en boni zwolle een verschil tussen zitDus als we JJH naar de boni sturen, en jou de dirk.... hoeven jullie elk maar 1 winkel te doen
Of je moet met al het geweld naar de boni willen?
Hoest met ronja? en jij komt toch ook de 12de?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Ook nog goed nieuws: net nog een horloge aangeboden. Als de koop doorgaat, dan is mijn marktkraampjesstand € 320
Bizar eigenlijk. Als je in guldens denkt... WoW!
Ohw, maar dan wil ik de boni ook wel doen hoor, ik dacht dat je er graag heenwilde. Is hiet om de hoek namelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Als JJH dan de boni wil doen
dirk en boni liggen hier nogal uit elkaar en ik moet het met de scootmobiel en als we het moeten kopen kan ik natuurlijk wel met de auto!
en jahaaa ik kom de 12de heb inmiddels 3 benchen hier en nog wat spullen!
ronja heeft weer allergie bultjes dus het laatst toegevoegd halen we er maar weer vanaf!
ow en ze wil NU uit maar NU regent het en is de lucht roze enzo en ik durf niet door het onweer
en ik ben heel slecht in nee zeggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ohw, maar dan wil ik de boni ook wel doen hoor, ik dacht dat je er graag heenwilde. Is hiet om de hoek namelijk.
Doen we dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik ben heel slecht in nee zeggen![]()
maar als je het zo zegt graag dan toch wel
hihi dealquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen we dat.
Dus ik de Boni en de Jumbo en jij de Dirk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |