Ehm, nou, greys?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is mijn overbuurman en we zijn geen hele dikke vrienden. Maar ik zal morgen eens kijken wat hij kan / wil doen. Ik wil wel graag een richtlijn (zo van: als het max zoveel kost, dan willen we x-aantal flessen), zodat ik meteen zaken kan doen. Verder nog iets dat de supermarkt kan leveren?
Ik woon er vlakbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Elisa , horloge lag vandaag in de bus, dank![]()
Als jullie bij Witjes willen bestellen scheelt het verzendkosten als mss iemand het in Rotterdam bij de show kan ophalen, dat is in augustus nog, nog voor 12 september ieg, mss kunnen jullie daar iets mee afspreken met die mensen van Witjes, die staan op elke show.
Oh ok, ik heb t vorige topic niet bijgelezen, en in dit topic stond het net nog niet geloof ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbijvoor de 300ste keer
En 150 buffelhuid dingen kunnen er vast ook nog wel bij. Morgen de action shit halen, dus dan zullen we eens zien hoe vol de auto zit... en anders prop ik zo wat van de action bij stout in de auto
Voor de 2e keer bedoel je. Koest!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbijvoor de 300ste keer
En 150 buffelhuid dingen kunnen er vast ook nog wel bij. Morgen de action shit halen, dus dan zullen we eens zien hoe vol de auto zit... en anders prop ik zo wat van de action bij stout in de auto
Nou ik geloof dat het al niet meer hoeftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Hondenshow Ahoy is 29 en 30 augustus.
Greys hou dr rekening mee dat die dingen echt stinken, kan je dat ergens buiten in een schuur kwijt zo lang of zo?
200 is prima, 250 ook. Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, nou, greys?
Ik dacht dat we sowieso 220 flessen wilden? Dus wat mij betreft, als je onder die 39 cent per fles per liter kan zitten met die kerel, mag je de deal sluiten.
Maar ik wil graag even greys dr mening
Wat voor een show, wie wat waar? jij in de buurt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Show is altijd in het weekend , ik ga ff mn showkalender dr bij pakken
Nee joh, ik show dit jaar niks meer dus ik ben dr niet maar ik heb wel een kalender met alle hondenshows, voor als ik in wil schrijven en zo...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat voor een show, wie wat waar? jij in de buurt?
Ah je mening, in een F&F topic, en dan post je een plaatje van een poes met een slagersmes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef Karasta het volgende:
[..]
Uitkering?![]()
Ik ben soldaat Sjaak, ik vecht zodat mensen zoals jij vrijheid hebben om te zeggen wat ze willen.
Verder kwam ik geen mensen beledigen, ik kwam mijn mening geven.
Zwerf dieren kun je beter laten inslapen zodat ze teminste niet van asiel naar asiel hoeven
Oh ik dacht bij Alyssaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Qwea het volgende:
nou, als ik het even vluchtig bekijk, zijn de kauwstaafjes bij witjes sowieso goedkoper? Maar nou ben ik geen wiskundig wonder, dus daar moet iemand anders nog ff naar kijken!
Oh nou dan moeten we morgenovermorgen (dan is het weer koel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
De buffelsigaar is 40 bij witjes, en 50 bij cats and dogshop. Beide 25cm lang
Nee, die van witjes is 25 cm lang, en rond. Die van alyssa ook. Ik had foto in de bijlage. Ik heb net een mail gestuurd of ze die ook voor 40 cent kan doen, want zij zit in den helder op fiets afstand. Met de auto ist 5 min, en van mijn eigen huis naar witjes is het +- 15 a 20. Dus als zij dat kan doen, dan is zij dichterbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht bij Alyssa
Maar ik heb niet goed gekeken denk ikEn die maten komen ook niet erg overeen.
Ik kan met deze temperaturen echt niet nadenken, ik ga het ook niet meer proberen
Ja jij reageert niet op mijn aanbod om morgen even bij Jumper hier te kijken hoe duur die krengen zijn duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Zo, weer over de kauwstaafjes en over de bleek.
Want wáár gaan we het nou kopen?
DIE IS AL GEMAILDquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan moeten we morgenovermorgen (dan is het weer koel!) Witjes maar even mailen!
doe dat maar eens evenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij reageert niet op mijn aanbod om morgen even bij Jumper hier te kijken hoe duur die krengen zijn duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Okeeeeequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
doe dat maar eens even
En ik zal zaterdag ook nog eens op de markt vragen!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij reageert niet op mijn aanbod om morgen even bij Jumper hier te kijken hoe duur die krengen zijn duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Ik stop er mee voor vandaag!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
DIE IS AL GEMAILD
Ik ga huilen als jullie nog 1x zulke dingen zeggen :"(
Je leest over dingen heen GREES! Potverdomme!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |