quote:Klonk schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:12
damn, we lagen net tv te kijken, ineens twee mauwtjes, van buiten leek het, overal gezocht maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat een van de andere poezen het gedaan moet hebben, aan de voorkant zitten de ramen en rolluiken potdicht ivm met de zon en alleen de achterdeur staat open, maar in de aangrenzende tuin spelende kinderen dus het moet van dichtbij zijn geweest, nou echt elke steen opgetild, elk bosje op zij geschoven, onder elke auto gekeken, ik heb allemaal rooie krassen op mijn benen van de stiekelstruiken, niets....
* Netsplitter ookquote:
ik ben een geboren en getogen Drenth. en kattebakgrid ga ik morgenochtend doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:02 schreef TheFrankey het volgende:
ik ben er ook weer bij. Moest trouwen lachen om het woord stiekelstruiken. Ik dacht dat dat typisch gronings was. Ik zei het vroeger ook maar in NH waar ik nu woon hoor je het nooit
En ik maar denken dat je probeerde Belvends te praote. Aangezien het daar sjteakelsjtruuk heetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een geboren en getogen Drenth. en kattebakgrid ga ik morgenochtend doen
Laat het jonge beestje niet te lang wachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
Mag ik toch even iets raars vertellen, ik ben iemand die best wel geloofd in dingen die boven ons staan zullen we maar zeggen, toeval bestaat niet.
We hadden een hele dikke lieve zwarte kater kees, en kees dacht dat hij niet hoefde te wachten voor een overstekeden hyundai (klotewagens derhalve). Zijn opvolger Wolle, een niet zo dikke rooie knuffelkater bleek vlakbij de plek te hebben gewoond waar Kees is aangereden
Nu zijn we een kat kwijt en wordt er een jong beestje gevonden midden in het gebied waar het gebeurt is, niet dat ik nu al aan een nieuwe poes denk, maar sterk is het wel...
En volgende keer volgt zo'n klomp aarde je naar huis en is het toch Wabbesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Klonk het volgende:
net weer een rondje gemaakt, maar ik moet het even niet meer doen denk ik, ik zie overal poezen, elke klomp aarde, elke struik, alles lijkt op Wabbes...
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
nee, zoektocht en kattegrid spoor voor vandaag afgelast, zal niet veel zin hebben omdat nu in de stromende regen te gaan doen..
het gaat hier als een gek tekeer met onweer enzo, dus zoeken heeft nu nog minder zin dan normaal, ze zal zich nu zeker verstopt hebben, deed ze thuis ook in het kleinst mogelijk hoekje zover mogelijk bij alle herrie vandaan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zit![]()
(regent het daar al dan? Hier in R'dam nog een spatje gevallen)
Ga 'm nou niet helemaal gek zitten maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zit![]()
(regent het daar al dan? Hier in R'dam nog een spatje gevallen)
Ja wat moet ik dan zeggen, het ís toch gewoon kutweer. Maar Klonk heeft gelijk, Wabbes zit gewoon ergens te schuilen van het rotweer, en komt eruit als het zonnetje weer schijntquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga 'm nou niet helemaal gek zitten maken.
En hij kwam van Amivedi dus ik dacht ik geef het door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ja Wabbes, kom eens terug!![]()
Klonk, doe nou dat spoortje nog even met wat korreltjes uit de kattenbak proberen alsjeblieftWaarom zou je het niet proberen? Ik vond het zo'n goede tip!
![]()
quote:
Waarom denk je dat Wabbes waarschijnlijk niet meer leeft? De kans is veel groter dat hij nog steeds in shock verstopt zit. Er is echt nog alle reden tot hoop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
wel aan gedacht maar ik kan je vrijwel zeker zeggen dat we dat niet doen, de eerste reden is logisch, de tweede reden, ehmm ja gewoon onze manier
Veels te vers, in het geheugen, ofschoon mijn vriendin en ik allebei dondersgoed beseffen dat de kans heel erg klein is dat Wabbes nu nog leeft is een kat voor ons niet iets wat je nieuw aanschaft zodra de vorige stuk is...
We wisselen af, kitten (jonge kat), asielkat (ouwetje) en dat doen we eigenlijk al zolang als we katten hebben, en deze keer zou een ouwe sok aan de beurt zijn en een katje van 2 / 3 maanden oud is geen ouwe sok, die vindt wel weer een plekje, ouwe beestjes hebben het veel moeilijker (en dan moet je oud lezen vanaf een jaar of 6....)
Ze at en dronk niet meer. En zonder de medicijnen die er voor zouden moeten zorgen dat ze zou gaan eten en drniken zou ze volgens mijn zeer ervaren da (meer dan 40 jaar in het vak) op basis van het bloedonderzoeknog max 2 dagen hebben, mocht ze iets te drinken hebben gevonden, mischien het dubbele, maar ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wabbes waarschijnlijk niet meer leeft? De kans is veel groter dat hij nog steeds in shock verstopt zit. Er is echt nog alle reden tot hoop.
het volgende snappen alleen kattenmensen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
Zou Wabbes het aangevoeld hebben en 'm daarom stiekum gepeerd zijn?
honden doen dat ook hoor. Weglopen en alleen sterven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
het volgende snappen alleen kattenmensen:
ik kan dat alleen maar met ja beantwoorden
Ik ben bang dat jouw nuchtere kijk juist is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
Ze at en dronk niet meer. En zonder de medicijnen die er voor zouden moeten zorgen dat ze zou gaan eten en drniken zou ze volgens mijn zeer ervaren da (meer dan 40 jaar in het vak) op basis van het bloedonderzoeknog max 2 dagen hebben, mocht ze iets te drinken hebben gevonden, mischien het dubbele, maar ja.
De rest kun je zelf bedenken, en even voor alle duidelijkheid ik ben geen gevoelloze klootzak en ik kijk nog elk uur ofzo in de halve buurt, maar besef donders goed dat het nuchter bezien niet zo heel veel zin heeft...
Oh Klonk, wat verdrietig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze at en dronk niet meer. En zonder de medicijnen die er voor zouden moeten zorgen dat ze zou gaan eten en drniken zou ze volgens mijn zeer ervaren da (meer dan 40 jaar in het vak) op basis van het bloedonderzoeknog max 2 dagen hebben, mocht ze iets te drinken hebben gevonden, mischien het dubbele, maar ja.
De rest kun je zelf bedenken, en even voor alle duidelijkheid ik ben geen gevoelloze klootzak en ik kijk nog elk uur ofzo in de halve buurt, maar besef donders goed dat het nuchter bezien niet zo heel veel zin heeft...
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
het volgende snappen alleen kattenmensen:
ik kan dat alleen maar met ja beantwoorden
Dat hoop ik dus ook. Dat Wabbes wel gevonden wordt, dood of levend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Blijf wel de site van Amivedi in de gaten houden. Als ze ergens een plekje heeft gevonden om te sterven, dan zal ze hoogstwaarschijnlijk toch nog wel gevonden worden en dan wordt dat op de site vermeld.
Dan kun je het wat beter afsluiten voor je gevoel.
Sterkte de komende tijd maar dat komt wel goed denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat een akelig einde. We willen het beste voor onze beestjes, maar soms gaat het gewoon mis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:03 schreef Klonk het volgende:
nee, helaas geen nieuws, goed of slecht.
Klonkette en ik hebben gisteravond besloten dat Wabbes het mooi vond en een rustig plekje, waar dan ook, heeft gevonden.
Sterkte hiermee Klonk! Ik hoopte op goed nieuws na een aantal dagen offline, maar helaas...quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:03 schreef Klonk het volgende:
nee, helaas geen nieuws, goed of slecht.
Klonkette en ik hebben gisteravond besloten dat Wabbes het mooi vond en een rustig plekje, waar dan ook, heeft gevonden.
En ik hoop nog steeds, wellicht tegen beter weten in, dat je nog een telefoontje krijgt en dat het wel Wabbesje is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:12 schreef Klonk het volgende:
wel heel veel vertrouwen gekregen in de mensheid, gisteravond twee keer gebeld, maar het was geen wabbesje, maar wel heel lief dat de mensen de moeite nemen
*mee eens is*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik hoop nog steeds, wellicht tegen beter weten in, dat je nog een telefoontje krijgt en dat het wel Wabbesje is.
Jullie móeten gewoon duidelijkheid krijgen!
Ik zag de TT en echt WTF!?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
WAT?
WAT?
WATTTTTTTTTT??????????
*kippenvel*
Ja, hoe en waar ook nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh mijn hopen was niet tegen beter weten in!
Ik ben echt zo blij voor jullie en voor Wabbes!
Die onzekerheid is killing.
Wanneer was ze bij de dierenarts terecht gekomen dan?
WAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
een godswonder, we kregen vanmorgen een telefoontje, ze was gevonden
levend en wel
de mensen hadden haar naar de dierenarts gebracht, daar is ze wat opgeknapt, ze is compleet moe, wankelt alsof ze uit narcose komt, nu eerst thuis, morgen op controle bij de vaste dierenarts
maar of het nu kort of lang is, ze is er weer
Wat een fantastisch overlevingsinstinct!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
ze was gisteren bij mensen in de tuin gekomen, poezenmensen, daar was ze op een gegeven moment naar binnnen gegaan, achter de bank onder de verwarming gaan zitten en ze kwam er alleen onder vandaan om naar de kattenbak te gaan
ze heeft al gegeten en gedronken weer, een godsmirakel is het.
nu snel naar onze eigen da met het bloed enzo
dorp verderop in Reuver en de mensen die haar hadden gevonden die hebben haar weggebracht naar de daquote:
Slimme Wabbes om naar binnen te gaan bij de poezenmensen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
ze was gisteren bij mensen in de tuin gekomen, poezenmensen, daar was ze op een gegeven moment naar binnnen gegaan, achter de bank onder de verwarming gaan zitten en ze kwam er alleen onder vandaan om naar de kattenbak te gaan
ze heeft al gegeten en gedronken weer, een godsmirakel is het.
nu snel naar onze eigen da met het bloed enzo
Feli klonkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
levend en wel
de mensen hadden haar naar de dierenarts gebracht, daar is ze wat opgeknapt, ze is compleet moe, wankelt alsof ze uit narcose komt, nu eerst thuis, morgen op controle bij de vaste dierenarts
Stomme doemdenker DAquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Slimme Wabbes om naar binnen te gaan bij de poezenmensen!
En wat geweldig dat het dus TOCH niet betekende dat ze al dood onder een paar struiken lag, die dagen dat ze al weg was, ondanks haar kwakkelige toestand.
Whaaaaaaaaaaaaaa!
En wie verwacht dat nu bij zo'n naam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, Wabbesje proved them all wrong!
Ja dat heb ik ook, ik zit helemaal met een blije smile op m'n smoelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Hihihi. Wat kan je toch blij worden van zo'n berichtje op internet van mensen die je eigenlijk helemaal niet kent over een kat die je eigenlijk helemaal niet kent. Maar echt......
Ze moeten idd een wat meer stoere-survivor-achtige naam bedenkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wie verwacht dat nu bij zo'n naam.
Hey, Wabbes is een superstoere naamquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wie verwacht dat nu bij zo'n naam.
Goed nieuws Klonkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
levend en wel
Dat koppie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef Klonk het volgende:
hare majesteit op haar kussens
[ afbeelding ]
Ach wat aandoenlijk. Is ze een beetje mager geworden of is dat gewoon de vorm van het bedje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
zo stoned als een garnaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, kijk haar blij zijn dat ze weer lekker thuis is!
Is ze een beetje alert Klonk? Of nog helemaal verdwaasd van het hele avontuur?
nee, ze is erg mager geworden, maar goed ze eet prima van haar speciale aansterkvoerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat aandoenlijk. Is ze een beetje mager geworden of is dat gewoon de vorm van het bedje.
Ik ben nog steeds blij voor je, laat weten hoe het verder gaat.
dat is dus het wonderlijke van het hele verhaal, wat ze toen had lijkt ze nu niet meer te hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
En nou ook al aan die medicijnen die ze zo hard nodig had Klonk?
Of nu een ander plan van aanpak met de dierenarts besproken?
Fijn dat ze zo goed eet van het aansterkvoer!
Ik ook!quote:
Ja dat zijn vermoeide maar geen angstige of zieke oogjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie ook niet dat ze hier moe maar tevreden kijkt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie ook niet dat ze hier moe maar tevreden kijkt
nou, ze is niet naar reuver gelopen, ze is hier in Belfeld gevonden en naar de da in reuver gebrachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Wabbes! Gij superpoes!![]()
![]()
Dan heeft ze toch best een eindje gewandeld. Reuver rouleert!
En wat een lieve kattemensen.![]()
Nu weer lekker opknappen bij haar blikopeners. Hopelijk is ze nog heeeeel lang bij julllie.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:54 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dus het wonderlijke van het hele verhaal, wat ze toen had lijkt ze nu niet meer te hebben![]()
tenminste dat zeggen de uitslagen van het bloedonderzoek
Die hebben wel een bloemetje verdiendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:04 schreef Naamah het volgende:
Super! Echt geweldig dat ze terug is!
En ook echt hulde aan de mensen die haar hebben opgevangen/naar de da hebben gebracht enzo!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Klonk het volgende:
nope, dit is meer dan ik ooit heb durven hopen, de rekening van da trouwens ook
die krijgen een envelop met wat geld, zijn ook kattenmensen en over het algemeen hebben bossen bloemen bij katten geen lang levenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben wel een bloemetje verdiend
Fantastisch plan, reken maar dat ze blij met het gebaar zullen zijn want dan weten ze dat ze voor een heel goed doel gehandeld hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
die krijgen een envelop met wat geld, zijn ook kattenmensen en over het algemeen hebben bossen bloemen bij katten geen lang leven
Zou geen envelop met wat geld doen, zou iets leuks voor ze kopen. Dat is toch wat leuker denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
die krijgen een envelop met wat geld, zijn ook kattenmensen en over het algemeen hebben bossen bloemen bij katten geen lang leven
Doe ik er ook € 5,00 in; hebben we al € 10,00quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Mirjam het volgende:
*stopt 5 euro in pet*
* BrandX doneert ook met groot plezier ¤ 5,-quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woepie; al € 15,00 in de Wabbes op d'r pootjes-pet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:58 schreef BrandX het volgende:
* BrandX doneert ook met groot plezier ¤ 5,-
Waar kunnen we naar overmaken?
Dikke deal; komt helemaal goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
20 euro al voor Wabbes de dappere dodo!
We onthouden wel even wie mee wil storten en dan stuurt Klonk mij of Elisa zijn rekeningnummer en dan gooien Elies en ik het wel per PM door naar de mensen die wilden storten. Deal?
Ik denk het!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Katten hebben nou eenmaal zeven levens, mssn dat ze zo lang weg is geweest omdat ze niet wist waar ze haar stempelkaart moest laten afstempelen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
20 euro al voor Wabbes de dappere dodo!
We onthouden wel even wie mee wil storten en dan stuurt Klonk mij of Elisa zijn rekeningnummer en dan gooien Elies en ik het wel per PM door naar de mensen die wilden storten. Deal?
volgens mij tel je mij nu dubbelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Tof!
25 euro al van de dierenarts rekening af!
Omdat wabbes bij een dierenarts heeft gelogeerd en dat kost flinkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:40 schreef Sunprincess het volgende:
Wat een ontzettend goed nieuws!!!!!!!
Waarvoor moet er geld in de pet gestopt worden eigenlijk?
Ja, dit... Heb dus ook hardop "Woohoo!" en lachend de laatste pagina berichtjes gelezen. Nou woon ik alleen dus hoef toch niks uit te leggen aan toehoorders maar als er wel mensen waren geweest denk ik dat ik niet anders gedaan had... Super nieuws!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Hihihi. Wat kan je toch blij worden van zo'n berichtje op internet van mensen die je eigenlijk helemaal niet kent over een kat die je eigenlijk helemaal niet kent. Maar echt......
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar ga je
Vooruit, doe ik ook nog een keer € 5,00
de rekening tot nu toe staat op een kleine 400 euro, en dat komt na 6 maanden werkeloosheid van Klonkette (die nu gelukkig weer werk heeft) toch hard aan, de spaarrekening is zo goed als leeg, dus elke euro komt heel goed uitquote:
Dat kan gebeuren, vrij rotte tijd nu om zonder werk te hebben moeten zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
de rekening tot nu toe staat op een kleine 400 euro, en dat komt na 6 maanden werkeloosheid van Klonkette (die nu gelukkig weer werk heeft) toch hard aan, de spaarrekening is zo goed als leeg, dus elke euro komt heel goed uit
Dat hoef je niet te beloven, kijk maar gewoon of het doel van de pet je aan staat eerst. Zoals dit doel (Wabbes d'r gezondheid en jullie geluk dat ze weer terug is na zo'n verhaal) ons heel erg aan staatquote:en ik beloof plechtig dat Klonkette en ik vanaf nu bij iedereen hier op FOK! waar met de pet voor rond gaat ook wat aan bijdragen
Jippie!quote:
- Mirjamquote:
ach, zo werkt dat toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
de rekening tot nu toe staat op een kleine 400 euro, en dat komt na 6 maanden werkeloosheid van Klonkette (die nu gelukkig weer werk heeft) toch hard aan, de spaarrekening is zo goed als leeg, dus elke euro komt heel goed uit
en ik beloof plechtig dat Klonkette en ik vanaf nu bij iedereen hier op FOK! waar met de pet voor rond gaat ook wat aan bijdragen
Wow! Ik ben benieuwd hoe ze het over een weekje maakt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:30 schreef Klonk het volgende:
kleine update (voordat het alleen maar over geld gaat)
we hadden haar troon met kruik en al mee naar boven genomen en op bed gelegd, daar heeft ze een groot deel van de nacht gelegen maar is daarna verhuisd naar een stoel op de slaapkamer. en as we speak zit ze heerlijk te eten.
- Mirjamquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef Cat22 het volgende:
Ah, daar is de pet.
* Cat22 gooit er 5 euro in*
[ afbeelding ]
Heeft Wabbes jullie haar vakantiefoto's al laten zien?
Ik word altijd een beetje emo en hyper van dit soort dingen.quote:
ik vind het altijd zo fantastisch om te zien, als dit soort dingen spontaan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emo en hyper van dit soort dingen.
Jij ook he?
Ze wou zeker weer snel naar binnen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef Klonk het volgende:
sodeknetter
ze is net ff buiten in de tuin geweest
quote:
ze heeft even rondgelopen en in het zonnetje gelegenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ze wou zeker weer snel naar binnen?
Joepiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:36 schreef Judeljuud het volgende:
Oeh!Wat tof weer! Ik word er helemaal emo van!
![]()
Lang leve Fok! Lang leve Wabbes!![]()
Ik doe daarom ook graag wat in de pet!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
En wat tof dat Danny de eindstand verdubbeld!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
En wat tof dat Danny de eindstand verdubbeld!
Meedoenmetdepetisaltijdleukquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Ikwilookmeedoenmetdepet!
Ik zie het nu pas!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:37 schreef Klonk het volgende:
ah, mag niet ze stond me binnen aan te kijken met een blik van: als ik een leeuw was geweest, dan, dan had ik je opgevreten
Toch niet meer op de fiets he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag bel ik weer met onze eigen da, even de situatie bekijken, maar ik denk dat deze week nog wel een dierenarts bezoekje (of twee) gepland staan, wil eigenlijk nog wel heel graag weer een bloedonderzoekje laten doen en d´r te laten bekijken.
maar ik wil haar eigenlijk ook zo min mogelijk verplaatsen (geeft stress enzo) dus als de da zegt, lekker thuis laten en bellen als het mis gaat, dan is dat ook een prima idee natuurlijk, maar voor mijn gevoel wil ik sowieso vrijdag met haar naar de da toe, gewoon checken hoe het is
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
ehmm, jawel, in een compleet uitbraakbestendige reismand, met extra spanbanden om dat ding echt dicht te houden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
ehmm, jawel, in een compleet uitbraakbestendige reismand, met extra spanbanden om dat ding echt dicht te houden
Als je dan toch met haar gaat, doe het dan 1 keer ipv misschien 2 keerquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag bel ik weer met onze eigen da, even de situatie bekijken, maar ik denk dat deze week nog wel een dierenarts bezoekje (of twee) gepland staan, wil eigenlijk nog wel heel graag weer een bloedonderzoekje laten doen en d´r te laten bekijken.
maar ik wil haar eigenlijk ook zo min mogelijk verplaatsen (geeft stress enzo) dus als de da zegt, lekker thuis laten en bellen als het mis gaat, dan is dat ook een prima idee natuurlijk, maar voor mijn gevoel wil ik sowieso vrijdag met haar naar de da toe, gewoon checken hoe het is
Hadden die mensen die haar hebben opgevangen een foto van Jomanda in huis?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:56 schreef Klonk het volgende:
foute diagnose kan natuurlijk ook, maar dat zie ik mijn da niet doen
ja dat weet zequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Weet ElisaB aan wie ze het rekeningnummer moet PMen ivm 'anoniem'?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |