Lekker zo'n weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
als je buienradar checkt is het best een lang gestrekt onweersgebied, maar hier niets.![]()
quote:Hi, Hoe gaat het met je? Ik ben Tatyana, ik zou graag met je praten.
Ik hield van je profiel, hoop dat de eerste indruk is niet misleidend is.
Ik zag je profiel op http://www.relatieplanet.nl/
Is verheugd om meer te leren! En kunt u meer van mijn foto's als je wilt?
Ik zou blij zijn als je antwoord. Met vriendelijke groet, Tatyana!
heb jij je vriendinnetje die hier komt laatst niet gedumpt?quote:
Ik hieldquote:
Ik snap de link niet naar mijn post?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij je vriendinnetje die hier komt laatst niet gedumpt?
Hier is het alweer saai en droog.. Had gehoopt op oorlog. Helaasch..quote:
Raar, ik dacht dat het juist bij jullie kant zou regenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier is het alweer saai en droog.. Had gehoopt op oorlog. Helaasch..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een kruisje
eerst nog niet, maar zelfs jouw UI en die van Isdatzo deden het ook niet.quote:
Ik doe altijd mijn browser schoonmaken zoals mijn buffer/cookies en dan werkt het weer prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerst nog niet, maar zelfs jouw UI en die van Isdatzo deden het ook niet.Kreeg ook een melding van er fouten op de pagina waren. Heb toen even IE opnieuw opgestart en nu werkt het wel.
Pffff, ik doe 400 meter in zo'n 10 secondenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef PieterBas het volgende:
19.19![]()
wat een tijd... wat een held
Ja, met een heleboel pk's zekerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pffff, ik doe 400 meter in zo'n 10 seconden.
BBC en Eurosportquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:43 schreef L.no het volgende:
Is er ergens een herhaling te zien? Mijn vader kijkt dat en nu is ie weg.
Ik zie het al voor mij.. jij op jouw motor tussen die mensen in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pffff, ik doe 400 meter in zo'n 10 seconden.
Dankje.quote:
Welnee.. dat zou flauw zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, met een heleboel pk's zeker
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij.. jij op jouw motor tussen die mensen in.
In zn strak leren pakkiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij.. jij op jouw motor tussen die mensen in.
[..]
Dankje.
inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een held is het hè!
5-0. 4 van Luis
.
Wat een baas!
Je ex vriendinnetje postte hier vanMiddag nog, dit is spam maar je had ook netter tegenover haar kunnen doen toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet naar mijn post?
Ja.. 2 was genoeg geweestquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje voor vakantie.
Van mij mag de transferperiode afgelopen zijn.
De eerste dag, toen hadden we elkaar bijna een maand niet gezien, zei ze al dat ze niet wist wat ze nou voelde enzo en dat ze hoopte dat het de volgende keer voor zowel haar als voor mij duidelijk zou zijn wat ze wilde. Dat is dus hopelijk morgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
oh, altijd leuk
Dat is wel spannend dan ja. Wel jammer dat het in die vakantie dan niet zo lekker gelopen is.
Misschien morgen meer succes
hehe.. succes manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De eerste dag, toen hadden we elkaar bijna een maand niet gezien, zei ze al dat ze niet wist wat ze nou voelde enzo en dat ze hoopte dat het de volgende keer voor zowel haar als voor mij duidelijk zou zijn wat ze wilde. Dat is dus hopelijk morgen![]()
Maja een slechtere timing kun je ook gewoon niet bedenken. Zij komt terug van vakantie, ik ga. Ik komt terug van vakantie, zij gaat opstage, zij komt terug van stage, gaat nog een week weg. Maar er is toch vrij weinig aan te doen dus we zien morgen wel, als ze iig al af wil spreken natuurlijkHeb net gesmst.
Hoi!quote:
Hm.. net wakker en ik ga nu ontbijten. Straks met mijn vriendinnen rondhangen en mijn tante van Flevoland komt hier logeren vandaag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Hoi L.No! Hoe is het met jou vandaag?
klinkt goed.. maar vakantie is niet leuk hoor. Zeker als ik het niet hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm.. net wakker en ik ga nu ontbijten. Straks met mijn vriendinnen rondhangen en mijn tante van Flevoland komt hier logeren vandaag.
Ah, relaxed om vakantie te hebben.
Ach, over een paar jaar krijg ik ook minder vakantie. Ik moet wel genieten van mijn scholierenperiode.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt goed.. maar vakantie is niet leuk hoor. Zeker als ik het niet heb
Idd!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt goed.. maar vakantie is niet leuk hoor. Zeker als ik het niet heb
nee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, over een paar jaar krijg ik ook minder vakantie. Ik moet wel genieten van mijn scholierenperiode.
De vraag is, wat heb je liever?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:49 schreef L.no het volgende:
Joh, jij werkt en verdient geld.
Ik prop nutteloze informatie van boeken in mijn hoofd en ik krijg er vakantie voor.
Eerlijk is eerlijk.
Werken lijkt me wel tof. Als je moet leren, dan ben je soms van 8.40 tot 5 uur op school en dan moet je thuis ook nog de hele avond leren.quote:
ik heb liever vakantiequote:
Als je werkloos bent, dan heb je altijd vakantie.quote:
Omg, nummer 1.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 20-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 019 L.no
02. 014 PieterBas
03. 012 Isdatzo
04. 011 The_Dean
05. 009 Luctor.et.Emergo
06. 009 DjRex89
07. 005 Psychonikeo
08. 005 Bootje84
09. 004 Kuno_van_Dijk
10. 002 motorbloempje
Reeks-statistieken!
Het nadeel van werken is wel dat je weinig vakantie hebt in vergelijking met studenten maar voor de rest heb je buiten je werktijd om weinig verplichtingen dus dat is wel fijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Werken lijkt me wel tof. Als je moet leren, dan ben je soms van 8.40 tot 5 uur op school en dan moet je thuis ook nog de hele avond leren.
Afhankelijk van welk werk je hebt kan je gewoon relaxen als je thuis bent.
Ach.. je kan het op vele manieren bekijken.
scheelt dat ik nog niet werkloos benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je werkloos bent, dan heb je altijd vakantie.
Uiteindelijk hebben we toch iets gelijkaardigs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het nadeel van werken is wel dat je weinig vakantie hebt in vergelijking met studenten maar voor de rest heb je buiten je werktijd om weinig verplichtingen dus dat is wel fijn
Whehe, jij hebt geen/nauweijks vakantie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
scheelt dat ik nog niet werkloos ben
Als je in de top 10 posters staat.. dan hoor je er pas bijquote:
maar wel geld om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we toch iets gelijkaardigs.![]()
[..]
Whehe, jij hebt geen/nauweijks vakantie.
hard gedaald? in 1 klap was het bijna niets meer manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je in de top 10 posters staat.. dan hoor je er pas bij
Sinds ik full time aan het werk ben, zijn ook de stats hard gedaald
lieve schat... ik heb sinds juni vakantie, en dit duurt nog even tot oktober...! Dan verhuis ik ergens heen voor een nieuwe stage! (met 12 uur tijdsverschilquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt geen/nauweijks vakantie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb geen Mexicaanse griepniet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hoor je er echt niet bij nu hoor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Er zit wel een virus in mijn keel, mag ik nu weer bij het clubje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?dan hoor je er echt niet bij nu hoor.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zit wel een virus in mijn keel, mag ik nu weer bij het clubje?
Auckland, Nieuw Zeelandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |