Lekker zo'n weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
als je buienradar checkt is het best een lang gestrekt onweersgebied, maar hier niets.![]()
quote:Hi, Hoe gaat het met je? Ik ben Tatyana, ik zou graag met je praten.
Ik hield van je profiel, hoop dat de eerste indruk is niet misleidend is.
Ik zag je profiel op http://www.relatieplanet.nl/
Is verheugd om meer te leren! En kunt u meer van mijn foto's als je wilt?
Ik zou blij zijn als je antwoord. Met vriendelijke groet, Tatyana!
heb jij je vriendinnetje die hier komt laatst niet gedumpt?quote:
Ik hieldquote:
Ik snap de link niet naar mijn post?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij je vriendinnetje die hier komt laatst niet gedumpt?
Hier is het alweer saai en droog.. Had gehoopt op oorlog. Helaasch..quote:
Raar, ik dacht dat het juist bij jullie kant zou regenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier is het alweer saai en droog.. Had gehoopt op oorlog. Helaasch..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een kruisje
eerst nog niet, maar zelfs jouw UI en die van Isdatzo deden het ook niet.quote:
Ik doe altijd mijn browser schoonmaken zoals mijn buffer/cookies en dan werkt het weer prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerst nog niet, maar zelfs jouw UI en die van Isdatzo deden het ook niet.Kreeg ook een melding van er fouten op de pagina waren. Heb toen even IE opnieuw opgestart en nu werkt het wel.
Pffff, ik doe 400 meter in zo'n 10 secondenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef PieterBas het volgende:
19.19![]()
wat een tijd... wat een held
Ja, met een heleboel pk's zekerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pffff, ik doe 400 meter in zo'n 10 seconden.
BBC en Eurosportquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:43 schreef L.no het volgende:
Is er ergens een herhaling te zien? Mijn vader kijkt dat en nu is ie weg.
Ik zie het al voor mij.. jij op jouw motor tussen die mensen in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pffff, ik doe 400 meter in zo'n 10 seconden.
Dankje.quote:
Welnee.. dat zou flauw zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, met een heleboel pk's zeker
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij.. jij op jouw motor tussen die mensen in.
In zn strak leren pakkiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij.. jij op jouw motor tussen die mensen in.
[..]
Dankje.
inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een held is het hè!
5-0. 4 van Luis
.
Wat een baas!
Je ex vriendinnetje postte hier vanMiddag nog, dit is spam maar je had ook netter tegenover haar kunnen doen toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet naar mijn post?
Ja.. 2 was genoeg geweestquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje voor vakantie.
Van mij mag de transferperiode afgelopen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |