scheelt dat ik nog niet werkloos benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je werkloos bent, dan heb je altijd vakantie.
Uiteindelijk hebben we toch iets gelijkaardigs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het nadeel van werken is wel dat je weinig vakantie hebt in vergelijking met studenten maar voor de rest heb je buiten je werktijd om weinig verplichtingen dus dat is wel fijn
Whehe, jij hebt geen/nauweijks vakantie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
scheelt dat ik nog niet werkloos ben
Als je in de top 10 posters staat.. dan hoor je er pas bijquote:
maar wel geld om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we toch iets gelijkaardigs.![]()
[..]
Whehe, jij hebt geen/nauweijks vakantie.
hard gedaald? in 1 klap was het bijna niets meer manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je in de top 10 posters staat.. dan hoor je er pas bij
Sinds ik full time aan het werk ben, zijn ook de stats hard gedaald
lieve schat... ik heb sinds juni vakantie, en dit duurt nog even tot oktober...! Dan verhuis ik ergens heen voor een nieuwe stage! (met 12 uur tijdsverschilquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt geen/nauweijks vakantie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb geen Mexicaanse griepniet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hoor je er echt niet bij nu hoor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Er zit wel een virus in mijn keel, mag ik nu weer bij het clubje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?dan hoor je er echt niet bij nu hoor.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zit wel een virus in mijn keel, mag ik nu weer bij het clubje?
Auckland, Nieuw Zeelandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |