Heb het hem gevraagd, maar hij heeft niets meer uit die tijd. Hoogstens een spelersshirt, maar dat ligt op een stoffige zolder bij zijn pa.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik zit trouwens op VW3
De spelersshirts (uit en thuis) uit dat seizoen heb ik al. Ik zoek alleen nog de keepershirts. Maar toch bedankt voor de moeite!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef methodmich het volgende:
Samcali:
[..]
Heb het hem gevraagd, maar hij heeft niets meer uit die tijd. Hoogstens een spelersshirt, maar dat ligt op een stoffige zolder bij zijn pa.
De spelersshirts (uit en thuis) uit dat seizoen heb ik al. Ik zoek alleen nog de keepershirts. Maar toch bedankt dat je het gevraagd hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef methodmich het volgende:
Samcali:
[..]
Heb het hem gevraagd, maar hij heeft niets meer uit die tijd. Hoogstens een spelersshirt, maar dat ligt op een stoffige zolder bij zijn pa.
met een paar japanse investeerdersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef ganzenherder het volgende:
Zou het Keisuke Honda stadion een optie zijn?![]()
W1, W2 en W3 op het kaartje te zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:21 schreef Aanvoerder het volgende:
In welk(e) vak(ken) zitten de uitsupporters?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Grunner het volgende:
[..]
W1, W2 en W3 op het kaartje te zien.
Maar ook slechts 4 punten. Is niet erg veel.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:21 schreef Dynastic het volgende:
Nog steeds ongeslagen in de Eredivisie.
Toyota en Suzuki, aldus die verslaggever van Studio Sport bij die reportage. Lullige was dat de twee Japanners hem niet begrepen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef Stickvis het volgende:
Er staan trouwens twee vervangers klaar als honda gaat, iemand ideeën?
heerlijk kijken de japanners zo van ?wastjetouw?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toyota en Suzuki, aldus die verslaggever van Studio Sport bij die reportage. Lullige was dat de twee Japanners hem niet begrepen...
De Nigerianen komen ook deze week toch?
Ghehe ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:32 schreef Stickvis het volgende:
hij is klaar
zaterdag te zien in de goffert
Jan van Dijk zal trots zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef Stickvis het volgende:
net even foto's geupload
formaat is A0
nog even kantjes omnaaien en ringen in maken voor hem op te hangen
[ afbeelding ]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PatatFriet
volgens mij kan ik wel, maar zijn er niet altijd veel kaarten over. Je moet dan gewoon de vvv site in de gaten houden. Daar komt alle info hierover op te staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:25 schreef fratsman het volgende:
Is er een mogelijkheid om op de bonnefooi een kaartje bij de Koel te kopen? Of moet je dan bij iemand op de clubkaart mee?
Inderdaad, prima wedstrijd van VVV-kant, veel strijd en inzet wat jullie ploeg moeilijk te kloppen maakt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:44 schreef ganzenherder het volgende:
En wéér een puntje erbij. Allemaal leuk en aardig die zware wedstrijden gelijkspelen maar er zal toch ooit gewonnen moeten worden
klopt nu de samenvattig even terug kijken:Dquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:44 schreef ganzenherder het volgende:
En wéér een puntje erbij. Allemaal leuk en aardig die zware wedstrijden gelijkspelen maar er zal toch ooit gewonnen moeten worden
zou denk ik wel handhaving zijn 34 punten:)quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Dynastic het volgende:
Gewoon altijd een 3tje in jullie toto en je wordt rijk.
NAC degradeerde ooit als 'Koning der gelijke spelen'. Al geef ik VVV dit jaar, zeker nu Honda nog minimaal tot de winter in Venlo rondloopt, een grote kans op handhaving (al is het maar omdat RKC in de Eredivisie 'speelt').quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Dynastic het volgende:
Gewoon altijd een 3tje in jullie toto en je wordt rijk.
Dat maakt in mijn ogen ook een groot verschil, deze keeper straalt meer rust en zekerheid uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Frey het volgende:
Gentenaar is in staat om punten te pakken voor VVV en dat is wat miste bij die vorige keepers. Een van de redenen waarom ze weer degradeerden.
Kevin Begois is nu, na Roda JC, ook bij VVV door de Eredivisie-mand gevallen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat maakt in mijn ogen ook een groot verschil, deze keeper straalt meer rust en zekerheid uit.
Dat waren ook Nijmegenaren hoor, iedereen juichte namelijk voor Gentenaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:28 schreef Stickvis het volgende:
je hoorde trouwens bij de samenvatting de vvv supporters veel vaker als de nec supporters
ook wel zo eerlijk voor het competitieverloopquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef ganzenherder het volgende:
We kunnen dus nog minimaal een half jaar van Honda genieten![]()
Dat is toch prachtig, liefde voor de sport het plezier straalt van 'Keizer Honda' af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef ganzenherder het volgende:
We kunnen dus nog minimaal een half jaar van Honda genieten![]()
Welleke wedstriedje bedeults dich? Teage Heracles en Ajax?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Godver. Allebeej de wedstrieje oetverkooch.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welleke wedstriedje bedeults dich? Teage Heracles en Ajax?
Ik bin d'r wel biej teage Ajax, wel in het oetvak.![]()
(Mosse d'r een teutje beej?)
edit: Oh god, bovenste post op pagina 2, nu leest iedereen deze crap![]()
Taege Heracles en Ajax zien noo allebeej oetverkooch, joa.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welleke wedstriedje bedeults dich? Teage Heracles en Ajax?
Ik bin d'r wel biej teage Ajax, wel in het oetvak.![]()
(Mosse d'r een teutje beej?)
edit: Oh god, bovenste post op pagina 2, nu leest iedereen deze crap![]()
Dat dacht ik ook. Ik zou tekenen voor een gelijkspel.quote:Op zondag 13 september 2009 12:47 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijk record voor VVV-Venlo
Nou laten we hopen dat we dat record niet pakken en gewoon winnen....Al moet ik zeggen dat ik weer een beetje bang ben voor een slap begin, net zoals tegen Ado. Ook gezien het verleden ben ik bang voor een nederlaag...Hopelijk heb ik ongelijk
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 12:43 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, triple V uit venlo, met Keisuko Honda. De klasbak uit Japan. Wat een vechtersbaas is dat, heerlijk om naar te kijken. Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Met een kiezelhard schot is hij een nachtmerrie voor elke verdediger. Het stadion ontploft na weer een goal van deze dekselse baltovenaar. Jawel! Het zal nog lang onrustig blijven in Venlo en omstreken.
idd hoezo succes supportersquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:37 schreef JLSB het volgende:
Ik weet nog dat ik op de middelbare school werd uitgelachen wanneer ik een VVV shirt (dat weliswaar een paar maten te groot was) aan had. Maar ja, het ging toen ook erg slecht. Mijn eerste seizoen dat ik een SCC werden ze 13de in de Toto divisie en kwamen er gemiddeld 1800 toeschouwers. Het jaar daarvoor was trouwens nog slechter...
Ik heb laatst ergens een interview met Hai Berden gelezen, en hij zei dat er concrete plannen waren om ook in dit stadion een "Koel" te realiseren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:33 schreef Stickvis het volgende:
ze moeten in het nieuwe stadion gewoon net zo'n trap maken als dat ze nu hebben
ja maar 0-4 is overdreven een 0-1/ 0-2 was meer op zijn plaats geweestquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef ganzenherder het volgende:
Helaas, een ingecalculeerde nederlaag
Ik kreeg mijn kaartje ook maar aangeboden hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 14:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
En deze wedstrijd was natuurlijk binnen No-time uitverkocht.
Mensen die in het JL tijdperk nergens te zien waren, kapen nu de kaartjes weg voor de echte supporters.
'Weej mugge os wiër tevreje halde mi L1'
Inderdaad!quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Silenus het volgende:
Welke "echte supporters"? Er waren nog gewoon seizoenskaarten te koop werd iedereen vandaag 45 keer medegedeeld.
Het was niet persoonlijk, Fratsman.quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn kaartje ook maar aangeboden hoor.
Verder heb ik vandaag een leuke wedstrijd gezien, jammer van de uitslag. VVV liet zeker in de eerste helft leuk aanvallend voetbal zien, helaas braken de Amsterdammers daar na de 70e minuut doorheen. Complimenten voor Schaken op rechtsvoor.en
voor Suarez met z'n kutschwalbes.
Het is voor mij niet rendabel om zo een kaart aan te schaffen, ben er geen mindere supporter om.quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Silenus het volgende:
Welke "echte supporters"? Er waren nog gewoon seizoenskaarten te koop werd iedereen vandaag 45 keer medegedeeld.
Begois beter dan Gentenaarquote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef Stickvis het volgende:
ze weten eind deze week pas meer... maar begois is ook een stuk beter als eerst
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=86528
Begois is een keeper die steun nodig heeft van het publiek.
Staan we met zijn alle achter hem dan keept hij alles bijelkaar!
perciesquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij is gewoon iets minder slecht geworden in de loop der tijd?
Ah zo, ik las er vlug overheen en dacht je bedoelde dat je hem beter vond als eerste doelmanquote:
Heel heeel heeeeel erg kutquote:
Ja, dat deden ze 2 seizoenen geleden ook. Wel 2 keer winnen van VVV, maar tegen alle concurrenten van VVV punten verspelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef ganzenherder het volgende:
Jammer, opzich had je zomaar weer gelijk kunnen spelen in Twente![]()
Oja:
Roda![]()
![]()
![]()
Ze doen weer alles om VVV zo goed mogelijk te benadelen
dat is net het probleem, er zit iedere wedstrijd wel meer in voor VVVquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:21 schreef venomsnake het volgende:
Zuur die late gelijkmaker zeg.
Zat meer in vandaag voor VVV.
quote:
Zonder onze enige centrumspits wel te verstaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef fratsman het volgende:
Alle ogen gericht op de competitie, en er voor zorgen dat we comfortabel kunnen overwinteren.
Van Dijk zal vast nog wel iemand hebben die de ballen er makkelijk in kopt/loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder onze enige centrumspits wel te verstaan![]()
En van Dijk op de tribune.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Labrador1974 het volgende:
moeilijk potje morgen..... gentenaar, begois, timisela, leemans allemaal afwezig en hoor her en der een gerucht over Honda die geblesseerd is.
Ze zullen wel in beroep gaan...quote:Voorstel Adeleye: vijf duels schorsing
ZEIST - Sparta dreigt verdediger Ayodele Adeleye voor langere tijd te moeten missen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de twintigjarige Nigeriaan een schikkingsvoorstel gedaan van een schorsing voor vijf duels.
PDe aanklager opende vorige week een vooronderzoek naar vermeend wangedrag van Adeleye in de bekerwedstrijd tegen VVV-Venlo.
De Afrikaan zou een bewuste elleboogstoot aan zijn tegenstander Sandro Calabro hebben uitgedeeld. De VVV-spits brak daarbij zijn neus. Hevig bloedend moest hij het veld verlaten.
Vooronderzoek
Het incident ontging arbiter Ben Haverkort. Mede op basis van de televisiebeelden ging de aanklager over tot een vooronderzoek.
Uitgerekend Adeleye schoot Sparta vorige week dinsdag in de noodzakelijke strafschoppenserie naar de vierde ronde van de KNVB-beker.
Akkoord
Hij moet op korte termijn laten weten of hij hiermee akoord gaat.
Bron: NUsport
Ik quoot mezelf nog eens even.quote:Op maandag 2 november 2009 14:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zullen wel in beroep gaan...
Gewoon schorsen die hap.
Edit: Hij heeft de straf geaccepteerd. Hoezo ongeloofwaardig.![]()
En dat heeft iedereen, dus HIJ ook, kunnen zien op de beelden.quote:Maar wat een smerige ellenboogstoot was dat op Calabro!Die bal was al lang en breed weg, en vervolgens haalt die neger nog een keertje uit.
Misschien lijkt hij door dat masker sprekend op Honda. Of misschien had Honda dat masker nog liggen van een voorgaande blessure, wie weetquote:Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waarom heet die foto in godsnaam Honda_masker?!? Ligt de webmaster van VVV te slapen ofzo?![]()
![]()
Superwedstrijd!quote:Op zondag 22 november 2009 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
Eindelijk, goed spel én een overwinning![]()
![]()
![]()
![]()
Het Torres Blues effect!![]()
Jaaa! Duh Mat was weg!quote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef JLSB het volgende:
Geniale wedstrijd ondanks broddelwerk van Braamhaar, anders was het 10-0 ofzo geworden...
hulde voor Kevin van Dessel
hulde voor Robert Böhm
hulde voor Sandro "kort haar" Calabro
genieten van Keisuke....
hulde voor Torres!!!!!!
(en wie niet springt is Adeleye!)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:56 schreef Frey het volgende:
Weer belangrijke punten tegen een concurrent.
QFT!quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef ganzenherder het volgende:
Het eerste half uur was echt van zeer hoog niveau van VVV kant, jammer dat ze het niet langer hebben kunnen vasthouden. 2e helft was bagger namelijk, maargoed het zou ook raar zijn om dan vol op de aanval te spelen...
Man of the match is wat mij betreft weer Ken Leemans, wat wordt die kerel onderschat zeg. Alleen al puur op basis van zijn inzet zou die al een basisplaats moeten verdienen. Wat een held
We blijven door het falen van Sparta links staan!quote:Op zondag 13 december 2009 11:15 schreef fratsman het volgende:
Linkerrijtje!Zal vanmiddag wel veranderen, maar toch!
bronquote:CSKA meldt zich weer voor Honda
Keisuke Honda. FOTO PRO SHOTS
VENLO - CSKA Moskou heeft zich weer in Venlo gemeld voor Keisuke Honda. De Russische topclub wil de Japanse spelmaker van VVV op 1 januari overnemen. Dat bevestigt voorzitter Hai Berden tegen Omroep Venlo. CSKA Moskou is al langer geïnteresseerd in Honda.
Veel zal afhangen van Honda, die eerder dit jaar al te kennen gaf niet naar Rusland te willen verkassen. Nu CSKA ook ná de winterstop actief is in de Champions League kan Honda mogelijk van gedachten zijn veranderd.
VVV heeft nog een aantal spelers achter de hand blijkbaar. Als het goed is ook weer een nieuwe speler uit Japan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
bron
Hoe verder zonder Honda? Staan niet echt vervangers voor hem klaar of wel?
Die ze nog ter vervanging moeten aanschaffen, bedoel je? Maar zijn dat ook betere of gelijkwaardige spelers?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
VVV heeft nog een aantal spelers achter de hand blijkbaar. Als het goed is ook weer een nieuwe speler uit Japan.
CSKA oogt het meest waarschijnlijk. Al vind ik het geen goede keuze van Honda.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef fratsman het volgende:
Honda zegt vrijdag laatste wedstrijd voor VVV te spelen.
Jammer. Ik hoop dat ie voor een goede club heeft gekozen.
Ze moeten hem nog aanschaffen, de tijd zal het leren of ze gelijkwaardig zijn op voorhand weet je dat nooit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Die ze nog ter vervanging moeten aanschaffen, bedoel je? Maar zijn dat ook betere of gelijkwaardige spelers?
De opvolger.quote:'VVV-Venlo heeft opvolger Honda'
VENLO - VVV-Venlo heeft opvolger van Keisuke Honda zo goed als binnen. De offensieve middenvelder Shinji Kagawa (20) was donderdag met een delegatie in Stadion De Koel. De tienvoudig Japans international komt over van het Cerezo Osaka.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt hoe positief dat is hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef fratsman het volgende:
Jammer van gisteren. VVV kwam er tegen Heracles amper aan te pas.
Maar ik zie net dat Sparta weer verzuimt om te winnen. RKC staat met 4-1 voor!nog steeds linkerrijtje dus!
Klopt ook weer inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt hoe positief dat is hoor.
Dan heb ik veel liever zekerheid dat VVV geen laatste wordt en dat RKC dan maar het liefst alles verliest
Als die al komt. Ik lees tegenstrijdige berichten.quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef Ruder het volgende:
Hopelijk speelt die nieuwe Japanner net zo goed als Honda![]()
Een verdediger. Hoe zit het nu eigenlijk met die andere? De opvolger van Honda, Kagawa?quote:'Nieuwe Japanner voor VVV-Venlo'
Uitgegeven: 28 december 2009 12:52
VENLO/TOKIO - De Japanse verdediger Maya Yoshida voetbalt vanaf januari voor VVV-Venlo. Dat meldt althans zijn huidige werkgever Nagoya Grampus maandag.
''Ik heb besloten naar VVV te gaan en maak daarmee mijn droom waar het in Europa als voetballer te proberen'', zei de 21-jarige Yoshida, die vijf keer scoorde in 71 wedstrijden in de Japanse J-League.
Volgens Japanse media tekent Yoshida een contract voor drieënhalf jaar in Venlo. Het is de bedoeling dat hij op 6 januari debuteert voor Japan in de interland tegen Jemen. Daarna meldt hij zich in Nederland.
De kans is klein dat hij daar landgenoot Keisuke Honda treft die in de belangstelling staat van een groot aantal clubs waaronder het Russische CSKA Moskou.
© ANP
Honda is nog niet weg hequote:Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Een verdediger. Hoe zit het nu eigenlijk met die andere? De opvolger van Honda, Kagawa?
Calimero!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef ganzenherder het volgende:
Oja:
Roda![]()
![]()
![]()
Ze doen weer alles om VVV zo goed mogelijk te benadelen
Net of Roda JC zo'n grote club als hahaquote:
Ik dacht dat Roda zwaar in de finaciele shit zat, of lees ik nou over het sarcasme van Ruder heen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:21 schreef Ruder het volgende:
[..]
Net of Roda JC zo'n grote club als haha
Op dit moment ook zeer succevol
En ze waren in het verleden wel zo leuk om altijd succesvolle spelers bij VVV weg te kapen (Marcel Meeuwis en Edwin Linssen bijvoorbeeld)
Zeer succesvol in de zin van kansloze degradatie clubquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik dacht dat Roda zwaar in de finaciele shit zat, of lees ik nou over het sarcasme van Ruder heen?En Linssen mocht toch weg? voor hetzelfde geld klopt ie weer bij VVV aan!
![]()
Financieel zeer goede zaken gedaan maar sportief niet natuurlijk. Maar als je 9 miljoen kan vangen voor een speler als VVV zijnde moet je natuurlijk altijd ja zeggen.quote:
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staanquote:Op donderdag 31 december 2009 17:47 schreef fratsman het volgende:
Respect voor Honda wat ie in de afgelopen jaren heeft laten zien. Respect voor Berden en zijn team dat ze van VVV een financieel sterke club hebben gemaakt. (niet alleen door die transfer.)
eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staan![]()
Niks dan complimenten, VVV heeft de zeer beperkte middelen uitstekend weten te benutten de afgelopen jaren
Zucht, 37 jaar eredivisie tegenover 31 jaar 2e divisie. Zorg nou eerst maar eens dat jullie niet wederom degraderen en dan praten we verder,quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zeer succesvol in de zin van kansloze degradatie club
Absoluutquote:Op donderdag 31 december 2009 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staan![]()
Niks dan complimenten, VVV heeft de zeer beperkte middelen uitstekend weten te benutten de afgelopen jaren
Niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand trouwens het kerstrapport van VVV gezien in dagblad de Limburger?
Sommige cijfers sloegen echt helemaal nergens op, Schaken kreeg een 6,2 en Calabro een 5,7![]()
![]()
De Limburgerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand trouwens het kerstrapport van VVV gezien in dagblad de Limburger?
Sommige cijfers sloegen echt helemaal nergens op, Schaken kreeg een 6,2 en Calabro een 5,7![]()
![]()
We hebben nog landgenoten van jou in de basis die zich wel nuttig maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Santello het volgende:
Nu honda weg is zal het zeker bij 6 topics blijven
Sowieso had "Keske" (Jan Adams!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind wel dat VVV een loodzware 2e seizoenshelft tegemoet ziet hoor. Maar dat dit topic nu ineens uitgestorven raakt omdat Keiske weg is lijkt me sterk
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind wel dat VVV een loodzware 2e seizoenshelft tegemoet ziet hoor. Maar dat dit topic nu ineens uitgestorven raakt omdat Keiske weg is lijkt me sterk
Dat dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Sowieso had "Keske" (Jan Adams!![]()
) een eigen topicreeks.
Die Kroaat is een Bosniër toch? En is toch nog op proef?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef fratsman het volgende:
Een nieuwe Japanner in de verdediging, Gonzalo Garcia als nieuwe aanvallende middenvelder, die Kroaat en die 2 Nigerianen die fit zijn. Ik zie het helemaal zitten voor de 2e competitiehelft!
Tevens:
Mikan Jovanovic!![]()
Iets uit voormalig Joegoslavie in ieder geval.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die Kroaat is een Bosniër toch? En is toch nog op proef?
Ik verwacht trouwens dat er nog wel iets uit de hoge hoed van Hay komt deze transferperiode
Héél netjes,quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef ganzenherder het volgende:
VVV![]()
Altijd mooi meegenomen zon niet ingecalculeerd punt
Het Mocro-duo was goed bezig! wat een moves af en toe!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef ganzenherder het volgende:
Gonzalo Garcia, wat een baas![]()
Maar eigenlijk was iedereen goed vandaag, vooral Schaken Ahahoui en Auassar![]()
Al was Heerenveen ook wel heel erg slecht....
Oh ja, de carnavalsdip.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:53 schreef ganzenherder het volgende:
Geweldige week achter de rug. Nu kan VVV met vertrouwen de traditioneel zware vastelaovesperiode in![]()
En tevens voorlopig afstand genomen met de onderste helft
Volgende week Sparta, kans om toch weer 3 punten binnen te halen.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:53 schreef ganzenherder het volgende:
Geweldige week achter de rug. Nu kan VVV met vertrouwen de traditioneel zware vastelaovesperiode in![]()
En tevens voorlopig afstand genomen van de onderste helft
Tijd voor de eerste uitoverwinning.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Volgende week Sparta, kans om toch weer 3 punten binnen te halen.
NOTquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef ganzenherder het volgende:
Vooralsnog is VVV-uit om te janken momenteel. Laten we hopen dat hier snel verandering in komt
Hij floot voor de veiligheid van Aerts omdat hij zo verschrikkelijk terecht kwam, scheids dacht zelfs dat hij de nek kon hebben gebroken.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:34 schreef fratsman het volgende:
Waarom floot die scheids trouwens af toen die keeper over Uchebo heen buitelde? Daar was niks bij en Uchebo stond ook niet buitenspel toen hij inschoot.
Samen met Leemans schoffelen op het middenveld, kom daar maar eens levend doorheenquote:De Hongaar Bálàzs Toth presenteert zich vandaag bij de Koelclub. De 28-jarige middenvelder wordt voor een jaar gehuurd van KRC Genk. Deze international van Hongarije werd vaak geselecteerd door oud-bondscoach Erwin Koeman en is geselecteerd voor de interland Engeland-Hongarije volgende week woensdag. Vandaag sluit hij aan bij de training. VVV-Venlo wenst hem veel succes dit seizoen.
Schijnt in de oefencampagne niet zo'n sterke indruk achtergelaten te hebben.quote:
Heb Gentenaar tegen BMG gezien, daar keepte die wel zeer goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Schijnt in de oefencampagne niet zo'n sterke indruk achtergelaten te hebben.
VVV heeft nu echt zeer dringend een nummer 10 nodig, hopelijk vinden ze nog een betaalbare oplossing voor het nummer 10 probleem...
Gedeelte naar financierders van Honda, de rest gebruiken voor de lange termijn. Veel gaat naar het nieuwe stadion, faciliteiten, jeugd opleiding etc. Ook hebben ze nu veel (nieuwe) buitenlanders die ook geen karig salaris hebben...quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:03 schreef Mark het volgende:
VVV liet weinig zien, wat hebben ze eigenlijk met de Honda-miljoenen gedaan?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
VVV heeft nu echt zeer dringend een nummer 10 nodig, hopelijk vinden ze nog een betaalbare oplossing voor het nummer 10 probleem...
Mag ik hopen inderdaad, met deze selectie speel je met vuur. Denk dat het zo randje nacompetitie wordt, maar er moet gewoon iets bijkomen om vrijwel zeker te zijn van handhaving. Als je nu terug moet naar de Jupiler League zie ik het somber in. Er moet sowieso wat bijkomen met het zicht op volgend seizoen, onze hele basis gaat zowat weg/contract loopt af...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:38 schreef ganzenherder het volgende:
Aankopen please![]()
Beter laat dan te laat....
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef ganzenherder het volgende:
Nu maar wachten tot er iets gepost wordt
Goed initiatief iigquote:Na een revalidatieperiode van enkele maanden in zijn vaderland Japan keert Maya Yoshida (22) weer terug in Venlo. De international sluit vanaf maandag 11 oktober aan bij de spelersgroep van de Venlose club.
Vol enthousiasme nam Yoshida dinsdag jl. telefonisch contact op met voorzitter Hai Berden van VVV-Venlo. De verdediger meldde volledig fit te zijn en uit te kijken naar zijn verblijf in Venlo. Verder gaf hij te kennen zich bezwaard te voelen dat hij nog niet van waarde heeft kunnen zijn voor VVV-Venlo. Maar, voegde hij er direct aan toe: dat zal hopelijk snel veranderen.
Maya Yoshida werd door Berden al in 2008 opgemerkt gedurende de Olympische Zomerspelen in Peking. Daar speelde de verdediger een uitstekende wedstrijd tegen de Nederlandse ploeg. Onmiddellijk werden de eerste afspraken gemaakt, tevens werd voormalig VVV-Venlo-trainer Sef Vergoossen geconsulteerd. Vergoossen was eerder trainer van Yoshida’s oude club Nagoya Grampus Eight.
In 2009 bracht Yoshida een bezoek aan Venlo, en keek hij zijn ogen uit in de rest van Nederland. Zo was hij een enthousiast bezoeker van Pinkpop in Landgraaf.
Vlak voordat hij een contract bij VVV-Venlo tekende, brak hij zijn middenvoetsbeentje gedurende een oefenduel tegen MVV. Zijn revalidatieperiode bracht hij deels in Japan door. “Daar kon hij herstellen in zijn natuurlijke omgeving en worden behandeld door locale specialisten. Japanners hebben namelijk een andere botstructuur dan Europeanen”, aldus Hai Berden.
Maya Yoshida is, ondanks zijn jonge leeftijd, een gevierde speler in Japan. Hij kwam ook al uit voor de A-selectie van zijn land. Een week voor zijn komst naar VVV-Venlo speelde hij met Japan nog een interland tegen Jemen. Yoshida was tevens geselecteerd voor het WK in Zuid-Afrika, maar moest dus afhaken met een blessure.
Voorzitter Hai Berden van VVV-Venlo kijkt uit naar de komst van Yoshida: “Maya heeft, net als Honda, de absolute drive om te slagen. Hij had ook in Japan kunnen blijven voetballen, maar hij wil zijn kwaliteiten het liefste in Europa tonen. Hij doet er alles aan om snel aan ons land te wennen. Zijn Engels is uitstekend en hij spreekt zelfs al een beetje Nederlands. Ik ben ervan overtuigd dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven.”
Nee dat ligt niet aan de inzet, gewoon pech dat die bal net voor de poten van Pelle terecht komt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:32 schreef ganzenherder het volgende:![]()
Wanneer heeft VVV eens geluk ipv pech in de slotfase? Het lijkt zo onderhand wel met de instelling te maken hebben
Minder leuk voetbalcliche: Geluk dwingt men af....quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan de inzet, gewoon pech dat die bal net voor de poten van Pelle terecht komt.
Binnenkort Musa en Maya erbij, kan de selectie alleen maar sterker van worden.
Geloof ik niet zo in.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Minder leuk voetbalcliche: Geluk dwingt men af....
quote:Ik vrees trouwens ook het ergste voor woensdag. Als Feyenoord er vol op zal klappen, wat zeer waarschijnlijk is, zal VVV veel tegengoals gaan krijgenOp maandag 25 oktober 2010 11:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat heel veel VVV supporters, waaronder ik, dit zagen aankomen. De selectie is gewoon niet sterk genoeg, maar toen de supporters dit kenbaar maakten aan het begin van het seizoen werd dit weggewuifd onder het mom van jullie hebben vorig seizoen boven jullie stand geleefd, jullie zijn veel te verwend etc. En zie nu wat de situatie is...
Berden en consorten dachten dat ze sleutelspelers van vorig seizoen zomaar kunnen vervangen met wat talentvolle Portugezen en een hardwerkende Hongaar, nou nee dus.
Arme van Dijk, de meeste supporters leggen de schuld iig niet bij hem maar bij Kaptein/Berden en het aankoop beleid. Maar daar heeft hij nou ook vrij weinig aan....
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Venlovic het volgende:
Inderdaad, alleen we moeten Vitesse voorbij zien te gaan
Heb wel het idee dat VVV genaaid is bij de afgekeurde goal, was volgens mij geen buitenspel. Amateuristische fouten zorgen dan voor het grote verschil. Jammer voor VVV vandaag.quote:
Eerlijk is eerlijk: VVV heeft een heel matig team. Ze hebben het gedacht te kunnen redden met zogenaamd talentvolle exoten, maar dat werkt in NL meestal niet.quote:
Waarschijnlijk is hij wat ouder dan hij zegt te zijn. Als we zouden denken dat bv. een Roy Beerens 18 zou zijn, dan zou het ook een wereldtalent zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
Die Musa is een groot talent die komt er wel.
10 jaar terug was dat zo ja. Musa is nog geen maand 18 en heeft erg veel potentie. Die gaat er wel komen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij wat ouder dan hij zegt te zijn. Als we zouden denken dat bv. een Roy Beerens 18 zou zijn, dan zou het ook een wereldtalent zijn.
Eensch, op het moment zelf kon ik het niet goed zien (te druk met FOK!ken), later de beelden teruggezien en het was idd. buitenspel.quote:Op zondag 14 november 2010 20:22 schreef Mark het volgende:
TV was duidelijk: was zuiver buitenspel. Volgende keer winnen van Excelsior anders wordt het wel heel moeilijk om weg te komen uit de laagste regionen.
Dit denk ik ook altijd bij VVV..quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: VVV heeft een heel matig team. Ze hebben het gedacht te kunnen redden met zogenaamd talentvolle exoten, maar dat werkt in NL meestal niet.
Speel je onderin, dan moet je jongens hebben die er op klappen en daar schort het volgens mij aan. Nu hebben ze ook weer zo'n Nigeriaan gehaald. Iedereen weet dat Afrikaanse talenten van 18 in werkelijkheid 26 zijn en altijd tegenvallen, maar VVV trapt er gewoon nog een keertje in.
Berden steekt er volgens mij genoeg geld in. Weinig clubs in het rechterrijtje die zoveel dure niet-EÚ-spelers onder contract hebben staan.quote:Op maandag 15 november 2010 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
VVV moet gewoon Vergoossen TD maken en die Captein eruit donderen.
En Berden had wel iets meer geld in deze selectie mogen steken, want de prestatie van afgelopen jaar ga je sowieso niet evenaren met deze selectie, hoe hard hij dat ook roept. Wat wel positief is is dat ze winnen van clubs als Willem II, De Graafschap en Heracles. Zolang je daar je punten tegen blijft halen ga je het wel redden denk ik. Af en toe nog ergens wat 'bonuspuntjes' pakken en dan moet je toch wel van de onderste 3 plaatsen vandaan blijven.
Er is echt niets veranderd in Nigeria hoor. Er wordt nog steeds volop gerommeld met paspoorten en leeftijden. Het is naief om te denken dat dat ten einde is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
10 jaar terug was dat zo ja. Musa is nog geen maand 18 en heeft erg veel potentie. Die gaat er wel komen.
Die salarissen worden door investeerders betaald. Nadeel is dat Nkume en Uchebo, ondanks het feit dat ze niet presteren, moeten spelen. Want het is natuurlijk wel de bedoeling om ze straks met flink wat winst weer door te verkopen. En met een bankzitter gaat dat zeker niet lukken.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Berden steekt er volgens mij genoeg geld in. Weinig clubs in het rechterrijtje die zoveel dure niet-EÚ-spelers onder contract hebben staan.
Ik tel er 4 bij VVV. Die zijn samen goed voor minimaal 2 miljoen euro per jaar.
Je kunt die investeerders toch ook in andere spelers laten investeren? Voor het geld wat die Japanner en die drie Nigerianen kosten kun je waarschijnlijk de salariskosten van 6 a 8 spelers betalen. Met iemand die perse moet spelen ga je ook geen grote winsten boeken. Zo iemand zal waarschijnlijk tekort komen. Ik vind Nkume en Uchebo ook niet echt opvallen. Heb niet het idee dat ze binnen 2 a 3 jaar bij een topclub zullen spelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die salarissen worden door investeerders betaald. Nadeel is dat Nkume en Uchebo, ondanks het feit dat ze niet presteren, moeten spelen. Want het is natuurlijk wel de bedoeling om ze straks met flink wat winst weer door te verkopen. En met een bankzitter gaat dat zeker niet lukken.
De spelers stuk voor stuk zijn absoluut niet slecht, op papier zou het genoeg moeten zijn om er net in te blijven. Of het slecht in elkaar zit qua soort spelers, daar kan wat inzitten... Maar deze selectie kan absoluut meer. Het schort aan de vorm, geluk, drive, power en een geschikte nummer 10. Maar er is zeker meer uit deze selectie te halen. Of het aan Van Dijk ligt? Ik weet het niet. Maar om hem te ontslaan en een trainer a la Atteveld aan te nemen, dat helpt zeker niet...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
van Dijk heeft mijn krediet nu definitief verspeeld. Natuurlijk moet hij werken met een uiterst matige selectie maar wat dit VVV de laatste tijd op de mat weet te leggen kan echt niet op dit niveau... En hij mag alle mensen die verantwoordelijk zijn voor deze bagger selectie met zich meenemen...
Ik vind het een bij elkaar geraapt zootje. Je kunt wel allerlei zogenaamde talenten halen, maar het resultaat is dan vaak dat die talenten vooral voor zichzelf spelen i.p.v. voor het team en voor de mooie actie gaan i.p.v. het resultaat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Majkool het volgende:
[..]
De spelers stuk voor stuk zijn absoluut niet slecht, op papier zou het genoeg moeten zijn om er net in te blijven. Of het slecht in elkaar zit qua soort spelers, daar kan wat inzitten... Maar deze selectie kan absoluut meer. Het schort aan de vorm, geluk, drive, power en een geschikte nummer 10. Maar er is zeker meer uit deze selectie te halen. Of het aan Van Dijk ligt? Ik weet het niet. Maar om hem te ontslaan en een trainer a la Atteveld aan te nemen, dat helpt zeker niet...
precies, als je al van excelsior, feyenoord en vitesse verliest vraag je je af waar je dan punten moet gaan halenquote:Op zondag 21 november 2010 10:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verloren bij Excelsior. Het wordt stilaan kansloos nu en VVV kan zich gaan voorbereiden op de playoffs.
Dat is het ook niet. Misschien dat ze in de buurt van Excelsior kunnen blijven, maar dan houdt het ook wel op. Ploegen als Vitesse en Feyenoord pakken nog wel punten en ploegen waar ze zich mee zouden moeten meten, zoals bv de Graafschap, hebben al een aardige voorsprong opgebouwd op VVV.quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef Paul99 het volgende:
Gelukkig is Wilem II er nog anders zou VVV direct kansloos degraderen. Nacompetitie is in mijn ogen dan ook niet meer te voorkomen.
Ik heb me er ook al min of meer bij neergelegd ja. Het voorkomen van rechtstreekse degradatie lijkt dit seizoen het hoogst haalbarequote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Misschien dat ze in de buurt van Excelsior kunnen blijven, maar dan houdt het ook wel op. Ploegen als Vitesse en Feyenoord pakken nog wel punten en ploegen waar ze zich mee zouden moeten meten, zoals bv de Graafschap, hebben al een aardige voorsprong opgebouwd op VVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |