abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88703421
Van Dijk :')
pi_88703482
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef Frey het volgende:
Maar niet vandaag...
Wat een drama. :{
Heb wel het idee dat VVV genaaid is bij de afgekeurde goal, was volgens mij geen buitenspel. Amateuristische fouten zorgen dan voor het grote verschil. Jammer voor VVV vandaag.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 14 november 2010 @ 20:22:08 #278
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88711373
TV was duidelijk: was zuiver buitenspel. Volgende keer winnen van Excelsior anders wordt het wel heel moeilijk om weg te komen uit de laagste regionen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88755149
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef Frey het volgende:
Maar niet vandaag...
Wat een drama. :{
Eerlijk is eerlijk: VVV heeft een heel matig team. Ze hebben het gedacht te kunnen redden met zogenaamd talentvolle exoten, maar dat werkt in NL meestal niet.

Speel je onderin, dan moet je jongens hebben die er op klappen en daar schort het volgens mij aan. Nu hebben ze ook weer zo'n Nigeriaan gehaald. Iedereen weet dat Afrikaanse talenten van 18 in werkelijkheid 26 zijn en altijd tegenvallen, maar VVV trapt er gewoon nog een keertje in.
pi_88755730
Die Musa is een groot talent die komt er wel.
pi_88755924
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
Die Musa is een groot talent die komt er wel.
Waarschijnlijk is hij wat ouder dan hij zegt te zijn. Als we zouden denken dat bv. een Roy Beerens 18 zou zijn, dan zou het ook een wereldtalent zijn.
pi_88758391
quote:
Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij wat ouder dan hij zegt te zijn. Als we zouden denken dat bv. een Roy Beerens 18 zou zijn, dan zou het ook een wereldtalent zijn.
10 jaar terug was dat zo ja. Musa is nog geen maand 18 en heeft erg veel potentie. Die gaat er wel komen.
pi_88759710
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:22 schreef Mark het volgende:
TV was duidelijk: was zuiver buitenspel. Volgende keer winnen van Excelsior anders wordt het wel heel moeilijk om weg te komen uit de laagste regionen.
Eensch, op het moment zelf kon ik het niet goed zien (te druk met FOK!ken), later de beelden teruggezien en het was idd. buitenspel.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88762970
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: VVV heeft een heel matig team. Ze hebben het gedacht te kunnen redden met zogenaamd talentvolle exoten, maar dat werkt in NL meestal niet.

Speel je onderin, dan moet je jongens hebben die er op klappen en daar schort het volgens mij aan. Nu hebben ze ook weer zo'n Nigeriaan gehaald. Iedereen weet dat Afrikaanse talenten van 18 in werkelijkheid 26 zijn en altijd tegenvallen, maar VVV trapt er gewoon nog een keertje in.
Dit denk ik ook altijd bij VVV..
pi_88763171
VVV moet gewoon Vergoossen TD maken en die Captein eruit donderen.
En Berden had wel iets meer geld in deze selectie mogen steken, want de prestatie van afgelopen jaar ga je sowieso niet evenaren met deze selectie, hoe hard hij dat ook roept. Wat wel positief is is dat ze winnen van clubs als Willem II, De Graafschap en Heracles. Zolang je daar je punten tegen blijft halen ga je het wel redden denk ik. Af en toe nog ergens wat 'bonuspuntjes' pakken en dan moet je toch wel van de onderste 3 plaatsen vandaan blijven.
pi_88764436
Drama :{

Zelfs met deze matige selectie mag je thuis niet zo kansloos van Vitesse verliezen. VVV had totaal geen middenveld, het middenveld lijkt tegenwoordig bij VVV alleen uit Toth te bestaan (de enige aanwinst die echt weet te overtuigen). Niemand snapte ook waarom Van Kouwen niet op het middenveld werd neergezet....

Ik heb van Dijk lang gesteund en ik weet dat hij moet werken met een matige selectie maar VVV moet echt beter kunnen dan dit.... :N
Patat Friet
pi_88868473
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
VVV moet gewoon Vergoossen TD maken en die Captein eruit donderen.
En Berden had wel iets meer geld in deze selectie mogen steken, want de prestatie van afgelopen jaar ga je sowieso niet evenaren met deze selectie, hoe hard hij dat ook roept. Wat wel positief is is dat ze winnen van clubs als Willem II, De Graafschap en Heracles. Zolang je daar je punten tegen blijft halen ga je het wel redden denk ik. Af en toe nog ergens wat 'bonuspuntjes' pakken en dan moet je toch wel van de onderste 3 plaatsen vandaan blijven.
Berden steekt er volgens mij genoeg geld in. Weinig clubs in het rechterrijtje die zoveel dure niet-EÚ-spelers onder contract hebben staan.

Ik tel er 4 bij VVV. Die zijn samen goed voor minimaal 2 miljoen euro per jaar.
pi_88868495
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

10 jaar terug was dat zo ja. Musa is nog geen maand 18 en heeft erg veel potentie. Die gaat er wel komen.
Er is echt niets veranderd in Nigeria hoor. Er wordt nog steeds volop gerommeld met paspoorten en leeftijden. Het is naief om te denken dat dat ten einde is.
pi_88898331
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Berden steekt er volgens mij genoeg geld in. Weinig clubs in het rechterrijtje die zoveel dure niet-EÚ-spelers onder contract hebben staan.

Ik tel er 4 bij VVV. Die zijn samen goed voor minimaal 2 miljoen euro per jaar.
Die salarissen worden door investeerders betaald. Nadeel is dat Nkume en Uchebo, ondanks het feit dat ze niet presteren, moeten spelen. Want het is natuurlijk wel de bedoeling om ze straks met flink wat winst weer door te verkopen. En met een bankzitter gaat dat zeker niet lukken.
pi_88898341
In de winterstop komt er overigens weer een Japanner bij. Ben benieuwd of die het wel goed gaat doen.
pi_88933901
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:

[..]

Die salarissen worden door investeerders betaald. Nadeel is dat Nkume en Uchebo, ondanks het feit dat ze niet presteren, moeten spelen. Want het is natuurlijk wel de bedoeling om ze straks met flink wat winst weer door te verkopen. En met een bankzitter gaat dat zeker niet lukken.
Je kunt die investeerders toch ook in andere spelers laten investeren? Voor het geld wat die Japanner en die drie Nigerianen kosten kun je waarschijnlijk de salariskosten van 6 a 8 spelers betalen. Met iemand die perse moet spelen ga je ook geen grote winsten boeken. Zo iemand zal waarschijnlijk tekort komen. Ik vind Nkume en Uchebo ook niet echt opvallen. Heb niet het idee dat ze binnen 2 a 3 jaar bij een topclub zullen spelen.
pi_88934080
Wat betreft Nigerianen ben ik ook enorm sceptisch. Dat gemiddelde niveau is redelijk laag, om over het spelinzicht nog niet te praten. Musa kan een goede speler worden, of ie nou 18 is, of niet. Nkume mist het inzicht, wanneer je mensen probeert te passeren op de linksback-positie gaat er toch echt iets fout. Uchebo is wel een cultheld :'), gewoon een handige voetballer, goede kopper, maar matige afmaker aan de voet denk ik. We hebben Boymans in de spits, gewoon een erg goede speler voor VVV, zijn ontwikkeling de laatste tijd _O_

Ik kijk de laatste tijd best vaak wat Japanse wedstrijden, en daar loopt echt wel het een en ander rond. Zeker op de nummer 10 posities lopen er wel wat spelertjes als Kagawa rond, vorig jaar ook in Japan speelde. Kagawa speelt nu geweldig bij BVB, top van de Bundesliga, vind 'm persoonlijk de smaakmaker. Ik denk echt dat er genoeg potentiele nummer 10's zijn te vinden in Japan, zijn genoeg spelers met een fluwelen techniek en overzicht daar...
pi_88954526
van Dijk heeft mijn krediet nu definitief verspeeld. Natuurlijk moet hij werken met een uiterst matige selectie maar wat dit VVV de laatste tijd op de mat weet te leggen kan echt niet op dit niveau... En hij mag alle mensen die verantwoordelijk zijn voor deze bagger selectie met zich meenemen... :W
Patat Friet
pi_88955255
Het was heel erg slecht.
pi_88959614
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
van Dijk heeft mijn krediet nu definitief verspeeld. Natuurlijk moet hij werken met een uiterst matige selectie maar wat dit VVV de laatste tijd op de mat weet te leggen kan echt niet op dit niveau... En hij mag alle mensen die verantwoordelijk zijn voor deze bagger selectie met zich meenemen... :W
De spelers stuk voor stuk zijn absoluut niet slecht, op papier zou het genoeg moeten zijn om er net in te blijven. Of het slecht in elkaar zit qua soort spelers, daar kan wat inzitten... Maar deze selectie kan absoluut meer. Het schort aan de vorm, geluk, drive, power en een geschikte nummer 10. Maar er is zeker meer uit deze selectie te halen. Of het aan Van Dijk ligt? Ik weet het niet. Maar om hem te ontslaan en een trainer a la Atteveld aan te nemen, dat helpt zeker niet...
pi_88967948
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Majkool het volgende:

[..]

De spelers stuk voor stuk zijn absoluut niet slecht, op papier zou het genoeg moeten zijn om er net in te blijven. Of het slecht in elkaar zit qua soort spelers, daar kan wat inzitten... Maar deze selectie kan absoluut meer. Het schort aan de vorm, geluk, drive, power en een geschikte nummer 10. Maar er is zeker meer uit deze selectie te halen. Of het aan Van Dijk ligt? Ik weet het niet. Maar om hem te ontslaan en een trainer a la Atteveld aan te nemen, dat helpt zeker niet...
Ik vind het een bij elkaar geraapt zootje. Je kunt wel allerlei zogenaamde talenten halen, maar het resultaat is dan vaak dat die talenten vooral voor zichzelf spelen i.p.v. voor het team en voor de mooie actie gaan i.p.v. het resultaat.

Verloren bij Excelsior. Het wordt stilaan kansloos nu en VVV kan zich gaan voorbereiden op de playoffs.
pi_88989929
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Verloren bij Excelsior. Het wordt stilaan kansloos nu en VVV kan zich gaan voorbereiden op de playoffs.
precies, als je al van excelsior, feyenoord en vitesse verliest vraag je je af waar je dan punten moet gaan halen
pi_88990304
Een VVV met of zonder Toth is wel een wereld van verschil.
pi_88992948
Gelukkig is Wilem II er nog anders zou VVV direct kansloos degraderen. Nacompetitie is in mijn ogen dan ook niet meer te voorkomen.
pi_89019651
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef Paul99 het volgende:
Gelukkig is Wilem II er nog anders zou VVV direct kansloos degraderen. Nacompetitie is in mijn ogen dan ook niet meer te voorkomen.
Dat is het ook niet. Misschien dat ze in de buurt van Excelsior kunnen blijven, maar dan houdt het ook wel op. Ploegen als Vitesse en Feyenoord pakken nog wel punten en ploegen waar ze zich mee zouden moeten meten, zoals bv de Graafschap, hebben al een aardige voorsprong opgebouwd op VVV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')