Welleke wedstriedje bedeults dich? Teage Heracles en Ajax?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Godver. Allebeej de wedstrieje oetverkooch.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welleke wedstriedje bedeults dich? Teage Heracles en Ajax?
Ik bin d'r wel biej teage Ajax, wel in het oetvak.![]()
(Mosse d'r een teutje beej?)
edit: Oh god, bovenste post op pagina 2, nu leest iedereen deze crap![]()
Taege Heracles en Ajax zien noo allebeej oetverkooch, joa.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welleke wedstriedje bedeults dich? Teage Heracles en Ajax?
Ik bin d'r wel biej teage Ajax, wel in het oetvak.![]()
(Mosse d'r een teutje beej?)
edit: Oh god, bovenste post op pagina 2, nu leest iedereen deze crap![]()
Dat dacht ik ook. Ik zou tekenen voor een gelijkspel.quote:Op zondag 13 september 2009 12:47 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijk record voor VVV-Venlo
Nou laten we hopen dat we dat record niet pakken en gewoon winnen....Al moet ik zeggen dat ik weer een beetje bang ben voor een slap begin, net zoals tegen Ado. Ook gezien het verleden ben ik bang voor een nederlaag...Hopelijk heb ik ongelijk
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 12:43 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, triple V uit venlo, met Keisuko Honda. De klasbak uit Japan. Wat een vechtersbaas is dat, heerlijk om naar te kijken. Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Met een kiezelhard schot is hij een nachtmerrie voor elke verdediger. Het stadion ontploft na weer een goal van deze dekselse baltovenaar. Jawel! Het zal nog lang onrustig blijven in Venlo en omstreken.
idd hoezo succes supportersquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:37 schreef JLSB het volgende:
Ik weet nog dat ik op de middelbare school werd uitgelachen wanneer ik een VVV shirt (dat weliswaar een paar maten te groot was) aan had. Maar ja, het ging toen ook erg slecht. Mijn eerste seizoen dat ik een SCC werden ze 13de in de Toto divisie en kwamen er gemiddeld 1800 toeschouwers. Het jaar daarvoor was trouwens nog slechter...
Ik heb laatst ergens een interview met Hai Berden gelezen, en hij zei dat er concrete plannen waren om ook in dit stadion een "Koel" te realiseren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:33 schreef Stickvis het volgende:
ze moeten in het nieuwe stadion gewoon net zo'n trap maken als dat ze nu hebben
ja maar 0-4 is overdreven een 0-1/ 0-2 was meer op zijn plaats geweestquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef ganzenherder het volgende:
Helaas, een ingecalculeerde nederlaag
Ik kreeg mijn kaartje ook maar aangeboden hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 14:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
En deze wedstrijd was natuurlijk binnen No-time uitverkocht.
Mensen die in het JL tijdperk nergens te zien waren, kapen nu de kaartjes weg voor de echte supporters.
'Weej mugge os wiër tevreje halde mi L1'
Inderdaad!quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Silenus het volgende:
Welke "echte supporters"? Er waren nog gewoon seizoenskaarten te koop werd iedereen vandaag 45 keer medegedeeld.
Het was niet persoonlijk, Fratsman.quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn kaartje ook maar aangeboden hoor.
Verder heb ik vandaag een leuke wedstrijd gezien, jammer van de uitslag. VVV liet zeker in de eerste helft leuk aanvallend voetbal zien, helaas braken de Amsterdammers daar na de 70e minuut doorheen. Complimenten voor Schaken op rechtsvoor.en
voor Suarez met z'n kutschwalbes.
Het is voor mij niet rendabel om zo een kaart aan te schaffen, ben er geen mindere supporter om.quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Silenus het volgende:
Welke "echte supporters"? Er waren nog gewoon seizoenskaarten te koop werd iedereen vandaag 45 keer medegedeeld.
Begois beter dan Gentenaarquote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef Stickvis het volgende:
ze weten eind deze week pas meer... maar begois is ook een stuk beter als eerst
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=86528
Begois is een keeper die steun nodig heeft van het publiek.
Staan we met zijn alle achter hem dan keept hij alles bijelkaar!
perciesquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij is gewoon iets minder slecht geworden in de loop der tijd?
Ah zo, ik las er vlug overheen en dacht je bedoelde dat je hem beter vond als eerste doelmanquote:
Heel heeel heeeeel erg kutquote:
Ja, dat deden ze 2 seizoenen geleden ook. Wel 2 keer winnen van VVV, maar tegen alle concurrenten van VVV punten verspelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef ganzenherder het volgende:
Jammer, opzich had je zomaar weer gelijk kunnen spelen in Twente![]()
Oja:
Roda![]()
![]()
![]()
Ze doen weer alles om VVV zo goed mogelijk te benadelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |