dat is net het probleem, er zit iedere wedstrijd wel meer in voor VVVquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:21 schreef venomsnake het volgende:
Zuur die late gelijkmaker zeg.
Zat meer in vandaag voor VVV.
quote:
Zonder onze enige centrumspits wel te verstaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef fratsman het volgende:
Alle ogen gericht op de competitie, en er voor zorgen dat we comfortabel kunnen overwinteren.
Van Dijk zal vast nog wel iemand hebben die de ballen er makkelijk in kopt/loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder onze enige centrumspits wel te verstaan![]()
En van Dijk op de tribune.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Labrador1974 het volgende:
moeilijk potje morgen..... gentenaar, begois, timisela, leemans allemaal afwezig en hoor her en der een gerucht over Honda die geblesseerd is.
Ze zullen wel in beroep gaan...quote:Voorstel Adeleye: vijf duels schorsing
ZEIST - Sparta dreigt verdediger Ayodele Adeleye voor langere tijd te moeten missen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de twintigjarige Nigeriaan een schikkingsvoorstel gedaan van een schorsing voor vijf duels.
PDe aanklager opende vorige week een vooronderzoek naar vermeend wangedrag van Adeleye in de bekerwedstrijd tegen VVV-Venlo.
De Afrikaan zou een bewuste elleboogstoot aan zijn tegenstander Sandro Calabro hebben uitgedeeld. De VVV-spits brak daarbij zijn neus. Hevig bloedend moest hij het veld verlaten.
Vooronderzoek
Het incident ontging arbiter Ben Haverkort. Mede op basis van de televisiebeelden ging de aanklager over tot een vooronderzoek.
Uitgerekend Adeleye schoot Sparta vorige week dinsdag in de noodzakelijke strafschoppenserie naar de vierde ronde van de KNVB-beker.
Akkoord
Hij moet op korte termijn laten weten of hij hiermee akoord gaat.
Bron: NUsport
Ik quoot mezelf nog eens even.quote:Op maandag 2 november 2009 14:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zullen wel in beroep gaan...
Gewoon schorsen die hap.
Edit: Hij heeft de straf geaccepteerd. Hoezo ongeloofwaardig.![]()
En dat heeft iedereen, dus HIJ ook, kunnen zien op de beelden.quote:Maar wat een smerige ellenboogstoot was dat op Calabro!Die bal was al lang en breed weg, en vervolgens haalt die neger nog een keertje uit.
Misschien lijkt hij door dat masker sprekend op Honda. Of misschien had Honda dat masker nog liggen van een voorgaande blessure, wie weetquote:Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waarom heet die foto in godsnaam Honda_masker?!? Ligt de webmaster van VVV te slapen ofzo?![]()
![]()
Superwedstrijd!quote:Op zondag 22 november 2009 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
Eindelijk, goed spel én een overwinning![]()
![]()
![]()
![]()
Het Torres Blues effect!![]()
Jaaa! Duh Mat was weg!quote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef JLSB het volgende:
Geniale wedstrijd ondanks broddelwerk van Braamhaar, anders was het 10-0 ofzo geworden...
hulde voor Kevin van Dessel
hulde voor Robert Böhm
hulde voor Sandro "kort haar" Calabro
genieten van Keisuke....
hulde voor Torres!!!!!!
(en wie niet springt is Adeleye!)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:56 schreef Frey het volgende:
Weer belangrijke punten tegen een concurrent.
QFT!quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef ganzenherder het volgende:
Het eerste half uur was echt van zeer hoog niveau van VVV kant, jammer dat ze het niet langer hebben kunnen vasthouden. 2e helft was bagger namelijk, maargoed het zou ook raar zijn om dan vol op de aanval te spelen...
Man of the match is wat mij betreft weer Ken Leemans, wat wordt die kerel onderschat zeg. Alleen al puur op basis van zijn inzet zou die al een basisplaats moeten verdienen. Wat een held
We blijven door het falen van Sparta links staan!quote:Op zondag 13 december 2009 11:15 schreef fratsman het volgende:
Linkerrijtje!Zal vanmiddag wel veranderen, maar toch!
bronquote:CSKA meldt zich weer voor Honda
Keisuke Honda. FOTO PRO SHOTS
VENLO - CSKA Moskou heeft zich weer in Venlo gemeld voor Keisuke Honda. De Russische topclub wil de Japanse spelmaker van VVV op 1 januari overnemen. Dat bevestigt voorzitter Hai Berden tegen Omroep Venlo. CSKA Moskou is al langer geïnteresseerd in Honda.
Veel zal afhangen van Honda, die eerder dit jaar al te kennen gaf niet naar Rusland te willen verkassen. Nu CSKA ook ná de winterstop actief is in de Champions League kan Honda mogelijk van gedachten zijn veranderd.
VVV heeft nog een aantal spelers achter de hand blijkbaar. Als het goed is ook weer een nieuwe speler uit Japan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
bron
Hoe verder zonder Honda? Staan niet echt vervangers voor hem klaar of wel?
Die ze nog ter vervanging moeten aanschaffen, bedoel je? Maar zijn dat ook betere of gelijkwaardige spelers?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
VVV heeft nog een aantal spelers achter de hand blijkbaar. Als het goed is ook weer een nieuwe speler uit Japan.
CSKA oogt het meest waarschijnlijk. Al vind ik het geen goede keuze van Honda.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef fratsman het volgende:
Honda zegt vrijdag laatste wedstrijd voor VVV te spelen.
Jammer. Ik hoop dat ie voor een goede club heeft gekozen.
Ze moeten hem nog aanschaffen, de tijd zal het leren of ze gelijkwaardig zijn op voorhand weet je dat nooit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Die ze nog ter vervanging moeten aanschaffen, bedoel je? Maar zijn dat ook betere of gelijkwaardige spelers?
De opvolger.quote:'VVV-Venlo heeft opvolger Honda'
VENLO - VVV-Venlo heeft opvolger van Keisuke Honda zo goed als binnen. De offensieve middenvelder Shinji Kagawa (20) was donderdag met een delegatie in Stadion De Koel. De tienvoudig Japans international komt over van het Cerezo Osaka.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt hoe positief dat is hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef fratsman het volgende:
Jammer van gisteren. VVV kwam er tegen Heracles amper aan te pas.
Maar ik zie net dat Sparta weer verzuimt om te winnen. RKC staat met 4-1 voor!nog steeds linkerrijtje dus!
Klopt ook weer inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt hoe positief dat is hoor.
Dan heb ik veel liever zekerheid dat VVV geen laatste wordt en dat RKC dan maar het liefst alles verliest
Als die al komt. Ik lees tegenstrijdige berichten.quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef Ruder het volgende:
Hopelijk speelt die nieuwe Japanner net zo goed als Honda![]()
Een verdediger. Hoe zit het nu eigenlijk met die andere? De opvolger van Honda, Kagawa?quote:'Nieuwe Japanner voor VVV-Venlo'
Uitgegeven: 28 december 2009 12:52
VENLO/TOKIO - De Japanse verdediger Maya Yoshida voetbalt vanaf januari voor VVV-Venlo. Dat meldt althans zijn huidige werkgever Nagoya Grampus maandag.
''Ik heb besloten naar VVV te gaan en maak daarmee mijn droom waar het in Europa als voetballer te proberen'', zei de 21-jarige Yoshida, die vijf keer scoorde in 71 wedstrijden in de Japanse J-League.
Volgens Japanse media tekent Yoshida een contract voor drieënhalf jaar in Venlo. Het is de bedoeling dat hij op 6 januari debuteert voor Japan in de interland tegen Jemen. Daarna meldt hij zich in Nederland.
De kans is klein dat hij daar landgenoot Keisuke Honda treft die in de belangstelling staat van een groot aantal clubs waaronder het Russische CSKA Moskou.
© ANP
Honda is nog niet weg hequote:Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Een verdediger. Hoe zit het nu eigenlijk met die andere? De opvolger van Honda, Kagawa?
Calimero!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef ganzenherder het volgende:
Oja:
Roda![]()
![]()
![]()
Ze doen weer alles om VVV zo goed mogelijk te benadelen
Net of Roda JC zo'n grote club als hahaquote:
Ik dacht dat Roda zwaar in de finaciele shit zat, of lees ik nou over het sarcasme van Ruder heen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:21 schreef Ruder het volgende:
[..]
Net of Roda JC zo'n grote club als haha
Op dit moment ook zeer succevol
En ze waren in het verleden wel zo leuk om altijd succesvolle spelers bij VVV weg te kapen (Marcel Meeuwis en Edwin Linssen bijvoorbeeld)
Zeer succesvol in de zin van kansloze degradatie clubquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik dacht dat Roda zwaar in de finaciele shit zat, of lees ik nou over het sarcasme van Ruder heen?En Linssen mocht toch weg? voor hetzelfde geld klopt ie weer bij VVV aan!
![]()
Financieel zeer goede zaken gedaan maar sportief niet natuurlijk. Maar als je 9 miljoen kan vangen voor een speler als VVV zijnde moet je natuurlijk altijd ja zeggen.quote:
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staanquote:Op donderdag 31 december 2009 17:47 schreef fratsman het volgende:
Respect voor Honda wat ie in de afgelopen jaren heeft laten zien. Respect voor Berden en zijn team dat ze van VVV een financieel sterke club hebben gemaakt. (niet alleen door die transfer.)
eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staan![]()
Niks dan complimenten, VVV heeft de zeer beperkte middelen uitstekend weten te benutten de afgelopen jaren
Zucht, 37 jaar eredivisie tegenover 31 jaar 2e divisie. Zorg nou eerst maar eens dat jullie niet wederom degraderen en dan praten we verder,quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zeer succesvol in de zin van kansloze degradatie club
Absoluutquote:Op donderdag 31 december 2009 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staan![]()
Niks dan complimenten, VVV heeft de zeer beperkte middelen uitstekend weten te benutten de afgelopen jaren
Niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand trouwens het kerstrapport van VVV gezien in dagblad de Limburger?
Sommige cijfers sloegen echt helemaal nergens op, Schaken kreeg een 6,2 en Calabro een 5,7![]()
![]()
De Limburgerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand trouwens het kerstrapport van VVV gezien in dagblad de Limburger?
Sommige cijfers sloegen echt helemaal nergens op, Schaken kreeg een 6,2 en Calabro een 5,7![]()
![]()
We hebben nog landgenoten van jou in de basis die zich wel nuttig maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Santello het volgende:
Nu honda weg is zal het zeker bij 6 topics blijven
Sowieso had "Keske" (Jan Adams!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind wel dat VVV een loodzware 2e seizoenshelft tegemoet ziet hoor. Maar dat dit topic nu ineens uitgestorven raakt omdat Keiske weg is lijkt me sterk
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind wel dat VVV een loodzware 2e seizoenshelft tegemoet ziet hoor. Maar dat dit topic nu ineens uitgestorven raakt omdat Keiske weg is lijkt me sterk
Dat dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Sowieso had "Keske" (Jan Adams!![]()
) een eigen topicreeks.
Die Kroaat is een Bosniër toch? En is toch nog op proef?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef fratsman het volgende:
Een nieuwe Japanner in de verdediging, Gonzalo Garcia als nieuwe aanvallende middenvelder, die Kroaat en die 2 Nigerianen die fit zijn. Ik zie het helemaal zitten voor de 2e competitiehelft!
Tevens:
Mikan Jovanovic!![]()
Iets uit voormalig Joegoslavie in ieder geval.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die Kroaat is een Bosniër toch? En is toch nog op proef?
Ik verwacht trouwens dat er nog wel iets uit de hoge hoed van Hay komt deze transferperiode
Héél netjes,quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef ganzenherder het volgende:
VVV![]()
Altijd mooi meegenomen zon niet ingecalculeerd punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |