tikfoutjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, dikke onzin.
[..]
Ow, de back positie is geen verdediging?
http://www.sportweek.nl/v(...)d_voor_10560000_euroquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sno zou ook op 2 miljoen zitten...
Maar het is niet bekend wat hij bij Ajax verdient.quote:44. Evander Sno – 1.100.000
Een vertrek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef sjimz het volgende:
Maar het is niet bekend wat hij bij Ajax verdient.
Desnoods verhuur, waarom is hij niet naar Utrecht gegaan die had toch belangstelling voor huur?quote:
Wisgerhofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Douglas, Granqvist, Wisgerhof? Of Van der Wiel terug naar het centrum en een nieuwe rechtsback halen?
Kan je hem ruilen voor Wielaert kijken of ze hem daar nog willen bij Twentequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wisgerhof
Ja, die is leuk, we halen bij Twente de vervanger van Wieleart weg
Dus de vervanger, die al minder is van iemand die we al hebben het ook met heel veel moeite net trekt.
Klopt wel ongeveer hoor, al is die 1,1 miljoen het salaris van z'n derde contractjaar volgens mij en zit 'ie nu nog in het tweede. Dus hij verdient nu 1,0 rond dacht ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.sportweek.nl/v(...)d_voor_10560000_euro
[..]
+1 scherpquote:
Dus geen 2 miljoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer hoor, al is die 1,1 miljoen het salaris van z'n derde contractjaar volgens mij en zit 'ie nu nog in het tweede. Dus hij verdient nu 1,0 rond dacht ik.
Dat is heel veel geld voor een op zijn best modale voetballerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus hij verdient nu 1,0 rond dacht ik.
En wie dan in plaats van Rommedahl?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef versteegrob het volgende:
Las net ergens dat De Jong gaat spelen ipv Aissati en Rommendahl ipv Urby
Opmerkelijke lijst hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.sportweek.nl/v(...)d_voor_10560000_euro
[..]
Mee eens. Ik zie eerlijk gezegd liever Wielaert en Anita op dat lijstje dan Oleguer en Lindgren... alhoewel Oleguer te duur is om op de bank plaats te nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef StarGazer het volgende:
Fantastische mentaliteit Rasmus, laat hem het dan iig ipv Wielaert proberen als centrale verdediger
De ouderwetse Ajax"4" bedoel je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Lindgren kan best als een opkomende verdediger meespelen, voor zijn verdediging zeg maar.
Espanyol speelt geen Europees voetbal, maar het blijft wel vreemd alstie weg mag dat je hem vanavond wel opstelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beetje raar om hem dan op te stellen vanavond...
Zo spelen we eigenlijk al jaren niet meer, tegenwoordig komen de backs vooral idd. nadeel vind ik nog steeds dat dat in de regel minder intelligente/bepalende spelers zijn dan een goede 4.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De ouderwetse Ajax"4" bedoel je?
Moet onze wannabe-rapper wel achterblijven.. Atouba ook.
Die speelde vorig jaar tegen Ajax, geen slechte verdediger.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zie eerlijk gezegd liever Wielaert en Anita op dat lijstje dan Oleguer en Lindgren... alhoewel Oleguer te duur is om op de bank plaats te nemen.
Ik las net op een vage geruchtensite dat een bron binnen Ajax heeft aangegeven nog steeds probeert Civelli of Henrique (op huurbasis) wilt overnemen. Kent iemand die Civelli?
Wees blij, ik zie andere wedstrijden nog wel uitvallen of vertraagd worden vandaag.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wees blij, ik zie andere wedstrijden nog wel uitvallen of vertraagd worden vandaag.
Buienradar laat helemaal geen buien in Nederland zien vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wees blij, ik zie andere wedstrijden nog wel uitvallen of vertraagd worden vandaag.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Buienradar laat helemaal geen buien in Nederland zien vandaag
Dan merk ik het wel in de stad, tot 4 uur is er iig niks te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Check over een uur of wat nog maar eens...
Nee, omdat de buienradar alleen reeds bestaande buien laat bewegen op die radar. Buien die nog moeten ontstaan zie je niet. Ze waarschuwen vanaf een uur of twee voor zware buien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan merk ik het wel in de stad, tot 4 uur is er iig niks te zien
Ik zou het in ieder geval een kans geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat zal hij voor lul zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Prosac het volgende:
Ghehehe, maar 1 Spartaan in het uitvak dit weekend, vermoedelijk Jules Deelder.
http://www.spitsnieuws.nl(...)aar_uitduel_met.html
Ja, beter laten ze het dak op een kiertje staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef firecow het volgende:
Hoe warm zal het in de arena zijn straks ?? Als dat dak ook nog eens dicht gaat in de loop van de middag als de "storm" komt
Warm, je mag hopen dat het hard gaat waaien dan komt er nog wel wat koelere lucht naar binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef firecow het volgende:
Hoe warm zal het in de arena zijn straks ?? Als dat dak ook nog eens dicht gaat in de loop van de middag als de "storm" komt
Inderdaad, helemaal mee eens. Lindgren moet echt blijven. Ik zie zo'n verdediging met V/d Wiel, Alderweireld, Lindgren en Vertonghen wel zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef StarGazer het volgende:
Fantastische mentaliteit Rasmus, laat hem het dan iig ipv Wielaert proberen als centrale verdediger
Donk zit net pas bij een nieuwe clubquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:34 schreef Barca het volgende:
Maar spelers als Chivu zijn voor ons niet haalbaar vrees ik. We hebben Boulahrouz en/of Mathijsen ook (nog) niet kunnen halen.
Wisgerhof doet het bij Twente erg goed. Volgens mij niet minder dan dat Wielaert het daar deed. Van mij mag je Donk bellen, maar die is vast niet welkom.
Alweer een nieuwe club? Ja, maar kan natuurlijk altijd iets missen. Hoe dan ook: Donk blonk lang niet altijd uit. Dus of hij een beoogde opvolger van Oleguer zou zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Donk zit net pas bij een nieuwe club
Volg je het voetbal eigenlijk wel
*Zucht* Ja, hoe mooi was die tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo groot is ie niet hoor. Het lijkt misschien zo met een team vol kabouters.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:51 schreef bloodysunday het volgende:
Oleguer vanavond gewoon in de basis, wat lengte in het team en de verdediging.
Fijn dat Sparta even denkt te bepalen hoe Ajax beleid moet voeren.quote:Bleef het plan om de Sparta-Piet, geboeid en geblinddoekt, vergezeld van een aantal ludieke spandoeken, naar de Amsterdam Arena te laten gaan met een verplichte buscombi. Dit plan is inmiddels achterhaald want vanochtend heeft de KNVB aan Ajax toestemming gegeven om alle plaatsen in het uitvak te mogen verkopen aan haar eigen supporters.
Sparta Rotterdam stelt vast:
• dat er naar haar mening wordt gesold met de belangen van de Sparta-supporters;
• dat men er in Amsterdam niet in staat is om een aantal goedwillende Sparta-supporters voldoende veiligheid te garanderen vanaf de parkeerplaats naar het bezoekersvak, wanneer zij met eigen vervoer de wedstrijd willen bezoeken;
• de KNVB van mening is dat een ludieke actie om de buitenwereld te wijzen op deze in Sparta-ogen misstand heel veel schade toebrengt aan het imago van het Betaald Voetbal.
• dat bij voorgaande gelegenheden clubs wel in staat bleken te zijn een beroep te doen op de plaatsen in het hen toekomende bezoekersvak;
• dat de communicatie tussen gemeente Amsterdam, politie en Ajax gebrekkig is geweest en dat Sparta foutieve informatie heeft ontvangen, nl. van Ajax toestemming tot vrij vervoer en vrije buscombi, terwijl de burgemeester laat weten dat deze beslissing nooit is genomen
Sparta betreurt het dat zij met handen en voeten gebonden is aan deze voorschriften en beslissingen, zij haar afkeuring hierover uitspreekt en alle partijen oproept om in de toekomst ook de belangen van Sparta en haar supporters die overal van harte welkom worden geheten bij de uitwedstrijden, te willen behartigen.
De inkomsten die Ajax ontvangt uit de opbrengst van de verkoop van kaarten aan de eigen supporters die in het aan Sparta toekomende uitvak plaatsnemen zou wat Sparta betreft mogen worden geschonken aan een neutraal goed doel.
Ja, kutzooi. Ik moet nu dus plots werken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Black-Death het volgende:
Nou, hopelijk hoef ik vanavond door het weer niet te werken (horeca/terras) en kan ik gewoon de wedstrijd zien.
Als er een trein terug was gegaan zou ik in eerste instantie ook willen gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, kutzooi. Ik moet nu dus plots werken.
Anders was ook wel ff gegaan.
Denk het welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als er een trein terug was gegaan zou ik in eerste instantie ook willen gaan
Hopen dat in de poulefase de wedstrijden niet om 20.45 zijn
quote:
Doen wij het toch niet verkeerd met 40.000 ?!quote:Het vertrek van Kaká bij AC Milan mag de club dan een flinke transfersom hebben opgeleverd, de fans van de Rossoneri zijn vooralsnog niet happig op de aanschaf van een nieuwe seizoenskaart. Het aantal verkochte abonnementen bij de Italiaanse grootmacht staat momenteel op liefst vijftienduizend minder dan vorig seizoen.
Milan start het nieuwe seizoen dit weekend met een uitwedstrijd tegen Siena. Het eerste thuisduel staat gepland voor 29 augustus, wanneer direct stadsgenoot Inter ‘op bezoek’ komt in het San Siro. Hoeveel fans van Milan dan aanwezig zijn, wordt nog afwachten. Voorlopig zijn er ‘maar’ iets meer dan 22.000 seizoenskaarten verkocht.
Ook dat iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral of we er geen blessures aan over houden.
Duh, grootste club ter wereld en zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Doen wij het toch niet verkeerd met 40.000 ?!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als er een trein terug was gegaan zou ik in eerste instantie ook willen gaan
Hopen dat in de poulefase de wedstrijden niet om 20.45 zijn
Jij moet nog uit Noord-Finland komen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat dat dak maar dicht, zit in mn t shirtje op mn vervoer te wachten, sterf van de kou....
Hm, ik heb geen jas. Trek shirt maar over m'n shirt aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat dat dak maar dicht, zit in mn t shirtje op mn vervoer te wachten, sterf van de kou....
Nah zeelandquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jij moet nog uit Noord-Finland komen?
Hoe kun je het dan koud hebben?quote:
Het is 22 in Zeelandquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe kun je het dan koud hebben?Het is rond de 30 en ik verwacht niet dat t vanavond ineens 10 wordt
En windkracht 7. Nu lekker aan bier in de auto.quote:
Er komt onweer aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe kun je het dan koud hebben?Het is rond de 30 en ik verwacht niet dat t vanavond ineens 10 wordt
Hier in Grunn een bui van nog geen 5 minutenquote:
RTL 7.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Paul99 het volgende:
iemand een idee of de wedstrijd vanavond op tv wordt uitgezonden?
Same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
RTL 7.
Vanavond maar eens lekker voorde buis achterover hangen. Zin in!
Inderdaad, hier is t ook nog heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier in Grunn een bui van nog geen 5 minuten
Wat doet van den boog nu al op rtl7?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Barca het volgende:
Afonso Alves een reeële optie volgens Rik van den Boog nu op RTL7.
Volgens Aadje de Mos is Alves geen goede keuze omdat die alleen in een systeem met 3 spitsen kan spelen. Hm ... is dat wel zo?!
Regen in Groningen? Nog niks van gemerkt!
Respect dat jij wel komt!quote:
En de Snor zei maandag nog dat Ajax afgehaakt wasquote:Ajax directeur Rik van den Boog heeft tegenover RTL7 laten weten dat Afonso Alves één van de opties is om de aanval te versterken. Over serieuze interesse wilde Van Den Boog niet spreken. Wel gaf hij toe dat Alves een optie is.
Ajax is nog op zoek naar een veelscorende aanvaller. 'Alves heeft zich in de Nederlandse competitie al bewezen en zal dat rendement ook bij Ajax kunnen opleveren,' aldus de redenering van Van Den Boog.
Alvesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Barca het volgende:
Afonso Alves een reeële optie volgens Rik van den Boog nu op RTL7.
Volgens Aadje de Mos is Alves geen goede keuze omdat die alleen in een systeem met 3 spitsen kan spelen. Hm ... is dat wel zo?!
Regen in Groningen? Nog niks van gemerkt!
Dat stond ook in verschillende kranten geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En de Snor zei maandag nog dat Ajax afgehaakt was
Dan heb je het ook over een eersteklas lul de behanger!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En de Snor zei maandag nog dat Ajax afgehaakt was
Als hij er 25+ inlegt hoor je niemand klagen..mij ook niet, maar de persoon Alves hoef ik ook liever niet in Ajax shirt te zienquote:
Die het weer van De Snor hadden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat stond ook in verschillende kranten geloof ik.
Soms?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:42 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die het weer van De Snor hadden.
Ik neem de snor niet zo precies. Lulkoek wat die vent soms heeft niet normaal
Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Silenus het volgende:
Siem in de basis. Geen urby, geen wielaert.
Jol is er dus ook nog niet uit wie de basis moeten gaan vormen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Silenus het volgende:
`quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Silenus het volgende:
Jol is ook niet gek, die zal ook niet tevreden geweest zijn tegen PSV.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jol is er dus ook nog niet uit wie de basis moeten gaan vormen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |