De kritische Madrileense aanhang, de mensen die daadwerkelijk in het stadion zitten, willen zelfopgeleide spelers, zoals Guti en Raul zien Ook al kost dat sportief succes. Zoals vorig jaar het bereiken van slechts de kwartfinale van de Champions League. De shirtverkoop in Azië is meer gebaat bij het opstellen van de beste spelers, dus geen chauvinisme, omdat mensen graag het shirtje dragen van de beste club. Mijn stelling is dus dat de werkwijze van Real Madrid niet consequent is want commercieel gezien niet optimaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tevreden fans = veel publiek =, shirtverkoop etc etc = commercieel interessant
Ach, het is een club voor geldwolven. Dat is al jaren bekend. Voor een sportieve verbetering ga je niet naar die club met Franco-fielen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind ze anders ook behoorlijk chauvinistisch, spelers als Guti en Raul zitten louter nog bij de selectie omdat het 'eigen' kweek is. Kwalitatief gezien zijn ze niet beter dan de Nederlanders.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gisterochtend stond de teller op 14.000.
Onbegrijpelijk...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gisterochtend stond de teller op 14.000.
Omdat je hierna de poulefases krijgt, en dat is (financieel) interessanter.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen niet gaan. Vakantie?
Lekker boeiend wie of wat de tegenstander is en in welke fase van het toernooi we zitten. Je komt toch voor je eigen cluppie? Of gewoon voor de gezelligheidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Omdat je hierna de poulefases krijgt, en dat is (financieel) interessanter.
Twintig euro vind ik ook duur, maar ik ben er wel weer eens bij
Martinquote:De opvolger van Marco van Basten had ook zijn mening klaar over Mario Been van Feyenoord. "Mario had het onlangs over die wijze neuzen van die praatprogramma’s, maar zelf deed hij er afgelopen jaar wel vijftig keer aan mee", citeert de NSP de Hagenaar. Jol gaf toe dat hij interviews per mail dikwijls liet beantwoorden door zijn perschef bij HSV. "Hij wist wel hoe ik erover dacht, zei hij. Soms is dat wel eens handig."
Geloof er niks van. Wat is de bron van dat stukje tekst?quote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84374quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Wat is de bron van dat stukje tekst?
Oh, d'r is een interview met NSP geweest. Dus niet tijdens de persconferentie zelf. Dan is het correct.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84374
Barca 2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef gimme.shelter het volgende:
Jol is een redelijk kansloos figuur. Die persconferentie vanmiddag was echt erg. Hij kan niet praten en ziet er in zijn trainingspak belachelijk uit... Ajax is geen AJAX meer!!
Silenus weet dat meestal wel goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:54 schreef PLAE@ het volgende:
Toch maar even een kaartje gekocht voor volgende week. Het is nog niet geheel zeker dat ik kan maar voor die 11 euro wil ik de gok wel wagen
Iemand een idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Jol is een baas 1e klas.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef gimme.shelter het volgende:
Jol is een redelijk kansloos figuur. Die persconferentie vanmiddag was echt erg. Hij kan niet praten en ziet er in zijn trainingspak belachelijk uit... Ajax is geen AJAX meer!!
Het is relatief dichtbij, het is goedkoop, erheen reizen is ook relatief goedkoop en makkelijk, dikke kans op lekker weer en de vrouwen zijn mooi.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef denthemen het volgende:
Ik snap overigens ook niet waarom mensen nu wel klagen over dat het te ver is en zo, maar als we tegen Marseille spelen is het opeens niet te ver?
Dat dusquote:
Hoeveel komen er dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben bang dat er meer van Slovan naar Amsterdam komen dan andersom.
Volgens mij komt de helft alleen al omdat het Amsterdam is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben bang dat er meer van Slovan naar Amsterdam komen dan andersom.
Minimaal 700 denk ik, maar verwacht zelfs wel 1000. Sowieso 400 man per trein, er is een volgeboekte vlucht, per auto nog, losse vluchten, komen nog wat bussen. Uit Tsjechie zullen ook nog wel wat van hun matties van 1. FC Brno komen. Dan schiet het wel op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Hoeveel komen er dan?
Dat sowieso en het feit dat ze al in geen 10 jaar een mooie Europese uitwedstrijd hebben gehad tegen een tegenstander met de allure van Ajax.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij komt de helft alleen al omdat het Amsterdam is.
Drugs, Hoeren etc.
No way dus dat ik de metro in gaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Minimaal 700 denk ik, maar verwacht zelfs wel 1000. Sowieso 400 man per trein, er is een volgeboekte vlucht, per auto nog, losse vluchten, komen nog wat bussen. Uit Tsjechie zullen ook nog wel wat van hun matties van 1. FC Brno komen. Dan schiet het wel op.
Tering moet je na gaan hoe het bij zo'n club gaat.quote:Akkoord Real-Inter over Sneijder
Het vertrek van Wesley Sneijder bij Real Madrid lijkt nabij. De Spaanse club heeft met Internazionale een akkoord bereikt over een transfer van Sneijder en heeft de 25-jarige international dringend aangeraden de onderhandelingen met de Italiaanse kampioen te openen.
Real kocht deze zomer voor miljoenen aan nieuwe spelers, onder wie Cristiano Ronaldo, Kaka, Benzema en Xabi Alonso. Het gevolg was dat er spelers weg moesten; zo ging Klaas-Jan Huntelaar naar Milan.
Real-trainer Pellegrini wilde graag met Sneijder verder, maar het bestuur hoopt nog wat aan hem te verdienen. Dat geldt ook voor Rafael v.d.Vaart;Arjen Robben en Royston Drenthe mogen blijven.
Hopelijk is dit een wijze les voor alle Nederlandse voetballers om daar nooit meer heen te gaan. Geen Nederlanders meer naar Real. Nooit meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tering moet je na gaan hoe het bij zo'n club gaat.![]()
te triest voor woorden dat de trainer niet mag beslissen of een speler blijft of gaat.
Zuid kant was als eerste de philips weg, ik neem aan dat daar dan ook de eerste nieuwe Sony is neer gehangen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef GieJay het volgende:
Weet iemand aan welke kant ze het 1e sony hd scherm geplaatst hebben? Ik zit morgen in vak 119, heb ik geluk?
Het nieuwe scherm hangt nu boven zuid-1, hij is echt 2,5 keer zo groot als die oude blauwe schermen van Philips. Dus je moet er wel gewoon op kunnen kijken ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef GieJay het volgende:
Weet iemand aan welke kant ze het 1e sony hd scherm geplaatst hebben? Ik zit morgen in vak 119, heb ik geluk?
Hardstikke mooi, 10 bij 6.5 volgens mij ja, en het scherm zou veel scherper moeten zijn..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het nieuwe scherm hangt nu boven zuid-1, hij is echt 2,5 keer zo groot als die oude blauwe schermen van Philips. Dus je moet er wel gewoon op kunnen kijken ja.
Waren er tegen borac geen 20k kaarten verkocht? Nog een beetje magertjes..quote:Er waren dinsdagochtend 14.000 kaarten verkocht, dus inclusief de verkoop op morgen zal het rond de 17/18.000 uitkomen denk ik.
Dat is 1.quote:De promovendus neemt de 21-jarige middenvelder tijdelijk over van Ajax, dat een kleine huursom ontvangt van de Waalwijkers. Na Skhodran Metaj, Gijs Luirink en Kemy Agustien is Van der Heijden de vierde speler die RKC dit seizoen op huurbasis binnenhaalt.
Bij Ajax heeft Van der Heijden een contract tot medio 2013. De middenvelder wordt beschouwd als een groot talent, maar zag het voorbije seizoen in het water vallen vanwege een zware blessure. De Amsterdamse clubleiding achtte het verstandiger dat Van der Heijden dit seizoen elders speelminuten zou gaan maken.
Als het aan Ajax ligt, vertrekken er de komende twee weken nog veel meer spelers dan alleen Van der Heijden. Javier Martina, Jeffrey Sarpong, Kennedy Bakircioglü, Evander Sno, George Ogararu, Rasmus Lindgren, Oleguer en Gabri staan op de nominatie om verkocht of verhuurd te worden, zo berichtte De Telegraaf onlangs.
Een vertonghentje ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:17 schreef fathank het volgende:
Als ie maar niet tegen ons scoort..
Nu komt ook AD er mee, het lijkt dus redelijk betrouwbaar.quote:'Oleguer in belangstelling van Espanyol'
Na vage geruchten in Spaanse media gisteren, meldt vandaag ook het Algemeen Dagblad dat Oleguer in de belangstelling zou staan van Espanyol. De centrale verdediger is vooralsnog onder Martin Jol niet zeker van een basisplaats. Naar verwachting zal hij tegen de fysieke sterke Slowaken van Slovan Bratislava vanavond overigens wel in de basis starten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef Radegast het volgende:
Zou mooi zijn als Oleguer nog verkocht kan worden, te dure jongen voor de bank en ook nog eens niet goed genoeg voor Ajax imho.
Preciesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef Radegast het volgende:
Zou mooi zijn als Oleguer nog verkocht kan worden, te dure jongen voor de bank en ook nog eens niet goed genoeg voor Ajax imho.
Dezelfde Slop zei onlangs dat we nog een mooie opleidingsvergoeding krijgen voor Zlatan en Huntelaarquote:Plaatsing noodzaak voor Ajax
Door Mike Verweij
AMSTERDAM - De meeste Nederlanders verkeren door de hoge temperaturen nog in vakantiesferen, maar voor Ajax is het vroeg in het seizoen al bittere ernst. De Amsterdammers strijden vanavond (thuis) en volgende week met het Slowaakse Slovan Bratislava om een plaats in de groepsfase van de Europa League en kunnen zich geen financiële zeperd veroorloven.
Miralem Sulejmani (midden) en Luis Suarez (rechts) moeten Ajax aan een plaats in de Europa League helpen.
Please Wait ...
Eliminatie houdt in, dat de gewenste versterkingen van Martin Jol een 'moeilijk verhaal' zullen worden. Plaatsing geeft de hoofdstedelingen wat extra armslag. "We kunnen het geld goed gebruiken", zegt financieel directeur Jeroen Slop.
De Amsterdammers hebben de lat hoog gelegd. "Conform onze sportieve doelstelling hebben we het overleven van de groepsfase - overwinteren - begroot", zegt Slop, die zijn vingers de komende week gekruist zal houden. "Kwalificatie voor de poules van de Europa League levert een startpremie van 600.000 euro op, plus 50.000 voor elk van de zes wedstrijden. Een overwinning is goed voor 120.000 euro en een gelijkspel voor de helft", legt de financiële baas uit.
"Daarnaast krijgen we drie keer inkomsten uit recettes en verdienen we aan de televisierechten", aldus Slop. "Hoe hoog dat laatste bedrag uitvalt, is niet bekend. Net als de Champions League kent de Europa League dit jaar een 'marketpool', wat inhoudt dat de rechten als geheel zijn verkocht. De UEFA hangt daar een verdeelsleutel aan, die van veel dingen afhangt."
Hoewel er de laatste tijd veel om de financiën van Ajax te doen is, bestrijdt Slop dat de situatie zorgwekkend is. "Ondanks de operationele verliezen van de afgelopen jaren, is de financiële positie van Ajax goed. Dat komt door het stabiele eigen vermogen. We kunnen financieel onafhankelijk opereren, maar omdat we dit jaar wederom geen inkomsten op Champions League-niveau, maar Europa League-niveau hebben, kunnen we ons minder permitteren." Slop kijkt dan ook verlangend uit naar deelname aan de Champions League. "We kunnen het geld goed gebruiken. Maar vooral sportief snakt iedereen binnen Ajax naar dit toernooi."
En niet in de laatste plaats trainer Martin Jol. "Het voornaamste doel is ons dit jaar te plaatsen voor de Champions League en lang mee te doen in de beker." Ook al weet de coach uit eigen ervaring bij Tottenham (kwartfinale) en HSV (halve eindstrijd) dat een lang seizoen in de voormalige UEFA Cup ten koste kan gaan van de nationale prestaties, is plaatsing voor de groepsfase volgens hem noodzaak. "Het is belangrijk voor de ontwikkeling van de spelers", noemde hij een ander dan het financiële aspect.
Misschien moeten we eens ophouden met dat kopen kopen kopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wie haal je er voor terug? In ieder geval geen ervaren speler met veel ervaring.
Ik mag aannemen dat de scouting toch wel een lijstje heeft met Douglasjes, Chivutjes en Grygeratjes heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wie haal je er voor terug? In ieder geval geen ervaren speler met veel ervaring.
Helemaal mee eens. Alleen een sterke spits moet er wel bij vind ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens ophouden met dat kopen kopen kopen.
Beetje raar om hem dan op te stellen vanavond...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nu komt ook AD er mee, het lijkt dus redelijk betrouwbaar.
Ik zeg: dikke strik er om!
Een alternatief voor dat porseleinen poppetje mag ook wel komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen een sterke spits moet er wel bij vind ik.
En er zit ook een scherm aan de achterkant van het scherm, zeg maar. Dus je hoeft vanaf Zuid niet helemaal naar het scherm op Noord te turen om iets te kunnen zien. Zijn mooie dingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het nieuwe scherm hangt nu boven zuid-1, hij is echt 2,5 keer zo groot als die oude blauwe schermen van Philips. Dus je moet er wel gewoon op kunnen kijken ja.
Er hingen nog altijd van die tsjernobyl televisies waar je nauwelijks iets op kon zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En er zit ook een scherm aan de achterkant van het scherm, zeg maar. Dus je hoeft vanaf Zuid niet helemaal naar het scherm op Noord te turen om iets te kunnen zien. Zijn mooie dingen.
De tweede moet er voor NAC-thuis hangen. Sparta komend weekend komt te vroeg.
Hoef je voortaan niet meer naar het veld te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de schermen, 2,5 keer zo groot is wel groot zeg.
Als de spelers maar geen tv gaan kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoef je voortaan niet meer naar het veld te kijken.
Vast niet, wij hebben een chique schuifdakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef denthemen het volgende:
Gaan wij nog last krijgen van de voorspelde storm?
Mwoh, zo snel zal de ArenA niet wegwaaien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef denthemen het volgende:
Gaan wij nog last krijgen van de voorspelde storm?
Niet echt hè. Van PSV won je dat jaar sowieso en dankzij Vertonghen speelde Ajax gelijk, lijkt me duidelijk wel doelpunt pijnlijker is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:44 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Een vertonghentje ?
Ik vond persoonlijk het doelpunt van Kluivert vervelender. Dat heeft ons uit eindelijk de titel gekost
ADquote:In Sportweek 34 van vorig jaar vertelt Luis Suarez hoe heerlijk het is om onder Van Basten te werken: ,,Als ik de bal krijg, mag ik van de trainer doen wat ik wil.
Dat geeft me ontzettend veel vertrouwen. Ik voel me nu beter dan vorig jaar en dat komt door Van Basten. De vrijheid die hij me geeft, maakt me rustiger en sterker.’’ Dat was in oktober 2008.
In augustus 2009 blijkt Van Basten er helemaal niets van gebakken te hebben in de ogen van de Uruguayaan. Er gebeurden rare dingen op de training, Van Basten luisterde niet en hij wisselde er maar op los vertelt de spits in de krant van Wakker Nederland. Alsof hij zojuist zelf ontwaakt was. Het ontbrak er nog net aan dat hij Van Basten niet voor pannenkoek uitmaakte. Al sluit ik niet uit dat deze opmerking gesneuveld is bij de correcties die de perschef van Ajax nog wist te realiseren, omdat Suarez bepaalde opmerkingen zelf uiteindelijk ook iets te gortig vond.
Op zich zal er in het verhaal van Suarez een grote kern van waarheid hebben gezeten. Niet voor niets was het Van Basten zelf die bij zijn afscheid verkondigde dat hij niet goed genoeg voor Ajax was. Het had Suarez echter gesierd als hij dat bijvoorbeeld ook had geroepen toen Van Basten in februari na Ajax-Volendam over hem riep: ,,Hij heeft veel kansen gemist, ik kan onmogelijk tevreden over hem zijn.’’ Suarez accepteerde echter onmiddellijk de excuses van Van Basten met de opmerking: ,,Niemand is perfect!’’
Terwijl het toch de zoveelste keer was dat Van Basten zich kritisch had uitgelaten over de Zuid-Amerikaan, die zich in december nog had beklaagd over het gebrek aan vertrouwen van zijn coach. In januari riep Van Basten doodleuk: ,,Luis heeft nog een lange weg te gaan. Hij moet zich dusdanig focussen dat hij op 26,27-jarige leeftijd een topper is. Dat lukt niet als je denkt: ik speel morgen toch wel.’’
Het interview van afgelopen zondag leek daardoor op een late afrekening. Eentje die vooral in het verkeerde keelgat schoot bij de voormalige schaduw van Van Basten, John van ’t Schip. Nog altijd staat de prent in deze krant op mijn netvlies waarbij beide coaches in exact dezelfde outfit en pose een aanwijzing staan te geven. Lucky Luke en zijn schaduw. Alleen net iets langzamer.
Van ’t Schip zou zich ernstig hebben gestoord aan de kritiek op zijn vriend Van Basten. Al lijkt deze vriendschap, die al dateert van hun jeugdjaren bij Ajax, de nodige scheurtjes te hebben opgelopen. ‘FC Vinkeveen’, zoals beide heren vroeger werden genoemd vanwege hun vele gezamenlijke bezoekjes bij Johan Cruijff in Vinkeveen, is zo hecht niet meer. Zoals het trainersschap van Van Basten bij Ajax ook de vriendschap met Cruijff al een deuk heeft opgeleverd. Wat Cruijff daarover ook mag beweren (,,Het is erg lastig om vanuit Barcelona contact te hebben met Badhoevedorp...’’).
Van Basten zou niet erg gelukkig zijn met de keuze van zijn maatje om bij Ajax te blijven. Van ’t Schip verdient echter een salaris waar menig hoofdtrainer in Nederland jaloers op zou zijn. Toch wekte de gepijnigde blik afgelopen zondag op de bank bij PSV-Ajax niet de indruk van een gelukkig assistent. Na dit seizoen zal zijn plaats ongetwijfeld worden overgenomen door Zeljko Petrovic.
Eigenlijk had de Montenegrijn dit seizoen al gerekend op een plaatsje bij de club uit Amsterdam. Niet voor niets liet hij bij HSV 250.000 euro lopen om vrij te zijn. Verder dan een ‘scoutingsgesprek’ met twee directeuren van Ajax kwam hij echter niet. Al was het volgens de uiterst verbaasde Petro wel een goed gesprek. Zijn vriend Martin Jol, die behoorlijk met de situatie in de maag zit, neemt hij echter niets kwalijk. ‘Zo is de voetballerij’ is zijn diplomatieke antwoord.
Tja, de voetballerij. Een verslavend wereldje, dat soms meer kapot maakt dan je lief is.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, zo snel zal de ArenA niet wegwaaien.
Laat Wielaert maar staan. Die is een stuk beter dan Oleguer in mijn ogen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:10 schreef fathank het volgende:
Laat Wielaert maar weggaan en Oleguer in de basis. En ik meen mij te herinneren dat Oleguer 'maar' 7 ton per jaar verdient. Zo zwaar drukt meneer dus niet op de begroting. Ik denk dat Wielaert wel meer pakt per jaar.
Pardon?! Ik heb niet gezegd dat Jol een kansloos figuur is! En dat hij de ploeg anders laat spelen dan Ajax traditioneel deed, dat zal me toch aan mijn anus oxideren. De landstitel is het doel, met welke middelen dat bereikt wordt doet niet ter zake. Al gaan we scheidsrechters bedreigen.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hopelijk is dit een wijze les voor alle Nederlandse voetballers om daar nooit meer heen te gaan. Geen Nederlanders meer naar Real. Nooit meer.
Dan moet daar wel een aanvulling op de selectie tegenover staan, want nu een CV laten gaan is kamikaze.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef Radegast het volgende:
Leuk dat Van de Heijden komt zie ik hem ook nog een paar keer in Waalwijk voetballen.quote:
Volgens andere verhalen zou ie op 2 miljoen zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:10 schreef fathank het volgende:
Laat Wielaert maar weggaan en Oleguer in de basis. En ik meen mij te herinneren dat Oleguer 'maar' 7 ton per jaar verdient. Zo zwaar drukt meneer dus niet op de begroting. Ik denk dat Wielaert wel meer pakt per jaar.
Grappig ik vind het juist andersom, vanaf de 1e wedstrijd zag je al dat Wielaert niks te zoeken had bij Ajax. Ik heb meer vertrouwen in Oleguer en Alderweireld dan Wielaert en Alderweireld. Wat een aanfluiting..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Laat Wielaert maar staan. Die is een stuk beter dan Oleguer in mijn ogen.
Sno zou ook op 2 miljoen zitten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens andere verhalen zou ie op 2 miljoen zitten.
Nee, dat was in dat overzicht van sportweek waarin ook nog een half jaar Celtic was berekend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sno zou ook op 2 miljoen zitten...
Douglas, Granqvist, Wisgerhof? Of Van der Wiel terug naar het centrum en een nieuwe rechtsback halen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:28 schreef Enchanter het volgende:
Da Costa
Als die komt neem ik een Dries Roelvink avatar.
Maar er moet wel een CV bij als Oleguer weg gaat , maar ja wie
Grapje toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sno zou ook op 2 miljoen zitten...
Silva rechtsback kan ook nog, overigens heb ik in vdWiel ook weinig vertrouwen als hij op de back positie al voorbij gelopen word hoe moet dat dan in het centrumquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Douglas, Granqvist, Wisgerhof? Of Van der Wiel terug naar het centrum en een nieuwe rechtsback halen?
Ja, dikke onzin.quote:
Ow, de back positie is geen verdediging?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Silva rechtsback kan ook nog, overigens heb ik in vdWiel ook weinig vertrouwen als hij op de back positie al voorbij gelopen word hoe moet dat dan in de verdediging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |