RTL 7.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Paul99 het volgende:
iemand een idee of de wedstrijd vanavond op tv wordt uitgezonden?
Same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
RTL 7.
Vanavond maar eens lekker voorde buis achterover hangen. Zin in!
Inderdaad, hier is t ook nog heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier in Grunn een bui van nog geen 5 minuten
Wat doet van den boog nu al op rtl7?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Barca het volgende:
Afonso Alves een reeële optie volgens Rik van den Boog nu op RTL7.
Volgens Aadje de Mos is Alves geen goede keuze omdat die alleen in een systeem met 3 spitsen kan spelen. Hm ... is dat wel zo?!
Regen in Groningen? Nog niks van gemerkt!
Respect dat jij wel komt!quote:
En de Snor zei maandag nog dat Ajax afgehaakt wasquote:Ajax directeur Rik van den Boog heeft tegenover RTL7 laten weten dat Afonso Alves één van de opties is om de aanval te versterken. Over serieuze interesse wilde Van Den Boog niet spreken. Wel gaf hij toe dat Alves een optie is.
Ajax is nog op zoek naar een veelscorende aanvaller. 'Alves heeft zich in de Nederlandse competitie al bewezen en zal dat rendement ook bij Ajax kunnen opleveren,' aldus de redenering van Van Den Boog.
Alvesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Barca het volgende:
Afonso Alves een reeële optie volgens Rik van den Boog nu op RTL7.
Volgens Aadje de Mos is Alves geen goede keuze omdat die alleen in een systeem met 3 spitsen kan spelen. Hm ... is dat wel zo?!
Regen in Groningen? Nog niks van gemerkt!
Dat stond ook in verschillende kranten geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En de Snor zei maandag nog dat Ajax afgehaakt was
Dan heb je het ook over een eersteklas lul de behanger!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En de Snor zei maandag nog dat Ajax afgehaakt was
Als hij er 25+ inlegt hoor je niemand klagen..mij ook niet, maar de persoon Alves hoef ik ook liever niet in Ajax shirt te zienquote:
Die het weer van De Snor hadden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat stond ook in verschillende kranten geloof ik.
Soms?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:42 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die het weer van De Snor hadden.
Ik neem de snor niet zo precies. Lulkoek wat die vent soms heeft niet normaal
Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Silenus het volgende:
Siem in de basis. Geen urby, geen wielaert.
Jol is er dus ook nog niet uit wie de basis moeten gaan vormen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Silenus het volgende:
`quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Silenus het volgende:
Jol is ook niet gek, die zal ook niet tevreden geweest zijn tegen PSV.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jol is er dus ook nog niet uit wie de basis moeten gaan vormen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |