abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72035993
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef Houniet het volgende:

[..]

Grapje toch?
lees quote van Sjimz
AJAX AMSTERDAM!
pi_72036006
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, dikke onzin.
[..]

Ow, de back positie is geen verdediging?
tikfoutje had het al verbeterd
AJAX AMSTERDAM!
pi_72036043
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Sno zou ook op 2 miljoen zitten...
http://www.sportweek.nl/v(...)d_voor_10560000_euro
quote:
44. Evander Sno – 1.100.000
Maar het is niet bekend wat hij bij Ajax verdient.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:25:22 #204
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72036121
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef sjimz het volgende:
Een vertrek.
pi_72036166
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:25 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Een vertrek.
Desnoods verhuur, waarom is hij niet naar Utrecht gegaan die had toch belangstelling voor huur?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72036172
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:17 schreef Barca het volgende:

[..]

Douglas, Granqvist, Wisgerhof? Of Van der Wiel terug naar het centrum en een nieuwe rechtsback halen?
Wisgerhof

Ja, die is leuk, we halen bij Twente de vervanger van Wieleart weg
Dus de vervanger, die al minder is van iemand die we al hebben het ook met heel veel moeite net trekt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_72036225
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wisgerhof

Ja, die is leuk, we halen bij Twente de vervanger van Wieleart weg
Dus de vervanger, die al minder is van iemand die we al hebben het ook met heel veel moeite net trekt.
Kan je hem ruilen voor Wielaert kijken of ze hem daar nog willen bij Twente . Overigens hoeft Wisgerhof van mij niet.
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:29:16 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72036241
quote:

[..]

[..]

Klopt wel ongeveer hoor, al is die 1,1 miljoen het salaris van z'n derde contractjaar volgens mij en zit 'ie nu nog in het tweede. Dus hij verdient nu 1,0 rond dacht ik.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:29:32 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72036246
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:25 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Een vertrek.
+1 scherp .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72036288
Douglas en Granqvist zijn goede verdedigers maar echt geen top zoals Chivu, Maxwell en Grygera wel zijn. En voor eerstgenoemde 2 betaal je de volle pond. Scout gewoon 2-3 verdedigers.
pi_72036332
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klopt wel ongeveer hoor, al is die 1,1 miljoen het salaris van z'n derde contractjaar volgens mij en zit 'ie nu nog in het tweede. Dus hij verdient nu 1,0 rond dacht ik.
Dus geen 2 miljoen.

En die 1.1 miljoen was gebaseerd op een half jaar Celtic en een half jaar Ajax.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:33:15 #212
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72036334
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dus hij verdient nu 1,0 rond dacht ik.
Dat is heel veel geld voor een op zijn best modale voetballer
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72036488
Las net ergens dat De Jong gaat spelen ipv Aissati en Rommendahl ipv Urby
pi_72036669
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef versteegrob het volgende:
Las net ergens dat De Jong gaat spelen ipv Aissati en Rommendahl ipv Urby
En wie dan in plaats van Rommedahl?
pi_72036779
quote:

[..]

[..]

Opmerkelijke lijst hoor

Wat me opvalt is dat kwaliteit geen garantie is voor een goed salaris
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_72036796
De deur staat open voor tien Ajax-spelers
Rasmus Lindgren is een van de spelers die uit mag kijken naar een andere club.

Foto ANP
update
AMSTERDAM - Iedere trainer heeft zijn eigen kijk op voetbal. Maar als hij bij een club aan de slag gaat, kan hij moeilijk twintig spelers meenemen die bij zijn visie passen.

Een nieuwe trainer is dus per definitie opgezadeld met een 'erfenis', een selectie die meestal grotendeels is gevormd door zijn voorganger(s).

Dat is voor Ajax-trainer Martin Jol niet anders. Daarbij wordt van Ajax aanvallend voetbal verwacht - het liefst over de vleugels - én de investeringen in de jeugdopleiding moeten weerspiegelen in het eerste elftal.

Slechts twee aankopen kon Jol zich tot nu toe permitteren: Demy de Zeeuw en derde doelman Jeroen Verhoeven. Voorts kwam Thimothée Atouba transfervrij over van HSV. Geruchten over meer versterkingen (Afonso Alves) zijn er volop. ''Maar,'' zei Jol gisteren, ''tot op heden is tachtig procent van die speculaties niet waar gebleken. Misschien gebeurt er wel helemaal niets meer.''

Daarop zinspeelde Jeroen Slop, financieel directeur van Ajax, afgelopen zaterdag ook al in een interview in deze krant. ''We doen mee aan een Europees toernooi waarin de opbrengsten niet gigantisch zijn. Je kunt niet blijven investeren in dure spelers met hoge afschrijvingen, want er staan geen inkomsten tegenover.''

Vorig jaar kocht trainer Marco van Basten voor zo'n 35 miljoen euro aan spelers. De selectie telt inmiddels ruim dertig voetballers en dat aantal moet worden teruggebracht tot zo'n vierentwintig. Als dat lukt, door spelers te verkopen of te verhuren, ontstaat wellicht ruimte voor Jol om de spelersgroep meer naar eigen inzicht in te vullen.

Vooralsnog is alleen Albert Luque voor een jaar verhuurd aan Málaga. Zijn contract loopt na dit seizoen af. Een zegen voor Ajax, want dan is de club definitief verlost van de torenhoge salarislast (twee miljoen euro per jaar) van de Spanjaard die slechts zestien duels voor Ajax speelde en vier keer scoorde.

Ook rechtsback George Ogararu is grootverdiener en overbodig. Het perspectief voor Evander Sno en Rasmus Lindgren is eveneens niet rooskleurig. Lindgren wil echter tot de winterstop vechten voor zijn kans bij Ajax. Gabri heeft er met de komst van De Zeeuw forse concurrentie bij, maar een snel vertrek van de Spanjaard is uitgesloten omdat hij voorlopig revalideert van een achillespeesblessure.

Oleguer en Kennedy Bakircioglü vormen een 'grensgeval'. Beiden zijn op hun positie, respectievelijk centrale verdediger en rechtsbuiten, geen eerste keus, maar wel de eerste vervanger. Ze hoeven dus niet weg van Ajax, maar over een goed bod valt te praten.

Van de jonge talenten hebben linksbuiten Marvin Zeegelaar en middenvelder Mitchell Donald van Jol een plaatsje in de selectie gekregen. Vurnon Anita (nog) niet, maar zijn veelzijdigheid maakt dat hij Ajax niet mag verlaten. Aanvaller Javier Martina is op proef bij het Italiaanse Bari. Daley Blind, Jan-Arie van der Heijden en Jeffrey Sarpong komen in aanmerking voor verhuur.

''Het is niet de bedoeling dat ik dit seizoen in Jong Ajax speel,'' zegt Van der Heijden. En Sarpong sluit zich daarbij aan. Beiden hebben hun zinnen gezet op de overstap naar een eredivisieclub.

Het ziet ernaar uit dat Van der Heijden verhuurd gaat worden aan RKC. ''Mijn zaakwaarnemer is ermee bezig. Ik vind het belangrijk te weten welk perspectief ik heb bij de club die me huurt. En wat voor soort voetbal er wordt gespeeld. Ik kies voor een aanvallend elftal met een aanvallend ingestelde trainer.'' (DICK SINTENIE)

Fantastische mentaliteit Rasmus, laat hem het dan iig ipv Wielaert proberen als centrale verdediger
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72036930
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef StarGazer het volgende:
Fantastische mentaliteit Rasmus, laat hem het dan iig ipv Wielaert proberen als centrale verdediger
Mee eens. Ik zie eerlijk gezegd liever Wielaert en Anita op dat lijstje dan Oleguer en Lindgren... alhoewel Oleguer te duur is om op de bank plaats te nemen.

Ik las net op een vage geruchtensite dat een bron binnen Ajax heeft aangegeven nog steeds probeert Civelli of Henrique (op huurbasis) wilt overnemen. Kent iemand die Civelli?
pi_72037081
Ik zie Oleguer nog wel 1e keus worden zolang er geen versterking komt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72037141
Lindgren kan best als een opkomende verdediger meespelen, voor zijn verdediging zeg maar.
pi_72037334
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Lindgren kan best als een opkomende verdediger meespelen, voor zijn verdediging zeg maar.
De ouderwetse Ajax"4" bedoel je?
Moet onze wannabe-rapper wel achterblijven.. Atouba ook.
-
pi_72037858
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Beetje raar om hem dan op te stellen vanavond...
Espanyol speelt geen Europees voetbal, maar het blijft wel vreemd alstie weg mag dat je hem vanavond wel opstelt.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:21:16 #222
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72037859
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De ouderwetse Ajax"4" bedoel je?
Moet onze wannabe-rapper wel achterblijven.. Atouba ook.
Zo spelen we eigenlijk al jaren niet meer, tegenwoordig komen de backs vooral idd. nadeel vind ik nog steeds dat dat in de regel minder intelligente/bepalende spelers zijn dan een goede 4.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72037864
Dak is dicht.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:24:10 #224
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_72037944
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
Dak is dicht.
Anti-voetbal.
#FreeHat
pi_72037973
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:51 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zie eerlijk gezegd liever Wielaert en Anita op dat lijstje dan Oleguer en Lindgren... alhoewel Oleguer te duur is om op de bank plaats te nemen.

Ik las net op een vage geruchtensite dat een bron binnen Ajax heeft aangegeven nog steeds probeert Civelli of Henrique (op huurbasis) wilt overnemen. Kent iemand die Civelli?
Die speelde vorig jaar tegen Ajax, geen slechte verdediger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')