Indeed.quote:
quote:
Depeche mode versus Editors? Laat eens wat zien?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:18 schreef Breach het volgende:
Overigens, voor fans van de Editors.. Heb wat gelekte nummers gehoort van het nieuwe album. Depeche Mode vs. Editors
--> FBquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
Serieuze vraag. Waarom mag je de meest achterlijke onzin posten. En wordt tvp weggehaal? (En bij Grulez nooit trouwens)
Ja, qua kwaliteit is het niet allesm maar dit staat tot nu toe op joeptoepquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Depeche mode versus Editors? Laat eens wat zien?
Ik ook al anderhalve week, en ik rook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef Grulez het volgende:
Ik heb trouwens zo'n rokerskuchje. Das toch een mexicaanse griep aanwijzing?
Feli Boriszquote:
Ik haal zo de trui uit de auto, want de airco blaast al weer keihard.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Riro het volgende:
Het is te mooi weer om binnen te zitten, maar eigenlijk ook te warm om buiten te zijn.
Lekker verkouden worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik haal zo de trui uit de auto, want de airco blaast al weer keihard.
Grulez heeft een aparte status.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
Serieuze vraag. Waarom mag je de meest achterlijke onzin posten. En wordt tvp weggehaal? (En bij Grulez nooit trouwens)
Ow ja, de opvolger van Tong80, als die bezwijkt omdat de lokale shoarmatent 3 weken dicht is.quote:
Nee als FOK! een dag offline is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow ja, de opvolger van Tong80, als die bezwijkt omdat de lokale shoarmatent 3 weken dicht is.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Grulez is gewoon voor Groningen, dat is voldoende om wat soepeler te modden.
Niks irritanter dan minder dan 300 posts per pagina zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
en niks irritanter dan op pagina 6 zijn van een topic en dan NOG tvp tegenkomen.
Niet met betrekking tot mijn postaantallen en onzintopics. Misschien wel qua nutteloze posts en ritmequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow ja, de opvolger van Tong80, als die bezwijkt omdat de lokale shoarmatent 3 weken dicht is.
Op jouw leeftijd had Tong80 ook een normaal leven met orgies in het bed van zijn ouders enzo. Hij heeft elke chick uit Zaltbommel minstens een keer klaargebeft en speelde ook op niveau voetbal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet met betrekking tot mijn postaantallen en onzintopics. Misschien wel qua nutteloze posts en ritmeAch binnenkort een baan en ritme, dan heb je geen last meer van me
![]()
Oja en ik heb een sociaal leven en kook regelmatig
Geen topplaat, wel ok IMO.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Breach het volgende:
* Breach luistert de nieuwe Calvin Harris en is benieuwd
ik ben nog altijd van de 7e pagina = laatste post.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niks irritanter dan minder dan 300 posts per pagina zien.
quote:Hij is ooit met een collega, allebei dronken, in een alcoholverkeerscontrole fuik terecht gekomen.
Gingen ze op de achterbank zitten en hebben ze tegen de dienstdoende agent gezegd dat de chauffeur gevlucht was.
Heeft de agent ze in hun eigen wagen naar huis gereden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
Ik lees zojuist dit over René van der Gijp
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die anekdote over die kokend hete bitterbal op de rug van Eric Gerets vrouw is ook geniaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Ik moet steeds denken aan het verhaal in een oude Voetbal International, waarin uiteengezet werd hoe René van der Gijp en Mario Been, heerlijke onbegrepen voetbalhumor, nu eens niet de pijpen van iemands broek hadden afgeknipt of een auto op kistjes hadden gezet, maar op volle kracht een kokende bitterbal op de rug van Gerets vrouw hadden stukgegooid. Ze hebben hem, Gerets, met ragout in zijn baard, vast moeten houden, schijnt.
Haha, geniaal!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd had Tong80 ook een normaal leven met orgies in het bed van zijn ouders enzo. Hij heeft elke chick uit Zaltbommel minstens een keer klaargebeft en speelde ook op niveau voetbal.
Totdat je er eentje hebt, wil je niet meer zonder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Indeed.
Auto's interesseren me geen ene hol. Ben m'n leven lang al OV gewend.
Ik ga ook meestal met het OV naar de VUquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Totdat je er eentje hebt, wil je niet meer zonder.
Al ga ik sinds een paar maanden ook weer met de trein naar m'n werk, gelukkig tegen het drukke verkeer in. Dan is het relaxed, boekje lezen, muziekje erbij.
Inderdaad, Eindhovenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
Den Bosch is nou ook niet de ergste stad in Brabant hoor.
Mijn eerste kennismaking met Den Bosch was een polonaise op maandag om 11 uur in de hal van Den Bosch centraal tijdens dat achterlijke carnaval.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
Den Bosch is nou ook niet de ergste stad in Brabant hoor.
Ik had er een, de eerste, zonder Wifi. Heb nu weer een Nano.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
Zijn hier mensen die een ipod Touch hebben?
What happened?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had er een, de eerste, zonder Wifi. Heb nu weer een Nano.
Ik gebruikte 'm alleen voor muziek. Dan heb je voor de prijs van een 8GB Touch een 16GB Nano en dan houd je nog geld over ook.quote:
Snel kijken. Eerste paar afleveringen vond ik niet zo. Maar daarna wordt het heel erg goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had mijn Ipod Mini vier jaar gehad. Toen kort een Nano, die werd gejat, vervolgens een Touch gekocht en die later verkocht en m´n huidige Nano aangeschaft.
Ben momenteel trouwens bezig Breaking Bad binnen te halen.
Heb je FTD niet geinstalleerd, daar zou k mee beginnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik gebruik momenteel binsearch.info om te zoeken naar van die NZB bestanden.
Is dit handig of juist totaal niet? Want een hoop series kan ik nog niet vinden op die manier (Oz, Chuck, Dexter). ze zijn er wel, maar dan moet ik een betaald account hebben
Nope, dat heb ik niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb je FTD niet geinstalleerd, daar zou k mee beginnen
Als Bill het er al niet meer op kon, waarom wij wel?quote:
Morgen een sjaaltje van Spartak Trnava dragen en op Amsterdam centraal wachten rond 11:00. Komt een trein van ongeveer 400 Slovan-supporters aan. Goed voor je conditite dat rennen. Kan je wel een sjaaltje lenen van Spartak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef _Mike_ het volgende:
Oh wat is mijn conditie dikke stront, moet er echt iets aan gaan doen. Iemand nog tips?
quote:De Rat wil hiermee overigens geenszins mensen aanzetten tot bijvoorbeeld de hele nacht toeterend rondjes rijden om hotel Princeville De Keyser, teneinde de spanjolen uit hun slaap te houden.
Probleem is dat ze de NZB knop eruit moesten slopen voor Brein...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik roep toch nog maar even jullie hulp in.
Hoe krijg ik iets uit FTD in godsnaam in Grabit?
Via FTD kan ik niet downloaden, maar ik schijn via bepaalde informatie die daar dan staat het te moeten kunnen downloaden. Maar dat lukt me niet, ook niet na eindeloos handleidingen door spitten.
kijken en dus die naam zonder .rar bij Binsearch te zoeken.quote:iguana-t3.1080p.5.1.rar t/m iguana-t3.1080p.5.1.r81
Oh, nou ik heb inmiddels dat Koala en nu begrijp ik tenminste.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef Superheld het volgende:
Oh wacht! Ik gebruik zelf deze trouwens; http://www.nzbuddy.nl/ vind ik nog makkelijker. Had Koala uitgeprobeerd maar werkte niet echt lekker vond ik.
quote:
Kan je sjimz weer niet met rust laten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Het is best, euh, warm.
Morgen op dwergenjacht.
Nope.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan je sjimz weer niet met rust laten?
Hoe kan het ook anders, in Helmondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en nu barbecueën en bier drinken met de buurman rechts en linker buren van onze buren links. Met de andere buren hebben we ruzie!!!1
quote:Stel kraakt condoomautomaat in Enschede
AMSTERDAM - De nood was kennelijk hoog voor een man en een vrouw uit Enschede. De politie betrapte de twee in de nacht van zondag op maandag terwijl zij probeerden een condoomautomaat open te breken.
Ze werden op heterdaad door agenten betrapt, meldt de politie maandag.
De vrouw stond op de uitkijk terwijl de man de condoomautomaat met een breekijzer te lijf ging.
Schroevendraaier
Toen de politie arriveerde, was de automaat zwaar beschadigd. De man had ook nog een schroevendraaier en een snijtang bij zich.
De politie heeft het gereedschap in beslag genomen en het stel in de cel gezet.
Had je kunnen weten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nieuwe voetbalschoenen, niet ingelopen, gisteren mee getraind = 3 blaren onder me voet
Morgen zal het wel weer over zijn gok ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had je kunnen weten.Niet teveel springen dus morgen. Ga jij nog naar Bratislava?
Ja, dat sowieso. En ik zal me best vermaken in het Bratislaafse nachtleven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Morgen zal het wel weer over zijn gok ik
Nee, ik ga niet. Er gaan er nog wel zooitje van ons vak hoorde ik. Dus bekenden zal je er wel zien
Ook weer niet echte ruzie hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders, in Helmond
Geen idee hoelaat ik morgen klaar ben met werken, maar uiterlijk 16:45 nog ff in de stad. Het is ten slotte lekker weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Bananenman het volgende:
Gaan de ekte ekte hier in dit topic morgen nog even de stad in voor (en in mijn geval tijdens) de wedstrijd? Moet toch nog een keer meeten met de Fokkerts van joodse afkomst.
Jorien zeker>?quote:
Ja dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het centrale Sport1 topic.
oordeel zelf
Het zijn beide idioten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
WTF is dat voor idioot op ned1?
Ik heb weg gezapt bij de aankondiging, Cidi en AELquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
WTF is dat voor idioot op ned1?
quote:
hier ook prima weer. ik ga niet in de regen mountainbiken zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
Zon is er hier nog.
Man United verloren van burnleyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:31 schreef Robinhoo het volgende:
Real Madrid 5-0 gewonnen van Borussia en Barca 1-0 verloren van Man City
quote:
Nee meer stress van de warmtequote:
Ja echt te benauwd om buiten te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee meer stress van de warmte
Het is niet uit te houden man
Feestjes vier je toch altijd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef Houniet het volgende:
Damn. Vier feestjes dit weekend.
En de vrijdagavond en zaterdag gewoon werken.
Gaat weer druk worden.
Heerlijk hard gefiets net.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:44 schreef Riro het volgende:
Wat een hitte zeg.
Hoe lang heb je SV eigenlijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Bananenman het volgende:
Gaan de ekte ekte hier in dit topic morgen nog even de stad in voor (en in mijn geval tijdens) de wedstrijd? Moet toch nog een keer meeten met de Fokkerts van joodse afkomst.
Nou heerlijk het is nog te warm om te drietenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou heerlijk het is nog te warm om te drieten
Ja, dat is echt een kutsysteem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ik weet trouwens ook waarom ik pas mijn OV en studiefinanciering krijg vanaf 1 oktober.
Mijn ouders krijgen nog kinderbijslag tot 1 oktober
quote:
quote:
Binnen is het heerlijk hier. En dat zonder aircoquote:
Volgens mij is die buienradar voor 2 uur vooruit een beetje de weg kwijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is nog zo angstig stil op buienradar...
Sowieso is de voorspeller op buienradar altijd de weg kwijtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:07 schreef Riro het volgende:
[..]
Volgens mij is die buienradar voor 2 uur vooruit een beetje de weg kwijt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou heerlijk het is nog te warm om te drieten
Woont Robinhoo daar niet?quote:Wakker Dier overhandigt vandaag de Moddertrofee aan Joop en Marianne Hendriksen in Fleringen. Hun modderpoel werd door het Nederlandse publiek de afgelopen twee maanden verkozen tot allermooiste van Nederland. De poel heeft een geel zandstrand dat regelmatig wordt aangevuld, omdat “de varkens dat zo lekker vinden,” aldus de vegetarische boerin. Met de jaarlijkse modderpoelverkiezing wil Wakker Dier de consument overtuigen vaker te kiezen voor biologisch varkensvlees. Want ondanks dat modder en varkens voor de gemiddelde Nederlander met elkaar verbonden zijn, vindt 99% van de Nederlandse varkens met het hete weer vandaag geen verkoeling in een modderpoel. Er staan tien gangbare varkensboeren op een wachtlijst om te mogen omschakelen naar diervriendelijk (biologisch), maar zij moeten wachten tot de vraag naar diervriendelijk varkensvlees toeneemt. De negentig zeugen van Joop en Marianne Hendriksen boffen: met dit hete, kleffe weer kunnen zij verkoeling zoeken in een heerlijke frisse poel met gouden zandstrand.
De andere twee kandidaten in de verkiezing kregen ook veel stemmen. De familie Van Wagenberg in Esch maakte een ‘Bounty’-eiland in de modderpoel voor de ‘Blue Lagoon-gedachten’ van hun varkens. En de familie Van den Bogert in Hedel meende dan zijn poel moest winnen omdat deze door de varkens zelf was gemaakt.
Modderpoelen zijn erg belangrijk voor varkens: zij geven de dieren verkoeling met het hete weer en beschermen de huid van de dieren tegen verbranden en parasieten. Helaas ziet 99% van de Nederlandse varkens in hun leven nooit een modderpoel. Met de jaarlijkse modderpoelverkiezing wil Wakker Dier de biologische varkenshouderij positief onder de aandacht brengen als alternatief voor de vee-industrie. Vooral voor zeugen is de biologische sector een wereld van verschil met de gangbare bio-industrie. In tegenstelling tot de varkensmoeders in de gangbare houderij, hebben biologische zeugen stro en een weide tot hun beschikking en maken ze zelf een modderpoel. Ook kunnen zij een week of zeven moederen over de biggen, want zij staan niet opgesloten tussen stangen. Zij mogen hun staart en hoektanden houden, leven langer, krijgen geen preventieve antibiotica en krijgen ruwvoer.
Voorgaande jaren werd de Moddertrofee gewonnen door de familie De Heer in Kamerik (2008), de familie Hulter in Enter (2007), de familie Sloetjes in Winterswijk (2006), en Sumiran in Asten (2005).
Wakker Dier feliciteert Joop en Marianne Hendriksen, en vooral hun varkens, met de mooiste modderpoel van Nederland!
Gastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Woont Robinhoo daar niet?
haha klopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Woont Robinhoo daar niet?
Ja morgen en maandag alles regelen. 9 oktober de uitreiking. De referent was nog eng enthousiastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eindelijk klaar met je opleiding dus?
Ik wou eerst nog op het terras gaan zitten, maar als ik dat nu ga doen zit een half uurtje op het terras en ga dan naar het stadion.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef RayMania het volgende:
Je kan niet meer naar Enschede, maar je gaat toch naar Enschede?
quote:
6 uur, bus naar de Veste vanaf hier.quote:
18.15 taxi naar station Borne. 18.45 trein naar Enschede-drienerlo. 18.55 bij stadion.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
6 uur, bus naar de Veste vanaf hier.
Hier ook nog steedsquote:
hoe wat waar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:42 schreef RayMania het volgende:
Anders ben je even live getuige van een busongeluk.
schiet nou maar op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:42 schreef RayMania het volgende:
Anders ben je even live getuige van een busongeluk.
quote:
Mooi hé, één speler die meer kwaliteit heeft dan de hele Feyenoord selectie bij elkaar opgeteld.quote:
Moet je nagaan als die ene speler wegvalt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mooi hé, één speler die meer kwaliteit heeft dan de hele Feyenoord selectie bij elkaar opgeteld.
Vrijdrag, druk, geen zin, moe. Moet bekend klinken.quote:
Beetje wel. Maar ik probeer het meer te zien als het begin van het weekend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vrijdrag, druk, geen zin, moe. Moet bekend klinken.
9 September om precies te zijn. En vanaf volgende week zn rijcursus van 2 weken. Dus m'n mooie leventje is gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
Wanneer word jij nou loonslaaf, Breach?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
Wanneer word jij nou loonslaaf, Breach?
Ik ben inmiddels ook al aan het solliciteren geslagen.quote:
Zo'n snelcursus heb ik toendertijd ook gedaan. Vond het wel relaxed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:28 schreef Breach het volgende:
[..]
9 September om precies te zijn. En vanaf volgende week zn rijcursus van 2 weken. Dus m'n mooie leventje is gezien
Er staat verder ook geen druk op ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo'n snelcursus heb ik toendertijd ook gedaan. Vond het wel relaxed.
Wel al eens eerder gewoon in een auto een beetje geoefend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Er staat verder ook geen druk op ofzo
8 september examen, 9 september beginnen bij dat werk
Maar gelukkig ben ik met dat soort dingen niet zo snel onder de indruk. Ik heb altijd druk nodig om goed te presteren.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook al aan het solliciteren geslagen.
Haha!
Mja, keertje met mn pa. Maar bij die intest had ik blijkbaar nog best redelijk gescoord. Dus ik heb er goed vertrouwen in, maar een foutje is zo gemaakt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel al eens eerder gewoon in een auto een beetje geoefend?
Geen dank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Mijn weekend kan niet meer stuk!
Sowieso Jan Smitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
Soms ben ik best wel een beetje jaloers op landen als China en Noord-Korea waar de artistieke vrijheid ernstig wordt beperkt. Ik hoor dit net voor het eerst:
OMG. Hoe slecht is dat zeg![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
Soms ben ik best wel een beetje jaloers op landen als China en Noord-Korea waar de artistieke vrijheid ernstig wordt beperkt. Ik hoor dit net voor het eerst:
OMG. Hoe slecht is dat zeg![]()
Mag ie misschien in je volgende mixquote:
Done.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ie misschien in je volgende mix
Baas die je bent.quote:
Ja toch. Na het weekend. Nog 2 dagen werken, dan een week vrij. Als het goed weer is ga ik naar het water, als het regent zit ik in de musica. Dus wellicht nieuwe set volgende week.quote:
Weg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef Robinhoo het volgende:
Houniet, waar is je UI?
Waaromquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja toch. Na het weekend. Nog 2 dagen werken, dan een week vrij. Als het goed weer is ga ik naar het water, als het regent zit ik in de musica. Dus wellicht nieuwe set volgende week.
[..]
Weg.
nee man, dezequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ie misschien in je volgende mix
UI's zijn uit.quote:
ahaha.. steggink ging vroeg dicht gelukkigquote:
Het wapen was te lang openquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahaha.. steggink ging vroeg dicht gelukkig
ik kom mn saxion account niet meer inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het wapen was te lang open
Had niets gegeten voor die tijd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik kom mn saxion account niet meer in
hij doet al, ik was m'n logingegevens kwijtquote:
Nee, dikke plaat. Wel oud, maar blijft geniaalquote:
Als je na een avondje stappen vol zit met bier is Corona met citroen een zeer goede uitkomst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Kopbal het volgende:
Corona met citroen .
M'n 2 sixpackjes zijn bijna op. Jammer dat ze daar geen kratten van verkopen, en dat ze zo duur zijn
Gehypt drankje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja man, bier voor mietjes!!1 Echte mannen drinken triple-bier etc.
Gehyped of niet, ik vind het lekker. En daar gaat het toch om? Of luister jij ook uit principe niet naar populaire muziek, terwijl je het wel mooi vind?quote:
Kasteelquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja man, bier voor mietjes!!1 Echte mannen drinken triple-bier etc.
Ik vind dat drankje echt niet speciaal, lust het wel als het moet. Maar dat gegeil op dat drankje vind ik echt zo overdrevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gehyped of niet, ik vind het lekker. En daar gaat het toch om? Of luister jij ook uit principe niet naar populaire muziek, terwijl je het wel mooi vind? Daarnaast klopt je vergelijking niet.
Ik zal mij voortaan minder positief uitlaten over dit drankje. VOLquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind dat drankje echt niet speciaal, lust het wel als het moet. Maar dat gegeil op dat drankje vind ik echt zo overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |