Indeed.quote:
quote:
Depeche mode versus Editors? Laat eens wat zien?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:18 schreef Breach het volgende:
Overigens, voor fans van de Editors.. Heb wat gelekte nummers gehoort van het nieuwe album. Depeche Mode vs. Editors
--> FBquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
Serieuze vraag. Waarom mag je de meest achterlijke onzin posten. En wordt tvp weggehaal? (En bij Grulez nooit trouwens)
Ja, qua kwaliteit is het niet allesm maar dit staat tot nu toe op joeptoepquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Depeche mode versus Editors? Laat eens wat zien?
Ik ook al anderhalve week, en ik rook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef Grulez het volgende:
Ik heb trouwens zo'n rokerskuchje. Das toch een mexicaanse griep aanwijzing?
Feli Boriszquote:
Ik haal zo de trui uit de auto, want de airco blaast al weer keihard.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Riro het volgende:
Het is te mooi weer om binnen te zitten, maar eigenlijk ook te warm om buiten te zijn.
Lekker verkouden worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik haal zo de trui uit de auto, want de airco blaast al weer keihard.
Grulez heeft een aparte status.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
Serieuze vraag. Waarom mag je de meest achterlijke onzin posten. En wordt tvp weggehaal? (En bij Grulez nooit trouwens)
Ow ja, de opvolger van Tong80, als die bezwijkt omdat de lokale shoarmatent 3 weken dicht is.quote:
Nee als FOK! een dag offline is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow ja, de opvolger van Tong80, als die bezwijkt omdat de lokale shoarmatent 3 weken dicht is.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Grulez is gewoon voor Groningen, dat is voldoende om wat soepeler te modden.
Niks irritanter dan minder dan 300 posts per pagina zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
en niks irritanter dan op pagina 6 zijn van een topic en dan NOG tvp tegenkomen.
Niet met betrekking tot mijn postaantallen en onzintopics. Misschien wel qua nutteloze posts en ritmequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow ja, de opvolger van Tong80, als die bezwijkt omdat de lokale shoarmatent 3 weken dicht is.
Op jouw leeftijd had Tong80 ook een normaal leven met orgies in het bed van zijn ouders enzo. Hij heeft elke chick uit Zaltbommel minstens een keer klaargebeft en speelde ook op niveau voetbal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet met betrekking tot mijn postaantallen en onzintopics. Misschien wel qua nutteloze posts en ritmeAch binnenkort een baan en ritme, dan heb je geen last meer van me
![]()
Oja en ik heb een sociaal leven en kook regelmatig
Geen topplaat, wel ok IMO.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Breach het volgende:
* Breach luistert de nieuwe Calvin Harris en is benieuwd
ik ben nog altijd van de 7e pagina = laatste post.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niks irritanter dan minder dan 300 posts per pagina zien.
quote:Hij is ooit met een collega, allebei dronken, in een alcoholverkeerscontrole fuik terecht gekomen.
Gingen ze op de achterbank zitten en hebben ze tegen de dienstdoende agent gezegd dat de chauffeur gevlucht was.
Heeft de agent ze in hun eigen wagen naar huis gereden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
Ik lees zojuist dit over René van der Gijp
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die anekdote over die kokend hete bitterbal op de rug van Eric Gerets vrouw is ook geniaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Ik moet steeds denken aan het verhaal in een oude Voetbal International, waarin uiteengezet werd hoe René van der Gijp en Mario Been, heerlijke onbegrepen voetbalhumor, nu eens niet de pijpen van iemands broek hadden afgeknipt of een auto op kistjes hadden gezet, maar op volle kracht een kokende bitterbal op de rug van Gerets vrouw hadden stukgegooid. Ze hebben hem, Gerets, met ragout in zijn baard, vast moeten houden, schijnt.
Haha, geniaal!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd had Tong80 ook een normaal leven met orgies in het bed van zijn ouders enzo. Hij heeft elke chick uit Zaltbommel minstens een keer klaargebeft en speelde ook op niveau voetbal.
Totdat je er eentje hebt, wil je niet meer zonder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Indeed.
Auto's interesseren me geen ene hol. Ben m'n leven lang al OV gewend.
Ik ga ook meestal met het OV naar de VUquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Totdat je er eentje hebt, wil je niet meer zonder.
Al ga ik sinds een paar maanden ook weer met de trein naar m'n werk, gelukkig tegen het drukke verkeer in. Dan is het relaxed, boekje lezen, muziekje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |