Er staat verder ook geen druk op ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo'n snelcursus heb ik toendertijd ook gedaan. Vond het wel relaxed.
Wel al eens eerder gewoon in een auto een beetje geoefend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Er staat verder ook geen druk op ofzo
8 september examen, 9 september beginnen bij dat werk
Maar gelukkig ben ik met dat soort dingen niet zo snel onder de indruk. Ik heb altijd druk nodig om goed te presteren.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook al aan het solliciteren geslagen.
Haha!
Mja, keertje met mn pa. Maar bij die intest had ik blijkbaar nog best redelijk gescoord. Dus ik heb er goed vertrouwen in, maar een foutje is zo gemaakt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel al eens eerder gewoon in een auto een beetje geoefend?
Geen dank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Mijn weekend kan niet meer stuk!
Sowieso Jan Smitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
Soms ben ik best wel een beetje jaloers op landen als China en Noord-Korea waar de artistieke vrijheid ernstig wordt beperkt. Ik hoor dit net voor het eerst:
OMG. Hoe slecht is dat zeg![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
Soms ben ik best wel een beetje jaloers op landen als China en Noord-Korea waar de artistieke vrijheid ernstig wordt beperkt. Ik hoor dit net voor het eerst:
OMG. Hoe slecht is dat zeg![]()
Mag ie misschien in je volgende mixquote:
Done.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ie misschien in je volgende mix
Baas die je bent.quote:
Ja toch. Na het weekend. Nog 2 dagen werken, dan een week vrij. Als het goed weer is ga ik naar het water, als het regent zit ik in de musica. Dus wellicht nieuwe set volgende week.quote:
Weg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef Robinhoo het volgende:
Houniet, waar is je UI?
Waaromquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja toch. Na het weekend. Nog 2 dagen werken, dan een week vrij. Als het goed weer is ga ik naar het water, als het regent zit ik in de musica. Dus wellicht nieuwe set volgende week.
[..]
Weg.
nee man, dezequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ie misschien in je volgende mix
UI's zijn uit.quote:
ahaha.. steggink ging vroeg dicht gelukkigquote:
Het wapen was te lang openquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahaha.. steggink ging vroeg dicht gelukkig
ik kom mn saxion account niet meer inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het wapen was te lang open
Had niets gegeten voor die tijd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik kom mn saxion account niet meer in
hij doet al, ik was m'n logingegevens kwijtquote:
Nee, dikke plaat. Wel oud, maar blijft geniaalquote:
Als je na een avondje stappen vol zit met bier is Corona met citroen een zeer goede uitkomst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Kopbal het volgende:
Corona met citroen .
M'n 2 sixpackjes zijn bijna op. Jammer dat ze daar geen kratten van verkopen, en dat ze zo duur zijn
Gehypt drankje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja man, bier voor mietjes!!1 Echte mannen drinken triple-bier etc.
Gehyped of niet, ik vind het lekker. En daar gaat het toch om? Of luister jij ook uit principe niet naar populaire muziek, terwijl je het wel mooi vind?quote:
Kasteelquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja man, bier voor mietjes!!1 Echte mannen drinken triple-bier etc.
Ik vind dat drankje echt niet speciaal, lust het wel als het moet. Maar dat gegeil op dat drankje vind ik echt zo overdrevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gehyped of niet, ik vind het lekker. En daar gaat het toch om? Of luister jij ook uit principe niet naar populaire muziek, terwijl je het wel mooi vind? Daarnaast klopt je vergelijking niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |