Het wapen was te lang openquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahaha.. steggink ging vroeg dicht gelukkig
ik kom mn saxion account niet meer inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het wapen was te lang open
Had niets gegeten voor die tijd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik kom mn saxion account niet meer in
hij doet al, ik was m'n logingegevens kwijtquote:
Nee, dikke plaat. Wel oud, maar blijft geniaalquote:
Als je na een avondje stappen vol zit met bier is Corona met citroen een zeer goede uitkomst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Kopbal het volgende:
Corona met citroen .
M'n 2 sixpackjes zijn bijna op. Jammer dat ze daar geen kratten van verkopen, en dat ze zo duur zijn
Gehypt drankje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja man, bier voor mietjes!!1 Echte mannen drinken triple-bier etc.
Gehyped of niet, ik vind het lekker. En daar gaat het toch om? Of luister jij ook uit principe niet naar populaire muziek, terwijl je het wel mooi vind?quote:
Kasteelquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja man, bier voor mietjes!!1 Echte mannen drinken triple-bier etc.
Ik vind dat drankje echt niet speciaal, lust het wel als het moet. Maar dat gegeil op dat drankje vind ik echt zo overdrevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gehyped of niet, ik vind het lekker. En daar gaat het toch om? Of luister jij ook uit principe niet naar populaire muziek, terwijl je het wel mooi vind? Daarnaast klopt je vergelijking niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |