abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72011870
Den Bosch is nou ook niet de ergste stad in Brabant hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72011897
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, Eindhoven
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_72012022
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
Mijn eerste kennismaking met Den Bosch was een polonaise op maandag om 11 uur in de hal van Den Bosch centraal tijdens dat achterlijke carnaval.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72012333
Zijn hier mensen die een ipod Touch hebben?
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_72013099
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
Zijn hier mensen die een ipod Touch hebben?
Ik had er een, de eerste, zonder Wifi. Heb nu weer een Nano.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_72013113
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72013165
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik had er een, de eerste, zonder Wifi. Heb nu weer een Nano.
What happened?
pi_72013439
Ik had een ipod video (30GB) maar die ben ik gister verloren.. Maar een nieuwe kopen, via marktplaats kan ik er al 1 krijgen voor 65 euro
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72013467
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:21 schreef Breach het volgende:

[..]

What happened?
Ik gebruikte 'm alleen voor muziek. Dan heb je voor de prijs van een 8GB Touch een 16GB Nano en dan houd je nog geld over ook.

Zitten leuke functies op hoor, maar ik gebruikte ze toch niet (en hij had dus geen Wifi, dat zou ik anders wel gebruikt hebben denk ik)
pi_72013549
Zo'n touch hoeft van mij ook niet sinds ik er ook alleen muziek mee zou luisteren. Alleen zo'n nano staat erg stom als ik m'n Stanton DJ Pro 2000 aanhang.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72013674
Ik ben weer in zo'n bui dat ik een nieuwe gadget moet hebben. En nu met dat wifi is het ook wel weer leuk natuurlijk. Mn Creative Zen Vision:M van 30GB heb ik nu alweer bijna 5 jaar
pi_72014364
Ik had mijn Ipod Mini vier jaar gehad. Toen kort een Nano, die werd gejat, vervolgens een Touch gekocht en die later verkocht en m´n huidige Nano aangeschaft.

Ben momenteel trouwens bezig Breaking Bad binnen te halen.
pi_72014418
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had mijn Ipod Mini vier jaar gehad. Toen kort een Nano, die werd gejat, vervolgens een Touch gekocht en die later verkocht en m´n huidige Nano aangeschaft.

Ben momenteel trouwens bezig Breaking Bad binnen te halen.
Snel kijken. Eerste paar afleveringen vond ik niet zo. Maar daarna wordt het heel erg goed.
pi_72014534
Ik gebruik momenteel binsearch.info om te zoeken naar van die NZB bestanden.

Is dit handig of juist totaal niet? Want een hoop series kan ik nog niet vinden op die manier (Oz, Chuck, Dexter). ze zijn er wel, maar dan moet ik een betaald account hebben
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:14:07 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72014584
Hier ook een touch gehad, zelfde als Gordon gebruikte hem ook alleen voor muziek. Dat is best zonde van zo'n mooi apparaat. Ik heb nu weer een iPod Video
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:15:21 #67
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72014607
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik gebruik momenteel binsearch.info om te zoeken naar van die NZB bestanden.

Is dit handig of juist totaal niet? Want een hoop series kan ik nog niet vinden op die manier (Oz, Chuck, Dexter). ze zijn er wel, maar dan moet ik een betaald account hebben
Heb je FTD niet geinstalleerd, daar zou k mee beginnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72014788
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Heb je FTD niet geinstalleerd, daar zou k mee beginnen
Nope, dat heb ik niet.
Ik ga me maar weer even inlezen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:23:52 #69
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72014847
Zon + strandje + bier =
pi_72015098
Gordon je zou ook een minder legale versie van Newsleecher 3,9 kunnen installeren, daar zit supersearch in en daarmee kan je echt alles vinden wat geupload is.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72015523
Wat een smerig weertje zeg .

Morgen nog warmer, maar goed dan vanaf een uur of 3 pilsen
En s'avonds opnieuw spanjolen de stad uit jagen met een 3-0 overwinning
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72015739
Weer lekker gefietst op de mountain-bike. Lekker zweten. Heerlijk.
pi_72015789
Oh wat is mijn conditie dikke stront, moet er echt iets aan gaan doen. Iemand nog tips?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72015802
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72015822
quote:
Als Bill het er al niet meer op kon, waarom wij wel?
pi_72015862
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef _Mike_ het volgende:
Oh wat is mijn conditie dikke stront, moet er echt iets aan gaan doen. Iemand nog tips?
Morgen een sjaaltje van Spartak Trnava dragen en op Amsterdam centraal wachten rond 11:00. Komt een trein van ongeveer 400 Slovan-supporters aan. Goed voor je conditite dat rennen. Kan je wel een sjaaltje lenen van Spartak.
pi_72016034
Mijn 'studeer-gedeelte' is ook weer opgeruimd. Tientallen uitgeprinte lectures, oefententamens en antwoorden; nog wat oude Erasmus Magazines; brieven die ik kwijt was; nota's die ik nog naar CZ moet sturen; de brieven van Hoogheemraadschap waardoor ik alsnog kwijtschelding aan ga vragen.

Leuk, dat opruimen . Morgen maar even al die shit opsturen, mijn oude studieboeken bij de Slegte hopelijk slijten en wat extra mappen kopen om alles weer eens te ordenen.

Nog een kast te gaan... . Even theepauze .
pi_72016093
Hehe mochten we winnen;
quote:
De Rat wil hiermee overigens geenszins mensen aanzetten tot bijvoorbeeld de hele nacht toeterend rondjes rijden om hotel Princeville De Keyser, teneinde de spanjolen uit hun slaap te houden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72016190
Ik roep toch nog maar even jullie hulp in.

Hoe krijg ik iets uit FTD in godsnaam in Grabit?
Via FTD kan ik niet downloaden, maar ik schijn via bepaalde informatie die daar dan staat het te moeten kunnen downloaden. Maar dat lukt me niet, ook niet na eindeloos handleidingen door spitten.
pi_72016330
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik roep toch nog maar even jullie hulp in.

Hoe krijg ik iets uit FTD in godsnaam in Grabit?
Via FTD kan ik niet downloaden, maar ik schijn via bepaalde informatie die daar dan staat het te moeten kunnen downloaden. Maar dat lukt me niet, ook niet na eindeloos handleidingen door spitten.
Probleem is dat ze de NZB knop eruit moesten slopen voor Brein...

Maar is zo te verhelpen: http://www.mixel.nl/71/nz(...)oala-ftd-search.html

Als je dat doet kom je zo bij de NZB's uit
pi_72016365
Download even FTD Watchdog, dat is speciaal voor newbies. Edit: Of Koala kan blijkbaar ook

Anders moet je via FTD, naar Bestandsnaam :
quote:
iguana-t3.1080p.5.1.rar t/m iguana-t3.1080p.5.1.r81
kijken en dus die naam zonder .rar bij Binsearch te zoeken.

Overigens voor de mensen die het niet weten en geen zin hebben om te betalen, XS News heeft een gratis IPV 6 service waar je gewoon full speed kan halen zonder bandwith limit.

Het enige wat je moet doen is even kijken of je sowieso IPV6 hebt,

En dan hier verder te lezen.
http://www.xsnews.com/ipv6/

[ Bericht 14% gewijzigd door _Mike_ op 19-08-2009 18:35:30 ]
pi_72016466
Oh wacht ! Ik gebruik zelf deze trouwens; http://www.nzbuddy.nl/ vind ik nog makkelijker. Had Koala uitgeprobeerd maar werkte niet echt lekker vond ik.
pi_72016658
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef Superheld het volgende:
Oh wacht ! Ik gebruik zelf deze trouwens; http://www.nzbuddy.nl/ vind ik nog makkelijker. Had Koala uitgeprobeerd maar werkte niet echt lekker vond ik.
Oh, nou ik heb inmiddels dat Koala en nu begrijp ik tenminste.
Bedankt beiden
pi_72017288
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Breach het volgende:

[..]

Inderdaad, Eindhoven
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72017339
Oh en nu barbecueën en bier drinken met de buurman rechts en linker buren van onze buren links. Met de andere buren hebben we ruzie !!!1
pi_72017926
Het is best, euh, warm.

Morgen op dwergenjacht.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72017994
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Het is best, euh, warm.

Morgen op dwergenjacht.
Kan je sjimz weer niet met rust laten?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:29:32 #88
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72018036
Net terug zwemmen

Vanavond even naar cafe.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:40:26 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72018338
Wat is het toch zwaar om met dit weer te moeten werken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72018382
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Kan je sjimz weer niet met rust laten?
Nope.
pi_72018803
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en nu barbecueën en bier drinken met de buurman rechts en linker buren van onze buren links. Met de andere buren hebben we ruzie !!!1
Hoe kan het ook anders, in Helmond
pi_72018912
Robinhoo is back in town
quote:
Stel kraakt condoomautomaat in Enschede

AMSTERDAM - De nood was kennelijk hoog voor een man en een vrouw uit Enschede. De politie betrapte de twee in de nacht van zondag op maandag terwijl zij probeerden een condoomautomaat open te breken.
Ze werden op heterdaad door agenten betrapt, meldt de politie maandag.

De vrouw stond op de uitkijk terwijl de man de condoomautomaat met een breekijzer te lijf ging.

Schroevendraaier

Toen de politie arriveerde, was de automaat zwaar beschadigd. De man had ook nog een schroevendraaier en een snijtang bij zich.

De politie heeft het gereedschap in beslag genomen en het stel in de cel gezet.
pi_72019339
Nieuwe voetbalschoenen, niet ingelopen, gisteren mee getraind = 3 blaren onder me voet
pi_72019514
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nieuwe voetbalschoenen, niet ingelopen, gisteren mee getraind = 3 blaren onder me voet
Had je kunnen weten. Niet teveel springen dus morgen. Ga jij nog naar Bratislava?
pi_72020243
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Had je kunnen weten. Niet teveel springen dus morgen. Ga jij nog naar Bratislava?
Morgen zal het wel weer over zijn gok ik

Nee, ik ga niet. Er gaan er nog wel zooitje van ons vak hoorde ik. Dus bekenden zal je er wel zien
pi_72020287
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Morgen zal het wel weer over zijn gok ik

Nee, ik ga niet. Er gaan er nog wel zooitje van ons vak hoorde ik. Dus bekenden zal je er wel zien
Ja, dat sowieso. En ik zal me best vermaken in het Bratislaafse nachtleven.
pi_72021046
Gaan de ekte ekte hier in dit topic morgen nog even de stad in voor (en in mijn geval tijdens ) de wedstrijd? Moet toch nog een keer meeten met de Fokkerts van joodse afkomst.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:14:28 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72021087
Ga sowieso stad in. Ben hele dag vrij. Weet nog niet of ik naar wedstrijd ga, misschien blijf ik wel in stad.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72021140
Oh, God. Dat HF + bad in Breaking Bad .
pi_72022023
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Hoe kan het ook anders, in Helmond
Ook weer niet echte ruzie hoor.

Nu terrasje pakken.
pi_72022223
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Bananenman het volgende:
Gaan de ekte ekte hier in dit topic morgen nog even de stad in voor (en in mijn geval tijdens ) de wedstrijd? Moet toch nog een keer meeten met de Fokkerts van joodse afkomst.
Geen idee hoelaat ik morgen klaar ben met werken, maar uiterlijk 16:45 nog ff in de stad. Het is ten slotte lekker weer.
pi_72023710
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:02 schreef Mike het volgende:
Ytereo, kloon van gebande, weg.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')