Inderdaad, Eindhovenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
Den Bosch is nou ook niet de ergste stad in Brabant hoor.
Mijn eerste kennismaking met Den Bosch was een polonaise op maandag om 11 uur in de hal van Den Bosch centraal tijdens dat achterlijke carnaval.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
Den Bosch is nou ook niet de ergste stad in Brabant hoor.
Ik had er een, de eerste, zonder Wifi. Heb nu weer een Nano.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
Zijn hier mensen die een ipod Touch hebben?
What happened?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had er een, de eerste, zonder Wifi. Heb nu weer een Nano.
Ik gebruikte 'm alleen voor muziek. Dan heb je voor de prijs van een 8GB Touch een 16GB Nano en dan houd je nog geld over ook.quote:
Snel kijken. Eerste paar afleveringen vond ik niet zo. Maar daarna wordt het heel erg goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had mijn Ipod Mini vier jaar gehad. Toen kort een Nano, die werd gejat, vervolgens een Touch gekocht en die later verkocht en m´n huidige Nano aangeschaft.
Ben momenteel trouwens bezig Breaking Bad binnen te halen.
Heb je FTD niet geinstalleerd, daar zou k mee beginnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik gebruik momenteel binsearch.info om te zoeken naar van die NZB bestanden.
Is dit handig of juist totaal niet? Want een hoop series kan ik nog niet vinden op die manier (Oz, Chuck, Dexter). ze zijn er wel, maar dan moet ik een betaald account hebben
Nope, dat heb ik niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb je FTD niet geinstalleerd, daar zou k mee beginnen
Als Bill het er al niet meer op kon, waarom wij wel?quote:
Morgen een sjaaltje van Spartak Trnava dragen en op Amsterdam centraal wachten rond 11:00. Komt een trein van ongeveer 400 Slovan-supporters aan. Goed voor je conditite dat rennen. Kan je wel een sjaaltje lenen van Spartak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef _Mike_ het volgende:
Oh wat is mijn conditie dikke stront, moet er echt iets aan gaan doen. Iemand nog tips?
quote:De Rat wil hiermee overigens geenszins mensen aanzetten tot bijvoorbeeld de hele nacht toeterend rondjes rijden om hotel Princeville De Keyser, teneinde de spanjolen uit hun slaap te houden.
Probleem is dat ze de NZB knop eruit moesten slopen voor Brein...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik roep toch nog maar even jullie hulp in.
Hoe krijg ik iets uit FTD in godsnaam in Grabit?
Via FTD kan ik niet downloaden, maar ik schijn via bepaalde informatie die daar dan staat het te moeten kunnen downloaden. Maar dat lukt me niet, ook niet na eindeloos handleidingen door spitten.
kijken en dus die naam zonder .rar bij Binsearch te zoeken.quote:iguana-t3.1080p.5.1.rar t/m iguana-t3.1080p.5.1.r81
Oh, nou ik heb inmiddels dat Koala en nu begrijp ik tenminste.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef Superheld het volgende:
Oh wacht! Ik gebruik zelf deze trouwens; http://www.nzbuddy.nl/ vind ik nog makkelijker. Had Koala uitgeprobeerd maar werkte niet echt lekker vond ik.
quote:
Kan je sjimz weer niet met rust laten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Het is best, euh, warm.
Morgen op dwergenjacht.
Nope.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan je sjimz weer niet met rust laten?
Hoe kan het ook anders, in Helmondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en nu barbecueën en bier drinken met de buurman rechts en linker buren van onze buren links. Met de andere buren hebben we ruzie!!!1
quote:Stel kraakt condoomautomaat in Enschede
AMSTERDAM - De nood was kennelijk hoog voor een man en een vrouw uit Enschede. De politie betrapte de twee in de nacht van zondag op maandag terwijl zij probeerden een condoomautomaat open te breken.
Ze werden op heterdaad door agenten betrapt, meldt de politie maandag.
De vrouw stond op de uitkijk terwijl de man de condoomautomaat met een breekijzer te lijf ging.
Schroevendraaier
Toen de politie arriveerde, was de automaat zwaar beschadigd. De man had ook nog een schroevendraaier en een snijtang bij zich.
De politie heeft het gereedschap in beslag genomen en het stel in de cel gezet.
Had je kunnen weten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nieuwe voetbalschoenen, niet ingelopen, gisteren mee getraind = 3 blaren onder me voet
Morgen zal het wel weer over zijn gok ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had je kunnen weten.Niet teveel springen dus morgen. Ga jij nog naar Bratislava?
Ja, dat sowieso. En ik zal me best vermaken in het Bratislaafse nachtleven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Morgen zal het wel weer over zijn gok ik
Nee, ik ga niet. Er gaan er nog wel zooitje van ons vak hoorde ik. Dus bekenden zal je er wel zien
Ook weer niet echte ruzie hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders, in Helmond
Geen idee hoelaat ik morgen klaar ben met werken, maar uiterlijk 16:45 nog ff in de stad. Het is ten slotte lekker weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Bananenman het volgende:
Gaan de ekte ekte hier in dit topic morgen nog even de stad in voor (en in mijn geval tijdens) de wedstrijd? Moet toch nog een keer meeten met de Fokkerts van joodse afkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |