Geen idee hoelaat ik morgen klaar ben met werken, maar uiterlijk 16:45 nog ff in de stad. Het is ten slotte lekker weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Bananenman het volgende:
Gaan de ekte ekte hier in dit topic morgen nog even de stad in voor (en in mijn geval tijdens) de wedstrijd? Moet toch nog een keer meeten met de Fokkerts van joodse afkomst.
Jorien zeker>?quote:
Ja dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het centrale Sport1 topic.
oordeel zelf
Het zijn beide idioten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
WTF is dat voor idioot op ned1?
Ik heb weg gezapt bij de aankondiging, Cidi en AELquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
WTF is dat voor idioot op ned1?
quote:
hier ook prima weer. ik ga niet in de regen mountainbiken zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
Zon is er hier nog.
Man United verloren van burnleyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:31 schreef Robinhoo het volgende:
Real Madrid 5-0 gewonnen van Borussia en Barca 1-0 verloren van Man City
quote:
Nee meer stress van de warmtequote:
Ja echt te benauwd om buiten te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee meer stress van de warmte
Het is niet uit te houden man
Feestjes vier je toch altijd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef Houniet het volgende:
Damn. Vier feestjes dit weekend.
En de vrijdagavond en zaterdag gewoon werken.
Gaat weer druk worden.
Heerlijk hard gefiets net.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:44 schreef Riro het volgende:
Wat een hitte zeg.
Hoe lang heb je SV eigenlijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Bananenman het volgende:
Gaan de ekte ekte hier in dit topic morgen nog even de stad in voor (en in mijn geval tijdens) de wedstrijd? Moet toch nog een keer meeten met de Fokkerts van joodse afkomst.
Nou heerlijk het is nog te warm om te drietenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou heerlijk het is nog te warm om te drieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |