Ja! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef Waldkorn het volgende:
Ik zou er een bord bij zetten: "Bedankt klootzak. Dit gaat me xxxx,- euro kosten!"
HUH? Que?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef Divel het volgende:
Ik hoor net op Rijnmond dat de daders van de "SMART-crime" zijn opgepakt.
Wat voor auto heb jij? Gooi ik hem ook ff om, onder het mom dat het troep isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Moet je maar geen Smart kopen
Normaal vind ik dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven maar mensen die een smart, prius of dat soort troep kopen vragen er gewoon om
Dat doen ze dus niet, had hij hier ergens gepost, vandalisme keren ze niet uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:11 schreef cvboer het volgende:
@ TS, terechte klacht, ze hebben maar van je auto af te blijven, hopen dat de verzekering alles netjes vergoed.
Dus mensen die in een smart of aygo of iets vergelijksbaar rijden moeten het normaal vinden dat hun auto omgekiept wordt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Moet je maar geen Smart kopen
Normaal vind ik dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven maar mensen die een smart, prius of dat soort troep kopen vragen er gewoon om
Edit, ik lees het nu ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet, had hij hier ergens gepost, vandalisme keren ze niet uit.
Wil je dan zsm je rijbewijs inleveren? Je bent duidelijk ongeschikt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef pumpkineater het volgende:
Hahaha, best grappig gezicht, heb ook een hekel aan Smarts, kan het ook echt niet hebben als er één voor me rijd! Al moet ik over het verdrijvingsvlak ik ZAL er voorbij gaan! Conclusie, Smarts leveren gevaarlijke situaties op! Neemt trouwens niet weg dat ze van je spullen (hoe triest die ook zijn) moeten afblijven!
Hmmm... is de volgende grap nog niet gemaakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:20 schreef Manono het volgende:
ja dat is de nieuwe trend voor dombo's die voeger gepest zijn en toen niet sterk genoeg waren om iets terug te doen, zo voelen ze dat ze toch iets voorstellen
maar goed een smart op zijn kant, dat lukt zelfs een vrouw in haar eendje
oke dan, poging 2.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef alsem het volgende:
-edit-
[ Bericht 95% gewijzigd door Adelante op 19-08-2009 13:30 (note+1, nog een en je ligt er af) ]
Infantiel figuurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:20 schreef alsem het volgende:
[..]
oke dan, poging 2.
Gecondoleerd TS, ik leef met je mee. Ik bedoel, er vinden elke dag vernielingen plaats, maar een SMART vernielen is gewoonweg godslastering, deze auto's verdienen alle respect van de wereld!
Iemand die in een smart rijdt laat zien dat hij geeft om anderen door met een mooie auto het straatbeeld te versieren en vanwege de grote en het gewicht ook nogeens een extra duitje in het belastingpotje doet waar we allemaal van profiteren.
Als er iemand een grapje over maakt vindt ik dat niet kunnen, dit zijn gewoon gevoelige onderwerpen, ik bedoel, zomaar een zijspiegel van iemands smart die beschadigd is en ook nog het raampje eruit.. poeh poeh, ik ben koninginnedag al bijna vergeten! Ik hoop dat de forumengeltjes grappemakers hard afstraffen!!
Aygo's zijn leukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dus mensen die in een smart of aygo of iets vergelijksbaar rijden moeten het normaal vinden dat hun auto omgekiept wordt?
Ben benieuwd in wat voor roestbak jij je voortbeweegt, prutser
Eh, downgraden? Weet je zeker dat je niet wilt upgraden naar volledig casco? Daarmee wordt vandalisme doorgaans wél vergoed. Ik zou de gok niet wagen dat die lui over een tijdje niet nog een keer terugkomen van "heej Sjonnie, kèèk nou es, hè staat weer overend! Zulle we weer? 3 - 2 - 1 ...".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef rishi120 het volgende:
Ok, net weer te horen gekregen dat ik het schoonmaken van de olie gisteravond ook zelf moet dokken.
Dus alle schade moet ik allemaal zelf betalenLEUK!
KUT WA beperkt. Waar betaal je voor dan? Ik ga gelijk mijn verzekering downgraden naar WA normaal, of upgraden naar WA plus...krijg zo een offertes binnen
wat ben jij een triest geval zeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Aygo's zijn leukDie moeten niet op hun kant. Maar alleen van die lutsers kopen smarts en priussen en verdienen het dus gewoon.
Dat zou ik destijds zelfs als een belediging ervaren hebben. Ik vraag me al jaren af waarom er geen mods zijn die dit soort debielen wegpoetsen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef willempjewever het volgende:
Echt, de reacties hier![]()
Doet me denken aan het schoolplein van de basisschool.
O Jos, jij was het zeker weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:12 schreef -jos- het volgende:
Dit is in die wijk van de wilhelminastraat zeker? Zullen wel jongeren geweest zijn die uit het vierkantje/cafe het centrum kwamen.
wtf?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
O Jos, jij was het zeker weer.
Met Maarten, Sander en Jellis.
Wow ik sta op de FP, had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:12 schreef -jos- het volgende:
Dit is in die wijk van de wilhelminastraat zeker? Zullen wel jongeren geweest zijn die uit het vierkantje/cafe het centrum kwamen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het ook triest (maar ik moest toch een beetje lachen om die auto zo te zien)
Waarom zegt iedereen dat? Ik heb geen auto nodig om mijn "mannelijkheid" te bewijzen. Als je een grote auto nodig hebt om je trots te behouden, DAN ben je pas zielig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:44 schreef swarleybarney het volgende:
als je als kerel zo'n lelijk hok koopt (ik noem het bewust geen auto) dan verdien je het.
dat je openlijk ervoor durft uit te komen dat je zoiets hebt.
maar goed, trots en schaamtegevoel had je al niet toen je dat ding kocht...
Er is gewoon een diepe haat voor het type voertuig waarin je rijdt en je wist dat al toen je 'm ging kopen.....verklaar jezelf nou niet helemaal onschuldig zeg!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:44 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat? Ik heb geen auto nodig om mijn "mannelijkheid" te bewijzen. Als je een grote auto nodig hebt om je trots te behouden, DAN ben je pas zielig.
Zolang de Smart niet roze is en nog niet staat "I AM GAY" op is het geen gaymobiel.
Voor de rest kan ik ook gaan zieken op alle petjes met astra's + nep K&N + uitlaatsystemen die niet eens normaal klinken, maar een holle buis is.... ieder zijn eigen smaak. en respect voor ieder zijn smaak.
rishi
ieder zijn smaak....als je een smart koopt heb je geen smaak. punt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:44 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat? Ik heb geen auto nodig om mijn "mannelijkheid" te bewijzen. Als je een grote auto nodig hebt om je trots te behouden, DAN ben je pas zielig.
Zolang de Smart niet roze is en nog niet staat "I AM GAY" op is het geen gaymobiel.
Voor de rest kan ik ook gaan zieken op alle petjes met astra's + nep K&N + uitlaatsystemen die niet eens normaal klinken, maar een holle buis is.... ieder zijn eigen smaak. en respect voor ieder zijn smaak.
rishi
Nee idd niet dezelfde weg, grote mensen rechts, ik links.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Er is gewoon een diepe haat voor het type voertuig waarin je rijdt en je wist dat al toen je 'm ging kopen.....verklaar jezelf nou niet helemaal onschuldig zeg!
Het is ook geen gaymobiel.... het hoort gewoon niet op dezelfde weg waar ook grote mensen rijden.
En op die vraag komt dan weer geen antwoord. Waarschijnlijk rijdt 'ie op een scooter of een ander petjesvoertuigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:50 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Nee idd niet dezelfde weg, grote mensen rechts, ik links.
"Grote" mensen rijden langzaam en plakken de hele tijd links.
Wat voor auto heb jij dan?
dit zijn van die momenten waarop je wenst dat je weer banverwensingen mag doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:50 schreef swarleybarney het volgende:
[..]
ieder zijn smaak....als je een smart koopt heb je geen smaak. punt!
alleen homo's, blonde domme dellen en losers rijden in een smart.
wat ben jij?
ook verdiend dat ze die lelijke bakken keihard aanpakken, visuele vervuiling
Alle Smarts naar Friesland en vervolgens de hele boel in de Waddenzee stortenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:58 schreef 2cv het volgende:
Ik ben Citroënlijp. Maar omdat de Smart wel een apart karretje is zou ik er best eens in willen rijden. Juist omdat het ding apart is.
Dat dus. En die laatste reacties hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die andermans spullen menen te vernielen... echt![]()
![]()
HET IS FRYSLÂN ! ! !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Alle Smarts naar Friesland en vervolgens de hele boel in de Waddenzee storten![]()
Minimaal de helft van de Nederlandse bevolking bestaat uit infantiele asocialen, respect is hun onbekend. In het buitenland staat Nederland dan ook bekend als hufterland.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef rishi120 het volgende:
Ik heb aan Deejz gevraag oftie de post op de FP kan verwijderen. Dit is te openbaar en zit vol met negatieve signalen. Echt te erg voor woorden. ik dacht dat het posten van mij perikelen medeleven zou tonen, maar ik ben echt overladen met negatieve emoties. De meeste mensen die hier posten hebben echt geen gevoel voor emoties, heel erg jammer! Toon dan een beetje respect?
Hierboven is dan een perfect voorbeeld te zien van een infantiele asociaal, waarvan Nederland helaas vergeven is. Zijn woorden zijn als een walmende diarree na het eten van 10 kg bruine bonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:50 schreef swarleybarney het volgende:
[..]
ieder zijn smaak....als je een smart koopt heb je geen smaak. punt!
alleen homo's, blonde domme dellen en losers rijden in een smart.
wat ben jij?
ook verdiend dat ze die lelijke bakken keihard aanpakken, visuele vervuiling
Je weet niet half hoe hard je nu aan het falen bentquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:58 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En op die vraag komt dan weer geen antwoord. Waarschijnlijk rijdt 'ie op een scooter of een ander petjesvoertuig
Dude trek het je niet aan, het zijn allemaal dwazen. Emotie en medeleven zul je niet vinden op fok.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef rishi120 het volgende:
Ik heb aan Deejz gevraag oftie de post op de FP kan verwijderen. Dit is te openbaar en zit vol met negatieve signalen. Echt te erg voor woorden. ik dacht dat het posten van mij perikelen medeleven zou tonen, maar ik ben echt overladen met negatieve emoties. De meeste mensen die hier posten hebben echt geen gevoel voor emoties, heel erg jammer! Toon dan een beetje respect?
ik vind dit ook eigenlijk een mooi moment om mijn account op te heffen. Ik kan me alleen maar bozer maken door de gemiddelde post hier. Ben al aan het posten sinds 2002. Tis mooi geweest. Ik voel mij niet thuis tussen negatieve energie. Ik wil rust en positiviteit! Ben moe van alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:25 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Dude trek het je niet aan, het zijn allemaal dwazen. Emotie en medeleven zul je niet vinden op fok.
Juist, steek je energie dan maar in iets positiefs en fuck die onvolgroeide pisnichten die geen verstand hebben van het leven. Succes met je Smart en ik hoop dat de daders belaagd worden door een zwerm Dazen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:29 schreef rishi120 het volgende:
[..]
ik vind dit ook eigenlijk een mooi moment om mijn account op te heffen. Ik kan me alleen maar bozer maken door de gemiddelde post hier. Ben al aan het posten sinds 2002. Tis mooi geweest.
Iedereen die positief was bedankt voor de goede reacties en steun!
rishi
quote:Okee, ik ben het zat, ik wil van mijn registratie af
Als je om wat voor reden dan ook geen gebruik meer wil maken van je profiel, en dat wil onderstrepen door je account uit te schakelen, hoef je alleen maar het volgende te doen:
Wijzig je maildres in iets dat niet bestaat. Replique zal daar een nieuw gegenereerd password naar mailen, zodat je oude password niet meer werkt. Log vervolgens uit en je kunt niets meer met je account.
Wil je om bepaalde redenen écht helemaal van je account af, in de zin dat je het verwijderd wil zien, dan moeten we je teleurstellen. Aan het verwijderen van profielen wordt niet gedaan, net zo min als het deleten van alle posts van een user.
Oh ja, het is natuurlijk gewoon een snorfietsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe hard je nu aan het falen bent
Ga jij nou maar eerst leren ABN te spreken kutfries.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Oh ja, het is natuurlijk gewoon een snorfietsHeb je je brommercertificaat eigenlijk wel kereltje?
Dude jij komt uit 1991, ga gewoon stil ergens zitten met je DS. Bitch.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je serieus genomen wordt als je zo bij je klanten aan komt rijden.
Koop dan een degelijke wagen. Een beetje meer vaste lasten kan je toch wel betalen? Of ben je zo pauper dat je nog net kan leven door de lage kosten van die Smart? Hehhehe... Ben benieuwd wat de klantjes nu van je gaan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
ABN bestaat niet meer. Het is AN. Dit om te voorkomen dat mensen die niet AN spreken zich beledigd voelen omdat ze niet beschaafd zouden zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst leren ABN te spreken kutfries.
Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:58 schreef 2cv het volgende:
Ik ben Citroënlijp. Maar omdat de Smart wel een apart karretje is zou ik er best eens in willen rijden. Juist omdat het ding apart is.
De mini is nou juist precies de auto waar die kneusjes die jij beschrijft in rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....![]()
Er rijden gewoon alleen maar mongolen in smarts. Die mannen zijn altijd van die wannebee hippe figuren met zo'n ''stijlvolle'' bril op en zitten dan als ''roadwarrior'' achter het stuur van kijk mij eens. GTFO met je lelijke kut bak. Als je dan perse een kleine handige auto wil koop een oude fiat500 of een mini. Die zijn tenminste echt klein en dat zijn tenminste ook leuke auto'tjes.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:55 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
De mini is nou juist precies de auto waar die kneusjes die jij beschrijft in rijdendroeftoeter.
Ik heb een Trans-am btw, dus ik own sowieso iedereen.
Kwestie van smaak lijkt me. Trouwens, als je met die Fiat 500 of Mini met 5 km/u een paaltje raakt kan de brandweer meteen komen opdagen om je uit dat stuk oud ijzer te knippen. Ik vind een Fiat Multipla een oerlelijk gedrocht, maar moeten die dan ook maar allemaal in de shredder?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....![]()
Er rijden gewoon alleen maar mongolen in smarts. Die mannen zijn altijd van die wannebee hippe figuren met zo'n ''stijlvolle'' bril op en zitten dan als ''roadwarrior'' achter het stuur van kijk mij eens. GTFO met je lelijke kut bak. Als je dan perse een kleine handige auto wil koop een oude fiat500 of een mini. Die zijn tenminste echt klein en dat zijn tenminste ook leuke auto'tjes.
Uit welk jaar kom jij danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Dude jij komt uit 1991, ga gewoon stil ergens zitten met je DS. Bitch.
Eh.. JA! ??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:04 schreef Demarest het volgende:
[..]
Kwestie van smaak lijkt me. Trouwens, als je met die Fiat 500 of Mini met 5 km/u een paaltje raakt kan de brandweer meteen komen opdagen om je uit dat stuk oud ijzer te knippen. Ik vind een Fiat Multipla een oerlelijk gedrocht, maar moeten die dan ook maar allemaal in de shredder?
Kanker mongool, ga eensch schaamhaar kweken voordat je anderen afzeikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Uit welk jaar kom jij dan
Verdiende loon, kutsmarts![]()
Ik was het
de vooroordelen over smartbestuurders kloppen dus wel degelijk, wat een janknicht ben jij zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef rishi120 het volgende:
Aangezien jij nog met kankermongool scheldt moeten jouw balletjes nog inzakken, petjesdragende mooiboyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:30 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Kanker mongool, ga eensch schaamhaar kweken voordat je anderen afzeikt.
een pt cruiser, das ook nog wansmaakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:35 schreef Hanoying het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]
Chrysler PT Cruiser 2.4I 16V Limited Cabrio Automaat
Kilometerstand: 130.000 km
Carrosserie: Cabriolet (2 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: jun 2004
Vraagprijs: 8900 euro
Ok, hij rijdt 1 op 10. Maar hij is niet duur en ik garandeer je dat ze hem niet omgooien.Met een beetje geluk vang je 5000 voor je vrij nieuwe smart (na reparaties) en kan je de Chrysler afdingen naar 8000. Voor 3000 euro upgrade je jezelf dan van smart-rijder naar ultieme held.
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D15%26fs%3D1
Je moet overigens wel ophouden met reageren als een drama-queen. Dit is FOK! en na 7 jaar reageren zou je toch hebben kunnen zien (drie werkwoorden op rij) aankomen wat voor reacties dit topic zou opleveren. Het is echt flink balen wat er gebeurd is hoor maar shit happens en de users hier kunnen er ook niets aan doen.
Als je de smart houdt dan zou ik overigens wel iets veranderen in de wijze waarop je parkeert anders gebeurd het vast weer. Ik denk dat de verantwoordelijke boertjes dit topic en het frontpage bericht uiteindelijk wel vinden en het zeer grappig zullen vinden. Grappig genoeg om het nog een keer te doen als ze kans krijgen.
Anyway, mijn tip:
Koop de Chrysler of soortgelijk!![]()
Niks monsterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:38 schreef jordeeeh het volgende:
Ultieme held?
Wtf is dat voor monster dan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:35 schreef Hanoying het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]
Chrysler PT Cruiser 2.4I 16V Limited Cabrio Automaat
Kilometerstand: 130.000 km
Carrosserie: Cabriolet (2 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: jun 2004
Vraagprijs: 8900 euro
Ok, hij rijdt 1 op 10. Maar hij is niet duur en ik garandeer je dat ze hem niet omgooien.Met een beetje geluk vang je 5000 voor je vrij nieuwe smart (na reparaties) en kan je de Chrysler afdingen naar 8000. Voor 3000 euro upgrade je jezelf dan van smart-rijder naar ultieme held.
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D15%26fs%3D1
Je moet overigens wel ophouden met reageren als een drama-queen. Dit is FOK! en na 7 jaar reageren zou je toch hebben kunnen zien (drie werkwoorden op rij) aankomen wat voor reacties dit topic zou opleveren. Het is echt flink balen wat er gebeurd is hoor maar shit happens en de users hier kunnen er ook niets aan doen.
Als je de smart houdt dan zou ik overigens wel iets veranderen in de wijze waarop je parkeert anders gebeurd het vast weer. Ik denk dat de verantwoordelijke boertjes dit topic en het frontpage bericht uiteindelijk wel vinden en het zeer grappig zullen vinden. Grappig genoeg om het nog een keer te doen als ze kans krijgen.
Anyway, mijn tip:
Koop de Chrysler of soortgelijk!![]()
Ik vind ze mooi, zeker voor die prijs, en ik heb genoeg tractors zien keren om te weten dat het mogelijk isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb in Amerika een paar keer in die kutdingen gereden, wat een ontiegelijke bagger is dat zeg. Oerlelijk van buiten, Playmobil-uitstraling van binnen en bovendien de draaicirkel van een tractor.
Britse en Amerikaanse meuk, technisch gezien zwaar inferieur aan Moffen en Jappen. Maargoed, je wordt er wel in gezien ja, als je weer eens langs de kant van de weg staatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 04:06 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi, zeker voor die prijs, en ik heb genoeg tractors zien keren om te weten dat het mogelijk is
Maar goed, als je een grijzen-muizen auto wil dan kan je ook gewoon voor een rover 75 of iets dergelijks gaan, ook niet duur meer. Dan ben je misschien niet de ultieme held maar toch zeker een beetje een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |