Zijwieltjes aan beide kanten maken, dan wordt het al een stuk moeilijker, waait hij ook nooit omquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef 2cv het volgende:
Teven dat omkiepen doe je niet zoveel. Dan moet je er OF beton in gieten zodat het ding te zwaar wordt om om te kiepen OF je moet het ding aan het wegdek vast zetten.
Ja! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef Waldkorn het volgende:
Ik zou er een bord bij zetten: "Bedankt klootzak. Dit gaat me xxxx,- euro kosten!"
HUH? Que?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef Divel het volgende:
Ik hoor net op Rijnmond dat de daders van de "SMART-crime" zijn opgepakt.
Wat voor auto heb jij? Gooi ik hem ook ff om, onder het mom dat het troep isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Moet je maar geen Smart kopen
Normaal vind ik dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven maar mensen die een smart, prius of dat soort troep kopen vragen er gewoon om
Dat doen ze dus niet, had hij hier ergens gepost, vandalisme keren ze niet uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:11 schreef cvboer het volgende:
@ TS, terechte klacht, ze hebben maar van je auto af te blijven, hopen dat de verzekering alles netjes vergoed.
Dus mensen die in een smart of aygo of iets vergelijksbaar rijden moeten het normaal vinden dat hun auto omgekiept wordt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Moet je maar geen Smart kopen
Normaal vind ik dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven maar mensen die een smart, prius of dat soort troep kopen vragen er gewoon om
Edit, ik lees het nu ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet, had hij hier ergens gepost, vandalisme keren ze niet uit.
Wil je dan zsm je rijbewijs inleveren? Je bent duidelijk ongeschikt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef pumpkineater het volgende:
Hahaha, best grappig gezicht, heb ook een hekel aan Smarts, kan het ook echt niet hebben als er één voor me rijd! Al moet ik over het verdrijvingsvlak ik ZAL er voorbij gaan! Conclusie, Smarts leveren gevaarlijke situaties op! Neemt trouwens niet weg dat ze van je spullen (hoe triest die ook zijn) moeten afblijven!
Hmmm... is de volgende grap nog niet gemaakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:20 schreef Manono het volgende:
ja dat is de nieuwe trend voor dombo's die voeger gepest zijn en toen niet sterk genoeg waren om iets terug te doen, zo voelen ze dat ze toch iets voorstellen
maar goed een smart op zijn kant, dat lukt zelfs een vrouw in haar eendje
oke dan, poging 2.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef alsem het volgende:
-edit-
[ Bericht 95% gewijzigd door Adelante op 19-08-2009 13:30 (note+1, nog een en je ligt er af) ]
Infantiel figuurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:20 schreef alsem het volgende:
[..]
oke dan, poging 2.
Gecondoleerd TS, ik leef met je mee. Ik bedoel, er vinden elke dag vernielingen plaats, maar een SMART vernielen is gewoonweg godslastering, deze auto's verdienen alle respect van de wereld!
Iemand die in een smart rijdt laat zien dat hij geeft om anderen door met een mooie auto het straatbeeld te versieren en vanwege de grote en het gewicht ook nogeens een extra duitje in het belastingpotje doet waar we allemaal van profiteren.
Als er iemand een grapje over maakt vindt ik dat niet kunnen, dit zijn gewoon gevoelige onderwerpen, ik bedoel, zomaar een zijspiegel van iemands smart die beschadigd is en ook nog het raampje eruit.. poeh poeh, ik ben koninginnedag al bijna vergeten! Ik hoop dat de forumengeltjes grappemakers hard afstraffen!!
Aygo's zijn leukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dus mensen die in een smart of aygo of iets vergelijksbaar rijden moeten het normaal vinden dat hun auto omgekiept wordt?
Ben benieuwd in wat voor roestbak jij je voortbeweegt, prutser
Eh, downgraden? Weet je zeker dat je niet wilt upgraden naar volledig casco? Daarmee wordt vandalisme doorgaans wél vergoed. Ik zou de gok niet wagen dat die lui over een tijdje niet nog een keer terugkomen van "heej Sjonnie, kèèk nou es, hè staat weer overend! Zulle we weer? 3 - 2 - 1 ...".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef rishi120 het volgende:
Ok, net weer te horen gekregen dat ik het schoonmaken van de olie gisteravond ook zelf moet dokken.
Dus alle schade moet ik allemaal zelf betalenLEUK!
KUT WA beperkt. Waar betaal je voor dan? Ik ga gelijk mijn verzekering downgraden naar WA normaal, of upgraden naar WA plus...krijg zo een offertes binnen
wat ben jij een triest geval zeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Aygo's zijn leukDie moeten niet op hun kant. Maar alleen van die lutsers kopen smarts en priussen en verdienen het dus gewoon.
Dat zou ik destijds zelfs als een belediging ervaren hebben. Ik vraag me al jaren af waarom er geen mods zijn die dit soort debielen wegpoetsen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef willempjewever het volgende:
Echt, de reacties hier![]()
Doet me denken aan het schoolplein van de basisschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |