Gelukkig levert het rijden over een verdrijvingsvlak omdat je een bepaalde soort auto wil inhalen niet een gevaarlijke situatie opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:46 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Ehm, Smart leveren gevaarlijke situaties op?
Deze Smart nietEn volgens mij ligt het ALTIJD aan de bestuurder.
Totdat het jouw auto is, klapdeurjostiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef m0m0 het volgende:
Allereerst schande natuurlijk! Afblijven van andermans spullen!!![]()
Maar wat een humor!!![]()
![]()
Fantastisch!!
![]()
![]()
Met z'n allen midden in de nacht in een leeg verlaten straatje keihard "3-2-1" roepen en dan een mini vloeren op z'n kant.
Heerlijk!
Het is vooral leuk als je mij dan tegenkomt en ookal is het niet mijn auto zou ik alsnog een mes tussen de ribben van jou en je vriendjes planten. Ik heb vaak een machete in de auto liggen, wat een plezier zou ik hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef m0m0 het volgende:
Maar wat een humor!!Fantastisch!!
![]()
Met z'n allen midden in de nacht in een leeg verlaten straatje keihard "3-2-1" roepen en dan een mini vloeren op z'n kant.
Heerlijk!
Dader(s) zijn toch bekend? Kun je de schade dan niet verhalen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef rishi120 het volgende:
Ok, net weer te horen gekregen dat ik het schoonmaken van de olie gisteravond ook zelf moet dokken.
Dus alle schade moet ik allemaal zelf betalenLEUK!
KUT WA beperkt. Waar betaal je voor dan? Ik ga gelijk mijn verzekering downgraden naar WA normaal, of upgraden naar WA plus...krijg zo een offertes binnen
Wat een naaistreek!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:15 schreef rishi120 het volgende:
Schade:
Zijspiegel, zijruit, voorpaneel, deurpaneel, achterpaneel, krassen in body, motorolie dat nu echt overal is behalve in de motor / op tapijt / stoelen, etc... ben benieuwd wat ik morgenochtend zie.
Misschien zijn het allemaal milieuactivisten die sosieso een hekel hebben aan auto's?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Pfff ik wist niet dat een Smart zo gehaat was bij het tokkievolk? Ik sta verbaasd van sommige reacties.
Echt, als ze zo'n eikel pakken gelijk alles verhalen op hem , hoe triest kan je zijn een auto van mensen zo te vernielen?quote:De Amsterdamse politie maakt zich ernstig zorgen over een nieuwe rage in de hoofdstad waarbij geparkeerde auto's van onder meer het merk Smart zonder enige aanleiding in de gracht worden gegooid. Het zogenoemde 'Smart smijten' vindt hoofdzakelijk in het weekeinde plaats, als veel jongeren in Amsterdam aan het stappen zijn.
Als je je er beter bij zou voelen, wat mij betreft gooien ze die Suzuki Wagon R's erachteraanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef willempjewever het volgende:
Check geenstijl.nl even, staat nu een heel bericht hierover (omgooien van smarts)
zie ook: http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Amsterdam__.html
[..]
Echt, als ze zo'n eikel pakken gelijk alles verhalen op hem , hoe triest kan je zijn een auto van mensen zo te vernielen?
En dan jouw auto ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als je je er beter bij zou voelen, wat mij betreft gooien ze die Suzuki Wagon R's erachteraan
Voor mannetjes als jij zou je een Smart en een buks kopen... Een lok-Smart wel te verstaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef m0m0 het volgende:
Maar wat een humor!!Fantastisch!!
![]()
Heerlijk!
Een kartonnen, die geen schade oplooptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Voor mannetjes als jij zou je een Smart en een buks kopen... Een lok-Smart wel te verstaan
Als het je lukt met 3 man...... goed bezigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dan jouw auto ookZielig geval...
Ach... mensen krijgen jouw stuk schroot op wielen echt wel in het water als ze willen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als het je lukt met 3 man...... goed bezig
Nope zijn laffe gasten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Divel het volgende:
[..]
Dader(s) zijn toch bekend? Kun je de schade dan niet verhalen?
Man, wat maak jij je altjid druk over in welke auto ik rijd. Je laat geen kans onbenut om het er over te hebben, beetje triest hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef 68Chevelle het volgende:
Als je je er beter bij zou voelen, wat mij betreft gooien ze die Suzuki Wagon R's erachteraan
Dat mag jij vindenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Man, wat maak jij je altjid druk over in welke auto ik rijd. Je laat geen kans onbenut om het er over te hebben, beetje triest hoor.
Dus iedereen moet in dure pooierbakken rijden? Ik vind je heel erg kortzichtig, want ik vind dat je je klacht amper ondrbouwt.quote:
Iets tot in het extreme uitvergroten en dan een reactie proberen los te wikkelen......nice tryquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dus iedereen moet in dure pooierbakken rijden? Ik vind je heel erg kortzichtig, want ik vind dat je je klacht amper ondrbouwt.
Als iedereen zo simpel is als dat jij bent, mag jij ook wel van straat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Iets tot in het extreme uitvergroten en dan een reactie proberen los te wikkelen......nice try
Je mag me erg kortzichtig vinden, om de reden die je opgeeft, maar mijn god..... hoe moeilijk moet het zijn om ergens een hekel aan te hebben, desnoods zonder opgaaf van reden.
Ik ben een autoliefhebber en ik heb een hekel aan anti-auto's zoals in de TT beschreven, en natuurlijk is het jammer dat het een privaat eigendom betreft, maar dat neem niet weg dat wat mij betreft al die dingen de straat af mogen?
Verrassende standaardreacties daar ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:15 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Nope zijn laffe gasten.
Dankzij mijn twittervrienden staat de smart in al zijn glorie op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)erpt_v.html#comments
En weet je wat?, ik vraag je niet eens om een onnozele onderbouwingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Als iedereen zo simpel is als dat jij bent, mag jij ook wel van straat.
Hoezo is de smart een anti auto?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Iets tot in het extreme uitvergroten en dan een reactie proberen los te wikkelen......nice try
Je mag me erg kortzichtig vinden, om de reden die je opgeeft, maar mijn god..... hoe moeilijk moet het zijn om ergens een hekel aan te hebben, desnoods zonder opgaaf van reden.
Ik ben een autoliefhebber en ik heb een hekel aan anti-auto's zoals in de TT beschreven, en natuurlijk is het jammer dat het een privaat eigendom betreft, maar dat neem niet weg dat wat mij betreft al die dingen de straat af mogen?
Die kant gaan we ook op door het autogebruik en niet het bezit ervan te belasten. Nadeel is dat parkeren nu vaak al lastig is, maar als iedereen opeens 3 auto's heeft wordt het nagenoeg onmogelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:57 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Hoezo is de smart een anti auto?
Het is een leuk concept van Swatch en Mercedes ART.
Ik heb 3 OldSkool Mini Coopers gehad
Matra Simca Bagheera
Civicje vtec (Heel snel verkochtwant petjes staan mij niet)
Alfa 156
Volvo 340
Fiat Punto / Cinquecento sporting
Echt vanalles... Ik ben een autoliefhebber in hart en nieren!
En toch vind ik de smart apart/leuk rijden, puur omdat zakelijk nederland over het algemeen alleen rijd is de smart ideaal, hij's klein, wendbaar, parkeren is makkelijk, als iedereen in zakelijk NL een smart zou rijden waren de file 1/2 korter
Zit de Smart niet confortabel? zet je er andere stoelen in.
Versnellingsbak slecht? kwestie van wennen.
Ik vind dat met het vervoersconcept anders moet bekijken. ik vind het niet erg om meerdere auto;s te hebben, neem gewoon een smart voor zakelijk, cabrio voor de weekend, etc...
Dit kan echt hoor! Als met het vervoersmethode in NL niet anders gaat bekijken slibben de wegen nog erger dicht in de loop der jaren. En Nederland is zo groot nog niet dat iedereen een grote bak moet hebben om 100-den kilometer af te leggen.
Anyway, dit is mijn visie op het autorijden...
rishi
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:15 schreef Slurf het volgende:
Komt die overdag foto nou nog een keer?
Pfff, en dan heb je aan de binnenkant ook nog eens olie in je bekleding zitten? Dan zou ie inderdaad wel eens total loss kunnen zijn...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef rishi120 het volgende:
Schade valt op de foto;s wel mee, maar in het echt ziet het er een stuk minder uit.
Ben er wel ziek van. De olie kwam uit de carter ontluchting, deze en de luchtfilterhuis moeten gereinigd worden.
Ik ben wel aan het twijfelen of de wielen nog goed staan.
Wel een sterk autootje
Niets total loss!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:38 schreef Slurf het volgende:
[..]
Pfff, en dan heb je aan de binnenkant ook nog eens olie in je bekleding zitten? Dan zou ie inderdaad wel eens total loss kunnen zijn...
Touw tussen het Eendje en de Smart en trekken maar zeker ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:20 schreef Manono het volgende:
ja dat is de nieuwe trend voor dombo's die voeger gepest zijn en toen niet sterk genoeg waren om iets terug te doen, zo voelen ze dat ze toch iets voorstellen
maar goed een smart op zijn kant, dat lukt zelfs een vrouw in haar eendje
Eend kantelt wel, maar veert net zo hard weer terugquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, een eend is ook redelijk laag he. Dan duw je tegen de onderkant aan, waardoor hij denk k niet gaat kantelen.
Het is een logische reactie als iemand aan je auto zit, auto's kosten nou eenmaal veel geld en dus ben je er zuinig op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik zal er geen minuut minder van slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |