quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Honda boppers vinden het maar gek als iets niet start.Gekke mensen, die VW-rijders.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee ... in dit topic is het juist omgekeerd. Op irritante wijze doorzetten heeft verreweg de voorkeur als je daarmee je ongefundeerde punten kunt "versterken"
Wel schelden erbij, waar nodig, losert.Bashtopic... ga los. Kun je eindelijk je voertuig verdedigen ... is normaliter zinloos.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
haha ik zie je al rijden in je volvo met een sticker achterop.. sex? nee ik golf!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:50 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik wist niet dat homofielen tegenwoordig ook in staat waren om hun rijbewijs te mogen halen?
Jij hoeft waarschijnlijk ook alleen je achterklep open te zetten zodat je vanzelf vooruit stuitert?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:42 schreef Rauw. het volgende:
Tevens ik heb gehoord dat Opel met een nieuw soundsystem komt voor hun auto's.
Zodat je hem onderweg niet zo hoort roesten.
Valt mee, ben dol op een goed stukje muziek... Niet dat gekraak waar veel van m'n leeftijds/scenegenoten naar luisteren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij hoeft waarschijnlijk ook alleen je achterklep open te zetten zodat je vanzelf vooruit stuitert?
Dat is nog slechter dan peugot zelfs.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En zo blijkt maar weer: alles is kut, behalve communistische zut.
Lang leve Russische en Chinese auto's!
Ah, vandaar dat Lada vaak "Russische Tank" genoemd word. Als ik met 10 km/h tegen zo'n plastic jap aanrijd is de inzittende daarvan ten dode opgeschreven jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is nog slechter dan peugot zelfs.
Als je daar een ongeluk mee krijgt, ben je vanaf 10 km/h al ten dode opgeschreven.
Alsof een Russische tank veilig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Lada vaak "Russische Tank" genoemd word. Als ik met 10 km/h tegen zo'n plastic jap aanrijd is de inzittende daarvan ten dode opgeschreven ja
Als je de 10 km/h haalt, ja... weinig kans dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Lada vaak "Russische Tank" genoemd word. Als ik met 10 km/h tegen zo'n plastic jap aanrijd is de inzittende daarvan ten dode opgeschreven ja
Ik denk laat ik TS nou niet ook aanvallen op zijn slechte beheersing van de Nederlandse taal aangezien ie het met zijn autokeuze al moeilijk genoeg heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar zij jij de . dan staan? He, he, he... Rotzak.
Opgave volgens het boekje bij min auto, max 160 km/h... Volgens GPS op de autobahn 184... en dat was volbeladen, en nog niet voluit....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je de 10 km/h haalt, ja... weinig kans dus.
65 jaar geleden kon je beter in een Russische tank zitten dan in een Duitse....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alsof een Russische tank veilig is.
"min auto". Dat zeg je helemaal goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opgave volgens het boekje bij min auto, max 160 km/h... Volgens GPS op de autobahn 184... en dat was volbeladen, en nog niet voluit....
Franse auto's hebben ook allemaal een radio die harder kan dan de auto. Dat weet iedereen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:42 schreef Rauw. het volgende:
Tevens ik heb gehoord dat Opel met een nieuw soundsystem komt voor hun auto's.
Zodat je hem onderweg niet zo hoort roesten.
Toch knap. Sommige franse auto's halen ook de 92 km/h. Nooit geweten dat die radio's daar in zaten boven de 100 km/h konden halen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef zentuin het volgende:
[..]
Franse auto's hebben ook allemaal een radio die harder kan dan de auto. Dat weet iedereen...
Geen oude lada's uit de sloot halen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
65 jaar geleden kon je beter in een Russische tank zitten dan in een Duitse....
Opgave boekje 160quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opgave volgens het boekje bij min auto, max 160 km/h... Volgens GPS op de autobahn 184... en dat was volbeladen, en nog niet voluit....
Niet vergeten dat dit bij windkracht 11 en wind mee was...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Opgave boekje 160
Echte km/h 130
Alexxxxx km/h (volbeladen, harde banden, berg-af) 184 ... want jij bent wel zo dat je dat natuurlijk een keer gedaan hebt zodat je van je Lada kon zeggen dattie 184 kan.
Die radio's kunnen zelfs 285km/u halen, als ik 'm meeneemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch knap. Sommige franse auto's halen ook de 92 km/h. Nooit geweten dat die radio's daar in zaten boven de 100 km/h konden halen...
De enige lada die 184 haalt, staat op een trailer achter een BMW.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit bij windkracht 11 en wind mee was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |