abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 01:33:55 #201
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_72029019
Pffff
quote:
Okee, ik ben het zat, ik wil van mijn registratie af
Als je om wat voor reden dan ook geen gebruik meer wil maken van je profiel, en dat wil onderstrepen door je account uit te schakelen, hoef je alleen maar het volgende te doen:

Wijzig je maildres in iets dat niet bestaat. Replique zal daar een nieuw gegenereerd password naar mailen, zodat je oude password niet meer werkt. Log vervolgens uit en je kunt niets meer met je account.

Wil je om bepaalde redenen écht helemaal van je account af, in de zin dat je het verwijderd wil zien, dan moeten we je teleurstellen. Aan het verwijderen van profielen wordt niet gedaan, net zo min als het deleten van alle posts van een user.
Signature
  donderdag 20 augustus 2009 @ 01:36:31 #202
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_72029052
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:22 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Je weet niet half hoe hard je nu aan het falen bent
Oh ja, het is natuurlijk gewoon een snorfiets Heb je je brommercertificaat eigenlijk wel kereltje?
pi_72029061
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:13 schreef 2cv het volgende:

[..]

HET IS FRYSLÂN ! ! !
Ga jij nou maar eerst leren ABN te spreken kutfries.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_72029066
Ik kan me niet voorstellen dat je serieus genomen wordt als je zo bij je klanten aan komt rijden.

Koop dan een degelijke wagen. Een beetje meer vaste lasten kan je toch wel betalen? Of ben je zo pauper dat je nog net kan leven door de lage kosten van die Smart? Hehhehe... Ben benieuwd wat de klantjes nu van je gaan vinden
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72029097
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:36 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Oh ja, het is natuurlijk gewoon een snorfiets Heb je je brommercertificaat eigenlijk wel kereltje?

Ik laat je even doorrazen tot je het doorkrijgt hoor.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72029118
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je serieus genomen wordt als je zo bij je klanten aan komt rijden.

Koop dan een degelijke wagen. Een beetje meer vaste lasten kan je toch wel betalen? Of ben je zo pauper dat je nog net kan leven door de lage kosten van die Smart? Hehhehe... Ben benieuwd wat de klantjes nu van je gaan vinden
Dude jij komt uit 1991, ga gewoon stil ergens zitten met je DS. Bitch.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
pi_72029120
Ik zag die smart en ik dacht... die gaat om. Sorry Rishi!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free people own guns! Slaves do not!
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 01:42:46 #208
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72029126
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Ga jij nou maar eerst leren ABN te spreken kutfries.
ABN bestaat niet meer. Het is AN. Dit om te voorkomen dat mensen die niet AN spreken zich beledigd voelen omdat ze niet beschaafd zouden zijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72029243
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:58 schreef 2cv het volgende:
Ik ben Citroënlijp. Maar omdat de Smart wel een apart karretje is zou ik er best eens in willen rijden. Juist omdat het ding apart is.
Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....

Er rijden gewoon alleen maar mongolen in smarts. Die mannen zijn altijd van die wannebee hippe figuren met zo'n ''stijlvolle'' bril op en zitten dan als ''roadwarrior'' achter het stuur van kijk mij eens. GTFO met je lelijke kut bak. Als je dan perse een kleine handige auto wil koop een oude fiat500 of een mini. Die zijn tenminste echt klein en dat zijn tenminste ook leuke auto'tjes.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_72029275
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....

Er rijden gewoon alleen maar mongolen in smarts. Die mannen zijn altijd van die wannebee hippe figuren met zo'n ''stijlvolle'' bril op en zitten dan als ''roadwarrior'' achter het stuur van kijk mij eens. GTFO met je lelijke kut bak. Als je dan perse een kleine handige auto wil koop een oude fiat500 of een mini. Die zijn tenminste echt klein en dat zijn tenminste ook leuke auto'tjes.
De mini is nou juist precies de auto waar die kneusjes die jij beschrijft in rijden droeftoeter.
Ik heb een Trans-am btw, dus ik own sowieso iedereen.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
pi_72029297
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:55 schreef Creepy_Bastard het volgende:

[..]

De mini is nou juist precies de auto waar die kneusjes die jij beschrijft in rijden droeftoeter.
Ik heb een Trans-am btw, dus ik own sowieso iedereen.

Ik heb een nieuw plekje voor je

D vs US vs JP, het ultieme afzeiktopic (deel 4)

tot zo!
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 02:04:59 #212
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_72029362
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Kwestie van smaak lijkt me. Trouwens, als je met die Fiat 500 of Mini met 5 km/u een paaltje raakt kan de brandweer meteen komen opdagen om je uit dat stuk oud ijzer te knippen. Ik vind een Fiat Multipla een oerlelijk gedrocht, maar moeten die dan ook maar allemaal in de shredder?
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_72029443
ik sta je wel bij !

stelletje paupers die dit grappig vinden
--- ҉ ---
pi_72029504
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef Creepy_Bastard het volgende:

[..]

Dude jij komt uit 1991, ga gewoon stil ergens zitten met je DS. Bitch.
Uit welk jaar kom jij dan
Verdiende loon, kutsmarts

Ik was het
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72029514
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 02:04 schreef Demarest het volgende:

[..]

Kwestie van smaak lijkt me. Trouwens, als je met die Fiat 500 of Mini met 5 km/u een paaltje raakt kan de brandweer meteen komen opdagen om je uit dat stuk oud ijzer te knippen. Ik vind een Fiat Multipla een oerlelijk gedrocht, maar moeten die dan ook maar allemaal in de shredder?
Eh.. JA! ?? Waarom vraag je zoiets vanzelfsprekends
[/quote]
pi_72029523
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 02:27 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Uit welk jaar kom jij dan
Verdiende loon, kutsmarts

Ik was het
Kanker mongool, ga eensch schaamhaar kweken voordat je anderen afzeikt.
Nee ik ben geen 14
pi_72029733
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef rishi120 het volgende:
Ik heb aan Deejz gevraag oftie de post op de FP kan verwijderen. Dit is te openbaar en zit vol met negatieve signalen. Echt te erg voor woorden. ik dacht dat het posten van mij perikelen medeleven zou tonen, maar ik ben echt overladen met negatieve emoties. De meeste mensen die hier posten hebben echt geen gevoel voor emoties, heel erg jammer! Toon dan een beetje respect?
de vooroordelen over smartbestuurders kloppen dus wel degelijk, wat een janknicht ben jij zeg

elke andere auto zou je op sympathie kunnen rekenen maar met je smart lukt je dat niet.

een smart heeft een nog slechtere naam dan een caravan in top gear.

sorry maar smart tippen is een goede ontwikkeling, weg met die dingen, de vernichtering van de samenleving in haar puurste vorm.
pi_72029737
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 02:30 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Kanker mongool, ga eensch schaamhaar kweken voordat je anderen afzeikt.
Aangezien jij nog met kankermongool scheldt moeten jouw balletjes nog inzakken, petjesdragende mooiboy
[/quote]
  donderdag 20 augustus 2009 @ 03:35:13 #219
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_72029742
Tip:

Chrysler PT Cruiser 2.4I 16V Limited Cabrio Automaat
Kilometerstand: 130.000 km
Carrosserie: Cabriolet (2 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: jun 2004
Vraagprijs: 8900 euro

Ok, hij rijdt 1 op 10. Maar hij is niet duur en ik garandeer je dat ze hem niet omgooien. Met een beetje geluk vang je 5000 voor je vrij nieuwe smart (na reparaties) en kan je de Chrysler afdingen naar 8000. Voor 3000 euro upgrade je jezelf dan van smart-rijder naar ultieme held.

http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D15%26fs%3D1

Je moet overigens wel ophouden met reageren als een drama-queen. Dit is FOK! en na 7 jaar reageren zou je toch hebben kunnen zien (drie werkwoorden op rij ) aankomen wat voor reacties dit topic zou opleveren. Het is echt flink balen wat er gebeurd is hoor maar shit happens en de users hier kunnen er ook niets aan doen.

Als je de smart houdt dan zou ik overigens wel iets veranderen in de wijze waarop je parkeert anders gebeurd het vast weer. Ik denk dat de verantwoordelijke boertjes dit topic en het frontpage bericht uiteindelijk wel vinden en het zeer grappig zullen vinden. Grappig genoeg om het nog een keer te doen als ze kans krijgen.

Anyway, mijn tip:
Koop de Chrysler of soortgelijk!
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_72029748
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 03:35 schreef Hanoying het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]

Ok, hij rijdt 1 op 10. Maar hij is niet duur en ik garandeer je dat ze hem niet omgooien. Met een beetje geluk vang je 5000 voor je vrij nieuwe smart (na reparaties) en kan je de Chrysler afdingen naar 8000. Voor 3000 euro upgrade je jezelf dan van smart-rijder naar ultieme held.

Je moet overigens wel ophouden met reageren als een drama-queen. Dit is FOK! en na 7 jaar reageren zou je toch hebben kunnen zien (drie werkwoorden op rij ) aankomen wat voor reacties dit topic zou opleveren. Het is echt flink balen wat er gebeurd is hoor maar shit happens en de users hier kunnen er ook niets aan doen.

Als je de smart houdt dan zou ik overigens wel iets veranderen in de wijze waarop je parkeert anders gebeurd het vast weer. Ik denk dat de verantwoordelijke boertjes dit topic en het frontpage bericht uiteindelijk wel vinden en het zeer grappig zullen vinden. Grappig genoeg om het nog een keer te doen als ze kans krijgen.

Anyway, mijn tip:
een pt cruiser, das ook nog wansmaak

die gast moet gewoon met het openbaar vervoer gaan, lekker met zijn vouwfietsje
pi_72029749
Ultieme held?

Wtf is dat voor monster dan
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 03:40:23 #222
194833 Hanoying
pi_72029753
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 03:38 schreef jordeeeh het volgende:
Ultieme held?

Wtf is dat voor monster dan
Niks monster

Ultieme held zeg ik je
pi_72029781
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 03:35 schreef Hanoying het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]

Anyway, mijn tip:

Ik heb in Amerika een paar keer in die kutdingen gereden, wat een ontiegelijke bagger is dat zeg. Oerlelijk van buiten, Playmobil-uitstraling van binnen en bovendien de draaicirkel van een tractor.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 04:06:40 #224
194833 Hanoying
pi_72029793
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 03:54 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik heb in Amerika een paar keer in die kutdingen gereden, wat een ontiegelijke bagger is dat zeg. Oerlelijk van buiten, Playmobil-uitstraling van binnen en bovendien de draaicirkel van een tractor.
Ik vind ze mooi, zeker voor die prijs, en ik heb genoeg tractors zien keren om te weten dat het mogelijk is

Maar goed, als je een grijzen-muizen auto wil dan kan je ook gewoon voor een rover 75 of iets dergelijks gaan, ook niet duur meer. Dan ben je misschien niet de ultieme held maar toch zeker een beetje een held
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:00:22 #225
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_72030304
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 04:06 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik vind ze mooi, zeker voor die prijs, en ik heb genoeg tractors zien keren om te weten dat het mogelijk is

Maar goed, als je een grijzen-muizen auto wil dan kan je ook gewoon voor een rover 75 of iets dergelijks gaan, ook niet duur meer. Dan ben je misschien niet de ultieme held maar toch zeker een beetje een held
Britse en Amerikaanse meuk, technisch gezien zwaar inferieur aan Moffen en Jappen. Maargoed, je wordt er wel in gezien ja, als je weer eens langs de kant van de weg staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')