quote:Okee, ik ben het zat, ik wil van mijn registratie af
Als je om wat voor reden dan ook geen gebruik meer wil maken van je profiel, en dat wil onderstrepen door je account uit te schakelen, hoef je alleen maar het volgende te doen:
Wijzig je maildres in iets dat niet bestaat. Replique zal daar een nieuw gegenereerd password naar mailen, zodat je oude password niet meer werkt. Log vervolgens uit en je kunt niets meer met je account.
Wil je om bepaalde redenen écht helemaal van je account af, in de zin dat je het verwijderd wil zien, dan moeten we je teleurstellen. Aan het verwijderen van profielen wordt niet gedaan, net zo min als het deleten van alle posts van een user.
Oh ja, het is natuurlijk gewoon een snorfietsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe hard je nu aan het falen bent
Ga jij nou maar eerst leren ABN te spreken kutfries.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Oh ja, het is natuurlijk gewoon een snorfietsHeb je je brommercertificaat eigenlijk wel kereltje?
Dude jij komt uit 1991, ga gewoon stil ergens zitten met je DS. Bitch.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je serieus genomen wordt als je zo bij je klanten aan komt rijden.
Koop dan een degelijke wagen. Een beetje meer vaste lasten kan je toch wel betalen? Of ben je zo pauper dat je nog net kan leven door de lage kosten van die Smart? Hehhehe... Ben benieuwd wat de klantjes nu van je gaan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
ABN bestaat niet meer. Het is AN. Dit om te voorkomen dat mensen die niet AN spreken zich beledigd voelen omdat ze niet beschaafd zouden zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst leren ABN te spreken kutfries.
Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:58 schreef 2cv het volgende:
Ik ben Citroënlijp. Maar omdat de Smart wel een apart karretje is zou ik er best eens in willen rijden. Juist omdat het ding apart is.
De mini is nou juist precies de auto waar die kneusjes die jij beschrijft in rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....![]()
Er rijden gewoon alleen maar mongolen in smarts. Die mannen zijn altijd van die wannebee hippe figuren met zo'n ''stijlvolle'' bril op en zitten dan als ''roadwarrior'' achter het stuur van kijk mij eens. GTFO met je lelijke kut bak. Als je dan perse een kleine handige auto wil koop een oude fiat500 of een mini. Die zijn tenminste echt klein en dat zijn tenminste ook leuke auto'tjes.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:55 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
De mini is nou juist precies de auto waar die kneusjes die jij beschrijft in rijdendroeftoeter.
Ik heb een Trans-am btw, dus ik own sowieso iedereen.
Kwestie van smaak lijkt me. Trouwens, als je met die Fiat 500 of Mini met 5 km/u een paaltje raakt kan de brandweer meteen komen opdagen om je uit dat stuk oud ijzer te knippen. Ik vind een Fiat Multipla een oerlelijk gedrocht, maar moeten die dan ook maar allemaal in de shredder?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je wel graag een keer cholera aan je penis zou willen hebben juist omdat het zo apart is....![]()
Er rijden gewoon alleen maar mongolen in smarts. Die mannen zijn altijd van die wannebee hippe figuren met zo'n ''stijlvolle'' bril op en zitten dan als ''roadwarrior'' achter het stuur van kijk mij eens. GTFO met je lelijke kut bak. Als je dan perse een kleine handige auto wil koop een oude fiat500 of een mini. Die zijn tenminste echt klein en dat zijn tenminste ook leuke auto'tjes.
Uit welk jaar kom jij danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Dude jij komt uit 1991, ga gewoon stil ergens zitten met je DS. Bitch.
Eh.. JA! ??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:04 schreef Demarest het volgende:
[..]
Kwestie van smaak lijkt me. Trouwens, als je met die Fiat 500 of Mini met 5 km/u een paaltje raakt kan de brandweer meteen komen opdagen om je uit dat stuk oud ijzer te knippen. Ik vind een Fiat Multipla een oerlelijk gedrocht, maar moeten die dan ook maar allemaal in de shredder?
Kanker mongool, ga eensch schaamhaar kweken voordat je anderen afzeikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Uit welk jaar kom jij dan
Verdiende loon, kutsmarts![]()
Ik was het
de vooroordelen over smartbestuurders kloppen dus wel degelijk, wat een janknicht ben jij zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef rishi120 het volgende:
Ik heb aan Deejz gevraag oftie de post op de FP kan verwijderen. Dit is te openbaar en zit vol met negatieve signalen. Echt te erg voor woorden. ik dacht dat het posten van mij perikelen medeleven zou tonen, maar ik ben echt overladen met negatieve emoties. De meeste mensen die hier posten hebben echt geen gevoel voor emoties, heel erg jammer! Toon dan een beetje respect?
Aangezien jij nog met kankermongool scheldt moeten jouw balletjes nog inzakken, petjesdragende mooiboyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:30 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Kanker mongool, ga eensch schaamhaar kweken voordat je anderen afzeikt.
een pt cruiser, das ook nog wansmaakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:35 schreef Hanoying het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]
Chrysler PT Cruiser 2.4I 16V Limited Cabrio Automaat
Kilometerstand: 130.000 km
Carrosserie: Cabriolet (2 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: jun 2004
Vraagprijs: 8900 euro
Ok, hij rijdt 1 op 10. Maar hij is niet duur en ik garandeer je dat ze hem niet omgooien.Met een beetje geluk vang je 5000 voor je vrij nieuwe smart (na reparaties) en kan je de Chrysler afdingen naar 8000. Voor 3000 euro upgrade je jezelf dan van smart-rijder naar ultieme held.
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D15%26fs%3D1
Je moet overigens wel ophouden met reageren als een drama-queen. Dit is FOK! en na 7 jaar reageren zou je toch hebben kunnen zien (drie werkwoorden op rij) aankomen wat voor reacties dit topic zou opleveren. Het is echt flink balen wat er gebeurd is hoor maar shit happens en de users hier kunnen er ook niets aan doen.
Als je de smart houdt dan zou ik overigens wel iets veranderen in de wijze waarop je parkeert anders gebeurd het vast weer. Ik denk dat de verantwoordelijke boertjes dit topic en het frontpage bericht uiteindelijk wel vinden en het zeer grappig zullen vinden. Grappig genoeg om het nog een keer te doen als ze kans krijgen.
Anyway, mijn tip:
Koop de Chrysler of soortgelijk!![]()
Niks monsterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:38 schreef jordeeeh het volgende:
Ultieme held?
Wtf is dat voor monster dan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:35 schreef Hanoying het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]
Chrysler PT Cruiser 2.4I 16V Limited Cabrio Automaat
Kilometerstand: 130.000 km
Carrosserie: Cabriolet (2 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: jun 2004
Vraagprijs: 8900 euro
Ok, hij rijdt 1 op 10. Maar hij is niet duur en ik garandeer je dat ze hem niet omgooien.Met een beetje geluk vang je 5000 voor je vrij nieuwe smart (na reparaties) en kan je de Chrysler afdingen naar 8000. Voor 3000 euro upgrade je jezelf dan van smart-rijder naar ultieme held.
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D15%26fs%3D1
Je moet overigens wel ophouden met reageren als een drama-queen. Dit is FOK! en na 7 jaar reageren zou je toch hebben kunnen zien (drie werkwoorden op rij) aankomen wat voor reacties dit topic zou opleveren. Het is echt flink balen wat er gebeurd is hoor maar shit happens en de users hier kunnen er ook niets aan doen.
Als je de smart houdt dan zou ik overigens wel iets veranderen in de wijze waarop je parkeert anders gebeurd het vast weer. Ik denk dat de verantwoordelijke boertjes dit topic en het frontpage bericht uiteindelijk wel vinden en het zeer grappig zullen vinden. Grappig genoeg om het nog een keer te doen als ze kans krijgen.
Anyway, mijn tip:
Koop de Chrysler of soortgelijk!![]()
Ik vind ze mooi, zeker voor die prijs, en ik heb genoeg tractors zien keren om te weten dat het mogelijk isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb in Amerika een paar keer in die kutdingen gereden, wat een ontiegelijke bagger is dat zeg. Oerlelijk van buiten, Playmobil-uitstraling van binnen en bovendien de draaicirkel van een tractor.
Britse en Amerikaanse meuk, technisch gezien zwaar inferieur aan Moffen en Jappen. Maargoed, je wordt er wel in gezien ja, als je weer eens langs de kant van de weg staatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 04:06 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi, zeker voor die prijs, en ik heb genoeg tractors zien keren om te weten dat het mogelijk is
Maar goed, als je een grijzen-muizen auto wil dan kan je ook gewoon voor een rover 75 of iets dergelijks gaan, ook niet duur meer. Dan ben je misschien niet de ultieme held maar toch zeker een beetje een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |