Ook wel weer zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:51 schreef borisz het volgende:
Simek, maar niet drie uur voor Zomergasten.
Volgens mij is Pechtold niet echt bang om gewoon zijn mening te geven. Mede daarom dus wel een interressante en redelijk slimme gast.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Politici moet je nooit uitnodigen als ze nog actief in de politiek zitten. Die worden meestal pas interessant als ze gestopt zijn...
Ik verwacht geen spetterende uitzending in ieder geval.
Niet gekeken omdat je bang was verliefd te worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Carice van Houten was nietszeggend vreselijk mens. Omhooggevallen actrice.
Ik heb niet gekeken trouwens
Nee ik mag dat mens niet en WK atletiek vond ik belangrijker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Niet gekeken omdat je bang was verliefd te worden?
Mwah, ik vind gasten in dit programma vaak vooral interessant omdat ze een kijkje in de keuken kunnen geven... Bij Pechtold zou dat bijvoorbeeld de kabinetscrisis tijdens zijn ministerschap kunnen zijn, of de kwesties waar zijn fractie diep over verdeeld is, of de politieke spelletjes die je moet spelen om iets gedaan te krijgen in Den Haag, of de punten waar hij persoonlijk anders over denkt dan zijn partij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij is Pechtold niet echt bang om gewoon zijn mening te geven. Mede daarom dus wel een interressante en redelijk slimme gast.
Whehequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Fijn dat je dan zo'n gefundeerde mening over die uitzending kan hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Carice van Houten was nietszeggend vreselijk mens.
Ik haat mensen die een ongefundeerde mening hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijn dat je dan zo'n gefundeerde mening over die uitzending kan hebben.
Onderbouw dat eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat mensen die een ongefundeerde mening hebben
Helemal mee eens , ik wil Joris Luyendijk terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Margriet moet snel vervangen worden, ze wordt met de week erger.
Vast nog de enige persoon onder de Balkenendenorm.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef tong80 het volgende:
Waarom nemen ze iemand zonder enige TV-ervaring ?
VPRO+Opzij zegt genoegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef tong80 het volgende:
Daar wordt Tong niet blij vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe EQ-loos kan je zijn
Ze kijkt scheel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe EQ-loos kan je zijn
Zat de echte Tong er maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:44 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik verwacht niet veel van Pechtold. Die kan toch niet het achterste van zijn tong laten zien
Ja heel vreemd idd - het lijkt wel of ze zich daar zelf nog het meest bewust van is, elke secondequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel een hybridekloon van Beau van Erven Dorens en Dione de Graaff.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe EQ-loos kan je zijn
Is wel een goede filmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:28 schreef trebremmit het volgende:
De keuzefilm is Wag the Dog, lekker origineel een film over politiek.
Helemaal met je eens (bij uitzondering), ik begrijp niet wat mensen in haar zien, zo bijzonder acteert ze niet, zo bijzonder ziet ze er niet uit en veel bijzonders heeft ze ook al niet te melden. Ik zie het niet hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ze wordt de opvolgster van Monique v/d Ven genoemd, en dat klopt wel, want dat vind/vond ik ook altijd al een zwaar overschatte actrice...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal met je eens (bij uitzondering), ik begrijp niet wat mensen in haar zien, zo bijzonder acteert ze niet, zo bijzonder ziet ze er niet uit en veel bijzonders heeft ze ook al niet te melden. Ik zie het niet hoor
Iets andere mening, maar denk dat hij bij jou ook wel op 2 staat van dit jaar? Of was je ook betoverd door de scheve nitwit Carice?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het niet zo geweldig gisteren, een beetje voorspelbaar. Na elk fragment kon je min of meer de mening van Pechtold al raden, er zat weinig spanning in. Dat was met bijv. Prem wel anders.
Ik heb alleen Prem en Pechtold gekeken, de andere gasten spraken me niet zo aan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iets andere mening, maar denk dat hij bij jou ook wel op 2 staat van dit jaar? Of was je ook betoverd door de scheve nitwit Carice?
Je hebt toch gelijk gekregen. Het was geen vervelende televisie ofzo, maar na een tijdje ben ik toch maar weggezapt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:44 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik verwacht niet veel van Pechtold. Die kan toch niet het achterste van zijn tong laten zien, en zal waarschijnlijk een beetje gaan schipperen om zo min mogelijk controversiële opmerkingen te maken.
Zeer weinig over Wilders, omdat ie daar in de uitzending niets mee te winnen en alleen maar te verliezen had. Het zou Wilders en zijn aanhang alleen maar in de kaart spelen als hij daar uitgebreid over de PVV zijn beklag had gedaan. Immmers: dat is precies wat partijen zoals de D'66 de PVV terecht verwijten, commentaar leveren in de media in plaats van in de kamer. Goed dus dat Pechthold zich in hield.quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:26 schreef waxmask het volgende:
...
Na deze fragmenten kwam dan wel waar de meeste op zaten te wachten: Wilders! Zeer weinig hierover van Alex en wat hij erover zei was te summier mijns inziens. De Wilders stemmer werd verweten xenofoob te zijn, en vooral bang, meer niet.
Tsja, dat is mede de schuld van Margriet die daar overheen stapte en naar het volgende fragment ging. Glunderen vond ik wel mee val, maar is hem gegund. Anderen partijen doen niet anders bij de winsten die ze voorgehouden wordt.quote:Niks zei hij over de wel bestaande problemen, hoe D66 wel een alternatief zou zijn, alleen glunderend van de 21 prognose aan het begin van de uitzending.
Zie eerdere opmerking over Wilders. Het was zeer verstandig om daar niet te veel woorden aan vuil te maken. En hoezo 1/3de van de kiezers? De PVV heeft nog steeds maar hooguit 1/5de van de zetels in de peilingen. Daarnaast noemde Pechthold Wilders bang en xenofoob. Niet de kiezers. Als jij dat er in wil lezen, dan mag dat natuurlijk. Verder is het aan iedere patij om aan te geven met wie ze wel of niet willen samenwerken in een regering, dat heeft niets met cordon sanitair te maken.quote:En daar sloeg Alexander "Kereltje"Pechthold de spijker op de kop. Beeldvorming. Hij gaf toe zelf ook schuldig eraan te zijn. En hier liet hij precies zien hoe. Niet praten over de peilingen. De naam Wilders 2x noemen maar. Cordon Sanitaire mondeling afwijzen, maar achter de schermen de rijen gesloten houden. En 1/3 kiezers voor dom, xenofoob en bang uitmaken.
Hij liet juist niet de leraren vallen en gaf aan waardering te hebben voor de mensen die iedere dag met zo'n klas te maken hebben. Prees ook de leraar in het begin van het fragment en ik heb hem ook horen zeggen dat de frustratie van die andere leraar wel snapt. Nee, dit deel van de uitzending zag ik toch heel anders dan jij.quote:Ook het feit dat hij geen bijval , of in ieder geval begrip, kon geven aan die leraar op die Franse school , die het beu was de "multi-culti-rap-ettertjes" nog les te geven als ze alleen maar bijdehand konden doen en toch niks wilde leren.
Daar liet hij dus ook duidelijk onze leraren, die dagelijks voor dezelfde problemen staan, vallen als een baksteen. De man was xenofoob, en moest zoals een Christen dat betaamt, de andere wang toekeren.
Idemquote:...
Denk niet dat Jaap van Zweden dit gaat overtreffen, maar ik geef em een kans. Zodra hij begint te zwaaien met zijn handen, of teveel viool gejengel laat zien dan knijp ik em.
Volgens mij heeft ie duidelijk gezegd dat GP net zo beschouwd moet worden als een multinational (niet echt lovend), dat ze het bij het verkeerde eind hadden op een aantal punten wat betreft de Brent Spar (niet positief) en GP de opinie manipuleerde door misinformatie. Het enige "positieve" was dat Pechthold waardering had voor "activisten", mensen die gepassioneerd een doel nastreven, maar van een veer in de reet van "Krienpies" was toch echt geen sprake volgens mij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
Een gemaakt en nep mannetje die Pechtold. Weet het nu zeker. Wist precies wat hij moest zeggen en waar hij mee kon scoren. En dat slappe links-liberale gelul over 'kansen geven' terwijl zijn rechtse standpunten het tegenovergestelde zullen bewerkstelligen. Helemaal onpasselijk werd ik toen hij veren in de reet van 'Krienpies' ging steken.
Precies hoe ik erover dacht! Het was toch Zomergasten met Alexander Pechtold en niet met de fractievoorzitter van D66? Toch had ik niets anders van hem verwacht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:55 schreef superjojo het volgende:
Pechtold was wel interessant, maar liet zijn eigen gevoelens weinig aan bod komen en gaf wat te vaak een standpunt van D66 als antwoord. Fragmenten waren wel boeiend (leuke analyse van dat Amerikaanse debat, stukje Mr. Bean).
Ik vind niet dat je Monique v/d Ven kunt vergelijken met Carice van Houten. Die laatste KAN in ieder geval nog goed acteren! Door wie ze zwaar overschat wordt, weet ik niet. Ikzelf schat haar geloof ik redelijk op waarde!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze wordt de opvolgster van Monique v/d Ven genoemd, en dat klopt wel, want dat vind/vond ik ook altijd al een zwaar overschatte actrice...
Ja, ik miste het lve-commentaar leveren en lezen ook best wel. Was daar de laatste jaren toch wel een beetje aan gewend geraakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef tong80 het volgende:
En jammer dat we niet konden fokken tijdens de uitzending, dat maakt het kijken leuker.
Daar ben ik het zeker mee eens; ook leuk om te zien of anderen het eens met je zijn of nou juist iets totaal anders vinden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef tong80 het volgende:
En jammer dat we niet konden fokken tijdens de uitzending, dat maakt het kijken leuker.
Ik vatte dat juist meer op als iemand die niet gelijk zwart of wit roept, maar meer van de nuance is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
Ach, iedereen zijn mening kan ik toch wel uittekenen. Sommigen zijn idolaat van die man en zeker op dit rechtse maar libertijns ingestelde Fok krijgt Pechtold heel wat handjes op elkaar.
Dat ik hem niks vond heeft niet alleen met mijn politieke voorkeur te maken. Ik had gewoon echt het idee dat het een slapzak was die niet het achterste van zijn tong liet zien. Hij viel Greenpeace aan maar ook weer niet helemaal, had kritiek op het ontwerp van de Tweede Kamer maar weigerde aan te geven wat er anders moet, kaart aan dat de media sneller en vluchtiger is geworden maar pakte niet door enzovoorts. Plus dat hij soms rare dingen zei om zijn punt te maken (hoezo is desertie onverenigbaar met democratische principes?) en ik het idee had dat hij zich 'linkser' en vrijzinniger presenteerde dan hij is. De man weet precies waar hij mee kan scoren en wat hij beter niet kan aankaartten (maar waar hij, als ie weer in de regering zit, van kan zeggen 'ik heb het altijd al gevonden hoor').
Ze onderbrak hem wel erg vaak vond ik. En dan niet om een scherpe vraag te stellen, maar omdat ze het niet begreep of door wilde naar het volgende onderwerp.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:25 schreef BOKA het volgende:
Het mooiste vond ik eigenlijk nog dat ze zichzelf excuseerde dat ze hem onderbrak, zou ze toch het commentaar op de aflevering met prem hebben gelezen.
Soms valt over een onderwerp gewoon geen duidelijke mening te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Dat was het niet. Pechtold had gewoon geen mening of krabbelde terug.
Dat verduidelijken is ook een erg irritante eigenschap van haar ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze onderbrak hem wel erg vaak vond ik. En dan niet om een scherpe vraag te stellen, maar omdat ze het niet begreep of door wilde naar het volgende onderwerp.
Maar waarom denk je dat hij zo rechts is? Want D66 is geen rechtse partij. Liberaal wel, maar echt niet zo links of rechts te noemen als jij suggereert.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
Ach, iedereen zijn mening kan ik toch wel uittekenen. Sommigen zijn idolaat van die man en zeker op dit rechtse maar libertijns ingestelde Fok krijgt Pechtold heel wat handjes op elkaar.
en ik het idee had dat hij zich 'linkser' en vrijzinniger presenteerde dan hij is.
Preciesquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze onderbrak hem wel erg vaak vond ik. En dan niet om een scherpe vraag te stellen, maar omdat ze het niet begreep of door wilde naar het volgende onderwerp.
Ik ook. Maar ik kon het niet opbrengen de uitzending tot het eind te volgen. Vond het weer een saaie uitzending.quote:
Triest iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef bloodymary het volgende:
Het is echt jammer dat die Margriet zo'n slecht interviewer is. Ze had er veel meer uit kunnen halen. En luisteren kan ze ook niet. Een keer had hij een heel verhaal gehouden (weet niet meer bij welk onderwerp) en toen vroeg ze iets van kun je dat uitleggen. Toen zei hij een beetje kribbig: dat heb ik net gedaan. En terecht.
Die is van de TROS, dat wil Peter 'VPRO high brow' van Ingen nooit... Zou overigens wel een goede keuze zijnquote:
Dat zou voor mij reden zijn om helemaal niet te kijken. Verschrikkelijke vrouw!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest idd
Mieke van der Weij volgend jaar maar
Nee, maar de herhaling van bijna de hele uitzending is zaterdagmiddag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben vergeten de aflevering met Pechtold te kijken. Is het ergens online te bekijken?
Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat de gast het meest aan het woord is.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Sloggi het volgende:
Laat Prem Zomergasten doen. Sensatie gegarandeerd!
Okay, bedankt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nee, maar de herhaling van bijna de hele uitzending is zaterdagmiddag.
Dat was ook het probleem toen met Wim T. Schippers. Vond ik niet zo erg, als Schippers-fan, maar de gasten kwamen daardoor wat minder uit de verfquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat de gast het meest aan het woord is.....
Dione!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest idd
Mieke van der Weij volgend jaar maar
Ik denk dat ze een goede interviewster zal zijn, met gevoel voor humor, kan goed luisteren, laat mensen uitpraten, heeft een plezierige uitstraling en stem, is spontaan, en lijkt me ook vrij intelligent zonder dat ze daar haar ego uit haalt. Ze is niet arrogant ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef bloodymary het volgende:
Die vind je vast lekker om naar te kijken, maar daar komen toch ook geen goede vragen uit?
In Wintergasten vond ik Harry de Winter de beste presentator.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef JeMoeder het volgende:
Ik hunker naar de dagen van Joris Luyendijk bij wintergasten. Die gast heeft kwaliteiten. De huidige interviewster doet pijn aan mn oren en ogen.
Ik heb een boek van hem met 100 interviews. Heerlijk dik leesvoer voor in bed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:42 schreef Vale17 het volgende:
Ik hoop een beetje op Frenk van der Linden (30 hoog) voor volgend seizoen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef shmoopy het volgende:
Margriet, als je dit verknalt, zeg ik per direct mijn baan op en ga ik in een bloemetjesjurk gedienstig voor man en kinderen zorgen als een echt huisvrouwtje.
Damn wat mis ik die goede ouwe zondagavonden .....quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Cool, dit is echt een oudje van Jiskefet, had die aflevering ooit op video. Moet begin jaren 90 zijn ofzo..
oh ja, hij kwam hem terugbrengen omdat het geen open eind was oid toch??quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:23 schreef thedeedster het volgende:
Waarom laat hij die geweldige clou niet zien?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
oh ja, hij kwam hem terugbrengen omdat het geen open eind was oid toch??
Ze neemt een enkeltje Estland?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:26 schreef Toad het volgende:
Margriet kondigde trouwens een verrassing aan.
Ja ze weet dat 90% anders afhaakt. Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:26 schreef Toad het volgende:
Margriet kondigde trouwens een verrassing aan.
Chopin volgens mij.quote:
nu alsnogquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:34 schreef febster het volgende:
Waarom vroeg ze niet door over de hardheid van zijn vader
Ouderwetse uitzending, zeker weer eens leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Fijne zomergast!
quote:
Fijne uitzending.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:01 schreef shmoopy het volgende:
Margriet zit er nu eens niet bij alsof ze hevige darmkrampen heeft en elk moment naar de wc kan vluchten.
Ze neemt echt de tijd.
Ik had graag een fragment van hem gezien van toen hij 19 was. In dit fragment is ie al 27.quote:
Die vingerzettingenquote:
Héérlijk avondjequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Suko het volgende:
Wat een heerlijke man om naar te luisteren en te zien spelen.
Als hij dirigeert lig ik bij wijze van spreken onder m'n stoel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had graag een fragment van hem gezien van toen hij 19 was. In dit fragment is ie al 27.
Blijft een zeer getalenteerd musicus.
Ab-so-luut!quote:
Hij kreeg destijds wel een heel groot deel van het establishment over zich heen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Toad het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Jaap het erg vindt dat hij dingen heeft gedaan die not done zijn. Alleen maar omdat anderen hem dat hebben verweten?
Die pianist is de legendarische Glenn Gould! Luister eens naar zijn Goldberg Variaties van Bach. Zo prachtig!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
Dit fragment met die pianist duurt te lang.
Niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef waxmask het volgende:
Kwam weer even langs gezapt. Leuk keuze filmpje...not...
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Prachtige, indrukwekkende documentaire hoor.
Het is godzijdank geen politieke docu... Dit is nog wel leuk lijkt me.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
Is er niet iets voor je op Veronica, SBS of RTL 8 voor je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
Dat jij het niet trekt doet niets af aan het feit dat het een prachtige docu is. Sowieso: Oliver Sacksquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
30 Rock op CC dan maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er niet iets voor je op Veronica, SBS of RTL 8 voor je?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Live-muziek in de studio. Dat was dus de verrassing.
Doe es niet zo elitair omdat je Zomergasten kijktquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er niet iets voor je op Veronica, SBS of RTL 8 voor je?
Niets elitairs aan Zomergasten hoor, maar als je zin hebt in een leuke ontspannende film moet je vandaag even bij andere zenders zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Doe es niet zo elitair omdat je Zomergasten kijkt
De elite kijkt geen tv.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doe es niet zo elitair omdat je Zomergasten kijkt
Bij het gedoe over dualiteit raakte ik hem graag even kwijt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het blijft een dirigent... Zeer strak geregisseerd avondje.
Eerlijkheid schept ordequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het blijft een dirigent... Zeer strak geregisseerd avondje.
ik ook, de dirigent heeft de uitzending gered, want Margriet..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Eerlijkheid schept orde
Ik vind het de beste uitzending van het jaar.
En ik kan verder met mijn bliksemcarriére.quote:
Ben het met het laatste niet helemaal eens, ze blijft maar vragen afvuren ipv een gesprek aan te gaan, maar het was buiten dat een fijne avond!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef shmoopy het volgende:
Heerlijke uitzending metJaap
en eerlijk is eerlijk, Margriet deed het echt goed.
Er worden sowieso de laatste jaren geen hele moeilijke vragen gesteld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef Euridice het volgende:
[..]
ik ook, de dirigent heeft de uitzending gered, want Margriet..![]()
'Een stukje verdieping'...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bij het gedoe over dualiteit raakte ik hem graag even kwijt.
wat is laat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Erg mooi!![]()
Alleen nu zit ik met het probleem dat ik de keuzefilm wel heeeeel erg graag wil zien eigenlijk, maar het wordt dan zo laatIk ben namelijk erg geïnteresseerd in praktisch alles wat Oliver Sacks heeft gemaakt. Ik ben benieuwd of ook de mensen met Williams syndroom voorbij komen, aangezien die mega muzikaal zijn. Hij heeft zo'n prachtige film gemaakt over die mensen, zo herkenbaar voor mij! (mijn broertje heeft het..) Ik hoop die nog steeds eens op dvd te vinden oid..
Piratenbaai.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Erg mooi!![]()
Alleen nu zit ik met het probleem dat ik de keuzefilm wel heeeeel erg graag wil zien eigenlijk, maar het wordt dan zo laatIk ben namelijk erg geïnteresseerd in praktisch alles wat Oliver Sacks heeft gemaakt. Ik ben benieuwd of ook de mensen met Williams syndroom voorbij komen, aangezien die mega muzikaal zijn. Hij heeft zo'n prachtige film gemaakt over die mensen, zo herkenbaar voor mij! (mijn broertje heeft het..) Ik hoop die nog steeds eens op dvd te vinden oid..
Hmm.. dat durf ik wel aan ja.. Moet morgen wel vroeg op om mijn schoonvader even naar het ziekenhuis te brengen, maar kan daarna weer rustig aan doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Ducu/film is goed te doen. Duurt maar een uurtje.
Ik wel 7.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef Euridice het volgende:
[..]
wat is laat?
een mens heeft aan 5 uur slaap genoeg.
Ik niet helaas. WEl de eerste zomergasten die ik helemaal heb uitgekeken. Op 't laatst zelfs 2x traantjes vanwege de prachtige fragmentenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef Euridice het volgende:
[..]
wat is laat?
Ja, maar ik ben niet zo'n ochtendmens. Ik slaap meestal laat, maar lig dan wel al een tijdje lekker te lezen in bed, dat ontspant evengoed.. Maar ik heb besloten: ik blijf zittenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef Euridice het volgende:
[..]
wat is laat?
Er staat een handleiding op wikipedia.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben daar niet zo bekend mee.. maar goeie tip. Toch maar eens in verdiepen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Ik vind de docu nu al al leuk, maar ik ben een groot fan van Sacks.
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik neem het op, om op een rustiger moment nog eens te bekijken.
Er komen hier regelmatig wat kinderen over de vloer met Tourette, en die zijn heel divers in hun 'tics'.
Met gelukkig nog een sneer naar het spirituele gebazel aan het eind van de uitzending.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef golfer het volgende:
Nu.nl is ook positief:
http://www.nu.nl/column-m(...)jaap-van-zweden.html
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die vingerzettingenIk had kippevel
Nee dat was juist vet, check maar de wikipedia.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
achja krishnamurti dan komt mijn geboorte plaats Ommen ook nog eens in beeld
nondualiteit
Ik moet het ook nog zien. En Pechtold ook maar die heb ik opgenomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ik kan zaterdag naar de herhaling kijken. Leuker is live dan kun je met de Fokkers discussieren.
Zo te lezen de moeite waard
Helaas de Docu gemist. Ik smul van dit soort documentaires.
VPRO heeft de rechten om die filmpjes te laten zien maar twee keer, voor de uitzending en de herhaling. Niet om online uit te zenden.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:16 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat het niet op uitzending gemist ?
Ik kan zaterdag niet kijken
Ik heb al een half jaar een DVD speler. Zal eens kijken hoe ie werkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef bloodymary het volgende:
Misschien toch maar eens een hd-recorder aanschaffen?
Is dat alles ?quote:
Ik ben thuis.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:53 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar dan moet je wel thuis zijn als het begint, anders moet je hem vantevoren programmeren, dat is misschien te moeilijk. Wellicht wil je moeder of de buurvrouw aanwezig zijn om op het juiste tijdstip op het rode knopje te drukken?
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Heb de rooie knop al gevonden.
quote:
Bram van der Vlugt als Sinterklaas het programma laten presenteren.quote:
Van Rossum en van Oorschot zijn de 2 mannen van Roos, van de Villa Fabriek uit het filmpje, poepie.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt als Sinterklaas het programma laten presenteren.
Ik Weet het ik drijf weer door
Kijk eens naar mijn brtiljante Mevrouw Jansen topic meissie.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Van Rossum en van Oorschot zijn de 2 mannen van Roos, van de Villa Fabriek uit het filmpje, poepie.
Ja het is allemaal wel mooi en aardig maar is ie al aangeloten? Al uit het plastic gehaald? Al uit de doos gehaald? De antennekabel moet uit de tv en dan in de recorder. Anders krijgt je recorder geen signaal en neem je dus alleen zwart beeld op. Vanuit de recorder gaat er dan een kabel naar je tv zodat je tv ook voorzien wordt van signaal. Meestal is het zo dat er ook een dikke SCART kabel van je recorder naar je tv gaat. Dan heb je betere kwaliteit. Tegenwoordig zijn er ook nieuwere, nog betere aansluitingen zoals HDMI. Waarschijnlijk heb je dat niet. Maar in ieder geval kun je met die kabels van recorder naar tv opnemen en tegelijkertijd ook tv kijken. En je kunt natuurlijk het beeld dat je hebt opgenomen op tv bekijken. Dat is wel handig want daar is het uiteindelijk allemaal om begonnen. Belangrijk is wel dat als je de recorder wil gaan gebruiken hij wel op het stopcontact aangesloten moet zijn. Let daarop. Het maakt niet uit hoe de stekker in het stopcontact gaat. De gaatjes zijn wel verschillend: de ene is de nullijn, de andere de faselijn. Als je met een breinaald in het gaatje met de nullijn peutert gebeurt er niks. Doe je dat in de andere dan ga je breakdancen. Ondanks dit verschil maakt het dus niet uit hoe de stekker erin gaat. De transformator en bruggelijkrichter in je recorder werken op allebei de manieren. Je hoeft ook niet bang te zijn dat je beeld achterstevoren wordt opgenomen of van onderen naar boven. Mocht dit ondanks alles toch gebeuren dan kun je altijd je tv nog omdraaien. Zorg er dan wel voor dat je eventuele fotolijstjes of kaarsjes bovenop je toestel er eerst afhaalt anders valt het er af. Zorg er ook voor dat de kabel die in het stopcontact gaat ook op de recorder is aangesloten. Die je dit niet dan heb je in feite alleen een verplaatsing van de stroomgaatjes bewerkstelligt. Ook leuk maar het zorgt er niet voor dat je een programma kunt opnemen. Eventueel kun je de recorder ook bedienen met een klein kastje wat erbij zit. Je hebt dan wel batterijtjes nodig die je erin moet plaatsen. Meestal wordt gebruik gemaakt van AA penlite of AAA mini penlite batterijen. Het openen van het kastje, het uitzoeken van de batterijen en de plaatsing ervan in het kastje is echter nogal ingewikkeld. Dit kun je beter op een later stadium doen als je de recorder al werkend hebt. Alle knopjes die je nodig hebt zitten toch ook op de recorder zelf. Nadeel is dan dus wel dat je de recorder niet vanuit de bank kan bedienen. Om terug te komen op de kabels van recorder naar tv: zorg ervoor dat de SCART kabel in de goede gaatjes zit. Vaak hebben recorders ook een SCART ingang. Die moet je dus niet gebruiken! Neem de andere (vaak aangegeven met "tv"). De andere SCART gaatjes kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden voor een kabel van decoder naar recorder. Of van een andere recorder naar je recorder. Je kunt dan bijvoorbeeld van dvd naar dvd opnemen, ofwel kopiëren. Ook kun je hiermee van oude VHS recorder naar je dvd recorder opnemen. Je kunt dan videobanden digitaliseren. Oude porno heb je dan in notime op een schijfje staan dat je dan weer in je computer kunt stoppen en uploaden naar alt.binaries.erotica.pornstars.80s. Op die manier heeft de huidige jeugd ook toegang tot Traci Lords. Als je alles hebt aangesloten kun je dus de zaak aanzetten door op knopjes te drukken. Het is moeilijk om aan te geven welk. Ik zou gewoon één voor één op alle knopjes duwen tot de recorder aangaat. Zie je dit gebeuren dan niks meer induwen. Het lastigste komt nou: het zoeken van het recorder signaal op je tv (als dit niet automatisch gebeurt) en het instellen van je tvkanalen op de recorder. Als je geluk hebt gebeurt dat automatisch mits je de SCART kabel goed hebt aangesloten. Heb je pech dan moet je het zelf doen. Kijk eerst maar eens of je de zaak goed krijgt aangesloten je de recorder aankrijgt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Maar als je thuis bent kun je het toch gewoon kijken, dan hoef je het toch helegaar niet op te nemen?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Het Nederlands elftal speelt om 2 uurquote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar als je thuis bent kun je het toch gewoon kijken, dan hoef je het toch helegaar niet op te nemen?
IDD zal voor het eerst eens mijn DVD speler uitproberen.quote:
quote:
Dan zal je ook nog wel maagd zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Mister1977 het volgende:
Ikke? Ik heb nog nooit geblowd. Ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt. Ook nog nooit een teug gehad.
@quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke? Ik heb nog nooit geblowd. Ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt. Ook nog nooit een teug gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Nee! Vrouwen vallen op mooie witte tanden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zal je ook nog wel maagd zijn.
En? Is het gelukt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
IDD zal voor het eerst eens mijn DVD speler uitproberen.
geweldig boek idd ik hoop dat ik hem ooit terug krijg heb hem uitgeleendquote:Op maandag 4 september 2009 23:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
Mensen die die docu van Oliver Sacks interessant vonden raad ik aan om het boek Musicofilia van Oliver Sacks te lezen, is echt heel leuk en interessant.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of tong80 er zelf ook in gebleven is. We hadden niet over opnemen moeten beginnen. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef bloodymary het volgende:
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Niets meer gehoord, dus ik vrees het ergste...
Zou een ander wel iets boeiends uit Carice hebben kunnen peuren?quote:Op woensdag 9 september 2009 02:34 schreef scanman1 het volgende:
Na het interview met Carice gaat het programma bij mij in de boycot. Wat was dat SLECHT zeg. Wat een irritant dom wijf is die interviewer. Nee, pas als er een nieuwe interviewer is ga ik weer kijken.
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou een ander wel iets boeiends uit Carice hebben kunnen peuren?
ja zie ook de serie 'een schitterend ongeluk' die de vpro jaren geleden uitzondquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
Mensen die die docu van Oliver Sacks interessant vonden raad ik aan om het boek Musicofilia van Oliver Sacks te lezen, is echt heel leuk en interessant.
[ afbeelding ]
Uit heel veel andere interviews blijkt dat Carice van Houten wel degelijk een interessant mens is die wel iets te vertellen heeft, dus ja... iedere boerenlul had meer uit het interview gehaald!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou een ander wel iets boeiends uit Carice hebben kunnen peuren?
Yep Margriet heeft het op haar geweten..quote:Op donderdag 17 september 2009 03:07 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Uit heel veel andere interviews blijkt dat Carice van Houten wel degelijk een interessant mens is die wel iets te vertellen heeft, dus ja... iedere boerenlul had meer uit het interview gehaald!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |