In Wintergasten vond ik Harry de Winter de beste presentator.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef JeMoeder het volgende:
Ik hunker naar de dagen van Joris Luyendijk bij wintergasten. Die gast heeft kwaliteiten. De huidige interviewster doet pijn aan mn oren en ogen.
Ik heb een boek van hem met 100 interviews. Heerlijk dik leesvoer voor in bed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:42 schreef Vale17 het volgende:
Ik hoop een beetje op Frenk van der Linden (30 hoog) voor volgend seizoen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef shmoopy het volgende:
Margriet, als je dit verknalt, zeg ik per direct mijn baan op en ga ik in een bloemetjesjurk gedienstig voor man en kinderen zorgen als een echt huisvrouwtje.
Damn wat mis ik die goede ouwe zondagavonden .....quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Cool, dit is echt een oudje van Jiskefet, had die aflevering ooit op video. Moet begin jaren 90 zijn ofzo..
oh ja, hij kwam hem terugbrengen omdat het geen open eind was oid toch??quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:23 schreef thedeedster het volgende:
Waarom laat hij die geweldige clou niet zien?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
oh ja, hij kwam hem terugbrengen omdat het geen open eind was oid toch??
Ze neemt een enkeltje Estland?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:26 schreef Toad het volgende:
Margriet kondigde trouwens een verrassing aan.
Ja ze weet dat 90% anders afhaakt. Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:26 schreef Toad het volgende:
Margriet kondigde trouwens een verrassing aan.
Chopin volgens mij.quote:
nu alsnogquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:34 schreef febster het volgende:
Waarom vroeg ze niet door over de hardheid van zijn vader
Ouderwetse uitzending, zeker weer eens leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Fijne zomergast!
quote:
Fijne uitzending.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:01 schreef shmoopy het volgende:
Margriet zit er nu eens niet bij alsof ze hevige darmkrampen heeft en elk moment naar de wc kan vluchten.
Ze neemt echt de tijd.
Ik had graag een fragment van hem gezien van toen hij 19 was. In dit fragment is ie al 27.quote:
Die vingerzettingenquote:
Héérlijk avondjequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Suko het volgende:
Wat een heerlijke man om naar te luisteren en te zien spelen.
Als hij dirigeert lig ik bij wijze van spreken onder m'n stoel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had graag een fragment van hem gezien van toen hij 19 was. In dit fragment is ie al 27.
Blijft een zeer getalenteerd musicus.
Ab-so-luut!quote:
Hij kreeg destijds wel een heel groot deel van het establishment over zich heen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Toad het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Jaap het erg vindt dat hij dingen heeft gedaan die not done zijn. Alleen maar omdat anderen hem dat hebben verweten?
Die pianist is de legendarische Glenn Gould! Luister eens naar zijn Goldberg Variaties van Bach. Zo prachtig!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
Dit fragment met die pianist duurt te lang.
Niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef waxmask het volgende:
Kwam weer even langs gezapt. Leuk keuze filmpje...not...
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Prachtige, indrukwekkende documentaire hoor.
Het is godzijdank geen politieke docu... Dit is nog wel leuk lijkt me.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
Is er niet iets voor je op Veronica, SBS of RTL 8 voor je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
Dat jij het niet trekt doet niets af aan het feit dat het een prachtige docu is. Sowieso: Oliver Sacksquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
30 Rock op CC dan maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er niet iets voor je op Veronica, SBS of RTL 8 voor je?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Live-muziek in de studio. Dat was dus de verrassing.
Doe es niet zo elitair omdat je Zomergasten kijktquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er niet iets voor je op Veronica, SBS of RTL 8 voor je?
Niets elitairs aan Zomergasten hoor, maar als je zin hebt in een leuke ontspannende film moet je vandaag even bij andere zenders zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Doe es niet zo elitair omdat je Zomergasten kijkt
De elite kijkt geen tv.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doe es niet zo elitair omdat je Zomergasten kijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |