Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik neem het op, om op een rustiger moment nog eens te bekijken.
Er komen hier regelmatig wat kinderen over de vloer met Tourette, en die zijn heel divers in hun 'tics'.
Met gelukkig nog een sneer naar het spirituele gebazel aan het eind van de uitzending.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef golfer het volgende:
Nu.nl is ook positief:
http://www.nu.nl/column-m(...)jaap-van-zweden.html
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die vingerzettingenIk had kippevel
Nee dat was juist vet, check maar de wikipedia.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
achja krishnamurti dan komt mijn geboorte plaats Ommen ook nog eens in beeld
nondualiteit
Ik moet het ook nog zien. En Pechtold ook maar die heb ik opgenomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ik kan zaterdag naar de herhaling kijken. Leuker is live dan kun je met de Fokkers discussieren.
Zo te lezen de moeite waard
Helaas de Docu gemist. Ik smul van dit soort documentaires.
VPRO heeft de rechten om die filmpjes te laten zien maar twee keer, voor de uitzending en de herhaling. Niet om online uit te zenden.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:16 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat het niet op uitzending gemist ?
Ik kan zaterdag niet kijken
Ik heb al een half jaar een DVD speler. Zal eens kijken hoe ie werkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef bloodymary het volgende:
Misschien toch maar eens een hd-recorder aanschaffen?
Is dat alles ?quote:
Ik ben thuis.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:53 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar dan moet je wel thuis zijn als het begint, anders moet je hem vantevoren programmeren, dat is misschien te moeilijk. Wellicht wil je moeder of de buurvrouw aanwezig zijn om op het juiste tijdstip op het rode knopje te drukken?
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Heb de rooie knop al gevonden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |