Die vingerzettingenquote:
Héérlijk avondjequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Suko het volgende:
Wat een heerlijke man om naar te luisteren en te zien spelen.
Als hij dirigeert lig ik bij wijze van spreken onder m'n stoel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had graag een fragment van hem gezien van toen hij 19 was. In dit fragment is ie al 27.
Blijft een zeer getalenteerd musicus.
Ab-so-luut!quote:
Hij kreeg destijds wel een heel groot deel van het establishment over zich heen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Toad het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Jaap het erg vindt dat hij dingen heeft gedaan die not done zijn. Alleen maar omdat anderen hem dat hebben verweten?
Die pianist is de legendarische Glenn Gould! Luister eens naar zijn Goldberg Variaties van Bach. Zo prachtig!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
Dit fragment met die pianist duurt te lang.
Niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef waxmask het volgende:
Kwam weer even langs gezapt. Leuk keuze filmpje...not...
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Prachtige, indrukwekkende documentaire hoor.
Het is godzijdank geen politieke docu... Dit is nog wel leuk lijkt me.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
Is er niet iets voor je op Veronica, SBS of RTL 8 voor je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
Dat jij het niet trekt doet niets af aan het feit dat het een prachtige docu is. Sowieso: Oliver Sacksquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies een docu, da's dus geen film. Had zin in een lekker filmpje, desnoods Amadeus, maar een zware docu ga ik niet trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |