Ze onderbrak hem wel erg vaak vond ik. En dan niet om een scherpe vraag te stellen, maar omdat ze het niet begreep of door wilde naar het volgende onderwerp.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:25 schreef BOKA het volgende:
Het mooiste vond ik eigenlijk nog dat ze zichzelf excuseerde dat ze hem onderbrak, zou ze toch het commentaar op de aflevering met prem hebben gelezen.
Soms valt over een onderwerp gewoon geen duidelijke mening te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Dat was het niet. Pechtold had gewoon geen mening of krabbelde terug.
Dat verduidelijken is ook een erg irritante eigenschap van haar ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze onderbrak hem wel erg vaak vond ik. En dan niet om een scherpe vraag te stellen, maar omdat ze het niet begreep of door wilde naar het volgende onderwerp.
Maar waarom denk je dat hij zo rechts is? Want D66 is geen rechtse partij. Liberaal wel, maar echt niet zo links of rechts te noemen als jij suggereert.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
Ach, iedereen zijn mening kan ik toch wel uittekenen. Sommigen zijn idolaat van die man en zeker op dit rechtse maar libertijns ingestelde Fok krijgt Pechtold heel wat handjes op elkaar.
en ik het idee had dat hij zich 'linkser' en vrijzinniger presenteerde dan hij is.
Preciesquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze onderbrak hem wel erg vaak vond ik. En dan niet om een scherpe vraag te stellen, maar omdat ze het niet begreep of door wilde naar het volgende onderwerp.
Ik ook. Maar ik kon het niet opbrengen de uitzending tot het eind te volgen. Vond het weer een saaie uitzending.quote:
Triest iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef bloodymary het volgende:
Het is echt jammer dat die Margriet zo'n slecht interviewer is. Ze had er veel meer uit kunnen halen. En luisteren kan ze ook niet. Een keer had hij een heel verhaal gehouden (weet niet meer bij welk onderwerp) en toen vroeg ze iets van kun je dat uitleggen. Toen zei hij een beetje kribbig: dat heb ik net gedaan. En terecht.
Die is van de TROS, dat wil Peter 'VPRO high brow' van Ingen nooit... Zou overigens wel een goede keuze zijnquote:
Dat zou voor mij reden zijn om helemaal niet te kijken. Verschrikkelijke vrouw!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest idd
Mieke van der Weij volgend jaar maar
Nee, maar de herhaling van bijna de hele uitzending is zaterdagmiddag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben vergeten de aflevering met Pechtold te kijken. Is het ergens online te bekijken?
Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat de gast het meest aan het woord is.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Sloggi het volgende:
Laat Prem Zomergasten doen. Sensatie gegarandeerd!
Okay, bedankt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nee, maar de herhaling van bijna de hele uitzending is zaterdagmiddag.
Dat was ook het probleem toen met Wim T. Schippers. Vond ik niet zo erg, als Schippers-fan, maar de gasten kwamen daardoor wat minder uit de verfquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat de gast het meest aan het woord is.....
Dione!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest idd
Mieke van der Weij volgend jaar maar
Ik denk dat ze een goede interviewster zal zijn, met gevoel voor humor, kan goed luisteren, laat mensen uitpraten, heeft een plezierige uitstraling en stem, is spontaan, en lijkt me ook vrij intelligent zonder dat ze daar haar ego uit haalt. Ze is niet arrogant ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef bloodymary het volgende:
Die vind je vast lekker om naar te kijken, maar daar komen toch ook geen goede vragen uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |