Dat is wel het meest stomme principe die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht, hondjes?
Ik weiger in de zomer aan een wintergarderobe te werken.
Ja, één minuut na jouw opmerking al hoojj!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Je sig!![]()
![]()
En ja, die brownies waren echt héél lekker toch wel. Maar ja, kan ook haast niet anders met zoveel chocola.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:28 schreef Noek het volgende:
Oh en Buuf, jouw brownies zijn toch lekkerder dan Nigella's tieten.
Geen principe, maar ik krijg er een winterdepressie van. Hoogzomer buiten en dan hangt er allemaal van die donkere, zware kleding. Kan ik niet handelen. Wil ik niet handelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:28 schreef Noek het volgende:
Dat is wel het meest stomme principe die ik ooit heb gehoord.
Sowieso, principes.
Rosmode? Is dat van de nieuwe vrouw van Kluivert?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:23 schreef hondjes het volgende:
Ken je Rosmode, wel daar heb ik een zwarte soort bandplooi-harembroek gekocht..van Girbaud
En die is tof , en eigenlijk te duur, maar goed..wel de laatste mode..
en het is geen laag kruis.
een shirtje, ook Girbaud, en eengrijze jurk met een vest erop. van Anna v, Toor
een bodywarmer, en een blauw-grijs leren rokje, met allemaal ritsen...
en nu schaam ik me, hang het maar even weg, en het is toch loeiheet van de week, dus....
Kun je nagaan hóe lekker die brownies waren.quote:
quote:
Good for you. Ik handel echt allés. Maar nu vind ik de nieuwe collecties weer leuker dan de zomerdingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen principe, maar ik krijg er een winterdepressie van. Hoogzomer buiten en dan hangt er allemaal van die donkere, zware kleding. Kan ik niet handelen. Wil ik niet handelen.
En dus draag ik vandaag fel geel en fel oranje.
Ik doe wel een inhaalslag, eind september.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:42 schreef Noek het volgende:
Good for you. Ik handel echt allés. Maar nu vind ik de nieuwe collecties weer leuker dan de zomerdingen.
Lijkt me heerlijk, enjoy.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn bikini aantrek en even naar het strand fiets om af te koelen in de zee, ik zou bijna durven te wedden dat je zo'n sizzz geluid hoort, zodra ik het water raak
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt! Misschien dan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
Die neger op dat deurtje.
Als je aan de linkerkant van de deur kijkt, waar de schildering zit, en dan naar zijn hoofd, dan zie je links daarvan een gele streep van de muur erachter. Dat had nog hoofd moeten zijn als het echt was. Nu is het duidelijk een schildering.
Ik beoordeel jou niet dus laat mij ook maar met rustquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat zal dan wel weer typische Zeurie humor zijn.
Het slaat werkelijk weer nergens op.
Zit je nog in de trein?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik beoordeel het treinverkeer in Nederland vandaag als KUT, mét hoofdletters, ja
Heel Utrecht CS is kromgetrokken geloof ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je nog in de trein?!
Zijn alle rails krom getrokken door de warmte?
Tweeduizendnooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was gistermorgen op Arnhem CS, wanneer is dat nou eindelijk eens klaar?
Succes, enzoquote:Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Dit is pas KUT met hooflettersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik beoordeel het treinverkeer in Nederland vandaag als KUT, mét hoofdletters, ja
Tegelijk met de Noord/Zuidlijn dus?quote:
Dan doe je toch even een terrasjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel Utrecht CS is kromgetrokken geloof ik
'Mijn' Wiegbrug werd ook altijd besproeid op warme dagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
Hier sproeiende ze de bruggen Tja A'dam heeft klasse
Lopen er tramrails overheen. Dat is hier het probleem.. Maar wel gaaf zeker als je net over de brug fietst en de lading meekrijgt .... Wheeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Mijn' Wiegbrug werd ook altijd besproeid op warme dagen.
quote:Hittebestrijding bruggen
19 juni 2006
Het is een typisch Amsterdams verschijnsel in de zomer: drijfnatte bruggen. Bij hoge temperaturen bestaat namelijk het gevaar dat bepaalde beweegbare bruggen vast komen te zitten. Door onder meer preventief te koelen probeert de gemeente stremmingen tot een absoluut minimum te beperken.
Bij hoge temperaturen zetten de beweegbare stalen delen van bruggen (de vallen) uit. Dat is geen probleem, daar is ruimte voor. Maar de ruimte tussen de vaste delen van de brug (landhoofden) kan in de loop van de jaren ook kleiner worden. Bijvoorbeeld door het gewicht van de brug of de trambanen. Sommige bruggen kunnen daardoor op zeer warme dagen vast komen te zitten. Ook komt het voor dat een brug door de uitzetting juist niet meer dicht kan. De dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer (DIVV) heeft als taak dit soort situaties te voorkomen.
Preventieve maatregelen
Om uitzetting van het staal te voorkomen, wordt het brugdek gekoeld door regelmatig te sproeien met grachtenwater. Ook vastzittende bruggen worden op deze manier weer 'losgekoeld'. Het koelen gebeurt meestal met pompen en slangen. Op een hete dag rijden er tevens tankwagens van brug naar brug. De Hogesluis (bij het Amstelhotel) heeft sinds 2002 een intern preventief koelsysteem.
Het is moeilijk te voorspellen op welk moment welke brug zal vastlopen. Op grond van ervaringen uit het verleden kan de dienst wel aangeven welke bruggen bij hoge temperaturen grotere risico's lopen. Op deze bruggen is de preventie in eerste instantie gericht.
Komt een brug ondanks koeling niet meer los, dan wordt in bepaalde gevallen bij extreme hitte een vastzittend gedeelte bijgeslepen. Dit gebeurt bij hoge uitzondering.
Enkele risicobruggen
* Hogesluis
* Wiegbrug
* Zeilstraatbrug
* Berlagebrug
En nog een aantal, maar in mindere mate.
Nee tis voor de lol !! Water en niks te doen !!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat serieus omdat ze anders kromtrekken?
Nee ze spuiten voor de lol.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat serieus omdat ze anders kromtrekken?
Haha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis voor de lol !! Water en niks te doen !!!![ afbeelding ]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
Lopen er tramrails overheen. Dat is hier het probleem.. Maar wel gaaf zeker als je net over de brug fietst en de lading meekrijgt .... Wheeeeeeeeeeee [ afbeelding ]
Nog even en je mag weer met de roze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.
Sprak ze met lichte weemoed.
Bedoel je nou een roze strippenkaart?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Nog even en je mag weer met de roze.
Of zoals ze hier zeggen rols, rawls.
Trams.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.
Lijn 1 Overtoomse sluis.. Raak.. Ik kijk erop vanaf balkonquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoel je nou een roze strippenkaart?
Nee. Maar wij hebben wel een tuin. En 50% kans om in 2012 World Design Capital te worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:10 schreef Talitha het volgende:
Trams.Die hebben wij natuurlijk weer niet hè.
Kuttekop.quote:
We zullen straks wel lezen wat Deisyy ervan vindt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt! Misschien dan...![]()
Maar die gele streep daar links is niet van de muur. Das de zijkant van iets wat daar staat. De bar loopt erachter ook door met een bocht, dus kun je de muur daar niet zien volgens mij.
En het is dus gewoon een caféspook, want dat is de leukste verklaring.
Nou het was maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuttekop.
Ik ga ff in de tuin hangen.
Dan is mijn tuin gestolen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wij hebben wel een tuin. En 50% kans om in 2012 World Design Capital te worden.
Toevallig!
En de intercity naar Amsterdam.
Maar er zit toch een vierkant raampje/gat in het deurtje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
We zullen straks wel lezen wat Deisyy ervan vindt.
Dat weet ik tochquote:[b]Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:[/b
Nou het was maar een grapje hoor.
Maak me gek!quote:Tuin net gesproeid en straks zelf onder de douche (alleen nog zeep toevoegen).
Ik snap niet zo goed wat je bedoeltquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
Die neger op dat deurtje.
Als je aan de linkerkant van de deur kijkt, waar de schildering zit, en dan naar zijn hoofd, dan zie je links daarvan een gele streep van de muur erachter. Dat had nog hoofd moeten zijn als het echt was. Nu is het duidelijk een schildering.
Dus de vraagstelling is of hij wel of niet uit de kelder komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
Zou deze man echt uit een kelder komen dan zou zijn hoofd gewoon rond zijn.
gele streep links van de gele streep die ik heb gezetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoeltWelke schildering en welke gele streep?
Tussen de bar (nr. 1) en de muur (nr. 2) zit trouwens een doorloopruimte van een meter![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij loopt dat ineens zo recht vanwege het kozijntje. En dan hebben we nog de hand die hij duidelijk op het volgende kozijn heeft .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn hoofd houdt wat plat op aan de linkerkant. Klopt precies met de schildering.
Zou deze man echt uit een kelder komen dan zou zijn hoofd gewoon rond zijn.
Ik zag daar geen hand in, maar iets dat daar in dat kastje lag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat ineens zo recht vanwege het kozijntje. En dan hebben we nog de hand die hij duidelijk op het volgende kozijn heeft .
Volgens mij is dat van een rek dat bovenop de bar staat, voor het servies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
gele streep links van de gele streep die ik heb gezet
d)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
Wat die man daar doet.
a) die man is een geestverschijning
b) die man is een illegale ober die uit een kelder komt en wordt liever niet gezien en kijkt zo nors omdat ie op de foto wordt gezet
c) het is een man geschilderd op een deurtje
d) welke man, ik zie geen man
Maar je hebt ze nog niet gebeld?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van een rek dat bovenop de bar staat, voor het servies.
Hij kijkt een beetje om het hoekje en daarom is zijn hoofd aan de linkerkant een beetje recht, er zal vast nog wel een stukje aan de andere kant doorlopen denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag daar geen hand in, maar iets dat daar in dat kastje lag.
die man stond er toen natuurlijk ook alquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef hondjes het volgende:
Deisyy maakte deze foto, maar toen ze hem thuis bekeek, zag ze ineens die man erop staan..
Ze weet zeker, dat toen ze de foto nam, die man er niet was...
En nu wil iedereen weten,,,wat is loos....
Ik zag het meteen in het cafe al, maar was met stomheid geslagenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef hondjes het volgende:
Deisyy maakte deze foto, maar toen ze hem thuis bekeek, zag ze ineens die man erop staan..
Ze weet zeker, dat toen ze de foto nam, die man er niet was...
En nu wil iedereen weten,,,wat is loos....
ongeveer een cm a 2 aan de linkerkant van zijn schouderquote:
We hadden een keer een inval bij de ,,chinees..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Morgen ben ik vrij, dus ga ik Parijs bellen om het emailadres.
Met een grote kans dat ik de schuilplaats van een illegaal verraad
Nu zie ik het ook, had hem al tot 400 procent vergroot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ongeveer een cm a 2 aan de linkerkant van zijn schouder
-edit- laatste foto van Deisyy heeft ze er een cirkel om gezet
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
We hadden een keer een inval bij de ,,chinees..
toen kwamen er vier chinezen uit het plafond vallen, zo op de tafel....
nog altijd is het grapje als we naar de chinees gaan, er vallen toch niet ineens illegalen uit het plafond he
Ga wel met je meequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sambal bij.
Ik denk dat ik gewoon weer naar Parijs moet.
Leuk. Met de Thalys naar Paris!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk. Met de Thalys naar Paris!![]()
Gaan we ook naar de Disney winkel op de Champs Elysees, leuk voor je kleinkindertjes
http://www.thalys.com/nl/nl/dienstregelingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Hoe duur is dat, met de Thalys naar Parijs? En hoelang doe je er over? Volgens mij zei je het al vorige week, een uur of 4 ofzo?
Vanaf Rotterdam doet deThalys er 3 uur over en het is zo lekker relaxt. Je zet je bagage in een rek en die haal je eruit als je uit stapt dus daar hoef je niet lang op te wachten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Hoe duur is dat, met de Thalys naar Parijs? En hoelang doe je er over? Volgens mij zei je het al vorige week, een uur of 4 ofzo?
Heb je hem gevangen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind het nog enger worden dan die grote spin vannacht op de slaapkamermuur.
Ik had laatst een spin rond mijn computertafel, zelfs ff op mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind het nog enger worden dan die grote spin vannacht op de slaapkamermuur.
Was om 04:30 even wakker en zag de spin ..... en riep wat, echt , nu??quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had laatst een spin rond mijn computertafel, zelfs ff op mijn toetsenbord.
Eerst had ik er last van, maar toen ik op de lijn "Het is okay dat jij er bent" ging zitten,
viel die last grotendeels weg.
Inmiddels heb ik zijn stoffelijk overschot achter de monitor aangetroffen.
Het is okay, zo.
Jak, dat is een hele grotequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was om 04:30 even wakker en zag de spin ..... en riep wat, echt , nu??
Na even nadenken een doekje gepakt in de badkamer en de spin los gelaten in de tuin
tenminste van 1 hoog naar de tuin.
[ afbeelding ]
[..]
Peet.![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Na even nadenken een doekje gepakt in de badkamer en de spin los gelaten in de tuin
[ afbeelding ]
[..]
Peet.![]()
Hey Chanelquote:
Ehhhhhhh jij!. En wie heeft er nog ff vakantie en gaat morgen weer eens de Scheveningse kust opzoeken en een lekker broodje happen bij Henk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chanel![]()
Raad eens wie er morgen vrij is en lekker naar het strand gaat?
Donaldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chanel![]()
Raad eens wie er morgen vrij is en lekker naar het strand gaat?
Lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ehhhhhhh jij!. En wie heeft er nog ff vakantie en gaat morgen weer eens de Scheveningse kust opzoeken en een lekker broodje happen bij Henk?
Voordat we hier kwamen wonen stond dit huis 6 maanden leeg en zat er ook zo'nquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef CarOnline het volgende:
Ohh gadverdamme Tuinfluiter!!
Wat een enorm beest!
*flauwvalt*
Losgelaten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voordat we hier kwamen wonen stond dit huis 6 maanden leeg en zat er ook zo'n
joekel in de schuur, heb die bij de sloot los gelaten.
Deze kan familie zijn ofzo.
Ja, was nog een heel gedoe zo'n spartelende spin in het doekje om die naar de slootkant te brengen,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef CarOnline het volgende:
Losgelaten?![]()
Dood moeten ze!
Met een krant en een stofzuiger en verdelgingsmiddel en en en ahhh brrr
Ja is een mooie avond .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
Hoi!![]()
Lekker nog buiten! God ja, zomer verdomme!
Ahhh hou op!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, was nog een heel gedoe zo'n spartelende spin in het doekje om die naar de slootkant te brengen,
vannacht ging makkelijker, ik liet het doekje vallen .
We hebben in de herfst en winter ook veel pissenbedden .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahhh hou op!
Wat een kwelling. Ik vind ze echt doodeng![]()
En zo'n dikke! Ik zou denk ik de gemeente reiniging bellen als ik alleen was.
Serieus
Oja, maar die vind ik niet zo eng.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
We hebben in de herfst en winter ook veel pissenbedden .
Nee sorry.
Ik vind die grote ook eng.
teringquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maak je maar geen zorgen, deze spinnen zitten niet in ieder huis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:20 schreef CarOnline het volgende:
Oja, maar die vind ik niet zo eng.
Hoogstens onsmakelijk ofzo.
Respect dat je hem durft te pakken![]()
![]()
Ik zit nou om me heen te loeren of ik hier geen spinnen heb
Slaap lekker Fann, alweer een dag voorbij .quote:
Wie of wat is Hurrrrrmen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef Noek het volgende:
Wij gaan naar het water vanmiddag. Met Hurrrrrmen.
Fingers crossed voor mooi weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Dat wist ik wel, dat dat Hurrrrmen was.
Het is zoals het is en het is hier wel lekker koel.
Over twee weken of zo een week vrij. Om thuis te freelancen.
Is ze finaal uitgewoond, uit elkaar getrokken en heeft ze de hele avond in de lamp gehangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Fingers crossed voor mooi weer.
Freelancen. Hoe is het afgelopen met die ene baan? Je ging toen uit eten met twee mannen en dat klikte..
en toen?
En toen werd het een .rar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is ze finaal uitgewoond, uit elkaar getrokken en heeft ze de hele avond in de lamp gehangen![]()
Zoiets was het toch?
Mogge
Nou ... beter niet te mooi weer, want dan doe ik te weinig qua werk en te veel qua hangen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:26 schreef Noek het volgende:
Fingers crossed voor mooi weer.
Freelancen. Hoe is het afgelopen met die ene baan? Je ging toen uit eten met twee mannen en dat klikte..
en toen?
Hahaha, nee, dat was een andere man, een andere avond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Is ze finaal uitgewoond, uit elkaar getrokken en heeft ze de hele avond in de lamp gehangen![]()
Zoiets was het toch?
Mogge
Maar dat is win win toch. Je hebt alsnog de zekerheid van je eigen baan maar je kunt zo ook nog werken aan je eigen ... ding.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... beter niet te mooi weer, want dan doe ik te weinig qua werk en te veel qua hangen.
Daar ga ik nu dus een flinke klus voor doen, een van die twee mannen is een goede vriend van me. Die baan, daar zijn we een beetje van teruggekomen: deels door crisis (ze doen veel in de bouwsector) deels ingegeven door angst dat een werkgever/werknemer verhouding de vriendschap torpedeert.
Maar op freelancebasis werk ik af en toe voor ze en deze grote klus is voor een nieuwe klant van ze en -als deze goed gaat- zit er veel meer voor me in de pipeline bij deze klant.
Ja, is het ook! Ben ook wel in mijn sas met deze constructie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Maar dat is win win toch. Je hebt alsnog de zekerheid van je eigen baan maar je kunt zo ook nog werken aan je eigen ... ding.
Gaaf en goed gedaan!
Nou hup lekker nine to fiven dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, is het ook! Ben ook wel in mijn sas met deze constructie.
En nu moet ik écht voor mijn nine to five verder ...
Zwem ze straks, met Herrrrrmen en de guys!
Druk bezig!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:20 schreef Dementor het volgende:
Nou hup lekker nine to fiven dan.
Goedemorgen!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
Bijvoorbeeld om Buuv een goede morgen te wensen!
Goedemorgen, Buuv!
Ik voelde net een lekker fris briesje, op de fiets.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
Nou Peter, warm is een understament hoor, hier in de achtertuin in Den Haag!![]()
Al ligt dat ook een beetje aan de definitie van 'warm' natuurlijk en is het deels ook een subjectieve ervaring.
Ik wacht juist tot het wat afkoelt, we hebben net een new biscus en nog wat spul gekocht voor in de tuin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Licht uit, airco aan. Heerlijk koel om mijn kamer.
Maar en of ik vanavond snel naar huis fiets om nog even wat zon in de hangmat mee te pikken.
Jouw waarneming komt overeen met het door mij gevoelde frisse briesje rond 12.30 uur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is in de schaduw zelfs een beetje fris.
Ja, dat verbeeldde ik me ook al!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jouw waarneming komt overeen met het door mij gevoelde frisse briesje rond 12.30 uur.
De mensen lopen elkaar gewoon aan te praten dat het zo vreselijk warm is.
Dat heb ik nu ook evenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wacht juist tot het wat afkoelt, we hebben net een new biscus en nog wat spul gekocht voor in de tuin.
ik ben ook nog niet buiten geweest...heb wel de achterdeur open...maar heb gewoon koude voetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook evenHier in huis is het nog wel te doen maar ik ben bang dat buiten de warmte buiten niet leuk meer is.
Welnee, dat praten wij elkaar maar aan!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook evenHier in huis is het nog wel te doen maar ik ben bang dat buiten de warmte buiten niet leuk meer is.
Morgen 35 graden toch?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en dit is zelfs voor Liesjes, nét iets te warm
Pff de kinderen worden er ook niet heel gezellig van, moe hangerig en jengelig.
Nog een paar uurtjes en dan weekend!![]()
En dan zul je zien, morgen onwijze wolken
Nee joh, morgen strand!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
En dan zul je zien, morgen onwijze wolken
Vergeet je sjaal niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ben ff naar de huisarts.![]()
Ik doe voor de zekerheid maar een jas aan.
Die weeromstuit is morgennacht toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie maken me toch niet blij met een dode mus he? Want die kan ik zelf wel in de tuin gaan zoeken aangezien ze met bosjes van het dak vallen....
Ik dacht dat we morgen onweer kregen en dat de wolken vanaf vannacht vanuit het westen () binnen kwamen drijven?
Ok, ik ga hopen op strandweer morgen
Trekt jullie gespuis de warmte een beetje?
Ohw ik dacht vannacht! Maar ik kan het mis hebben, dat hoop ik zelfsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die weeromstuit is morgennacht toch?
Het is dat je geen Marc Dutroux heet ...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ga ik me weer tussen de jankende, puffende, kreunende, zeurende, lieve kinderen begeven
Als je het nou vannacht niet té laat maakt, met je "weekend", en morgen bijtijds naar het strand vertrekt, pak je nog een paar uur zon mee. Maar het gaat wél omslaan ja. Het KNMI:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht vannacht! Maar ik kan het mis hebben, dat hoop ik zelfs
En nu ga ik me weer tussen de jankende, puffende, kreunende, zeurende, lieve kinderen begeven
Heb mijn oren laten uitspuiten bij die empatische doktersassistente.quote:
Via de providerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf? Hoe weten ze je naam / adres dan
?
Wat raar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef CarOnline het volgende:
OMG!!
Kreeg net een brief van de advocaten van Universal, dat ik de cd van Mando Diao had gedownload en of ik nu even 1200,- euro wil betalen![]()
![]()
En een contract ondertekenen, dat ik het nooit weer zal doen. En als ik dat wel doe, dan moet ik 5001,- betalen.
Net met de advocaat zitten bellen, gezegd dat ik dat niet had en dat niet kan betalen. Nu mag ik een brief schrijven en dan gaat ze kijken of ze het kan verlagen na overleg van Universal Music GmbH.
Zou het helpen als ik zeg dat ik al 15 jaar voor hun gewerkt heb?![]()
Nu mag ik naar mn werk, cd's verkopen, van Universal.
Ik download nooit meer wat![]()
Ik hou mn hart vast voor wat er nog allemaal gaat komen
Weet ik veel! En ik nog roepen: Maar iedereen doet het!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
1200 Euro?
Hoe komen ze daar bij? En hoe komen ze bij jou, uit zoveel downloaders?
PirateBay.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, via wat heb je gedownload?
Als ze mij ooit vinden dan kan ik 6 miljoen gaan dokken.
Oei, Caro, sterkte ermee. Mando Diado, nooit van gehoord trouwens. En nee, ik ga de cd niet downloaden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef CarOnline het volgende:
OMG!!
Kreeg net een brief van de advocaten van Universal, dat ik de cd van Mando Diao had gedownload en of ik nu even 1200,- euro wil betalen![]()
![]()
En een contract ondertekenen, dat ik het nooit weer zal doen. En als ik dat wel doe, dan moet ik 5001,- betalen.
Net met de advocaat zitten bellen, gezegd dat ik dat niet had en dat niet kan betalen. Nu mag ik een brief schrijven en dan gaat ze kijken of ze het kan verlagen na overleg van Universal Music GmbH.
Zou het helpen als ik zeg dat ik al 15 jaar voor hun gewerkt heb?![]()
Nu mag ik naar mn werk, cd's verkopen, van Universal.
Ik download nooit meer wat![]()
Ik hou mn hart vast voor wat er nog allemaal gaat komen
Ja, ik verbeeld me dat ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat verbeeldde ik me ook al!
Uh ja maar ik moet het zsm sturen. Zeg maar morgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
Téring!![]()
En waar is die 1200 euro op gebaseerd dan?
De prijs voor een cd ligt toch een stuk lager? Of is dit een "boete" die ze zelf hebben bepaald. Zo van, nou 1200 euro lijkt ons wel een redelijk bedrag? En pas op met de brief! die je wilt gaan sturen!! Dan staat het zwart op wit! Eerst flink inlezen hè, er is ongetwijfeld veel jurisprudentie te vinden op internet!
Ik heb er niet veel verstand van, maar is het schrijven van zo'n brief juist niet de taak van een ingeschakelde advocaat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
En pas op met de brief! die je wilt gaan sturen!! Dan staat het zwart op wit! Eerst flink inlezen hè, er is ongetwijfeld veel jurisprudentie te vinden op internet!
Ja maar ik heb de advocaat van Universal gebeld, van eh wat heb ik nou precies in mn handen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van, maar is het schrijven van zo'n brief juist niet de taak van een ingeschakelde advocaat?
Ja dahag! En als je het niet MORGEN stuurt, maken ze er dan 1300 van?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uh ja maar ik moet het zsm sturen. Zeg maar morgen.
Ik kan 'gewoon' zeggen hoeveel ik per maand heb en wat ik overhoud.
Eh niks?![]()
![]()
![]()
Ja die 1200 vind ik ook idioot veel. Ik weet ook niet hoe ze daar bijkomen.
Ik zal wel zeggen dat ik 'm koop.
(met personeelskorting maar dat zeg ik er niet bij)
Ik dacht precies hetzelfde. Lastig allemaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Maar vragen ze dan niet om een bonnetje waaruit blijkt dat je die CD al eerder in huis had, dan dat je 'm downloadde?
Of kun je misschien op je werk zo'n 'oude bon' regelen?
Als ze op die tour willen, hoeven ze helemaal geen bonnetje te hebben, want het is en blijft simpelweg illegaal om muziek van internet te downloaden zonder daarvoor te betalen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Maar vragen ze dan niet om een bonnetje waaruit blijkt dat je die CD al eerder in huis had, dan dat je 'm downloadde?
Of kun je misschien op je werk zo'n 'oude bon' regelen?
Als ik die waarschuwing zo lees, is het hier al vrij vroeg noodweer. Want er staat dat het noodweer tegen de avond het noord-oosten bereikt. En het begint in het zuid-westen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, wat een keuzes weer...
Laat naar bed.
Strand.
Ik wil beiden!
Ligt er maar net aan in welk land je woont.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze op die tour willen, hoeven ze helemaal geen bonnetje te hebben, want het is en blijft simpelweg illegaal om muziek van internet te downloaden zonder daarvoor te betalen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik die waarschuwing zo lees, is het hier al vrij vroeg noodweer. Want er staat dat het noodweer tegen de avond het noord-oosten bereikt. En het begint in het zuid-westen.
Kunnen we er mooi verslag van doen! En de rest van Nederland voorbereiden op wat komen gaat! Vanuit de frontlinie.
Dat staat er toch ook, of mis ik een inside-joke?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja zo kun je alles spannend maken natuurlijk!
Ik las frontlinie![]()
![]()
Maar wél goed voor mijn gras en huiswerk, dat dan weer wel!
Heb je al een idee wanneer die stoelen? (heeft geen haast wmb)
Morgen komt Coos weer thuis!
Dat zal een lekkere landing worden, als het noodweer net over Schiphol raast.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook, of mis ik een inside-joke?![]()
En Coos gaat met mijn neus in de boter vallen dan, of meer met zijn billen in het water...
En sinds wanneer is gemeen een argument om het niet te doen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zal een lekkere landing worden, als het noodweer net over Schiphol raast.![]()
![]()
Oe, ik ga hem sms'en over de KNMi-waarschuwing, kan-ie zich vast zorgen over de vlucht gaan maken.![]()
O nee, da's gemeen.![]()
Ja was misschien een beetje inside, sorry!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook, of mis ik een inside-joke?![]()
Ja, daar had ik ookal aangedacht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar er zijn vast wel lotgenotengroepen te vinden.
Als je kan communiceren met mensen die zo`n zelfde brief gehad hebben, geeft dat denk ik ook weer wat lucht.
Vertelvertelvertelvertelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was misschien een beetje inside, sorry!
Oh, dat zou super zijn zeg! Zeker ook omdat je als Nederlander toch geen behoefte hebt aan duitse muziekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:41 schreef CarOnline het volgende:
Nog even hoor, op pagina 2 van de brief staat nog een hele lijst.
Met allemaal duitstalige titels. Als dat ook gedownload blijkt, kan ik het gooien op ons tijdelijk niet beveiligde netwerk.
We kwamen erachter dat onze buren op ons netwerk zaten.
Misschien dat ik daar nog wat mee kan. Ik heb wel wat gedownload aan muziek maar sinds ik i
hier woon niet zoveel. Staat nog genoeg illegaals maar a la.
Ik heb de naam van die Frau die deze zaak behandeld en ik bel haar morgen.
Wordt vervolgd dus
Ja keek al bij Muziek maar kan daar niets over vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar er zijn vast wel lotgenotengroepen te vinden.
Als je kan communiceren met mensen die zo`n zelfde brief gehad hebben, geeft dat denk ik ook weer wat lucht.
Zit niet zo hysterisch te springen mens, tis 51 graden ofzoquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat zou super zijn zeg! Zeker ook omdat je als Nederlander toch geen behoefte hebt aan duitse muziekDus.
Oh maar echt hey, wat een schrik!!! ben je al een beetje bekomen?
Die vele foto's in dat andere topic doen het ook niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef FANN het volgende:mijn ava doet het niet even kiijken hoe het in mijn photo bucket staat...
JWquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Dementor het volgende:
Alleen een provider en de bron kunnen zien wat jij download, dus of die partij werkt samen met een provider of heeft zelf voor bron heeft gespeeld ( en wist zo precies welke bestanden jij hebt gedownload, dan is een lijstje zo gemaakt).
Klinkt nog steeds als een hoax.
Staat ook in je ava, je hebt je bandlength extended.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef FANN het volgende:
mijn ava doet het niet even kiijken hoe het in mijn photo bucket staat...
ik heb al een heleboel foto's weggedaan maar hij doet het nog steeds nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Staat ook in je ava, je hebt je bandlength extended.Gewoon wat foto's wegpleuren, of je account uitbreiden.
Waarom zeg je het niet danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dacht ik al direct toen ik het las.
Wie ben jijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al een heleboel foto's weggedaan maar hij doet het nog steeds niet![]()
strange..........![]()
nog maar een paar wegpleuren dan effe kijken...
Behalve dan, dat als je heel eventjes op internet zoekt, je erachter komt dat in Duitsland echt tienduizenden mensen boetes hebben gehad of voor de rechter zijn gedaagd wegens illegaal downloaden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Dementor het volgende:
Alleen een provider en de bron kunnen zien wat jij download, dus of die partij werkt samen met een provider of heeft zelf voor bron heeft gespeeld ( en wist zo precies welke bestanden jij hebt gedownload, dan is een lijstje zo gemaakt).
Klinkt nog steeds als een hoax.
Ja o.k. ik sta op ignore stand. Maar het lijkt wel verstandig dat Caro dit uitzoekt. Ik geloof er geen zak van ..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dan, dat als je heel eventjes op internet zoekt, je erachter komt dat in Duitsland echt tienduizenden mensen boetes hebben gehad of voor de rechter zijn gedaagd wegens illegaal downloaden.
Dus het zou ook heel goed géén hoax kunnen zijn. Ik zou me er in ieder geval niet rijk minder arm mee rekenen.
Maar dat met die buren zou mooi zijn, al betwijfel ik eerlijk gezegd of dat juridisch zo werkt. Je bent verantwoordelijk voor je eigen netwerkbeveiliging lijkt me, en aansprakelijk als er via dat netwerk onrechtmatigheden plaatsvinden.
Even checken of het een echte advocate is, paar seconden werk, en vervolgens inzetten op een (veel) lagere schikking middels eerder genoemde stappen.
Ik dacht ook evend at Neo weer uit zijn grot was gekropenquote:
Ach Fann is te verwaarlozen.. Wat mot je ermeequote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook evend at Neo weer uit zijn grot was gekropen![]()
Jee CarO, dat is mooi klote en schrikken natuurlijk, succes met het uitzoeken enzo
Ik denk dat het wél serieus is, maar dat de schikking heel veel lager kan uitvallen. De soep wordt niet zo heet gegeten...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja o.k. ik sta op ignore stand. Maar het lijkt wel verstandig dat Caro dit uitzoekt. Ik geloof er geen zak van ..
En zowel KUT
Ik vind het altijd wel wat hebben, zo'n weeralarm.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Wat een paniekzaaiers bij het KNMI, geven ze weer een weeralarm af![]()
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het wél serieus is, maar dat de schikking heel veel lager kan uitvallen. De soep wordt niet zo heet gegeten...
Ik vond het ook altijd spannend, maar dan viel het vaak zo tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat hebben, zo'n weeralarm.![]()
Maar het moet natuurlijk niet gaan devalueren omdat ze in De Bilt te snel op de rode knop drukken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Fann is te verwaarlozen.. Wat mot je ermee
Ah dat is sneu, dan is alles al door en door nat en goor, en moet het festival nog beginnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een weeralarm op de eerste avond van Lowlands.
In Biddinghuizen zal het ook wel meevallen morgenavondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ligt ook niet aan het aantal plaatjes maar aan de hoeveelheid verkeer die je met die plaatjes genereert.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef FANN het volgende:
maar in mijn bucket doen ze het wel ???
ow........ en wat nu dan???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan het aantal plaatjes maar aan de hoeveelheid verkeer die je met die plaatjes genereert.
mja........ effe proberen moet ik al die foto's in fluitert zijn topic over zettenquote:
Gaan betalen of de plaatjes verplaatsen.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaan betalen of de plaatjes verplaatsen.
De plaatjes verplaatsen dus, gok ik.
Dat heet natuur. Een afscheiding waar je niks aan kan doen. Tis niet ander Fannquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef FANN het volgende:
maar in mijn bucket doen ze het wel ???
Laters duckmeisquote:
Fannie het is mijn topic niet hoor , het vorige opende ik wel en Gert is toch modje in het topic,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
mja........ effe proberen moet ik al die foto's in fluitert zijn topic over zetten
en mijn ava
effe kijken
Ik had het tegen Fann, omdat ze wel een week nodig zal hebben haar zooi over te zettenquote:
Gewoon even het verhaal afgewacht, om nou direct alles wat ik denk op fok te posten vind ik een beetje ver gaan.quote:
Dat zou ik wel willen, maar het is een kwestie van de plaatjes op een andere plek neerzetten en dan de posts aanpassen met het nieuwe adres. Of wachten tot de maand voorbij is, dan worden ze daarna weer zichtbaar. De maand loopt vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt, dus als dat op de 19e was, zijn ze morgen weer zichtbaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fannie het is mijn topic niet hoor , het vorige opende ik wel en Gert is toch modje in het topic,
kan je misschien wel helpen .
En morgen is het topic denk ik toch vol, nog ongeveer 38 posten, gaat hard wanneer Huub zich laat zien.
Dat wordt morgen ruig, ik moet wel een kwartier fietsen van de dagbesteding terug naar huis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon even het verhaal afgewacht, om nou direct alles wat ik denk op fok te posten vind ik een beetje ver gaan.
Moet je daarvoor betalen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
Dat zou ik wel willen, maar het is een kwestie van de plaatjes op een andere plek neerzetten en dan de posts aanpassen met het nieuwe adres. Of wachten tot de maand voorbij is, dan worden ze daarna weer zichtbaar. De maand loopt vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt, dus als dat op de 19e was, zijn ze morgen weer zichtbaar.
nah..... het blijft jouw topic vind ik.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fannie het is mijn topic niet hoor , het vorige opende ik wel en Gert is toch modje in het topic,
kan je misschien wel helpen .
En morgen is het topic denk ik toch vol, nog ongeveer 38 posten, gaat hard wanneer Huub zich laat zien.
Nee. Elke maand springt de teller weer op nul.quote:
komt ie nou mee........quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen, maar het is een kwestie van de plaatjes op een andere plek neerzetten en dan de posts aanpassen met het nieuwe adres. Of wachten tot de maand voorbij is, dan worden ze daarna weer zichtbaar. De maand loopt vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt, dus als dat op de 19e was, zijn ze morgen weer zichtbaar.
Ach verf een ander...quote:
Om half 11?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef Soury het volgende:
Deze avonden vind ik echt byzonder.. Helaas heb ik een afspraak morgen om 10:30 dus genieten ervan zit er niet in..Tis wat
quote:
Muis herleeft de studententijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Om half 11?!![]()
Waar moet je zijn dan, in Engeland?! Want anders kan je toch gewoon uitslapen?
Nee ik vond mijn oude eigenlijk wel mooiquote:
Ja sorry maar ik ben erg in de war als ik ergens moet zijn, en geloof me ik ben daar waarschijnlijk 1,5 uur te vroeg.. Ik haat haasten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om half 11?!![]()
Waar moet je zijn dan, in Engeland?! Want anders kan je toch gewoon uitslapen?
Je vraagt serieus aan mij of ik al een keuze heb gemaakt?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
Ben je er trouwens al uit Lies?
1. op tijd naar bed, morgen op tijd naar het strand![]()
2. laat naar bed, weinig slaap, morgen op tijd naar het strand
3. laat naar bed, uitslapen, morgen naar het strand TERWIJL HET NOODWEER NADERT
Die ben ik vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Muis herleeft de studententijd.
Ach ja dat is triestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik vond mijn oude eigenlijk wel mooi
Smelten bonbons niet met deze tropische temperaturen?![]()
Ach zo zielig, had vandaag een intake gesprek, en ik zie die moeder al steeds een beetje op haar lip bijten enzo, zegt ze opeens: mag ik wat vragen? (trillipje) als (willekeurige meisjesnaam) nou echt heel erg overstuur is, dan pakken jullie haar toch wel? Dat jullie haar niet uren laten huilen? En toen moest ze huilen.
Vond ik zo zielig!![]()
En ja natuurlijk pakken we kinderen op als ze gaan huilen, maar ik kan me voorstellen dat dat soort vragen in je op komen als je daar zit met je 11 weken oude wondertje op schoot.
Nee ik weet ook heus wel dat je geen keus hebt: je gaat heel laat naar bed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt serieus aan mij of ik al een keuze heb gemaakt?!
Keuzes Gert, Keuzes!!
Dit zijn bijzondere bonbons, die smelten alleen in den mond. Daarbij ben ik supersnel in proppen zeer beschaafd en eet er steeds maar eentje. Niet dat ik heel mijn hand vol bonbons heb ofzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik vond mijn oude eigenlijk wel mooi
Smelten bonbons niet met deze tropische temperaturen?![]()
Ach zo zielig, had vandaag een intake gesprek, en ik zie die moeder al steeds een beetje op haar lip bijten enzo, zegt ze opeens: mag ik wat vragen? (trillipje) als (willekeurige meisjesnaam) nou echt heel erg overstuur is, dan pakken jullie haar toch wel? Dat jullie haar niet uren laten huilen? En toen moest ze huilen.
Vond ik zo zielig!![]()
En ja natuurlijk pakken we kinderen op als ze gaan huilen, maar ik kan me voorstellen dat dat soort vragen in je op komen als je daar zit met je 11 weken oude wondertje op schoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |