Vertelvertelvertelvertelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was misschien een beetje inside, sorry!
Oh, dat zou super zijn zeg! Zeker ook omdat je als Nederlander toch geen behoefte hebt aan duitse muziekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:41 schreef CarOnline het volgende:
Nog even hoor, op pagina 2 van de brief staat nog een hele lijst.
Met allemaal duitstalige titels. Als dat ook gedownload blijkt, kan ik het gooien op ons tijdelijk niet beveiligde netwerk.
We kwamen erachter dat onze buren op ons netwerk zaten.
Misschien dat ik daar nog wat mee kan. Ik heb wel wat gedownload aan muziek maar sinds ik i
hier woon niet zoveel. Staat nog genoeg illegaals maar a la.
Ik heb de naam van die Frau die deze zaak behandeld en ik bel haar morgen.
Wordt vervolgd dus
Ja keek al bij Muziek maar kan daar niets over vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar er zijn vast wel lotgenotengroepen te vinden.
Als je kan communiceren met mensen die zo`n zelfde brief gehad hebben, geeft dat denk ik ook weer wat lucht.
Zit niet zo hysterisch te springen mens, tis 51 graden ofzoquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat zou super zijn zeg! Zeker ook omdat je als Nederlander toch geen behoefte hebt aan duitse muziekDus.
Oh maar echt hey, wat een schrik!!! ben je al een beetje bekomen?
Die vele foto's in dat andere topic doen het ook niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef FANN het volgende:mijn ava doet het niet even kiijken hoe het in mijn photo bucket staat...
JWquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Dementor het volgende:
Alleen een provider en de bron kunnen zien wat jij download, dus of die partij werkt samen met een provider of heeft zelf voor bron heeft gespeeld ( en wist zo precies welke bestanden jij hebt gedownload, dan is een lijstje zo gemaakt).
Klinkt nog steeds als een hoax.
Staat ook in je ava, je hebt je bandlength extended.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef FANN het volgende:
mijn ava doet het niet even kiijken hoe het in mijn photo bucket staat...
ik heb al een heleboel foto's weggedaan maar hij doet het nog steeds nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Staat ook in je ava, je hebt je bandlength extended.Gewoon wat foto's wegpleuren, of je account uitbreiden.
Waarom zeg je het niet danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dacht ik al direct toen ik het las.
Wie ben jijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al een heleboel foto's weggedaan maar hij doet het nog steeds niet![]()
strange..........![]()
nog maar een paar wegpleuren dan effe kijken...
Behalve dan, dat als je heel eventjes op internet zoekt, je erachter komt dat in Duitsland echt tienduizenden mensen boetes hebben gehad of voor de rechter zijn gedaagd wegens illegaal downloaden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Dementor het volgende:
Alleen een provider en de bron kunnen zien wat jij download, dus of die partij werkt samen met een provider of heeft zelf voor bron heeft gespeeld ( en wist zo precies welke bestanden jij hebt gedownload, dan is een lijstje zo gemaakt).
Klinkt nog steeds als een hoax.
Ja o.k. ik sta op ignore stand. Maar het lijkt wel verstandig dat Caro dit uitzoekt. Ik geloof er geen zak van ..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dan, dat als je heel eventjes op internet zoekt, je erachter komt dat in Duitsland echt tienduizenden mensen boetes hebben gehad of voor de rechter zijn gedaagd wegens illegaal downloaden.
Dus het zou ook heel goed géén hoax kunnen zijn. Ik zou me er in ieder geval niet rijk minder arm mee rekenen.
Maar dat met die buren zou mooi zijn, al betwijfel ik eerlijk gezegd of dat juridisch zo werkt. Je bent verantwoordelijk voor je eigen netwerkbeveiliging lijkt me, en aansprakelijk als er via dat netwerk onrechtmatigheden plaatsvinden.
Even checken of het een echte advocate is, paar seconden werk, en vervolgens inzetten op een (veel) lagere schikking middels eerder genoemde stappen.
Ik dacht ook evend at Neo weer uit zijn grot was gekropenquote:
Ach Fann is te verwaarlozen.. Wat mot je ermeequote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook evend at Neo weer uit zijn grot was gekropen![]()
Jee CarO, dat is mooi klote en schrikken natuurlijk, succes met het uitzoeken enzo
Ik denk dat het wél serieus is, maar dat de schikking heel veel lager kan uitvallen. De soep wordt niet zo heet gegeten...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja o.k. ik sta op ignore stand. Maar het lijkt wel verstandig dat Caro dit uitzoekt. Ik geloof er geen zak van ..
En zowel KUT
Ik vind het altijd wel wat hebben, zo'n weeralarm.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Wat een paniekzaaiers bij het KNMI, geven ze weer een weeralarm af![]()
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het wél serieus is, maar dat de schikking heel veel lager kan uitvallen. De soep wordt niet zo heet gegeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |