Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon even het verhaal afgewacht, om nou direct alles wat ik denk op fok te posten vind ik een beetje ver gaan.
Moet je daarvoor betalen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
Dat zou ik wel willen, maar het is een kwestie van de plaatjes op een andere plek neerzetten en dan de posts aanpassen met het nieuwe adres. Of wachten tot de maand voorbij is, dan worden ze daarna weer zichtbaar. De maand loopt vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt, dus als dat op de 19e was, zijn ze morgen weer zichtbaar.
nah..... het blijft jouw topic vind ik.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fannie het is mijn topic niet hoor , het vorige opende ik wel en Gert is toch modje in het topic,
kan je misschien wel helpen .
En morgen is het topic denk ik toch vol, nog ongeveer 38 posten, gaat hard wanneer Huub zich laat zien.
Nee. Elke maand springt de teller weer op nul.quote:
komt ie nou mee........quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen, maar het is een kwestie van de plaatjes op een andere plek neerzetten en dan de posts aanpassen met het nieuwe adres. Of wachten tot de maand voorbij is, dan worden ze daarna weer zichtbaar. De maand loopt vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt, dus als dat op de 19e was, zijn ze morgen weer zichtbaar.
Ach verf een ander...quote:
Om half 11?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef Soury het volgende:
Deze avonden vind ik echt byzonder.. Helaas heb ik een afspraak morgen om 10:30 dus genieten ervan zit er niet in..Tis wat
quote:
Muis herleeft de studententijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Om half 11?!![]()
Waar moet je zijn dan, in Engeland?! Want anders kan je toch gewoon uitslapen?
Nee ik vond mijn oude eigenlijk wel mooiquote:
Ja sorry maar ik ben erg in de war als ik ergens moet zijn, en geloof me ik ben daar waarschijnlijk 1,5 uur te vroeg.. Ik haat haasten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om half 11?!![]()
Waar moet je zijn dan, in Engeland?! Want anders kan je toch gewoon uitslapen?
Je vraagt serieus aan mij of ik al een keuze heb gemaakt?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
Ben je er trouwens al uit Lies?
1. op tijd naar bed, morgen op tijd naar het strand![]()
2. laat naar bed, weinig slaap, morgen op tijd naar het strand
3. laat naar bed, uitslapen, morgen naar het strand TERWIJL HET NOODWEER NADERT
Die ben ik vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Muis herleeft de studententijd.
Ach ja dat is triestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik vond mijn oude eigenlijk wel mooi
Smelten bonbons niet met deze tropische temperaturen?![]()
Ach zo zielig, had vandaag een intake gesprek, en ik zie die moeder al steeds een beetje op haar lip bijten enzo, zegt ze opeens: mag ik wat vragen? (trillipje) als (willekeurige meisjesnaam) nou echt heel erg overstuur is, dan pakken jullie haar toch wel? Dat jullie haar niet uren laten huilen? En toen moest ze huilen.
Vond ik zo zielig!![]()
En ja natuurlijk pakken we kinderen op als ze gaan huilen, maar ik kan me voorstellen dat dat soort vragen in je op komen als je daar zit met je 11 weken oude wondertje op schoot.
Nee ik weet ook heus wel dat je geen keus hebt: je gaat heel laat naar bed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt serieus aan mij of ik al een keuze heb gemaakt?!
Keuzes Gert, Keuzes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |