Ik vond het ook altijd spannend, maar dan viel het vaak zo tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat hebben, zo'n weeralarm.![]()
Maar het moet natuurlijk niet gaan devalueren omdat ze in De Bilt te snel op de rode knop drukken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Fann is te verwaarlozen.. Wat mot je ermee
Ah dat is sneu, dan is alles al door en door nat en goor, en moet het festival nog beginnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een weeralarm op de eerste avond van Lowlands.
In Biddinghuizen zal het ook wel meevallen morgenavondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ligt ook niet aan het aantal plaatjes maar aan de hoeveelheid verkeer die je met die plaatjes genereert.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef FANN het volgende:
maar in mijn bucket doen ze het wel ???
ow........ en wat nu dan???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan het aantal plaatjes maar aan de hoeveelheid verkeer die je met die plaatjes genereert.
mja........ effe proberen moet ik al die foto's in fluitert zijn topic over zettenquote:
Gaan betalen of de plaatjes verplaatsen.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaan betalen of de plaatjes verplaatsen.
De plaatjes verplaatsen dus, gok ik.
Dat heet natuur. Een afscheiding waar je niks aan kan doen. Tis niet ander Fannquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef FANN het volgende:
maar in mijn bucket doen ze het wel ???
Laters duckmeisquote:
Fannie het is mijn topic niet hoor , het vorige opende ik wel en Gert is toch modje in het topic,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
mja........ effe proberen moet ik al die foto's in fluitert zijn topic over zetten
en mijn ava
effe kijken
Ik had het tegen Fann, omdat ze wel een week nodig zal hebben haar zooi over te zettenquote:
Gewoon even het verhaal afgewacht, om nou direct alles wat ik denk op fok te posten vind ik een beetje ver gaan.quote:
Dat zou ik wel willen, maar het is een kwestie van de plaatjes op een andere plek neerzetten en dan de posts aanpassen met het nieuwe adres. Of wachten tot de maand voorbij is, dan worden ze daarna weer zichtbaar. De maand loopt vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt, dus als dat op de 19e was, zijn ze morgen weer zichtbaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fannie het is mijn topic niet hoor , het vorige opende ik wel en Gert is toch modje in het topic,
kan je misschien wel helpen .
En morgen is het topic denk ik toch vol, nog ongeveer 38 posten, gaat hard wanneer Huub zich laat zien.
Dat wordt morgen ruig, ik moet wel een kwartier fietsen van de dagbesteding terug naar huis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |