Dat is wel het meest stomme principe die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht, hondjes?
Ik weiger in de zomer aan een wintergarderobe te werken.
Ja, één minuut na jouw opmerking al hoojj!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Je sig!![]()
![]()
En ja, die brownies waren echt héél lekker toch wel. Maar ja, kan ook haast niet anders met zoveel chocola.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:28 schreef Noek het volgende:
Oh en Buuf, jouw brownies zijn toch lekkerder dan Nigella's tieten.
Geen principe, maar ik krijg er een winterdepressie van. Hoogzomer buiten en dan hangt er allemaal van die donkere, zware kleding. Kan ik niet handelen. Wil ik niet handelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:28 schreef Noek het volgende:
Dat is wel het meest stomme principe die ik ooit heb gehoord.
Sowieso, principes.
Rosmode? Is dat van de nieuwe vrouw van Kluivert?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:23 schreef hondjes het volgende:
Ken je Rosmode, wel daar heb ik een zwarte soort bandplooi-harembroek gekocht..van Girbaud
En die is tof , en eigenlijk te duur, maar goed..wel de laatste mode..
en het is geen laag kruis.
een shirtje, ook Girbaud, en eengrijze jurk met een vest erop. van Anna v, Toor
een bodywarmer, en een blauw-grijs leren rokje, met allemaal ritsen...
en nu schaam ik me, hang het maar even weg, en het is toch loeiheet van de week, dus....
Kun je nagaan hóe lekker die brownies waren.quote:
quote:
Good for you. Ik handel echt allés. Maar nu vind ik de nieuwe collecties weer leuker dan de zomerdingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen principe, maar ik krijg er een winterdepressie van. Hoogzomer buiten en dan hangt er allemaal van die donkere, zware kleding. Kan ik niet handelen. Wil ik niet handelen.
En dus draag ik vandaag fel geel en fel oranje.
Ik doe wel een inhaalslag, eind september.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:42 schreef Noek het volgende:
Good for you. Ik handel echt allés. Maar nu vind ik de nieuwe collecties weer leuker dan de zomerdingen.
Lijkt me heerlijk, enjoy.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn bikini aantrek en even naar het strand fiets om af te koelen in de zee, ik zou bijna durven te wedden dat je zo'n sizzz geluid hoort, zodra ik het water raak
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt! Misschien dan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
Die neger op dat deurtje.
Als je aan de linkerkant van de deur kijkt, waar de schildering zit, en dan naar zijn hoofd, dan zie je links daarvan een gele streep van de muur erachter. Dat had nog hoofd moeten zijn als het echt was. Nu is het duidelijk een schildering.
Ik beoordeel jou niet dus laat mij ook maar met rustquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat zal dan wel weer typische Zeurie humor zijn.
Het slaat werkelijk weer nergens op.
Zit je nog in de trein?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik beoordeel het treinverkeer in Nederland vandaag als KUT, mét hoofdletters, ja
Heel Utrecht CS is kromgetrokken geloof ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je nog in de trein?!
Zijn alle rails krom getrokken door de warmte?
Tweeduizendnooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was gistermorgen op Arnhem CS, wanneer is dat nou eindelijk eens klaar?
Succes, enzoquote:Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Dit is pas KUT met hooflettersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik beoordeel het treinverkeer in Nederland vandaag als KUT, mét hoofdletters, ja
Tegelijk met de Noord/Zuidlijn dus?quote:
Dan doe je toch even een terrasjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel Utrecht CS is kromgetrokken geloof ik
'Mijn' Wiegbrug werd ook altijd besproeid op warme dagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
Hier sproeiende ze de bruggen Tja A'dam heeft klasse
Lopen er tramrails overheen. Dat is hier het probleem.. Maar wel gaaf zeker als je net over de brug fietst en de lading meekrijgt .... Wheeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Mijn' Wiegbrug werd ook altijd besproeid op warme dagen.
quote:Hittebestrijding bruggen
19 juni 2006
Het is een typisch Amsterdams verschijnsel in de zomer: drijfnatte bruggen. Bij hoge temperaturen bestaat namelijk het gevaar dat bepaalde beweegbare bruggen vast komen te zitten. Door onder meer preventief te koelen probeert de gemeente stremmingen tot een absoluut minimum te beperken.
Bij hoge temperaturen zetten de beweegbare stalen delen van bruggen (de vallen) uit. Dat is geen probleem, daar is ruimte voor. Maar de ruimte tussen de vaste delen van de brug (landhoofden) kan in de loop van de jaren ook kleiner worden. Bijvoorbeeld door het gewicht van de brug of de trambanen. Sommige bruggen kunnen daardoor op zeer warme dagen vast komen te zitten. Ook komt het voor dat een brug door de uitzetting juist niet meer dicht kan. De dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer (DIVV) heeft als taak dit soort situaties te voorkomen.
Preventieve maatregelen
Om uitzetting van het staal te voorkomen, wordt het brugdek gekoeld door regelmatig te sproeien met grachtenwater. Ook vastzittende bruggen worden op deze manier weer 'losgekoeld'. Het koelen gebeurt meestal met pompen en slangen. Op een hete dag rijden er tevens tankwagens van brug naar brug. De Hogesluis (bij het Amstelhotel) heeft sinds 2002 een intern preventief koelsysteem.
Het is moeilijk te voorspellen op welk moment welke brug zal vastlopen. Op grond van ervaringen uit het verleden kan de dienst wel aangeven welke bruggen bij hoge temperaturen grotere risico's lopen. Op deze bruggen is de preventie in eerste instantie gericht.
Komt een brug ondanks koeling niet meer los, dan wordt in bepaalde gevallen bij extreme hitte een vastzittend gedeelte bijgeslepen. Dit gebeurt bij hoge uitzondering.
Enkele risicobruggen
* Hogesluis
* Wiegbrug
* Zeilstraatbrug
* Berlagebrug
En nog een aantal, maar in mindere mate.
Nee tis voor de lol !! Water en niks te doen !!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat serieus omdat ze anders kromtrekken?
Nee ze spuiten voor de lol.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat serieus omdat ze anders kromtrekken?
Haha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis voor de lol !! Water en niks te doen !!!![ afbeelding ]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
Lopen er tramrails overheen. Dat is hier het probleem.. Maar wel gaaf zeker als je net over de brug fietst en de lading meekrijgt .... Wheeeeeeeeeeee [ afbeelding ]
Nog even en je mag weer met de roze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.
Sprak ze met lichte weemoed.
Bedoel je nou een roze strippenkaart?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Nog even en je mag weer met de roze.
Of zoals ze hier zeggen rols, rawls.
Trams.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.
Lijn 1 Overtoomse sluis.. Raak.. Ik kijk erop vanaf balkonquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Lijn 12, 13 en 14.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoel je nou een roze strippenkaart?
Nee. Maar wij hebben wel een tuin. En 50% kans om in 2012 World Design Capital te worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:10 schreef Talitha het volgende:
Trams.Die hebben wij natuurlijk weer niet hè.
Kuttekop.quote:
We zullen straks wel lezen wat Deisyy ervan vindt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt! Misschien dan...![]()
Maar die gele streep daar links is niet van de muur. Das de zijkant van iets wat daar staat. De bar loopt erachter ook door met een bocht, dus kun je de muur daar niet zien volgens mij.
En het is dus gewoon een caféspook, want dat is de leukste verklaring.
Nou het was maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuttekop.
Ik ga ff in de tuin hangen.
Dan is mijn tuin gestolen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wij hebben wel een tuin. En 50% kans om in 2012 World Design Capital te worden.
Toevallig!
En de intercity naar Amsterdam.
Maar er zit toch een vierkant raampje/gat in het deurtje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
We zullen straks wel lezen wat Deisyy ervan vindt.
Dat weet ik tochquote:[b]Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:[/b
Nou het was maar een grapje hoor.
Maak me gek!quote:Tuin net gesproeid en straks zelf onder de douche (alleen nog zeep toevoegen).
Ik snap niet zo goed wat je bedoeltquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
Die neger op dat deurtje.
Als je aan de linkerkant van de deur kijkt, waar de schildering zit, en dan naar zijn hoofd, dan zie je links daarvan een gele streep van de muur erachter. Dat had nog hoofd moeten zijn als het echt was. Nu is het duidelijk een schildering.
Dus de vraagstelling is of hij wel of niet uit de kelder komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
Zou deze man echt uit een kelder komen dan zou zijn hoofd gewoon rond zijn.
gele streep links van de gele streep die ik heb gezetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoeltWelke schildering en welke gele streep?
Tussen de bar (nr. 1) en de muur (nr. 2) zit trouwens een doorloopruimte van een meter![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij loopt dat ineens zo recht vanwege het kozijntje. En dan hebben we nog de hand die hij duidelijk op het volgende kozijn heeft .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn hoofd houdt wat plat op aan de linkerkant. Klopt precies met de schildering.
Zou deze man echt uit een kelder komen dan zou zijn hoofd gewoon rond zijn.
Ik zag daar geen hand in, maar iets dat daar in dat kastje lag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat ineens zo recht vanwege het kozijntje. En dan hebben we nog de hand die hij duidelijk op het volgende kozijn heeft .
Volgens mij is dat van een rek dat bovenop de bar staat, voor het servies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
gele streep links van de gele streep die ik heb gezet
d)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
Wat die man daar doet.
a) die man is een geestverschijning
b) die man is een illegale ober die uit een kelder komt en wordt liever niet gezien en kijkt zo nors omdat ie op de foto wordt gezet
c) het is een man geschilderd op een deurtje
d) welke man, ik zie geen man
Maar je hebt ze nog niet gebeld?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van een rek dat bovenop de bar staat, voor het servies.
Hij kijkt een beetje om het hoekje en daarom is zijn hoofd aan de linkerkant een beetje recht, er zal vast nog wel een stukje aan de andere kant doorlopen denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag daar geen hand in, maar iets dat daar in dat kastje lag.
die man stond er toen natuurlijk ook alquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef hondjes het volgende:
Deisyy maakte deze foto, maar toen ze hem thuis bekeek, zag ze ineens die man erop staan..
Ze weet zeker, dat toen ze de foto nam, die man er niet was...
En nu wil iedereen weten,,,wat is loos....
Ik zag het meteen in het cafe al, maar was met stomheid geslagenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef hondjes het volgende:
Deisyy maakte deze foto, maar toen ze hem thuis bekeek, zag ze ineens die man erop staan..
Ze weet zeker, dat toen ze de foto nam, die man er niet was...
En nu wil iedereen weten,,,wat is loos....
ongeveer een cm a 2 aan de linkerkant van zijn schouderquote:
We hadden een keer een inval bij de ,,chinees..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Morgen ben ik vrij, dus ga ik Parijs bellen om het emailadres.
Met een grote kans dat ik de schuilplaats van een illegaal verraad
Nu zie ik het ook, had hem al tot 400 procent vergroot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ongeveer een cm a 2 aan de linkerkant van zijn schouder
-edit- laatste foto van Deisyy heeft ze er een cirkel om gezet
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
We hadden een keer een inval bij de ,,chinees..
toen kwamen er vier chinezen uit het plafond vallen, zo op de tafel....
nog altijd is het grapje als we naar de chinees gaan, er vallen toch niet ineens illegalen uit het plafond he
Ga wel met je meequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sambal bij.
Ik denk dat ik gewoon weer naar Parijs moet.
Leuk. Met de Thalys naar Paris!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk. Met de Thalys naar Paris!![]()
Gaan we ook naar de Disney winkel op de Champs Elysees, leuk voor je kleinkindertjes
http://www.thalys.com/nl/nl/dienstregelingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Hoe duur is dat, met de Thalys naar Parijs? En hoelang doe je er over? Volgens mij zei je het al vorige week, een uur of 4 ofzo?
Vanaf Rotterdam doet deThalys er 3 uur over en het is zo lekker relaxt. Je zet je bagage in een rek en die haal je eruit als je uit stapt dus daar hoef je niet lang op te wachten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Hoe duur is dat, met de Thalys naar Parijs? En hoelang doe je er over? Volgens mij zei je het al vorige week, een uur of 4 ofzo?
Heb je hem gevangen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind het nog enger worden dan die grote spin vannacht op de slaapkamermuur.
Ik had laatst een spin rond mijn computertafel, zelfs ff op mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind het nog enger worden dan die grote spin vannacht op de slaapkamermuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |