Was om 04:30 even wakker en zag de spin ..... en riep wat, echt , nu??quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had laatst een spin rond mijn computertafel, zelfs ff op mijn toetsenbord.
Eerst had ik er last van, maar toen ik op de lijn "Het is okay dat jij er bent" ging zitten,
viel die last grotendeels weg.
Inmiddels heb ik zijn stoffelijk overschot achter de monitor aangetroffen.
Het is okay, zo.
Jak, dat is een hele grotequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was om 04:30 even wakker en zag de spin ..... en riep wat, echt , nu??
Na even nadenken een doekje gepakt in de badkamer en de spin los gelaten in de tuin
tenminste van 1 hoog naar de tuin.
[ afbeelding ]
[..]
Peet.![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Na even nadenken een doekje gepakt in de badkamer en de spin los gelaten in de tuin
[ afbeelding ]
[..]
Peet.![]()
Hey Chanelquote:
Ehhhhhhh jij!. En wie heeft er nog ff vakantie en gaat morgen weer eens de Scheveningse kust opzoeken en een lekker broodje happen bij Henk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chanel![]()
Raad eens wie er morgen vrij is en lekker naar het strand gaat?
Donaldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chanel![]()
Raad eens wie er morgen vrij is en lekker naar het strand gaat?
Lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ehhhhhhh jij!. En wie heeft er nog ff vakantie en gaat morgen weer eens de Scheveningse kust opzoeken en een lekker broodje happen bij Henk?
Voordat we hier kwamen wonen stond dit huis 6 maanden leeg en zat er ook zo'nquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef CarOnline het volgende:
Ohh gadverdamme Tuinfluiter!!
Wat een enorm beest!
*flauwvalt*
Losgelaten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voordat we hier kwamen wonen stond dit huis 6 maanden leeg en zat er ook zo'n
joekel in de schuur, heb die bij de sloot los gelaten.
Deze kan familie zijn ofzo.
Ja, was nog een heel gedoe zo'n spartelende spin in het doekje om die naar de slootkant te brengen,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef CarOnline het volgende:
Losgelaten?![]()
Dood moeten ze!
Met een krant en een stofzuiger en verdelgingsmiddel en en en ahhh brrr
Ja is een mooie avond .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
Hoi!![]()
Lekker nog buiten! God ja, zomer verdomme!
Ahhh hou op!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, was nog een heel gedoe zo'n spartelende spin in het doekje om die naar de slootkant te brengen,
vannacht ging makkelijker, ik liet het doekje vallen .
We hebben in de herfst en winter ook veel pissenbedden .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahhh hou op!
Wat een kwelling. Ik vind ze echt doodeng![]()
En zo'n dikke! Ik zou denk ik de gemeente reiniging bellen als ik alleen was.
Serieus
Oja, maar die vind ik niet zo eng.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
We hebben in de herfst en winter ook veel pissenbedden .
Nee sorry.
Ik vind die grote ook eng.
teringquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maak je maar geen zorgen, deze spinnen zitten niet in ieder huis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:20 schreef CarOnline het volgende:
Oja, maar die vind ik niet zo eng.
Hoogstens onsmakelijk ofzo.
Respect dat je hem durft te pakken![]()
![]()
Ik zit nou om me heen te loeren of ik hier geen spinnen heb
Slaap lekker Fann, alweer een dag voorbij .quote:
Wie of wat is Hurrrrrmen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef Noek het volgende:
Wij gaan naar het water vanmiddag. Met Hurrrrrmen.
Fingers crossed voor mooi weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Dat wist ik wel, dat dat Hurrrrmen was.
Het is zoals het is en het is hier wel lekker koel.
Over twee weken of zo een week vrij. Om thuis te freelancen.
Is ze finaal uitgewoond, uit elkaar getrokken en heeft ze de hele avond in de lamp gehangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Fingers crossed voor mooi weer.
Freelancen. Hoe is het afgelopen met die ene baan? Je ging toen uit eten met twee mannen en dat klikte..
en toen?
En toen werd het een .rar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is ze finaal uitgewoond, uit elkaar getrokken en heeft ze de hele avond in de lamp gehangen![]()
Zoiets was het toch?
Mogge
Nou ... beter niet te mooi weer, want dan doe ik te weinig qua werk en te veel qua hangen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:26 schreef Noek het volgende:
Fingers crossed voor mooi weer.
Freelancen. Hoe is het afgelopen met die ene baan? Je ging toen uit eten met twee mannen en dat klikte..
en toen?
Hahaha, nee, dat was een andere man, een andere avond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Is ze finaal uitgewoond, uit elkaar getrokken en heeft ze de hele avond in de lamp gehangen![]()
Zoiets was het toch?
Mogge
Maar dat is win win toch. Je hebt alsnog de zekerheid van je eigen baan maar je kunt zo ook nog werken aan je eigen ... ding.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... beter niet te mooi weer, want dan doe ik te weinig qua werk en te veel qua hangen.
Daar ga ik nu dus een flinke klus voor doen, een van die twee mannen is een goede vriend van me. Die baan, daar zijn we een beetje van teruggekomen: deels door crisis (ze doen veel in de bouwsector) deels ingegeven door angst dat een werkgever/werknemer verhouding de vriendschap torpedeert.
Maar op freelancebasis werk ik af en toe voor ze en deze grote klus is voor een nieuwe klant van ze en -als deze goed gaat- zit er veel meer voor me in de pipeline bij deze klant.
Ja, is het ook! Ben ook wel in mijn sas met deze constructie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Maar dat is win win toch. Je hebt alsnog de zekerheid van je eigen baan maar je kunt zo ook nog werken aan je eigen ... ding.
Gaaf en goed gedaan!
Nou hup lekker nine to fiven dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, is het ook! Ben ook wel in mijn sas met deze constructie.
En nu moet ik écht voor mijn nine to five verder ...
Zwem ze straks, met Herrrrrmen en de guys!
Druk bezig!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:20 schreef Dementor het volgende:
Nou hup lekker nine to fiven dan.
Goedemorgen!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
Bijvoorbeeld om Buuv een goede morgen te wensen!
Goedemorgen, Buuv!
Ik voelde net een lekker fris briesje, op de fiets.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
Nou Peter, warm is een understament hoor, hier in de achtertuin in Den Haag!![]()
Al ligt dat ook een beetje aan de definitie van 'warm' natuurlijk en is het deels ook een subjectieve ervaring.
Ik wacht juist tot het wat afkoelt, we hebben net een new biscus en nog wat spul gekocht voor in de tuin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Licht uit, airco aan. Heerlijk koel om mijn kamer.
Maar en of ik vanavond snel naar huis fiets om nog even wat zon in de hangmat mee te pikken.
Jouw waarneming komt overeen met het door mij gevoelde frisse briesje rond 12.30 uur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is in de schaduw zelfs een beetje fris.
Ja, dat verbeeldde ik me ook al!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jouw waarneming komt overeen met het door mij gevoelde frisse briesje rond 12.30 uur.
De mensen lopen elkaar gewoon aan te praten dat het zo vreselijk warm is.
Dat heb ik nu ook evenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wacht juist tot het wat afkoelt, we hebben net een new biscus en nog wat spul gekocht voor in de tuin.
ik ben ook nog niet buiten geweest...heb wel de achterdeur open...maar heb gewoon koude voetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook evenHier in huis is het nog wel te doen maar ik ben bang dat buiten de warmte buiten niet leuk meer is.
Welnee, dat praten wij elkaar maar aan!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook evenHier in huis is het nog wel te doen maar ik ben bang dat buiten de warmte buiten niet leuk meer is.
Morgen 35 graden toch?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en dit is zelfs voor Liesjes, nét iets te warm
Pff de kinderen worden er ook niet heel gezellig van, moe hangerig en jengelig.
Nog een paar uurtjes en dan weekend!![]()
En dan zul je zien, morgen onwijze wolken
Nee joh, morgen strand!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
En dan zul je zien, morgen onwijze wolken
Vergeet je sjaal niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ben ff naar de huisarts.![]()
Ik doe voor de zekerheid maar een jas aan.
Die weeromstuit is morgennacht toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie maken me toch niet blij met een dode mus he? Want die kan ik zelf wel in de tuin gaan zoeken aangezien ze met bosjes van het dak vallen....
Ik dacht dat we morgen onweer kregen en dat de wolken vanaf vannacht vanuit het westen () binnen kwamen drijven?
Ok, ik ga hopen op strandweer morgen
Trekt jullie gespuis de warmte een beetje?
Ohw ik dacht vannacht! Maar ik kan het mis hebben, dat hoop ik zelfsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die weeromstuit is morgennacht toch?
Het is dat je geen Marc Dutroux heet ...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ga ik me weer tussen de jankende, puffende, kreunende, zeurende, lieve kinderen begeven
Als je het nou vannacht niet té laat maakt, met je "weekend", en morgen bijtijds naar het strand vertrekt, pak je nog een paar uur zon mee. Maar het gaat wél omslaan ja. Het KNMI:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht vannacht! Maar ik kan het mis hebben, dat hoop ik zelfs
En nu ga ik me weer tussen de jankende, puffende, kreunende, zeurende, lieve kinderen begeven
Heb mijn oren laten uitspuiten bij die empatische doktersassistente.quote:
Via de providerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf? Hoe weten ze je naam / adres dan
?
Wat raar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef CarOnline het volgende:
OMG!!
Kreeg net een brief van de advocaten van Universal, dat ik de cd van Mando Diao had gedownload en of ik nu even 1200,- euro wil betalen![]()
![]()
En een contract ondertekenen, dat ik het nooit weer zal doen. En als ik dat wel doe, dan moet ik 5001,- betalen.
Net met de advocaat zitten bellen, gezegd dat ik dat niet had en dat niet kan betalen. Nu mag ik een brief schrijven en dan gaat ze kijken of ze het kan verlagen na overleg van Universal Music GmbH.
Zou het helpen als ik zeg dat ik al 15 jaar voor hun gewerkt heb?![]()
Nu mag ik naar mn werk, cd's verkopen, van Universal.
Ik download nooit meer wat![]()
Ik hou mn hart vast voor wat er nog allemaal gaat komen
Weet ik veel! En ik nog roepen: Maar iedereen doet het!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
1200 Euro?
Hoe komen ze daar bij? En hoe komen ze bij jou, uit zoveel downloaders?
PirateBay.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, via wat heb je gedownload?
Als ze mij ooit vinden dan kan ik 6 miljoen gaan dokken.
Oei, Caro, sterkte ermee. Mando Diado, nooit van gehoord trouwens. En nee, ik ga de cd niet downloaden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef CarOnline het volgende:
OMG!!
Kreeg net een brief van de advocaten van Universal, dat ik de cd van Mando Diao had gedownload en of ik nu even 1200,- euro wil betalen![]()
![]()
En een contract ondertekenen, dat ik het nooit weer zal doen. En als ik dat wel doe, dan moet ik 5001,- betalen.
Net met de advocaat zitten bellen, gezegd dat ik dat niet had en dat niet kan betalen. Nu mag ik een brief schrijven en dan gaat ze kijken of ze het kan verlagen na overleg van Universal Music GmbH.
Zou het helpen als ik zeg dat ik al 15 jaar voor hun gewerkt heb?![]()
Nu mag ik naar mn werk, cd's verkopen, van Universal.
Ik download nooit meer wat![]()
Ik hou mn hart vast voor wat er nog allemaal gaat komen
Ja, ik verbeeld me dat ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat verbeeldde ik me ook al!
Uh ja maar ik moet het zsm sturen. Zeg maar morgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
Téring!![]()
En waar is die 1200 euro op gebaseerd dan?
De prijs voor een cd ligt toch een stuk lager? Of is dit een "boete" die ze zelf hebben bepaald. Zo van, nou 1200 euro lijkt ons wel een redelijk bedrag? En pas op met de brief! die je wilt gaan sturen!! Dan staat het zwart op wit! Eerst flink inlezen hè, er is ongetwijfeld veel jurisprudentie te vinden op internet!
Ik heb er niet veel verstand van, maar is het schrijven van zo'n brief juist niet de taak van een ingeschakelde advocaat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
En pas op met de brief! die je wilt gaan sturen!! Dan staat het zwart op wit! Eerst flink inlezen hè, er is ongetwijfeld veel jurisprudentie te vinden op internet!
Ja maar ik heb de advocaat van Universal gebeld, van eh wat heb ik nou precies in mn handen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van, maar is het schrijven van zo'n brief juist niet de taak van een ingeschakelde advocaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |