Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
Bijvoorbeeld om Buuv een goede morgen te wensen!
Goedemorgen, Buuv!

Ik voelde net een lekker fris briesje, op de fiets.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
Nou Peter, warm is een understament hoor, hier in de achtertuin in Den Haag!![]()
Al ligt dat ook een beetje aan de definitie van 'warm' natuurlijk en is het deels ook een subjectieve ervaring.

Ik wacht juist tot het wat afkoelt, we hebben net een new biscus en nog wat spul gekocht voor in de tuin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Licht uit, airco aan. Heerlijk koel om mijn kamer.
Maar en of ik vanavond snel naar huis fiets om nog even wat zon in de hangmat mee te pikken.

Jouw waarneming komt overeen met het door mij gevoelde frisse briesje rond 12.30 uur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is in de schaduw zelfs een beetje fris.

Ja, dat verbeeldde ik me ook al!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jouw waarneming komt overeen met het door mij gevoelde frisse briesje rond 12.30 uur.
De mensen lopen elkaar gewoon aan te praten dat het zo vreselijk warm is.

Dat heb ik nu ook evenquote:

quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wacht juist tot het wat afkoelt, we hebben net een new biscus en nog wat spul gekocht voor in de tuin.

ik ben ook nog niet buiten geweest...heb wel de achterdeur open...maar heb gewoon koude voetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook evenHier in huis is het nog wel te doen maar ik ben bang dat buiten de warmte buiten niet leuk meer is.

Welnee, dat praten wij elkaar maar aan!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook evenHier in huis is het nog wel te doen maar ik ben bang dat buiten de warmte buiten niet leuk meer is.

Morgen 35 graden toch?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en dit is zelfs voor Liesjes, nét iets te warm
Pff de kinderen worden er ook niet heel gezellig van, moe hangerig en jengelig.
Nog een paar uurtjes en dan weekend!![]()
En dan zul je zien, morgen onwijze wolken

Nee joh, morgen strand!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
En dan zul je zien, morgen onwijze wolken

Vergeet je sjaal niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ben ff naar de huisarts.![]()
Ik doe voor de zekerheid maar een jas aan.

Die weeromstuit is morgennacht toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie maken me toch niet blij met een dode mus he? Want die kan ik zelf wel in de tuin gaan zoeken aangezien ze met bosjes van het dak vallen....
Ik dacht dat we morgen onweer kregen en dat de wolken vanaf vannacht vanuit het westen () binnen kwamen drijven?
Ok, ik ga hopen op strandweer morgen
Trekt jullie gespuis de warmte een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |