Dit is echt van heel laag niveau hoor Damscoquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben Ooijer en ik ben een zielige kneus. Daarom ga ik maar iedereen een beetje uitdagen, zodat ik nog een beetje een verzetje heb. Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer, en ook op voetbal gebied stel ik ook al jaren niks meer voor. Nee, ik ben op mijn retour."
Dom mongooltje, waar denk je dat die kneus vandaan komt, en komt dat accentje je niet bekend voor?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben Ooijer en ik ben een zielige kneus. Daarom ga ik maar iedereen een beetje uitdagen, zodat ik nog een beetje een verzetje heb. Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer, en ook op voetbal gebied stel ik ook al jaren niks meer voor. Nee, ik ben op mijn retour."
Ik praat niet zo als Ooijer, vrind. Nee, niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Dom mongooltje, waar denk je dat die kneus vandaan komt, en komt dat accentje je niet bekend voor?
Over verschrikkelijke kneuzen gesproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Nu doe je het er volgens mij een beetje omquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je mij beloofd dat je het gevoel vasthoudt. Wel doen he, des te harder komt straks de klap aan![]()
![]()
Ik ben je vriend niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik praat niet zo als Ooijer, vrind. Nee, niet iets om trots op te zijn.
Ik kom uit 88, dus ja medio jaren 90.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:01 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet.
Je bent zeker zo'n boertje die medio jaren '90 voor de joden is geworden
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
100% eens met de klacht. In de kroeg zaten we ons ook al blauw te ergeren aan die kankerdruif.
Druivendrecht?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
100% eens met de klacht. In de kroeg zaten we ons ook al blauw te ergeren aan die kankerdruif.
DE DRUIVEN WAREN IMMERS WEER ZUUR!quote:
Eerst het zuur, dan het zoet!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
DE DRUIVEN WAREN IMMERS WEER ZUUR!
Maar hij heeft wél drie punten in z'n zak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer
Ga je ex-vrouw lastigvallen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
Zit Jol al op de schopstoel, zou niet meer dan terecht wezen. Wat die gisteren lieten zien had helemaal niets met voetbal te maken joh!
Joden die zich ergeren aan jodenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:06 schreef damsco het volgende:
Ik heb gehoord dat de spelers van Ajax last hadden van paardenpoeplucht. De spelers van PSV zijn daar duidelijk aan gewend, maar Ajax werd min of meer bedwelmt. Jullie moet nodig eens iets aan die lucht doen, riolering ofzo aanleggen.
Touché.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.
Die heeft er ben ik bang nog meer verstand van dan de wat dikke Jol.quote:
Ajax -> Jodenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Joden die zich ergeren aan joden![]()
![]()
Faalhaas: ik game nietquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Schijnt goed te zijn voor de zoetheid van de druiven ook nog eensquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.
Ooijer is een jood man, geboren in 020 en gespeeld voor de grafkankerjoden, dus hij is een joodquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ajax -> Joden
Psv -> Boeren
Ooijer = PSV'ert.
Ja jeugdteam. Hij heeft echter nooit het niveau van Ajax kunnen halen, vandaar dat jullie stinkboeren hem kregen op een gegeven moment. Of wil je zeggen dat hij in de topjaren van Ajax goed genoeg was voor Ajax. Face it man, ga geen onzin lopen verkondigen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ooijer is een jood man, geboren in 020 en gespeeld voor de grafkankerjoden, dus hij is een jood
En buiten het beste veld hebben we dus ook een beter team, de beste prestaties geleverd over het afgelopen decennium en een betere jeugdopleidingquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar speelt hij NU dan bij achterlijke fruitdruif.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ooijer is een jood man, geboren in 020 en gespeeld voor de grafkankerjoden, dus hij is een jood
Wie zegt datquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef damsco het volgende:
Jeugdopleiding van Ajax is inderdaad huilen met de pet op.
Dat kennen ze bij die tyfusclub van jou blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik. Moet veel meer talent uit voort komen. Stukje ambitie?
De topjaren van Ooijer bij PSV waren omstreeks 2005/2006 toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja jeugdteam. Hij heeft echter nooit het niveau van Ajax kunnen halen, vandaar dat jullie stinkboeren hem kregen op een gegeven moment. Of wil je zeggen dat hij in de topjaren van Ajax goed genoeg was voor Ajax. Face it man, ga geen onzin lopen verkondigen.
Godver, nu je het zegt. Wat een wereldklasse en de prestaties waren er dan gelukkig ook naar.quote:31 Emmanuel Boakye 25-03-1985 11 (0) 2005
19 Urby Emanuelson 16-06-1986 41 (2) 2005
3 Zdenek Grygera 14-05-1980 28 (1) 2003
4 Johnny Heitinga 15-11-1983 33 (2) 2001
22 Juanfran 15-07-1976 21 (0) 2005
45 Michael Timisela 05-05-1986 4 (1) 2006
2 Hatem Trabelsi 25-01-1977 30 (0) 2001
15 Thomas Vermaelen 14-11-1985 37 (4) 2004
Eens een jood, altijd een jood..quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar speelt hij NU dan bij achterlijke fruitdruif.
Ajax een tiefusclub noemen. Jonge jonge, wat een niveau weer. Ajax heeft internationaal zoveel meer bereikt dat PSV ooit zal bereiken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kennen ze bij die tyfusclub van jou blijkbaar niet.
Had het over Ajaxquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De topjaren van Ooijer bij PSV waren omstreeks 2005/2006 toch?
[..]
Godver, nu je het zegt. Wat een wereldklasse en de prestaties waren er dan gelukkig ook naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Jij beweerde toch dat Ooijer in zijn topjaren geen verrijking voor Ajax was geweest?quote:
Nee, beter lezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij beweerde toch dat Ooijer in zijn topjaren geen verrijking voor Ajax was geweest?
Die man heeft het 1e team nooit gehaald. En het is een teringmongool eerste klas. Bij elke overtreding zie je die man alweer zeiken bij de scheidsrechter. En niemand die kan zeggen dat dat niet zo isquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Eens een jood, altijd een jood..
Het valt me ook altijd op dat nieuwe spelers zich binnen een week aangepast hebben aan dat joodse gedrag
Jij bent gewoon een gefrustreerde PSV haterquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Ooijer, de arrogantste PSV'er sinds Ronald Waterreus. En nee, ik ben niet voor Ajax...
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, het is ook een kankermongoolquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man heeft het 1e team nooit gehaald. En het is een teringmongool eerste klas. Bij elke overtreding zie je die man alweer zeiken bij de scheidsrechter. En niemand die kan zeggen dat dat niet zo is.
PSV heeft gewoon niks met voetbal te makenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een gefrustreerde PSV hater
Beetje gefrusteerd vriend na de nederlaag ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Ooijer mag van mij de tering krijgen. Bemoeit zich overal mee, heeft een irritante persoonlijkheid en is gewoonweg als mens een verrot persoon. Ik hoop dan ook dat hij niet meer voor Oranje uitkomt, want ik erger me mateloos aan zijn gedrag. Altijd bij opstootjes betrokken, gaat dan als een haantje tegen mensen aanlopen.
Klacht: Ooijer met zijn crackhoofd. Om over zijn accent nog maar niet te praten.
[ afbeelding ]
Crackhoofd
Boehoe!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon niks met voetbal te maken. Ik geef toe dat ze afgelopen zondag wel beter speelden in het algemeen dan Ajax. Al speelde Ajax tegen 12 man, excl. dat boerenpubliek,
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon niks met voetbal te maken. Ik geef toe dat ze afgelopen zondag wel beter speelden in het algemeen dan Ajax. Al speelde Ajax tegen 12 man, excl. dat boerenpubliek,
Nee, Ajax heeft tenminste professionals.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef Paran0id het volgende:
whehe Ooijer +1
Probeerde Suarez uit de tent te lokken, wat helaas niet lukte!
Maargoed 3 punten zijn binnen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!
Wat heb jij voor infantiele geest dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet bij het voetbal
Nu is het niet geloofwaardig meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!
Wou je zeggen dat A'dam de voetbalhoofdstad was? Die titel zijn ze allang kwijt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu is het niet geloofwaardig meer.
Ja joh, want Ajax was elk jaar tussen 1974 en 1995 perfect.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat A'dam de voetbalhoofdstad was? Die titel zijn ze allang kwijt.
GEEF JE NU DE SCHEIDS DE SCHULDquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ja joh, want Ajax was elk jaar tussen 1974 en 1995 perfect.Amsterdam is gewoon nog steeds de voetbalhoofdstad van Nederland en ajax heeft gewoon nog steeds de meeste historie.
Nee, ik zeg toch dat PSV wel beter wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
GEEF JE NU DE SCHEIDS DE SCHULD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
'Al speelde Ajax tegen 12 man'quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat PSV wel beter was. Maar die scheids mogen ze ook een handleiding opsturen.
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.Welke stad het wel is, is lastig te zeggen geef ik toe. Rotterdam heeft b.v. 3 clubs in het betaald voetbal, Eindhoven heeft er 2 en heeft met PSV gewoon verreweg de beste club van de afgelopen 10 jaar.
Dé voetbalprovincie is in elk geval Brabant met PSV, NAC, Willem 2, RKC, RBC, Top Oss en Eindhoven.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.
En FC Den Boschquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.
Dat dus. Zelfs Gelderland heeft het beter geregeld dan Noord-Holland.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.Welke stad het wel is, is lastig te zeggen geef ik toe. Rotterdam heeft b.v. 3 clubs in het betaald voetbal, Eindhoven heeft er 2 en heeft met PSV gewoon verreweg de beste club van de afgelopen 10 jaar.
Dé voetbalprovincie is in elk geval Brabant met PSV, NAC, Willem 2, RKC, RBC, Top Oss en Eindhoven.
Ja, kankerscheidsquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Al speelde Ajax tegen 12 man'
wtf.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ajax een tiefusclub noemen. Jonge jonge, wat een niveau weer.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Klacht: Ooijer met zijn crackhoofd. Om over zijn accent nog maar niet te praten.
Over niveau gesproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Noem dan ook even de slaande beweging van De Zeeuw, waarvoor hij best rood had mogen hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef reetveter het volgende:
Ja, kankerscheids. Wielaert die Doedelzak niet op kon vangen omdat die al belachelijk geel had gekregen. Suarez die een volkomen onterechte kaart kreeg
. Bakkal die een aanslag op Aldeweireld maakt, niks aan de hand
, ooijer die voor de honderste keer Suarez doormidden probeerd te trappen
.
Ajax had sowieso niet gewonnen hoe ze die zondag speelden maar de scheids beïnvloede wel het spel met onnodige kaarten.
ACH ACH ajax verliest en dan gelijk huilen over ooijer, booohooooooquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Ooijer mag van mij de tering krijgen. Bemoeit zich overal mee, heeft een irritante persoonlijkheid en is gewoonweg als mens een verrot persoon. Ik hoop dan ook dat hij niet meer voor Oranje uitkomt, want ik erger me mateloos aan zijn gedrag. Altijd bij opstootjes betrokken, gaat dan als een haantje tegen mensen aanlopen.
[ afbeelding ]
Crackhoofd
Wat heeft iedereen toch tegen Ooijer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef DurumDoner het volgende:
Goed topic. Ooijer is een kneus!
Als dit topic inactief wordt schop ik hem weer omhoog!
Die boeien niet.quote:
Hou er maar over op, dit is het verkeerde topic voor tegengasquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef Genius-F het volgende:
Ik vind het weer meer dan genieten dat al die neppe joodjes die hoogstens 3x per jaar naar die galmbak gaan helemaal los gaan hier en lopen janken over historie
Genieten man die historie terwijl je er zelf niks van meegekregen hebt. Tevens zeiken over Ooijer terwijl die Suarez 5x erger is.
Wat een kutopmerkingquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef DurumDoner het volgende:
Wel mooi dat het direct weer over Ajax gaat. Wat is het toch een interessante club he, zo mooi hoe alles en iedereen zich altijd met Ajax bezig houdt.
Ontopic: Andre Ooijer
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef DurumDoner het volgende:
Wel mooi dat het direct weer over Ajax gaat. Wat is het toch een interessante club he, zo mooi hoe alles en iedereen zich altijd met Ajax bezig houdt.
Ontopic: Andre Ooijer
Ik ben Durum Doner, ik val op mannen. Ik ben altijd een isla-mietje geweest en val door de mand in echte topics.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:54 schreef DurumDoner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Andre Ooijer, ik val op mannen. Ik ben altijd een net-nietje geweest en val door de mand in echte topwedstrijden.
Ik ben Andre Ooijer, ik ben homofiel
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben Durum Doner, ik val op mannen. Ik ben altijd een isla-mietje geweest en val door de mand in echte topics.
[ afbeelding ]
Ik ben Durum Doner, ik ben homofiel
GEERT 4 LIFE!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:59 schreef Ritmo het volgende:
Idd het gaat ook altijd over Geert Wilders en Jan Smit overal, volgens DD zouden dat dus de beste politicus en beste zanger van Nederland moeten zijn.
Fair enough. Maar ook de elleboog van doedelzakquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:53 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Noem dan ook even de slaande beweging van De Zeeuw, waarvoor hij best rood had mogen hebben.
JA WACHT MAAR TOT GEERT AAN DE MACHT KOMT DAN MAG OOIJER JOU VAN OME GEERT ANAAL VERNEDEREN JEWEETZ!1!!quote:
grafkankerjodenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Wat is grafkanker eigenlijk? Kanker aan je grafzerk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
grafkankerjoden
Wat een niveau weer
Wat hebben ze allemaal bereikt sinds dat jij in het stadion zit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ajax een tiefusclub noemen. Jonge jonge, wat een niveau weer. Ajax heeft internationaal zoveel meer bereikt dat PSV ooit zal bereiken.
"Leep" en "ervaren" noemen we dat in de grote mensen wereldquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef afcajos het volgende:
Overigens heb ik me ook dood geërgerd aan die vent, normaal erger ik me aan affelay maar dit keer was ooier echt fucking irritant.
Is dat nou lekker, Isakson in je kontje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, en weer een doelpunt gescoord! Toch leuk als verdediger!
[ afbeelding ]
En weer sneller dan een aanvaller...
[ afbeelding ]
Geen gezeik, liggen jij Argentijn!
[ afbeelding ]
Even juichen nadat ik een geweldige assist heb verzord...
[ afbeelding ]
Ik ben Andre Ooijer. Nog vragen?
Ooijer wordt direct het land uitgezet met ze Marokkaanse accent.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA WACHT MAAR TOT GEERT AAN DE MACHT KOMT DAN MAG OOIJER JOU VAN OME GEERT ANAAL VERNEDEREN JEWEETZ!1!!
Indoctrinatie van de nieuwe generatie op basis van vergane gloriequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal bereikt sinds dat jij in het stadion zit?
Neehoor, als je als 'gevestigde' speler je zo moet gedragen ben je een valse nicht. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Leep" en "ervaren" noemen we dat in de grote mensen wereld
Maakt tegenwoordig niet veel uit hoor, kijk maar naar de budgettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef damsco het volgende:
Sowieso, welk merk verkoopt peter op wereldniveau. Ajax of PSV
Krijg altijd het gevoel dat die boeren gewoon een stuk afgunst richting Amsterdam hebben.
Kneus. Wie heeft die foto van Wilders in zijn profiel staan? Wie is hier dan een kneus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
"Echte topics"
Wereldvreemd mongooltje.
boehoeequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef afcajos het volgende:
Overigens heb ik me ook dood geërgerd aan die vent, normaal erger ik me aan affelay maar dit keer was ooier echt fucking irritant.
Als het maar werkt vind ik het primaquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Neehoor, als je als 'gevestigde' speler je zo moet gedragen ben je een valse nicht. Niets meer niets minder.
Jij hebt een half naakte man in je fobo. Wie is er nou een kneus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kneus. Wie heeft die foto van Wilders in zijn profiel staan? Wie is hier dan een kneus?
Jij snapt gewoon niets van voetbal wanneer jij Ooijer een goede voetballer vind, niets met wereldvreemd te maken. Homo.quote:Wereldvreemd. Zegt iemand die Ooijer een slechte voetballer en een homo vindt. Kneus
Geen idee, jij bent de homofiel van ons tweequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef DurumDoner het volgende:
Is dat nou lekker, Isakson in je kontje?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het maar werkt vind ik het prima![]()
Zeg, jij was toch zo'n onzekere homofoob? *ramt knots in Doner's aarsje
En jij maar kijken he! Homo!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef DurumDoner het volgende:
Jij hebt een half naakte man in je fobo. Wie is er nou een kneus?
Homo, Ooijer heeft meer doelpunten op zijn naam staan dan jij hersencellenquote:Jij snapt gewoon niets van voetbal wanneer jij Ooijer een goede voetballer vind, niets met wereldvreemd te maken. Homo.
Zegt iemand die naakte mannen in ze fobo heeft. Je bent ook echt schizofreen he.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent de homofiel van ons twee
Dan zal je wel een teringhekel hebben aan de gemiddelde ajaciedquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik heb het idd niet zo op homo's idd. Hoef toch niet iedereen aardig te vinden?
LULZ, dat ben ik zelfquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:12 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Zegt iemand die naakte mannen in ze fobo heeft. Je bent ook echt schizofreen he.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
boehoeeen als wij zeiken over Suarez dan is het weer fout
![]()
Het was een algemene opmerking naar alle ajakkeciedenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat. Ik kan me vrij goed voorstellen dat je een hekel hebt aan Suarez als je niet voor Ajax bent.
Wat een zielige homo ben je toch ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:13 schreef leolinedance het volgende:
Haha al die zielige Joodjes die hierkomen jankenSlechte verliezers, gelukkig geeft iedereen met voetbalverstand wel gewoon toe dat PSV terecht gewonnen heeft. Ik snap het ook wel, jullie zijn gefrustreerd na al die jaren wanprestaties op een rij. En zo te zien komt er gewoon weer een jaartje bij
Doet pijn he, het is ook niet fijn om een verliezer te zijn. Zoals afgelopen zondag, houdoe en bedankt!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een zielige homo ben je toch ook
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:16 schreef AllochtoonJankWijf het volgende:
Echt weer typisch homo om het zo nichterig voor Ooijer op te nemen. Ga elkaar lekker knuffelen ofzo!
Wij? Wie bedoel je? En waarom 'let maar op', heb je ook bepaalde argumenten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
Wij lachen toch het laatst dit seizoen, let maar op.
Hij had een soulmate gevonden, allebei van die heerlijke zuigers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef damsco het volgende:
Ooijer is inderdaad wel het type dat ondertussen in zijn kont wordt geneukt op een toilet in een of ander tankstaiton. Of dit komt door zijn eventuele drugsgebruik of geaardheid is mij niet duidelijk. Maar hij vond Suarez wel erg leuk, begon zelfs een beetje hem te omhelsen zonder reden.
Zou voor het eerst zijn sinds jarenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
Ooijer moet gewoon niet Suarez aanrandenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij had een soulmate gevonden, allebei van die heerlijke zuigers.
PS, je bent écht een jankwijf hè?
Maar hij wou alleen maar zijn knots zachtjes inbrengen bij hemquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ooijer moet gewoon niet Suarez aanranden
Denk je dan ook echt dat dat gaat gebeuren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn sinds jaren
Suarez moet gewoon stoppen met schwalbes makenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ooijer moet gewoon niet Suarez aanranden
Ja, ze wonnen veel toen de jankerds van nu nog niet eens geboren warenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef Genius-F het volgende:
Maar hé, ze hebben wel de grootste historie van Nederland..
Wat lul je nou kankerdom? Ik zeg toch dat Ajax terecht verloren had?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vreemd, de neuzen janken als wijven en Ooijer is de homo
Eerlijk gezegd zie ik Ajax wel als titelkandidaat, al denk ik dat AZ of Twente er mee gaat lopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk je dan ook echt dat dat gaat gebeuren?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef Paran0id het volgende:
Ooijer een homo noemen terwijl de grootste gay optocht van europa door de amsterdamse grachten vaart
Wat heeft dat te maken met een wedstrijd van zondag. Als jullie van argumenten gebruiken als 'PSV was de laatste 10 jaar het meest succesvol'. Dan zeg ik dat je gelijk hebtquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, ze wonnen veel toen de jankerds van nu nog niet eens geboren waren
Ach, Ajax is al zó lang de net-niet club van Nederland, dat zie ik dit jaar echt niet opeens veranderen. Ik vind het team nog niks beter geworden dan vorig jaar. AZ zie ik het niet nog een keer doen. Ik denk dat het tussen Twente en PSV zal gaan. Buiten Suarez was Ajax gewoon zwak. Sulejmani, Cvitanich en Rommedahl breken echt geen potten in de aanval.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik Ajax wel als titelkandidaat, al denk ik dat AZ of Twente er mee gaat lopen.
haha hij moet 'kanker' zeggen, frustiquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat lul je nou kankerdom? Ik zeg toch dat Ajax terecht verloren had?
Het gaat dan ook over het gejank om Ooijer, er lopen hier nogal wat ventjes rond die iemand voor homo uitmaken ("Hihi, laten we hem homo noemenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat lul je nou kankerdom? Ik zeg toch dat Ajax terecht verloren had?
Dan komen al die lampen richting Amsterdamquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef Paran0id het volgende:
Ooijer een homo noemen terwijl de grootste gay optocht van europa door de amsterdamse grachten vaart
En net liepen jullie weer te drammen dat Ooijer een Amsterdammer was. Zelfde straatje als gay paradequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef Paran0id het volgende:
Ajax niet als titelkandidaat zien. Hou jij het maar bij linedancenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, Ajax is al zó lang de net-niet club van Nederland, dat zie ik dit jaar echt niet opeens veranderen. Ik vind het team nog niks beter geworden dan vorig jaar. AZ zie ik het niet nog een keer doen. Ik denk dat het tussen Twente en PSV zal gaan. Buiten Suarez was Ajax gewoon zwak. Sulejmani, Cvitanich en Rommedahl breken echt geen potten in de aanval.
Tsja, Mercedes maakte ooit de meest betrouwbare auto's...die tijd is ook wel voorbij, daar koop je nu helemaal NIKS meer voor. Ajax is momenteel gewoon afgezakt tot het niveau van een subtopper, als je al 5 jaar geen kampioen meer geworden bent is het gewoon niet anders. Ze zullen zich weer moeten bewijzen, de tijd dat clubs bang waren als Ajax op bezoek kwam is allang voorbij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een wedstrijd van zondag. Als jullie van argumenten gebruiken als 'PSV was de laatste 10 jaar het meest succesvol'. Dan zeg ik dat je gelijk hebt. Maar Ajax heeft gewoon de beste historie, dit veranderd echt niet als een paar hier toen nog niet geboren waren, lampekap.
Er zijn dit jaar 4 kandidaten, met ook nog eens 1 of 2 outsiders.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ajax niet als titelkandidaat zien. Hou jij het maar bij linedancen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:26 schreef HuilendeTurk het volgende:
Ik vind turken wel zo walgelijk. Altijd janken over dat ze niet getolereerd worden, maar tegelijkertijd wel als een onverzorgde stinkaap over straat paraderen met hun paupertaaltje. En dan nog dingen als de shoarmatent, zo walgelijk! Als je ziet hoe debiel ze erbij lopen, vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt?!
Nog erger zijn die relturken, waar je het niet van verwacht. Van die normaal ogende mannen die ineens turk zijn. Gadverdamme.
En daarom haat ik HuilendeTurk
Niet de voornaamste titelkandidaat. Ajax zal vast bij de top 4 eindigen. Ze komen alleen op dit moment te kort om als dé titelkandidaat bestempeld te worden. Maar het seizoen is nog lang.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ajax niet als titelkandidaat zien. Hou jij het maar bij linedancen
Dat weet ik wel zeker, dan is het helemaal niks meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar 4 kandidaten, met ook nog eens 1 of 2 outsiders.Maar Ajax is niet dé topfavoriet. Als Suarez wegvalt (blessure/verkoop) dan zijn ze misschien niet eens kandidaat meer.
Subtopper: plaats 5 tot en met 8quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, Mercedes maakte ooit de meest betrouwbare auto's...die tijd is ook wel voorbij, daar koop je nu helemaal NIKS meer voor. Ajax is momenteel gewoon afgezakt tot het niveau van een subtopper, als je al 5 jaar geen kampioen meer geworden bent is het gewoon niet anders. Ze zullen zich weer moeten bewijzen, de tijd dat clubs bang waren als Ajax op bezoek kwam is allang voorbij.
Alweer 'let maar op'? Waarom moeten we opletten, wat zijn je argumenten? Wat zegt jou dat Ajax kampioen wordt, is het je glazen bol of heb je er ook iets nuttigs over te vertellen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
In dat geval is heul ajax natuurlijk ook homoquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
En net liepen jullie weer te drammen dat Ooijer een Amsterdammer was. Zelfde straatje als gay parade.
Ik doelde op plaats 3 - 5, mijn fout.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Subtopper: plaats 5 tot en met 8.
Flikker toch een end op man! PSV heeft dit jaar ook geen beste selectie, die gaat dit jaar ook geen kampioen worden. En dan FC Twente en PSV als titelkandidaten noemen
. Plaats 1 t/m 4 zal gewoon bestaan uit PSV, Ajax, FCT en AZ. En daarbij zal Ajax echt geen 4e staan. Dat Ajax kampioen zal worden moet ik eerst ook nog zien, maar om het tot een subtopper te bombarderen getuigd niet van een groot voetbal inzicht.
Heu, qua prestaties de afgelopen jaren ís Ajax een subtopper. Qua begroting en fans etc niet natuurlijk. Maar sportief gezien moeten ze eerst maar weer eens overtuigenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:32 schreef reetveter het volgende:
Dat Ajax kampioen zal worden moet ik eerst ook nog zien, maar om het tot een subtopper te bombarderen getuigd niet van een groot voetbal inzicht.
Maar zonder Suarez heeft Ajax ook een groot probleem though.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
En als Affelay wegvalt dan stelt PSV ook niks meer voor.
Afellay speelt juist de laatste wedstrijden wat minder. Kijk je wel voetbal eigenlijk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
En als Affelay wegvalt dan stelt PSV ook niks meer voor.
Je wil dus zeggen dat qua prestaties alleen PSV een titelkandidaat is. Aangezien geen enkele club veel voorstelde afgelopen jaren. Ajax draait gewoon mee plaats 1 tot en met 4, dat noem ik de top.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heu, qua prestaties de afgelopen jaren ís Ajax een subtopper. Qua begroting en fans etc niet natuurlijk. Maar sportief gezien moeten ze eerst maar weer eens overtuigen
Ja, daarom speelde PSV ook 2x gelijk. Al kijk ik PSV niet zo vaak want dat vind ik niet bijzonder aantrekkelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Afellay speelt juist de laatste wedstrijden wat minder. Kijk je wel voetbal eigenlijk?
Ik denk dat ik er maar mee ophoudt. De Ooijerfans zijn namelijk net als een stel kibbelende wijven, als je ze bij elkaar zet kun je ze toch niets wijs maken. Nicht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waar zijn alle ooijer huilies nou gebleven? De traantjes op laten vegen door mamma?
Titelkandidaat beoordeel ik op basis van de selectie, of een club tot de top of subtop behoort beoordeel ik op de prestaties van pakweg de laatse 5 jaar. En dan zitten er nogal wat eindklasseringen in waar Ajax niet bij de eerste 3 zit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat qua prestaties alleen PSV een titelkandidaat is. Aangezien geen enkele club veel voorstelde afgelopen jaren. Ajax draait gewoon mee plaats 1 tot en met 4, dat noem ik de top.
Hoe sneu ben jij zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waar zijn alle ooijer huilies nou gebleven? De traantjes op laten vegen door mamma?
Maar je jankt zo lekker, lekkere knul van me!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er maar mee ophoudt. De Ooijerfans zijn namelijk net als een stel kibbelende wijven, als je ze bij elkaar zet kun je ze toch niets wijs maken. Nicht.
Ja, met zo'n kwaliteitstopic moet je niet ineens allerlei serieuze discussies gaan houden. En nou huilen over Ooijer jankerd!quote:
Bowa was een goed mens, maar een waardeloze mod.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef Seam het volgende:
BoWa had hier allang een slotje opgegooid.
Qua selectie is PSV dit jaar geen titelkandidaatquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Titelkandidaat beoordeel ik op basis van de selectie, of een club tot de top of subtop behoort beoordeel ik op de prestaties van pakweg de laatse 5 jaar. En dan zitten er nogal wat eindklasseringen in waar Ajax niet bij de eerste 3 zit.
Waren ze niet een keer 5e geworden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Qua selectie is PSV dit jaar geen titelkandidaat, same as Ajax. En in de laatste 5 jaar is Ajax niet onder plaats 4 geeindigd. Alleen jaargang 2006/06 werd het 4e. Ofterwel, geen subtop.
Je zegt het zelf al, Ajax kan dus ook gewoon kampioen worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
Slaat dus echt nergens op, AZ werd het ene seizoen 12e en het seizoen erop 1e. Resultaten van de seizoenen ervoor zeggen niets.
Hilarisch, je pakt er precies één geval uit waar een club 11 plaatsen hoger eindigt dan het jaar daarvoor. Hoeveel gevallen zijn er waar dat heel wat minder was?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
Slaat dus echt nergens op, AZ werd het ene seizoen 12e en het seizoen erop 1e. Resultaten van de seizoenen ervoor zeggen niets.
Ja, 6e zelfs een keerquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waren ze niet een keer 5e geworden?
Nee, en aangezien er weinig verbeterd is aan de selectie verwacht ik dit seizoen ook geen verandering daarin. Gelukkig maakt een overwinning op Ajax veel goed, zeker als er een stel van die huilies helemaal van over de flos gaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef damsco het volgende:
Even denken, welke plek eindigde PISVEE vorig jaar ook al weer. Niet in de top 3 toch![]()
![]()
Ik vind moslims wel zo walgelijk. Altijd janken over dat ze niet getolereerd worden, maar tegelijkertijd wel met een burka en een bomgordel over straat paraderen met hun "allahackbar!" stemmetjes. En dan nog dingen als Bin Laden, zo walgelijk! Als je ziet hoe debiel ze erbij lopen, vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:26 schreef DurumDoner het volgende:
Ik vind homo's wel zo walgelijk. Altijd janken over dat ze niet getolereerd worden, maar tegelijkertijd wel als een opgemaakt wijf over straat paraderen met hun wijvenstemmetjes. En dan nog dingen als de gaypride, zo walgelijk! Als je ziet hoe debiel ze erbij lopen, vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt?!
Nog erger zijn die relnichten, waar je het niet van verwacht. Van die normaal ogende mannen die ineens homofiel zijn. Gadverdamme.
En daarom haat ik Andre Ooijer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind moslims wel zo walgelijk. Altijd janken over dat ze niet getolereerd worden, maar tegelijkertijd wel met een burka en een bomgordel over straat paraderen met hun "allahackbar!" stemmetjes. En dan nog dingen als Bin Laden, zo walgelijk! Als je ziet hoe debiel ze erbij lopen, vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt?!
Nog erger zijn die terroristen, waar je het niet van verwacht. Van die normaal ogende mannen die ineens een bom zijn. Gadverdamme.
En daarom haat ik Durum Doner.
Hee, die grap had ik al gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Fail!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, die grap had ik al gemaakt![]()
Man-die-ajacieden-laat-huilen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Weten jullie trouwens wat Ooijer in het Limburgs betekend?
Slotje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Weten jullie trouwens wat Ooijer in het Limburgs betekend?
Dat had hier zo'n 200 posts geleden al op moeten zitten maar we baggeren hem wel volquote:
Die van jou ging over turken, de mijne over DurumDonerquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, die grap had ik al gemaakt![]()
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had hier zo'n 200 posts geleden al op moeten zitten maar we baggeren hem wel vol
Nou ja, hij was wel ok natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die van jou ging over turken, de mijne over DurumDoner![]()
En grappen dubbel posten is derhalve kickz.
Ik heb jou trouwens gespot in je gare auto vandaagquote:
Nee, dat crackhoofd wint niet met 4-3, hij tikt er zelfs eentje in zijn eigen goal in. Zijn team wel. Dus kaak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dat crackhoofd wint wel met 4-3 van die randdebielen.
Ia dit niet iets wat al in VBL besproken wordt?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens gespot in je gare auto vandaag
Boh gek, ik heb vandaag nog een heerlijke uiensaus op, dat is dus eigenlijk Ooijersaus? Nou begin ik toch echt aan mijn geaardheid te twijfelen hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft er wel een link mee: Het betekend UIEN
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft er wel een link mee: Het betekend UIEN
Boehoehoe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, dat crackhoofd wint niet met 4-3, hij tikt er zelfs eentje in zijn eigen goal in. Zijn team wel. Dus kaak.
Check mijn posthistoriequote:
Ik heb gewoon gelijk, achterlijke over het paard getilde ex-mod.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin bij jullie.
Nooit gehoord van Ooije ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
![]()
Uit welk deel van Limburg kom jij, gast? Het is uie of unne, maar zeker geen ooijer.
Nep Limburger
Zo klopt ie beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin overal op het veld behalve Suarez (die toevallig minstens net zo'n lijer als Ooijer is) bij jullie.
Hehe das wel vet ja. Die Bowa kunnen we nu wel hard afzeiken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, achterlijke over het paard getilde ex-mod.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin overal op het veld behalve Suarez (die toevallig minstens net zo'n lijer als Ooijer is ) en Aissati bij jullie.
Stellen jullie Wielaert pls. gewoon weer op in de return?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, achterlijke over het paard getilde ex-mod.
Die overigens uit de jeugdopleiding van PSV komt maar niet goed genoeg was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stellen jullie Wielaert pls. gewoon weer op in de return?
Tnx!
xjes!!!
Net als Aissati.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die overigens uit de jeugdopleiding van PSV komt maar niet goed genoeg was.
Aissati moet terug jeweetsquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Aissati.
En afdankers als Rommedahl.
Ajax is het mislukte PSV.
Opgelost.
We hebben een versterking achterin nodig ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin bij jullie.
Optyfen, de aanval van Ajax is beter dan welke dan ook in de eredivisie. Altijd al geweest en dat zal dit seizoen niet anders zijnquote:
Waarbij nog vermeld dient te worden dat een centrumverdediger per definitie beter is dan een vleugelverdediger.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:08 schreef Teezie het volgende:
Even een einde maken
NL elftal: Ooijer > Heitinga
Heitinga: At Madrid > Ajax
Ooijer: PSV > HELE WERELD JE WEETS
Conclusie: OOIJER POWNT HEITINGA DIE TE GOED IS VOOR JULLIE EN DUS WEG GING
haha je zielige gejank begint op te vallen..in meerdere topics.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, dat crackhoofd wint niet met 4-3, hij tikt er zelfs eentje in zijn eigen goal in. Zijn team wel. Dus kaak.
De aanval alleen zegt niets. Zo heb je ook niets aan 11 Suaressen die op het veld staan rond te homo-en.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
We hebben een versterking achterin nodig ja.
[..]
Optyfen, de aanval van Ajax is beter dan welke dan ook in de eredivisie. Altijd al geweest en dat zal dit seizoen niet anders zijn. Middenveld is gewoon goed, al was de Zeeuw dramatisch afgelopen zondag.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarbij nog vermeld dient te worden dat een centrumverdediger per definitie beter is dan een vleugelverdediger.
Ja en bij Roda heeft hij ook nog middenveld gespeeld, dus dat zegt niets. Ooijer is gewoon een uitstekende verdediger voor wiens positie Heitinga vaak niet eens tweede keus is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..].
Heitinga staat ook soms gewoon centraal. Het is dat ze voor de centrale rol meestal gewoon een verdediger kiezen met meer ervaring dus een ouder iemand. Ooijer heeft ook net zo vaak op de back positie gestaan toen die jong was. Bij blackburn (?) bijvoorbeeld.
Omdat Heitinga een veel populairder persoon is. Niet omdat hij een betere voetballer is.quote:En als je heel Nederland laat stemmen tussen Ooijer en Heitinga gaat Ooijer die poll niet winnen.
Ooijer is gewoon al lang over zijn top heen. Heitinga stoomt naar zijn top toe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en bij Roda heeft hij ook nog middenveld gespeeld, dus dat zegt niets. Ooijer is gewoon een uitstekende verdediger voor wiens positie Heitinga vaak niet eens tweede keus is.
[..]
Omdat Heitinga een veel populairder persoon is. Niet omdat hij een betere voetballer is.
Zeg huilebalk. Ik bagger niej.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:38 schreef damsco het volgende:
Kan iemand BoWa weer mod maken. Nu begint hij weer met baggeren.
Bowa gedraag je!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Phrits het volgende:
ajax
Gefrustreerde ajacieden die alles en iedereen de schuld geven als ze verliezen.
Moet je hem eens zien voetballen aanbaggeren bij atletico, niet om aan te zien. Hopen dat Maduro naar het NL elftal gaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ooijer is gewoon al lang over zijn top heen. Heitinga stoomt naar zijn top toe.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, fantastisch zeg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:59 schreef suuske343 het volgende:
ik krijg spontaan zin om te zingen van dit topic.....doet u gezellig mee:
Jajaja Andre Ooijer,
Kwam uit het noorden, maar vond het zuiden mooier.
Ja Andre Ooijer is een boer geworden, en daarom zingen wij allemaal.....
Jajaja Andre Ooijer
Heitinga, ja? Die speelde woensdag inderdaad weer de pannen van het dak. De meest overgewaardeerde 'verdediger' van Nederland.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tomassonquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:57 schreef honda1990 het volgende:
Gloeilampjes
vanaf minuut 3![]()
Ambrosini
Je bent Altobelli vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ik zeg meestal 'juun'. Geen idee hoe je het schrijft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Ooije ?
Roermond.
Unne![]()
Unne friet ken ik wel.
Nee dan die kutboer die jullie achterin hebben staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Volledig eens met TS.
Buiten dat hij al zwaaaaaar over zijn top heen is is het ook een vuile bloedhond met zijn walgelijke mocroflavour accent.
Klooijer
Hij komt niet voor niets uit Amsterdam natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Om over zijn accent nog maar niet te praten.
Mietje.quote:
Die Suarez mag ook wel eens doormidden worden getrapt. Dan zal hij de volgende wel 2 keer nadenken voor hij een duik maakt in de 16 meter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, kankerscheids. Wielaert die Doedelzak niet op kon vangen omdat die al belachelijk geel had gekregen. Suarez die een volkomen onterechte kaart kreeg
. Bakkal die een aanslag op Aldeweireld maakt, niks aan de hand
, ooijer die voor de honderste keer Suarez doormidden probeerd te trappen
.
Ajax had sowieso niet gewonnen hoe ze die zondag speelden maar de scheids beïnvloede wel het spel met onnodige kaarten.
Dat komt dan ook doordat 65% van Nederland bestaat uit kortzichtige klapjosti's.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..].
Heitinga staat ook soms gewoon centraal. Het is dat ze voor de centrale rol meestal gewoon een verdediger kiezen met meer ervaring dus een ouder iemand. Ooijer heeft ook net zo vaak op de back positie gestaan toen die jong was. Bij blackburn (?) bijvoorbeeld. En als je heel Nederland laat stemmen tussen Ooijer en Heitinga gaat Ooijer die poll niet winnen.
Ooijer een smeerlap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:00 schreef Prosac het volgende:
Types als Ooijer, Buijs, Van Dijk, Holla (ja, die wordt ook al verketterd), Lurling, Penders, Bak Nielsen heeft elke ploeg gewoon nodig. Een smeerlap, een Jantje Wouters, Mark van Bommel.
Feit dat de Ajacieden het over vrijwel niks anders kunnen hebben dat die akelige vervelende meneer Ooijer zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ooijer een smeerlap.Dat probeert die loser juist te zijn maar hij overdrijft op een lachwekkende manier.
Het is gewoon een kneusje dat op zijn 35e nog een neurotische dwang heeft om zich te willen bewijzen.![]()
En dat in het veilige bijzijn van z'n ploeggenoten. Ik denk dat als je Ooijer en Suarez met zijn tweeën op een veld in een leeg stadion zet dat ie Suarez niet eens in zijn ogen durft aan te kijken. Uberkneus.
Opzich trapt hij Suarez gewoon doormidden hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ooijer een smeerlap.Dat probeert die loser juist te zijn maar hij overdrijft op een lachwekkende manier.
Het is gewoon een kneusje dat op zijn 35e nog een neurotische dwang heeft om zich te willen bewijzen.![]()
En dat in het veilige bijzijn van z'n ploeggenoten. Ik denk dat als je Ooijer en Suarez met zijn tweeën op een veld in een leeg stadion zet dat ie Suarez niet eens in zijn ogen durft aan te kijken. Uberkneus.
Hij is geen smeerlap maar een slecht acteur. Als je een sukkel bent probeer je dan niet andrs voor te doen. Ooijer doet dat wel en ik krijg daar maagdraaiIngen van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Feit dat de Ajacieden het over vrijwel niks anders kunnen hebben dat die akelige vervelende meneer Ooijer zegt al genoeg natuurlijk.
Smeerlap en irritant.
Ik vind Ooijer nou niet echt indrukwekkend overkomen met zijn ingevallen smoeltje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Opzich trapt hij Suarez gewoon doormidden hoor.
Niet dat ik een Ooijer fan ben, maar dit is gewoon overduidelijk.
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef Prosac het volgende:
Was dit topic er ook geweest als Ajax gewonnen had?
Wat heeft Suarez dan verkeerd gedaan die wedstrijd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef Prosac het volgende:
Oh nee, dan had een PSV-er vermoedelijk een topic over Suarez geopend.
Dat zal wel niet, maar ik heb altijd de schurft aan dat joch gehad. Vanaf dat ie bij Roda al tegen een bal probeerde te trappen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef Prosac het volgende:
Was dit topic er ook geweest als Ajax gewonnen had?
Net zoveel als Ooijer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez dan verkeerd gedaan die wedstrijd?
Niks, maar ze mogen graag zeiken over iets wat ie haast niet meer doet, schwalbes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez dan verkeerd gedaan die wedstrijd?
Nee. Bij elk opstootje dat er was kwam Ooijer aanrennen om even de stoere bink uit te hangen. Om maar niet te spreken over die belachelijke acties van aan Suarez hangen enzoquote:
Nou ik kan er wel een paar opnoemen. Als Ajaciedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net zoveel als Ooijer.
Ik zou ook niet weten wie anders van Ajax je een KLB topic over zou moeten openen.
en overdreven neergaan bij een tikje. Maar dat was geen schwalbe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee. Bij elk opstootje dat er was kwam Ooijer aanrennen om even de stoere bink uit te hangen. Om maar niet te spreken over die belachelijke acties van aan Suarez hangen enzo.
Voor zover ik het zag heeft Suarez niks gedaan behalve goed voetballen?
Ach, als ik Afellay en Lazovic zo even bekeek op dat gebiedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
en overdreven neergaan bij een tikje. Maar dat was geen schwalbe.
Het was geen strafschop, maar ook geen schwalbe. Grappig dat er steeds onterecht naar dat moment wordt verwezen terwijl psvers regelmatig snel naar de grond gingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
en overdreven neergaan bij een tikje. Maar dat was geen schwalbe.
Hij wint er echter uiteindelijk wel de wedstrijd mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maargoed, doet niet terzake natuurlijk. Wat er wél toe doet, is dat Andre Ooijer een trieste voetballer is, die zijn gebrek aan voetballende kwaliteiten probeert te verbergen door heel stoer te doen en boos te kijken.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het was geen strafschop, maar ook geen schwalbe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |