Hij komt niet voor niets uit Amsterdam natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Om over zijn accent nog maar niet te praten.
Mietje.quote:
Die Suarez mag ook wel eens doormidden worden getrapt. Dan zal hij de volgende wel 2 keer nadenken voor hij een duik maakt in de 16 meter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, kankerscheids. Wielaert die Doedelzak niet op kon vangen omdat die al belachelijk geel had gekregen. Suarez die een volkomen onterechte kaart kreeg
. Bakkal die een aanslag op Aldeweireld maakt, niks aan de hand
, ooijer die voor de honderste keer Suarez doormidden probeerd te trappen
.
Ajax had sowieso niet gewonnen hoe ze die zondag speelden maar de scheids beïnvloede wel het spel met onnodige kaarten.
Dat komt dan ook doordat 65% van Nederland bestaat uit kortzichtige klapjosti's.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..].
Heitinga staat ook soms gewoon centraal. Het is dat ze voor de centrale rol meestal gewoon een verdediger kiezen met meer ervaring dus een ouder iemand. Ooijer heeft ook net zo vaak op de back positie gestaan toen die jong was. Bij blackburn (?) bijvoorbeeld. En als je heel Nederland laat stemmen tussen Ooijer en Heitinga gaat Ooijer die poll niet winnen.
Ooijer een smeerlap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:00 schreef Prosac het volgende:
Types als Ooijer, Buijs, Van Dijk, Holla (ja, die wordt ook al verketterd), Lurling, Penders, Bak Nielsen heeft elke ploeg gewoon nodig. Een smeerlap, een Jantje Wouters, Mark van Bommel.
Feit dat de Ajacieden het over vrijwel niks anders kunnen hebben dat die akelige vervelende meneer Ooijer zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ooijer een smeerlap.Dat probeert die loser juist te zijn maar hij overdrijft op een lachwekkende manier.
Het is gewoon een kneusje dat op zijn 35e nog een neurotische dwang heeft om zich te willen bewijzen.![]()
En dat in het veilige bijzijn van z'n ploeggenoten. Ik denk dat als je Ooijer en Suarez met zijn tweeën op een veld in een leeg stadion zet dat ie Suarez niet eens in zijn ogen durft aan te kijken. Uberkneus.
Opzich trapt hij Suarez gewoon doormidden hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ooijer een smeerlap.Dat probeert die loser juist te zijn maar hij overdrijft op een lachwekkende manier.
Het is gewoon een kneusje dat op zijn 35e nog een neurotische dwang heeft om zich te willen bewijzen.![]()
En dat in het veilige bijzijn van z'n ploeggenoten. Ik denk dat als je Ooijer en Suarez met zijn tweeën op een veld in een leeg stadion zet dat ie Suarez niet eens in zijn ogen durft aan te kijken. Uberkneus.
Hij is geen smeerlap maar een slecht acteur. Als je een sukkel bent probeer je dan niet andrs voor te doen. Ooijer doet dat wel en ik krijg daar maagdraaiIngen van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Feit dat de Ajacieden het over vrijwel niks anders kunnen hebben dat die akelige vervelende meneer Ooijer zegt al genoeg natuurlijk.
Smeerlap en irritant.
Ik vind Ooijer nou niet echt indrukwekkend overkomen met zijn ingevallen smoeltje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Opzich trapt hij Suarez gewoon doormidden hoor.
Niet dat ik een Ooijer fan ben, maar dit is gewoon overduidelijk.
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef Prosac het volgende:
Was dit topic er ook geweest als Ajax gewonnen had?
Wat heeft Suarez dan verkeerd gedaan die wedstrijd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef Prosac het volgende:
Oh nee, dan had een PSV-er vermoedelijk een topic over Suarez geopend.
Dat zal wel niet, maar ik heb altijd de schurft aan dat joch gehad. Vanaf dat ie bij Roda al tegen een bal probeerde te trappen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef Prosac het volgende:
Was dit topic er ook geweest als Ajax gewonnen had?
Net zoveel als Ooijer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez dan verkeerd gedaan die wedstrijd?
Niks, maar ze mogen graag zeiken over iets wat ie haast niet meer doet, schwalbes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez dan verkeerd gedaan die wedstrijd?
Nee. Bij elk opstootje dat er was kwam Ooijer aanrennen om even de stoere bink uit te hangen. Om maar niet te spreken over die belachelijke acties van aan Suarez hangen enzoquote:
Nou ik kan er wel een paar opnoemen. Als Ajaciedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net zoveel als Ooijer.
Ik zou ook niet weten wie anders van Ajax je een KLB topic over zou moeten openen.
en overdreven neergaan bij een tikje. Maar dat was geen schwalbe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee. Bij elk opstootje dat er was kwam Ooijer aanrennen om even de stoere bink uit te hangen. Om maar niet te spreken over die belachelijke acties van aan Suarez hangen enzo.
Voor zover ik het zag heeft Suarez niks gedaan behalve goed voetballen?
Ach, als ik Afellay en Lazovic zo even bekeek op dat gebiedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
en overdreven neergaan bij een tikje. Maar dat was geen schwalbe.
Het was geen strafschop, maar ook geen schwalbe. Grappig dat er steeds onterecht naar dat moment wordt verwezen terwijl psvers regelmatig snel naar de grond gingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
en overdreven neergaan bij een tikje. Maar dat was geen schwalbe.
Hij wint er echter uiteindelijk wel de wedstrijd mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maargoed, doet niet terzake natuurlijk. Wat er wél toe doet, is dat Andre Ooijer een trieste voetballer is, die zijn gebrek aan voetballende kwaliteiten probeert te verbergen door heel stoer te doen en boos te kijken.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het was geen strafschop, maar ook geen schwalbe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |