PSV heeft gewoon niks met voetbal te makenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een gefrustreerde PSV hater
Beetje gefrusteerd vriend na de nederlaag ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Ooijer mag van mij de tering krijgen. Bemoeit zich overal mee, heeft een irritante persoonlijkheid en is gewoonweg als mens een verrot persoon. Ik hoop dan ook dat hij niet meer voor Oranje uitkomt, want ik erger me mateloos aan zijn gedrag. Altijd bij opstootjes betrokken, gaat dan als een haantje tegen mensen aanlopen.
Klacht: Ooijer met zijn crackhoofd. Om over zijn accent nog maar niet te praten.
[ afbeelding ]
Crackhoofd
Boehoe!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon niks met voetbal te maken. Ik geef toe dat ze afgelopen zondag wel beter speelden in het algemeen dan Ajax. Al speelde Ajax tegen 12 man, excl. dat boerenpubliek,
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon niks met voetbal te maken. Ik geef toe dat ze afgelopen zondag wel beter speelden in het algemeen dan Ajax. Al speelde Ajax tegen 12 man, excl. dat boerenpubliek,
Nee, Ajax heeft tenminste professionals.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef Paran0id het volgende:
whehe Ooijer +1
Probeerde Suarez uit de tent te lokken, wat helaas niet lukte!
Maargoed 3 punten zijn binnen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!
Wat heb jij voor infantiele geest dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet bij het voetbal
Nu is het niet geloofwaardig meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!
Wou je zeggen dat A'dam de voetbalhoofdstad was? Die titel zijn ze allang kwijt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu is het niet geloofwaardig meer.
Ja joh, want Ajax was elk jaar tussen 1974 en 1995 perfect.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat A'dam de voetbalhoofdstad was? Die titel zijn ze allang kwijt.
GEEF JE NU DE SCHEIDS DE SCHULDquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ja joh, want Ajax was elk jaar tussen 1974 en 1995 perfect.Amsterdam is gewoon nog steeds de voetbalhoofdstad van Nederland en ajax heeft gewoon nog steeds de meeste historie.
Nee, ik zeg toch dat PSV wel beter wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
GEEF JE NU DE SCHEIDS DE SCHULD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
'Al speelde Ajax tegen 12 man'quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat PSV wel beter was. Maar die scheids mogen ze ook een handleiding opsturen.
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.Welke stad het wel is, is lastig te zeggen geef ik toe. Rotterdam heeft b.v. 3 clubs in het betaald voetbal, Eindhoven heeft er 2 en heeft met PSV gewoon verreweg de beste club van de afgelopen 10 jaar.
Dé voetbalprovincie is in elk geval Brabant met PSV, NAC, Willem 2, RKC, RBC, Top Oss en Eindhoven.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.
En FC Den Boschquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.
Dat dus. Zelfs Gelderland heeft het beter geregeld dan Noord-Holland.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.Welke stad het wel is, is lastig te zeggen geef ik toe. Rotterdam heeft b.v. 3 clubs in het betaald voetbal, Eindhoven heeft er 2 en heeft met PSV gewoon verreweg de beste club van de afgelopen 10 jaar.
Dé voetbalprovincie is in elk geval Brabant met PSV, NAC, Willem 2, RKC, RBC, Top Oss en Eindhoven.
Ja, kankerscheidsquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Al speelde Ajax tegen 12 man'
wtf.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ajax een tiefusclub noemen. Jonge jonge, wat een niveau weer.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Klacht: Ooijer met zijn crackhoofd. Om over zijn accent nog maar niet te praten.
Over niveau gesproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben Ooijer en ik ben een zielige kneus. Daarom ga ik maar iedereen een beetje uitdagen, zodat ik nog een beetje een verzetje heb. Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer, en ook op voetbal gebied stel ik ook al jaren niks meer voor. Nee, ik ben op mijn retour."
Noem dan ook even de slaande beweging van De Zeeuw, waarvoor hij best rood had mogen hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef reetveter het volgende:
Ja, kankerscheids. Wielaert die Doedelzak niet op kon vangen omdat die al belachelijk geel had gekregen. Suarez die een volkomen onterechte kaart kreeg
. Bakkal die een aanslag op Aldeweireld maakt, niks aan de hand
, ooijer die voor de honderste keer Suarez doormidden probeerd te trappen
.
Ajax had sowieso niet gewonnen hoe ze die zondag speelden maar de scheids beïnvloede wel het spel met onnodige kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |